|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2006 14:54:15 GMT 1
Alee nog ene voor ij mistah; EEEeij EEEij, e-e-e-EEeeij, EEEeij EEEij, e-e-e-EEeeij, Bong wadis't! wa dat! me ij rijms en ij gechat! Bong wadis't! wa dat! gij rijmt hier alles plat! Bong wadis't! wa dat! met die vrouwen is't me wat Bong wa dis't! wa dat! lyricsqueens voor mij apart Iederen rijmt hier ma alles ging op in rook Wanneer Isa me haar rijmkes uit't niets opdook Boomwadis wadat Mighty Nyah in de prak mijne nacht was te kort zo mijn rijms worre wak Isa en Katrien die wil iedereen hier zien Zo kom op me elle rijms maar hou't clean Bongwadis't! wadat! Is't dees da gemist? Bongwadist! wadat! There is only one champion and papa Burro a do that!
|
|
|
Post by jeszta on Jan 23, 2006 15:02:31 GMT 1
mighty, nice one Nieuwe wending aan het rijmen en slijmen: zeg eerste welke riddim en artiest en post dan je rhyme! go 4 page 20 all rhyme massive unite
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2006 15:16:32 GMT 1
Jezzta rijmt is in de pleuts van mij, nog ne slengteng riddim ofzo derbij Nuff dibbidibbi rijms voor u en mij, Al de massive posten hier op rij Zo mannekes voelt u vrij, no dibbidibbi rijms zijn kogelvrij (slengteng-John Wayne haffi ram everybody )
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 15:34:12 GMT 1
Wa is da met dien Burro rijm Kzen k'ik ma ne soundboy klein Kzal er nog is over pijzen en we zulle wel zien ma daar in de kaaiman is wel meer dan ne man of tien De mighty mé plankenkoorts/ Wa krijge we nu?/ Dieje rhyme was toch groots/ Da zeggekik u!/ Hoort wa de mense over da feest vertelde/ Ze zeide altegaar, die sounds da ware helde/ Zie gewoon hoelang ge kunt blijve pow pow powe/ Den Thomas zal ondertusse al een goei schijfke gereed houwe/ 'K gon efkes stoppe mé rhymes te bekke/ Zoeda'k blz. 17 van dezen topic is kan outchecke/ Yeehaaaaa
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 15:35:48 GMT 1
|
|
|
Post by jeszta on Jan 23, 2006 15:36:58 GMT 1
oep da reggae dancehall board hier maken wij al lang veel plezi - ier Tis da iedereen zo goe meedoe anders zat ik al lang bij ons moe - oe allemaal nieuwe en massive mensen die elkaar vanalles toewensen tis toch ni normaal, wa voor een verhaal hier al uit dezen topic is ontsprongen. bombombiggibombom biggibombombiggibombom it was a big big rhyme competition! (eek-a-mouse / ganja smugglin')
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 15:59:36 GMT 1
Goei idee Jeszta, hier m'n eerste poging Out in the streets they call it döner! Welkom in den AB/ ‘K heb dees ticket betaald van moan pré/ Twee pond weed in mennen achterzak/ Een geldend rookverbod? Amai menne frak!/ Steekt da verbod mo woa de zon ni kan schijne/ ‘K rook ier jointe, en snuif zeker gien lijne/ Vanavond gon we da keetje ier afbreke/ ’T Antwaarp massief zal ’t vuur wel oan de lont steke/ Aan den toog efkens chille mé ne pils/ Derna terug gon shake, vo ieder wa wils/ Iedereen moet kome, ’t is de kans van aw leve/ As g’er ni zé gewést, zuldet aweige nooit ni vergeve!/ (Damian 'Jr. Gong' Marley, Welcome to Jamrock...worldjam riddim zekerst? )
|
|
|
Post by jeszta on Jan 23, 2006 16:40:47 GMT 1
lekkerrrrrrrrr mistah bong & mighty Waar blijven de andere rhyme girlz and boyz
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 16:46:10 GMT 1
'K zien da geire als mense normaal mé mekaar omgaan/ Gennen ambras make of elkaar de kop inslaan/ Diejen dag zal toch ooit wel is kome?/ Tenzij de wereldleiders da nog langer dwarsbome/ Altijd mor weer om land en olie vechte/ I.p.v. 't bestrijde van rascime of de schending van mensenrechte/ Telkens oepnief dezelfde zever in't journaal/ Alleen mor oorlog en aanslage da is toch marginaal?/ Hoogtijd om een boodschap van liefde te verspreide/ Zoda we voortaan negatieve vibez kunne vermijde/ (I-Wayne: living in love en Capleton: that day will come...hard times riddim zekerst )
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 23, 2006 17:21:45 GMT 1
rara kzeg je: mama heeft honger, papa honger, broertje honger, zusje honger wie maakt de döner vandaag en waarom komt hij nu zo traag kmoet ier iets kwijhijt (aha) kwil een schoon griet die op me rijdt(aha) en af en toe ns liefdevol met me vrijhijt, en mij ni altijd uitschijhijt, dus schoon grieten komaan begint r maar vollenbak voor te gaan de nuts is in de pleuts en kan da wel aan want ik heb een heel lekker banaan Oho...
|
|
|
Post by Isa en Koetjah on Jan 23, 2006 17:53:36 GMT 1
Hier zitten we dan in de bieb van de letteren gebouwen, waar we veruit zijn, de twee knapste vrouwen. Hier zitten we flink te studeren, terwijl we denken aan onze forum heren! Wsl missen ze ons ook wel, wij zijn dan ook allesbehalve een goedkope del! In Gent noemen ze ons ook wel, vree snel! In Deutschland zouden ze zeggen: gans geil, en in het Engels zeggen ze tegen ons: you've got style! In het Frans zeggen ze: vous etes belles, onze namen zijn dan ook, Katrien en Isabelle. Dat feestje in de kaaiman gaat vonken geven 't is niet van de ganja dat jullie zullen zweven. Hopelijk trakteren jullie ons op een pintje, dit is naar onze normen: een klein hintje! Ons verwennen is voor jullie een heus privilege, daarvoor kunnen jullie best volgen, een college! We hopen dat we er picobello zullen uitzien, en dat we zeuven dagen later veel mogen roepen: kien! Want ja, we moeten naar de kienavond van de voetbal, daar zal het even hard gaan stomen als in de dancehall. Want in ons bijzijn, wordt kaas raclette! Idd ja, dolle pret! ;D Als je ons 3 februari gaat zien, denk je dat je het grote lot gewonnen hebt en roep je spontaan: kien! Ja, dan is Jah blijkbaar in de building, dan past je punenis niet meer in je string!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 18:21:42 GMT 1
@mr. Nuts: Fantan Mojah mé Hungry (One dance won't do riddim as'k me ni vergis)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 23, 2006 18:25:16 GMT 1
@mr. Nuts: Fantan Mojah mé Hungry (One dance won't do riddim as'k me ni vergis) u hebt gewonnen....(trommelgeroffel).... een hapje van mn eerst volgende döner ;D!!
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 23, 2006 18:34:26 GMT 1
shit man, dees was echt veel te vet man! ik dacht da kik de koning was maar net dan...
...komde gaa met deze first class rhyme opsteke. ne verbale linkse die mijn kaak doe breken.
de nuts was den eerste met zulks getover. maar gij gaat er ineens op en derover
ik lig hier van't lachen dubbelgebogen ik 'em nog steeds tranen in m'n ogen
dees ging ver m'n petje te boven ik weiger het zelfs nog te geloven
al is er misschien nog en kans om koning te zijn maar het ga godverdomme moeilijk zijn.
pennen in aanslag. we hijsen onze vlag. we trekken ten strijde, dat de beste winnen mag!
Tegen den bong! een grote betoging! ik zen alvast bezig men m'n zoveelste poging.
menig van ons zullen sneuvelen dus 't is ni meteen tijd om wa rond te keuvelen
want wie kan den bong overklassen? de mighty? isa? nuts? koetjah? of de jeszta? of gaat er nog iemand anders ons verassen?
GEEF ACHT! dees is onze opdracht: den bong verslaan! of wa hadde gedacht?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 23, 2006 18:44:11 GMT 1
;D pennen in aanslag. we hijsen onze vlag. we trekken ten strijde, dat de beste winnen mag! want wie kan den bong overklassen? de mighty? isa? nuts? koetjah? of de jeszta? of gaat er nog iemand anders ons verassen? GEEF ACHT! dees is onze opdracht: den bong verslaan! of wa hadde gedacht? ...komaan é... verslagen, den bong? dieje gast dieje afkomt met de melodie van de JrGong da hebbe er in antwaarepe al veel gedong checkt maar eens bij den booty konders dieje kwam er eerst mee af en hoe? alle donders swat, hij verdient wel wa respekt(den bong, en de rest ook!) kmeen da, hij heeft hier al wa rijms aaneengeplekt volgens mij ist ne goeie k ken m ni, maar kgon er mij den derde eens mee moeie en wie weet? mss wel met Isa stoeie ;D want ja ook da is een goeie in dezen topic kwam ze als eerste griet ja ja zo'n dingen ontgaan Mr. nuts niet mor den Jeszta had eigenlijk een goei moveke gedaan en wie trekt er zich nikske van aan? probeert eens mee in de kopie vibe te gaan en lot de ander dan wa gissen over op welke rijm ge ier mss iemand komt disse maar pas op met sommige, want die kunnen goe kwissen en nog beter spelen met die woorden dus let op voor ge danst op te dunne koorden allesizns:
|
|