|
Post by Chica Isa on Jan 26, 2006 13:09:50 GMT 1
dus bij deze kroon ik me tot koning de overwinning smaakt zoet als honing! Dat is dan toch wel buiten mij gerekend ! Mij leek dat al vanzelfsprekend! Mr.Nuts heeft dat al ondertekend, want mijn rijms zijn dan ook geweldig en uitstekend,.. Idd, de overwinning zal smaken zo zoet als honing, Alle eer van jullie aan mij is dan ook mijn beloning. Er wordt een villa gemaakt van mijn woning, Dat is nog maar het begin van mijn bekroning.. OOooooh, jullie zullen uit enthousiasme gewoon voor me buigen, Er worden direct ingelegd voor me: vliegtuigen! En heel de crowd zal direct gaan juichen. Die titel is hier eigenlijk voor mij wel binnen, 't Is tijd voor jullie om wat te bezinnen, En om mij te gaan beminnen, dat mag in 'n bed, met lakens van satijn of linnen. Daarover kunnen alleen maar mijn vriendinnen, over fantaseren of verzinnen Jullie zullen graag willen, dat ik blijf schrijven, En dat alle chocomousse in mijn buurt direct zal opstijven Maar ik weet niet of jullie dat voor elkaar kunnen krijgen, Dan zullen jullie hier toch wel eerst de spits moeten opdrijven...
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 26, 2006 13:31:30 GMT 1
ey ey ey kheb nog maar mijn rug gedraaid de haan heeft geen 3 keer gekraaid en ik word hier al opgenaaid maar weet ge, ge krijgt wat ge zaait ik zal mijn vermomming uitdoen ik ben den echte lyricskampioen gelijk bij wie van de drie en de winnaar is bibi ("ikke" int gents, efkes verduidelijke anders ist noncense) ni een van de gaste van antwerpe die stelling kan ik me gemak verwerpe en undere boeretoren omverwerpe Kga mijn woorde nog wa scherpe lijk da je do emee een potlood jep de piraat die cut u throat rechtsreeks vanop mijn boot en gehiel antwerpe kleurd rood neeje ni door da voebalploegske want die komen recht uit een of ander kroegske ma omda den dancehall terrorist weer roept en briest en zwaar uithaald naar den rhymerstitel want kben spitsvondiger dan lennon, den beatle kom maar alier mee die kroon tzet ze op mijn locks, e da ni schoon tzal wel zijn, de plaats waar hij hoort na dak ulder lyrisch heb vermoord ulder gehangen heb aan ee koord of int water van tscheld eb versmoord en zo blijven we maar gaan khoop da je tnu hebt verstaan mij, kun je ni zomaar verslaan want kben explosiever dan propaan kverspreid et via alle kanale tkomt in de geschiedenis anale kdoe "louis de 14de" bale kzal het zelf efkes int antwerps vertale "ey kiet, jonee ies de zunnekeunieng" ma voor dak gans de vandendurpel toer opga stop ik ermee en zeg ik "spread the faya" no hard feelings he manne
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 27, 2006 12:16:19 GMT 1
OK nog ne laatste voor zij die goed kunnen raden... op welk lied van welke zanger is dit een Nederlandstalige parodie (tip: het was een superhit, ook vrij commercieel ;D): "Sexy meisjes willen feest met ons, ze willen het beest in ons, ze zijn het meest met ons! OP café willen ze praten met ons, ze willen 'boozen' met ons, ze willen 'moven' met ons!
Hé sexy meid, ik moet iets kwijt, kwil dat je op me rijdt en met me vrijt, WANT: schud je poep, meisje Annabella schud je poep, ja Isabella schud je poep, ...."
|
|
|
Post by Visionz on Jan 27, 2006 12:40:13 GMT 1
Shake that thing... T was den annabella die het hem deed ;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 27, 2006 12:58:46 GMT 1
Get busy eh Visionz
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 27, 2006 13:00:47 GMT 1
Shake that thing... T was den annabella die het hem deed ;D jij weet het...
|
|
|
Post by amoz on Jan 27, 2006 14:15:34 GMT 1
Isabella schud je poep, .... Nog efkes Nuts! Ons Isa zit nog met examens! ;D ;D ;D Ze heeft wel ne rendez-vous met alle rijmers hier op de volgende SYBamBam for some front-row action...
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 27, 2006 14:41:37 GMT 1
Isabella schud je poep, .... Nog efkes Nuts! Ons Isa zit nog met examens! ;D ;D ;D Ze heeft wel ne rendez-vous met alle rijmers hier op de volgende SYBamBam for some front-row action... Examens ... welke examens! Ik ben helemaal van slag, door dit te lezen . Euhm .. heb ik 'n rendez-vous met alle rhymers? Waarom weet ik daar zelf niets van af ;D Maar allez dan, als 't dan echt moet ...
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 28, 2006 1:10:01 GMT 1
Tijd om even mijn bureaulamp te doven.. En mss ook om even al die rijmers te loven. Mss ga je 't niet geloven, maar we halen de 20 pag's nog wel, dat zal ik je beloven! Niemand online op 't forum.. Iedereen op café en Isa nog der hoofdje ah breken over 't cerebellum. Ja, de wereld is hard, jullie zitten daar met 'n glas rum, je te amuseren tss de meiden, volgespoten met parfum, al bewegende op 't ritme vd drum, en mss wel kauwende op je bubblegum! Ondertussen wordt Jeroen met de nodige kussen overspoeld, terwijl menig man dan wsl met 'n jaloerse blik verder poolt. Jeroen loopt wsl goed happy rond op z'n birthdaybash, Ik voel 'm lachen van hier tot in Marakesh! J is naar 't schijnt de kerel met de kodak, foto's in overvloed van de keer dat je je auto reed in de prak, of de keer dat je stiekem voor je spiegel stond met een geel kanariepak, of die andere keer, dat je der stond als 'n vetzak met 'n glas cognac, of het moment dat je raar stond te doen met je zitvlak, of toen dat je naar de punaani vd meiden lonkte, alszijnde een maniak. Ja, hij heeft het allemaal, die Jeroen: blijkbaar ook gekke bekken op papier van Amoz, King David en de Koen. Hij zou knn worden: een man met veel poen! Want wie wil er soms niet geven voor zo'n beschamende foto: een miljoen? Wat hij zeker moet doen, is op den derde wat foto's trekken, want dan gaan we elkaar allemaal voor de allereerste keer echt ontdekken! Eindelijk elkaar eens knn uitchecken, en wie weet met z'n allen wat liggen playbacken. Samen zullen we een pintje drinken, En op onze rijms klinken, Wie weet ook wel samen op straat naar huis hinken, Op 'n uur dat ze al ah fluiten zijn, de vinken. Vooraleer ik mij in mijn bedje leg te slapen, ga ik nog eerst wat studeren over studies die uitgevoerd zijn op apen, Ga ik hopelijk zoet dromen over knappe knapen, En wie weet ook hopelijk tellen, wel zeuvenduizend schapen !
|
|
|
Post by Katrien on Feb 1, 2006 8:02:25 GMT 1
Om aan 20 pagina's te raken en om efkes te kunnen klagen over men miserie:
Ik ben al wakker, op dit uur is dat zelfs nog niet, de bakker! In die wetenschap zei ik nog tegen mijn wekker: jij vieze kakker! Maardat ding bleef maar afgaan, ik kon het op den duur niet meer weerstaan. Want ja, ik heb seffes examen, recht, dat is de materie waarin ik me moet bekwamen.
Jullie zullen nog wel allemaal in je bed liggen, als een hoop luie biggen. Knor knor, dat is wat jullie allemaal nog zeggen, terwijl ik hier zit men brein bloot te leggen!
Opstaaaaaaaaaaan, het is tijd, een nieuwe dag is daar, en ik ga eens zorgen dat seffes platligt, men haar. Dat steekt nu nog recht in de lucht, jaja, het is een grote klucht .
Was het al maar vrijdag, en dju, ik heb zin in chocoladehagelslag! Iemand die dat heeft op zijn geweldig appartement? zoja, dan neem ik direct een abbonement. Dan reserveer ik nu al een plekje voor het ganse jaar, om na feestjes in a'pen, te slapen aldaar!
Allé, ik ga mij nog meer eens op men leerstof storten, zodat ik over een paar weken krijg, goede rapporten! Wens me allemaal veel geluk, steek die kaarsen aan en duim voor me, ook al heb je het druk!
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 1, 2006 13:20:20 GMT 1
Schèt ! (voor de niet al te bijster snelle mensen onder ons: 'schat' in 't Antwaareps) Natuurlijk heb ik allang van mijn kot een tempel gemaakt, Het ziet er echt uit: volmaakt! De kaarsen zitten hier hevig te branden, en ik zit zelf te duimen met de vingers van m'n handen! Ook heb ik net gepoetst, m'n tanden, zodat ik wegjaag al je vijanden! Babbel die proffen maar onder tafel, dan zullen ze wel houden, hunne wafel! Laat ze maar 'n poepje ruiken, Men zou voor minder willen onderduiken! Maar kijk, Koetjah, dat is 'n echte vriendin, 't Is daarom dat ik ze zo bemin.. Zij is 't die me met mijn missie wil helpen, en mening man met gigantisch interessante rijms wilt overstelpen. Pagina 20 is in aantocht, 't is daar waar zit: mijn hartstocht.. Kijk naar Koetjah: een echte vriendin in nood, En 't is alleen die ons scheidt: de dood. Ja, beetje emo misschien op deze mooie zonnige dag, maar ik zeg 't met 'n gemeende kleine lach.. Mensenrechten bij Katrien in 't geheel; Bij mezelf wordt 't : neurologische spraak- en taalstoornissen, medische deel! Met 'n vreugdedansje beginnen we aan 't werk, En vrijdag,.. sta ik in Antwerpen te wachten aan de kerk!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Feb 1, 2006 15:13:53 GMT 1
For page twenty, we haffi send plenty! So keep on sending, nu terug in't nederlands beetje rare wending Ik hoop met dees als eerste op de twintig terecht te komen Waarschijnlijk ook ni de enige die daarvan zit te dromen Alee 2uurtjes werken en men weekend kan beginne En dan just nog ne keer die grote lottopot winne
|
|
|
Post by Katrien on Feb 3, 2006 0:47:56 GMT 1
Pagina 20 is met deze post hopelijk eindelijk bereikt, anders ben ik wel serieus bezeikt. Dan rijt ik mich hier eens ene dikke, daar zal menig vogel van schrikken. Jaja, deze lieftallige dame kan ook ambetant zijn, vooral als ik al weer meer eens vastzit op zo'n boemeltrein! Ik hoop dat de trein van morgen naar a'pen niet overal stopt en goed door zal peren, want in de veronderstelling dat jullie ons daar staan op te wachten als echte heren, willen we jullie niet te lang in spanning laten zitten, wachtend op alle treinritten, die komen vanuit Leuven, nuja, jullie zullen daar wsl toch staan met ne man of zeuven maal zeuven. Dus alleen zal je er niet staan, ik hoop maar dat er geen rellen zijn of jullie mekaar beginnen af te slaan, om toch maar als eerste iets te mogen zeggen tegen ons als we van de trein stappen, of om als eerste met ons te mogen aanpappen, ik hoop maar dat jullie niet inslaan, mekaars kniekappen! Jaja, morgen is het eindelijk zo ver, dan zien jullie aan de antwerpse horizonten verschijnen een prachtige ster, die jullie brengt naar de kaaiman, want dat is de eindstop van ons bestemmingsplan! De hele keet licht op als wij binnenkomen, en het zal er ook serieus beginnen stomen. Doe maar niet te veel aan, want je zal in vuur en vlam staan! Allé, na dit gezever ga ik nog wat leren, morgen om 14u laatste examen Slaapwel iedereen, en morgen feestje in de kaaiman: allen daarheen!
|
|
|
Post by jeszta on Feb 3, 2006 9:47:01 GMT 1
blijven gaan en niet stilstaan...
|
|
|
Post by jeszta on Feb 3, 2006 9:48:52 GMT 1
zoals eerder al is gezei, op naar de twintig gaan wij, Maar tis met 15 posts dat moet zijn om een page te vullen met rijm da wilt zeggen met de volgende zal de 20ste aangesneden worden en springen wij over de allerlaatste horden!
|
|