|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:11:46 GMT 1
Yo mannen, t is ni de visionz, maar de nuts dieje het hier ga doen een demarage voor de pleuts van topposter en lyricskampioen, was er ne goude schoen, dan was dieje voor mij, want kpak ze allemaal, zelfs vroeg voor de noen Iedereen mag hier komen rijmen, maar t is ni de bedoeling da hier te zitten volslijmen!! dus Amoz, Booty, Jeszta, Budha, Visionz, al de rest en ook sofie Bong, OM het in t Antwaareps te zeggen: komt mee dong!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:17:26 GMT 1
komaan, iedereen mag er voor gaan,
t is voor t plezier en voor ons allen vertier, dus post uw rijms hier
en doe mee, want straks komt ook den J met zijn woorden, voor wie ze nog ni hoorde
ik wacht op reactie, maar die is er nog nie
de mannen slapen nog, na een lekker nachtje in den Izzy, kben zelf ook nog wa dizzy,
vann al die pintjes, zware beats en t gefeest met ùmijn vriendjes,
dus zoals k al zij, laat jullie gaan en trekt u ni teveel van de andere aan!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:24:49 GMT 1
t is een hevige strijd en kmoet iets kwijt, ik kom terug op één, maar gelijk de Visionz is er hier geeneen ik big dieje gast up want moest k er ni zijn, dan pakte hij de 'postingcup' ;D Spijtig genoeg is er niemand mee aan t gaan en da trek k mij een beetje aan kdacht dat er meer gasten hun ding zouden doen, om mee te dingen naar de titel 'lyricskampioen ?!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 19, 2006 11:26:44 GMT 1
yo yo nen battle tussen de Visionz en de Nuts kan mij wel bekore/ 'k ben nekeer benieuwd wa die twee ons allemol gon loate hore/ den beste rhymer dieje bléft bestoan/ den andere die goat der simpelweg oan/ nu dat den aftrap is gegeve/ wordt 't tijd da't der vette rhymes worde geschreve/ dit is nen oproep on alleman/ haalt nekeer 't onderste eut de kan/
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:33:13 GMT 1
Big up, Mistah Bong om da hier mee op te starten en te slaan op de gong!
Ik vind da echt heel cool, ge begrijpt wel wa'k bedoel
ge geeft mee den aanzet volgens mij ligt de rest, na gisteren, nog in hun bed
we zullen dus nog ff moeten wachten en blijven smachten
naar die ander hun woorden, waar we tot nu nog altijd niks van hoorden!!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 19, 2006 11:43:02 GMT 1
Yo Mistah Nutzzz 'k verbaasde mezelf door da tekstje te schrijve/ 'k zou oek liever wa langer in men bedje blijve/ gisteravond was nogal laat en een bekke scheef/ da komt ervan als g'ergens tot de laatste man bleef/ 'k ga jammer genoeg voorlopig moete stoppe/ zoda'k wa cursusse in menne kop kan proppe/ efkes dervanonderuit goan muize/ anders zittekik gegarandeerd mé een pak buize/
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:49:06 GMT 1
Ok, doe maar goe u best, want herexamens of tweede zit, is een echte pest
Kzen blij da'k ni meer moet studeren, alle ja ben wel nog een taal aant bijleren,
maar da's anders en wss ni zoveel, kheb wa zeer aan mn keel
dus al een chance is da hier gene dance en ist ni live, want dan zit de nuts ni meer in den jive!!
big up en zie da ge erdoor geraakt!!!
|
|
|
Post by J on Jan 19, 2006 11:51:04 GMT 1
amai amai amai de nuts heeft hier een nieuwe missie die hij gaat uivoeren me veel precisie elke rhyme die hier wordt gedropt krijgt ne repliek van de nuts, en ik denk ni dattem stopt
de vraag is wie is hier de lyricskampioen voor da titeltje ga ik echt wel ni meedoen miss den amoz of den booty den jezsla of de mighty
alle forumgangers kruipt achter uwe pc want me den deze doet iedereen mee!!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:56:40 GMT 1
Oke Oke, den J, onzen broeder doe ook mee,
hij heeft groot gelijk, als m zegt da'k ni bezwijk,
khoop dat er meer mee doen en dingen naar deze titel: lyricskampioen!
|
|
|
Post by Visionz on Jan 19, 2006 12:25:49 GMT 1
Eerst efkes gaan eten en wie weet meng ik mij daarna wel in deze tekstuele vete
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 12:46:55 GMT 1
eindelijk! een reactie van mennen concurrent, da's tenminste ne echte vent
al twijfel k er nog een beetje aan, omdat m als excuus uit eten is gegaan
khem voor u(visionz) toch ook een groot respekt ik ken u ni, maar kheb u hier op t forum al veel gecheckt
kben benieuwd naar de shit waar ge mee gaat afkomen, want van mij te verslaan kunt ge alleen maar dromen!
kzit ni lang na te denken of voor te bereiden, kdoen mijn rijms snel, da kunt ge wel afleiden!
allé broeder tot snel, ik wacht af, ge komt toch wel?
|
|
|
Post by jeszta on Jan 19, 2006 12:47:38 GMT 1
De nuts is hier aant gaan gistere zag k hem staan in die bruine kroeg waarschijnlijk tot s'morgensvroeg tegen zen voornemens in me vriend en vrindin een paar pintjes gepakt en onderuitgezakt in den izzy for cheesy Da kan hem blijve doen tot de noen en verschijt zenne poen aan goudbruin vocht totdat em is verkocht aan den bugaloo die me weinig vocht a oge dicht doe t wordt tijd ze hier zwaar beginne te rhyme zonder teveel te slyme maar gewoon een vette streep trekke en die bladjes hier volbekke
:Dnutz in de pleutz de lyricskampioen en topposter for real.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 19, 2006 12:54:20 GMT 1
Mr Nuts, ik heb er ook geen idee van wie ge zijt, daarom geef ik u hier nog een beetje respijt maar da gij nu de post kampioen zijt is een feit zo broos als krijt onder de ne goeien hoop olifantensch**t Daarom zeg ik u, geniet er nog van, pronkt met uw kroon want één dezer dagen kick ik u weer van uwen troon !
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 19, 2006 12:55:35 GMT 1
'T leze van deze topic maakt me reuzeblij/ er zijn ondertussen al een pak meer rhymes derbij/ deze morge was't enkel een duetje onder ons twee/ nu doet er toch al een pakske meer volk met ons mee/ jammer genoeg nog ni veel gehoord van de man van over 't water/ heeft de Visionz soms wa last van nen ochtendkater?/
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 19, 2006 12:56:44 GMT 1
Zunt, ne minuut te laat, da's wel maf/ de Visionz was menne rijm te snel af/ kga nu efkes snel wa gaan smullen/ om derna deze topic voort aan te vullen/
|
|