|
Post by jeszta on Feb 3, 2006 9:51:30 GMT 1
Voila da moet em zijn, klein en fijn, hoog en droog, pkopkopkopkoooooooooooooooooooooooooooow warriors 4 life ;D
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Feb 3, 2006 12:32:07 GMT 1
Verdoeme nij heeft den Jeszta pg20 eerst bereikt, Mss maar goed ook, t'is hoe je't bekijkt. Een pintje in de kaaiman heeft'm wel verdiend Dus als ge me vanavond ziet , en daar nog ne rijm ontkiemt...
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 3, 2006 13:13:48 GMT 1
Lieve edele jonkvrouwen en heren, vertel het voort aan de apen en de beren! Het is de dag van vandaag die je moet eren! Vanavond kunnen we elkaar eindelijk tutoyeren.. Het tij is gekeerd, 't Was deze dag die zo fel was begeerd.. We hbn genoeg gestudeerd, en m'n feestmodus is al sinds 'n half uur geactiveerd! 't Is echt dit wat ons al wekenlang fascineert, en vanavond komen we onze bambam shaken, gepassioneerd! Aan alle studenten onder ons: gefeliciteerd! Aan alle niet-studenten of werkenden onder ons: ook gefeliciteerd! Ik word altijd zo heppie van deze poëzie, Neen, ik heb er absoluut niet van, een fobie! Het klinkt in m'n oren als 'n harmonische melodie, rijmpjes van rijmers, waarvoor ik heb: veel sympathie! Komt zeker ne goeiedag zeggen vanavond, Dan zijn we stuk voor stuk een bofkont! Hiiiiiiiiiiii
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Feb 3, 2006 13:15:01 GMT 1
yo de manne, de nuts komt nog eens terug in de pleuts, inderdaad: terug van lang weggeweest! yep, yep: ik zen een lyrical-topposting-feestbeest! dus kom vanavond allen gerust naar de kaaiman, dan maken we er met zn allen een BOEM van een bashke van... ze zeggen vaak: "mooie liedjes duren niet lang" wel wat de voortzetting van deze topic betreft, is da dan toch ni zo: pertang! kmoet iedereen in deze topic nog één laatste ding laten weten: voor de humor, creativiteit, spontaniteit, ... ever lovin', ever livin'! one love
|
|
|
Post by Luca san on Feb 3, 2006 19:02:34 GMT 1
big up yurselves, yes i, vanavond feest in de man van kaai lekker die bille late trille vanavond geen rhymers die elkaar gaan kille me de vetste rijm, nee,nee ook ni int geheim vanavond is t een viering joa kzeg a ien ding w'emme eindelijk page twintig bereikt ok der werd misschien wel wa gezeikt, mor geeft toe, na't leze, zegde wel efkes 'nou moe' inderdaad vele kampioenen, me't soms rijms lijk schorpioenen azoe strak zoe strak! deroep antwoorde nie echt me gemak mor bon manne, kzen der is mee vandoor, tis op shake ur bambam dak ulle wel hoor, ni fake mor echt zwaar shake vente/maskes grinde mor ok zwaar allien whine dan komt de punchline van den oavond en make we't allemol iel bont:: do you want us to gooooooo nooooooo all rhymers !! vanoavnd fieste lak de bieste!! joe bizoe!!
|
|