lot
new memba
|
Post by lot on Jan 22, 2006 20:25:44 GMT 1
btw, dit is een heel verslavend forum
euh...
cogito, ergo sum ;D ;D
|
|
|
Post by Katrien on Jan 22, 2006 20:28:01 GMT 1
lucaci General Jonee heeft gelijk, de wereld is vele onrechtvaardigheden rijk. En of we nu willen of niet, we werken er hier allemaal aan mee, dus schiet in actie, in plaats van te klagen vanachter je tv! In plaats van op beter weer te wachten, zouden we beter samenleggen, al onze krachten. Om tenminste uit onszelf al te beginnen, een oplossing voor sommige miserie te verzinnen. Ik weet het, ik klink naief, maar als we nu eens uit de kast halen, al ons gerief? Om al is het maar onze eigen omgeving te laten weten, dat men in al onze luxe niet moet vergeten, dat er ook mensen zijn, die andere zorgen hebben dan het hebben van een perfecte slanke lijn. Dan kan het toch niet anders dan dat er iets gebeurt? Dat men mss eens eindelijk gaat nadenken en niet zomaar alles goedkeurt?
|
|
|
Post by Luca san on Jan 22, 2006 22:22:53 GMT 1
er zal altijd wel iemand over gaan nadenken, maar tduurt nooit lang genoeg om iets te doen aan die mankemenken der zullen altijd mensen zijn, die eerder geld steken in hun (coke) lijn ik zou niks liever willen doen, moest ik echt hebben veel poen, dan mensen die door de aarde meebeven en zo hun huis en wie weet wat meer verliezen het onnodige deel van mijn geld te geven kzou meteen pakken mijn valiezen, naar ginder vliegen hun helpen, en kzen ni aant liegen!! maar ik heb daar de kans nog niet toe gehad, waar denk je anders dat ik zat ? probeer dagelijks zoveel mogelijk te helpen, zelfs alst aankomt op het schoonmaken van schelpen ... de dingen beter maken doe ik graag terwijl anderen het zien als een plaag wat irritaties opwekt en zo het eigenlijke probleem weer wordt bedekt
je zegt wel schiet in actie, maar wat doen we met onze reactie, niet weten waar te beginnen er zijn zoveel mensen die gewoon zouden moete bezinnen,
geweld en oorlog is iets waar ik echt niet tegen kan, en dit is meestal het gevolg van een actie van één vrouw of man..
we kunnen het proberen , we moeten enkel zien hoe we't gaan aanpakken, zodat we niks hoeven forceren, en zo da we de politici ni te veel horen kakken
ksta graag paraat, heb al eerder notie genomen van deze ( al vaker vermelde) raad tis te hopen dat het niet enkel blijft bij dit gepraat
...
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 22, 2006 22:23:23 GMT 1
Het is tijd voor mijne counteract, Voordat Koetjah teveel geheimen van me uitlekt. Ondertss zit ik hier in de bus weer met pen en papier, omdat er hier toch is: veel getier. Ik heb 'n poging gedaan om hier nog wat teksten na te lezen, maar het zal voor 'n andere x wezen. Veel te veel lawaai van die apen! En geen enkele sappige roddel te rapen .. Tijd om te reflecteren over mijn leven, 't is allang geleden dat ik me nog eens goed heb knn geven. Maar zaterdag ga ik mss wel 'ns in Leuven in de Giraf piepen, om hopelijk met wat reggae ne Kriek Lindemans achterover te kiepen. En hopelijk ook 'n paske op de dansvloer te wagen, mijn poep gaat na al dat zitten op die bureaustoel zeker niet klagen! Ik weet al perfect wat ik ga aandoen! Een paar mooie panty's en een rokje van katoen, dat rokje gaat daar fladderen doorheen die ganjalucht, waarop die gasten gaan slaan: een diepe zucht. En ik ga opensperren die oogjes van mij, want ne goeie ridder vinden is blijkbaar toch 'n heuse karwei! Ik word al 23 dit jaar, 't is dringend tijd voor 'n liefdeslied van m'ne prins op z'n gitaar. Mss word ik gewoon even emotioneel, dat koppel hier langs me doet niets anders dan aai of streel! Een kusje krijgen op m'n lipjes of op m'n wang, 't is dat waar ik soms naar verlang! Ach, de ware zal ooit wel 'ns komen aanbellen, Dan zeg ik 'm gewoon: dit is uwe kant vh bed, en ohja, ik ben Milady Isabelle. Maar trouwen is nog lang niet voor nu! Dus ik stel mijn vraag opnieuw voor u: Wie heeft er nog 'n kind-sized bed? Of wie gaat 't zijn die voor mij de 4e febr wat koffie zet? Appartementen zijn mss wel interessant, maar 'n gezellig kot kan ook best zijn, plezant! Dus de studenten moeten niet weglopen! Je kan best al die appelsienen en croissants gaan kopen, 't is daar waar ik op zit te hopen! Klein detail: knap zijn of goed zijn in bed, 't is niet dat dat uw voorstel niet belet! Zowaar er krullen staan op mijn hoofd, 't is tijd dat die vurigheid v deze pen wordt gedoofd!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 23, 2006 10:53:59 GMT 1
ey ey ey jep general is ier were iedeeeen zegt: ooh goe, bere ma nu moet ik iets vertelle ga alvast wa maten belle want dees zaterdag ist weer vanda in den n9 ist puur faya geen dancehall maar es goeie roots dus kom naar eeklo, mee u koets u paard of u velo want hier is KING SHILOH volledig de crew, met Lyrical Benjie een echte opportunity!!! ze komen mee under eigen sound en beven zal hij doen, die ground dus bestel vandaag nog u ticket gemakkelijk op t'internet via www.n9.be of mail me ne keer info@n9.be, kom haast u zeer allee toe, kom toch allemaal af want anders gaan mijn stage punten bergaf this saturday KING SHILOH at the n9 (eeklo) info: www.n9.be
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 11:01:14 GMT 1
Telkens ik ier ne vette rhyme 'em geplaçeerd/ Is't er altijd iene dieje derover reclammeert/ Elke keer opnief claimt de neuts dattem d'lyricskampioen is/ Zallek a dan is uitdage vó ne echten zwoaren dis?/ 'K zal mo best ni mé nen battle beginne/ Der gonnek ier waarschijnlijk niveel sympathie mé winne/ Alsek nekier men battleskilz wil bovenhale/ Is't men karma da'k zienderogen zien dale/ 'K zal dan mo mé bloeme beginne gooie nor de mense/ Die hier in dezen topic vo 'n betere wereld wense/ Big up iedereen die denkt dat dit meer zen dan wa drome/ Same kunne we der mee voor zorge da't in orde zal kome/ Een einde make aan 's werelds tirannie/ De dagelijkse rotzooi, corruptie en hypocrisie/ Als we dit allemoal wille bereike/ Is't nor ons eige da w'eerst zulle moete kijke/ 'K wil ier ni een pakske beginne preke/ Der wordt overal, al genoeg gezeke/ Toch snel een kleine oproep voor meer vrede/ All di rhymin' massive
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 11:09:10 GMT 1
Yow general, 'k zou zeker wille kome/ Mo 'k vrees da'k der alleen mo van kan drome/ Want den donderdag begint voor mij de lijdensweg/ Dan en maandag emmek exaam, da's wel dikke pech/ Gelukkig zittek in men loatste jaar/ Dan is't na twee examens al voor mekaar/ Mo derna moet ik 'n paar scripties gon schrijve/ Dus da wordt ook weer effe binne blijve/ Moar laat derna gerust nog maar iets hore/ Om ergens één of ander feesje aan te bore/ Hopelijk heb je met je stage goeie resultate/ Dan gajet de komende jare, zeker wel make/
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 23, 2006 12:14:29 GMT 1
Joeeeeew de mensen, ik wil ook veeeeel vrede voor iedereen wensen! Maar .. vandaag zal ik niet zo geregeld naar die beker mee knn dingen, 't is een ander lied wat ik moet gaan zingen! Ik heb morgennamiddag namelijk examen, ge ziet mij hier wel zitten, met bureaulamp aan, achter de ramen. Ja, 't is hard zwoegen, ik moet nog ontzieglijk veel derdoor jagen, ik kan mss best 'n diepe decolletee morgen dragen! Pech voor mij, 't zal niet helpen bij die prof, anders zou ie me wel geven, heel veel lof. Maar 't is schriftelijk, niet oraal, 't Is niet dat ik er bij dit vak om maal! Want .. mannen mannen, wat 'n cursus, ik zou 'm graag willen steken op de postbus, richting Afrika, wat tekenpapier voor die kleine mannen, zodat ik mijne cursus op 'n goei manier kan verbannen! Maar ik zal 'm toch maar bij me houden tot morgen, tot 18u morgen leef ik met grote zorgen! Ik krijg van die stress altijd diarree, ik moet dan ook geregeld lopen naar de plee. Dat is echt wel balen als 'n stekker, ach, wat ben ik 'n seut met mijn gemekker! Op dit forum kom ik mijn pauze spenderen! En wees gerust, examen of niet: ik zal mijn rijmkunst niet afleren! Tot later , lieve gladiatoren, zie dat je me met jullie geweldige rijms knn bekoren!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2006 13:02:42 GMT 1
Hoe zit da hier me al da gerijm Mighty nog is hier me een rijmke klein Den bong houd da hier allemaal wel heel lang vol Door al zijn posts staat da Forum hier volledig bol Is't voor de lyricalqueens te versiere Al da rijmend werk van ij hiere? Lyricalqueens op front veel schone woorden uit hunne mond Kwil ze den derde wel is zien bewegen Als ze zich nog vanachter hunne pc durven begeven... Lucaci zonder twijfel wel present Want die haar skills zijn mij ondertussen wel bekend Kmoest haar eigelijk nog ene geve Ma toen zag'k haar moves en stond'k te beven Kvraag me af hoe da hier me al die ander is Dus zie da'k elle hoor en't zodanig zeker ni mis Dees was de Mighty, dagtripper van't eeste uur zo pakt elle muis en toont hier nog wa vuur
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 23, 2006 13:11:52 GMT 1
Mighty, wie ben jij?
Ben jij 't die de vrouwtjes maakt, blij?
Ps: wie komt er eig den derde naar de kaaiman? 't Is maar zodat ik me voorbereiden kan!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2006 13:15:28 GMT 1
Ik zou wel willen maken alle vrouwtjes blij Ma ben al content als er eentje is van mij
Ik zal trouwens aanwezig zijn en zelfs zorgen voor een plaatje fijn
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 23, 2006 13:35:27 GMT 1
Ik zal trouwens aanwezig zijn en zelfs zorgen voor een plaatje fijn Dan hbn wij de eer om danspasjes te placeren tijdens uw gedraai, Daar aan de kaai! Ik zeg u, jongen, u gaat slecht draaien, als je ons daar met ons poepkes gaat zien draaien! Katrien! Je hoort 't! Nog efkes en we zijn 'n trut! Want we zijn de enige zonder soundsystem, want hier heeft iedereen plaatjes, die leden van op dat forum. Ik zie me daar anders nog wel staan, met 'n hoofdtelefoon en gratis bonnekes voor den tapkraan. Ja, dat zou me goed staan, zo'n koptelefoon op mijn weelderige haarbos, Ja, dan zal ik ze wel doen: los!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 23, 2006 13:59:45 GMT 1
jamaat uit de weg, ruim baan de general komt er were aan ey ik kom ulder moed to spreken een hart onder de riem steken aan al die gasten die zijn aant blokke der is geen reden om te beginnen bokke nog efkes op ulder tanden bijten en zeker ni beginnen bleiten, ni voor een exam in u broek schijten, en de mensen in u omgeving niete verwijte komaan nog efkes vollenbak en zet die prof ma in de zak het einde is bijkan in zicht dus ben zeker da ge nu niemeer zwicht
;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 23, 2006 14:04:34 GMT 1
‘K zen da ier allemoal mé de Nuts begonne/ Hij gaf de voorzet en ‘k zen mee oep d’kar gespronge/ ‘K was ier ondertusse al efkes aan’t dichte/ Voor vrouwe hier un edele voete kwame lichte/ Ier is em dus weer, den enige mistah bong/ Slaagt oep de gong en zingt tesamen dingdilingdingdong/ (Ina Eek-a-mouse stylee ) Straffe rijms der isset ie toch veu te doen/ Dan kun je ni afwezig blijve als enige echte lyricskampioen/ ’T werd hoogtijd da ge nog is iet had geschreve/ ‘K vroeg me al af, wo is de Mighty nà gebleve?/ ‘K dacht al da klopt ni, da is ier toch ni pluis/ Dieje man heeft toch zeker wel de nodige skillz in huis/ Voor den derde emmek vo u nog een klein verzoek/ Als ge dermee akkoord gaat is menne avond nog compleet oek/ Gewoon nog is een burru rhymeken plaçere/ Der zoude nogal wa mc’s nog is iet van kunne lere/ Genne wacke shit, mo moeilijk te imitere/ Soit gast, kga nekeer stoppe mé a te verere/
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2006 14:26:30 GMT 1
Wa is da met dien Burro rijm Kzen k'ik ma ne soundboy klein
Kzal er nog is over pijzen en we zulle wel zien ma daar in de kaaiman is wel meer dan ne man of tien
Bambellamballambambam bambellamballamballambambam kwil k'ik gewoon setje draaien goe genoeg to shake U bambam
zo geen compitie nog contest Genoeg pumpum inna di dance en we zien wel voor de rest
|
|