|
Post by Katrien on Jan 19, 2006 15:12:42 GMT 1
De vorige keer dat we in de one drop club waren, konden we onze gemoederen niet bedaren! Zo fijn dat dat feestje was, we waren daar helemaal in onze sas! Na de examens gaan we onze bam bam shaken in de kaaiman, ik hoop dat iedereen dan komen kan! Maar nu moeten we eerst nog wat studeren, zodat we ons in de zomer helemaal naar de festivals kunnen keren! Maar dus, 3 februari zal je ons in de kaaiman zien verschijnen, en daar zullen we niet snel weer verdwijnen! Daarna volgen er een paar feestjes in Leuven, ik hoop dat jullie daar komen opdagen met ne man of zeuven(tig)!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 15:32:07 GMT 1
yow Isa,
kmag u dan den 18/02 verwachten, op de one drop, waark al ni meer op kan wachten, tzal de zaterdag al ne kaaiman worden, want kben ni gaan boarde ik hoop op een feest, maar met de Pasquale zal da wel, da's een beest!! de week erna een feestje van de High grade da wordt een BOEM, t is maar dat ge t weet!
ik kan zelf ook al ni meer wachten op de 6de maart t is maar t hopen dat m België vind op zijn kaart want de Beljam massive zal m nooit ni meer vergeten we zullen m da zeker en vast laten weten!!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 19, 2006 15:45:02 GMT 1
yow Isa, kmag u dan den 18/02 verwachten, op de one drop, waark al ni meer op kan wachten, Mr. Nuts.. iik hou die dag zeker al vrij, want dat maakt me nu al oh zo blij! En Pasquale's karma exalte! Want hij is het die in ons bijzijn gewoon op de grond valt! *BOEM Ik was zonet al mijn bambam ah shaken op mijn kot, Mijn overburen zag ik net loeren met genot. Ik zou er eigenlijk geld voor moeten vragen, maar dan gaat mijn publiek mss wel klagen .. Damians vliegtuig zal gewoon landen ad AB ter plekke, want wij gaan schreeuwen gelijk gekken! Niets of niemand die daaraan weerstaan kan, Ik hoop ook dat ie tgn me zegt: Jah Woman! *zucht
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 15:52:05 GMT 1
wow diejen topic blijft hier zwaar mashe, want iederen spreekt over reggaebashe
toch missen we nog een paar en da's wel raar
kheb het over gasten die komen met ne zware flow just gelijk die vrouwen hier, wa is da sech: WOW!
kga nu toch nog wa verder werken, anders ambras met den baas als m da gaa merken!
|
|
|
Post by Visionz on Jan 19, 2006 16:01:45 GMT 1
Ik keer het forum hier 2 uurkes de rug toe en verschillende rijmen zijn er bijgekomen, onder andere van een koe(tjah ) Al sjans dat ik mij hier wa kan ontspannen want van al da leren vielen mijn ogen bekan toe Februari gaat één grote party worden, verschillende feestjes worden er geserveerd op onze borden Ne shake your bambam hier, bob marley birthday bashment daar en hup, naar maart, voor Damian Marley zijn we nu al klaar!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 19, 2006 16:04:12 GMT 1
just gelijk die vrouwen hier, wa is da sech: WOW! kga nu toch nog wa verder werken, anders ambras met den baas als m da gaa merken! Maar weer werken, dat is een zeer goed idee, Ik ga terug naar huis, wie gaat er meeee.. Ja hoor, mijn cursussen zijn op en neen, dat is geen mop. Maar thuis liggen er nog op mij te wachten, ik ben heus al aan 't smachten. Ziezo, nu is het afscheid echt daar, Maar mijn rijmkunst is nog niet klaar.. Dus hou je vast voor een vervolgstuk, en voor de mensen die nu triest zijn: dat vervolgstuk kan snel komen met wat geluk!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 16:09:07 GMT 1
travakken moet ook gebeuren anders heb k geen eten en krijg k alle kleuren kzit al teveel op dees spel en vroeg of laat ziet menen baas da wel maar als ge erom vraagt en me uitdaagt dan moete goe nadenken over op welk glad ijs ge u waagt want ook den deze kan er wa van in een snel tempo, kom k met mijn rijms als nen echte man kblijf da hier doen en da heeft maar één reden kben gewoon den enige echte de lyricskampioen! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 19, 2006 16:14:11 GMT 1
Ja hoor, mijn cursussen zijn op en neen, dat is geen mop. Maar thuis liggen er nog op mij te wachten, ik ben heus al aan 't smachten. quote] Change of plans, ik ga morgenmiddag pas naar huis, en ik lust geen spa bruis!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 19, 2006 16:25:12 GMT 1
Ja, zes maart, dat mag niet te lang meer duren, ik kon toch niet eeuwig naar Damians foto blijven turen! Maar als het dan eindelijk zo ver is zal ik samen met Isa de dansvloer bestormen, en mijn heupjes shaken naar reggaenormen! Maar ik wil er niet over doorbomen, aangezien ik daar nu alleen over kan dromen En ja, visionz, er zit hier een heuse koe(tjah), daar valt je mond allesbehalve van toe! Jij bent precies ook een student, alle sjans dat je hier nog met wat leuke rijmpjes wordt verwend. Anders zou het moeilijk zijn om te overleven, en zou je nu ergens achter je boeken zitten beven! Dat mag niet gebeuren, daarom zijn wij er om je leven te kleuren... Gaan werken is niet zo'n slecht idee, al valt dat soms echt niet mee!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 19, 2006 16:26:32 GMT 1
kben gewoon den enige echte de lyricskampioen! Nen echte man? Ben jij het op het witte paard die mij redden kan? Ik denk niet dat jij de lyricskampioen bent, ridder oh zo koene, zenne kiek wel de enige echte lyricskampioene! ! !
|
|
|
Post by Katrien on Jan 19, 2006 16:33:14 GMT 1
Isa, gij zijt echt geen normale, maar ge hebt heel veel kwaliteiten, vooral verbale ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 16:34:47 GMT 1
hehe schone woorden, maar ze komen zeker niet om te moorden dan moet je vroeger opstaan om me met uw lyrickunsten te slaan ge hebt het alleszins goe geprobeert maar momenteel hebt ge nog geen tij gekeerd en trouwens, doe ik iets verkeerd? Kben de enige echte don de lyricschampion en wie zedde gij? één of andere poëzienon? alleszins nen big up voor uw durf en uw lef maar wa'k nu besef is da ge de kampioen wilt uitdagen? om ier wa post en skils te laten zien, maar kheb nog geen ander horen klagen dus beste voor ge mij wil teste, kunt ge beter nog wa studeren en van de Nuts een bekke leren!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 19, 2006 16:34:57 GMT 1
Isa, gij zijt echt geen normale, maar ge hebt heel veel kwaliteiten, vooral verbale ;D U bedoelt waarschijnlijk orale! Een ander woord voor verbaal eh ..
|
|
|
Post by Visionz on Jan 19, 2006 16:36:18 GMT 1
Studenten zijn hier precies in overvloed, dat is goed en 't geeft mij een beetje moed Gelijk nen heuse golfvloed is mijn pauze hier weer uit aan het lopen laat ons daarom hopen dat ik morgen in staat ben de stukskes leerstof aan elkaar te knopen ja t milieubeleid is geen gemakkelijke materie ik zit hier soms met de handen in het haar van de miserie maar opgeven, da doe ik nie, hoor, mijne cursus roept al: "kiere keer weerie!"
|
|
|
Post by Katrien on Jan 19, 2006 16:38:16 GMT 1
Isa, gij zijt echt geen normale, maar ge hebt heel veel kwaliteiten, vooral verbale ;D U bedoelt waarschijnlijk orale! Een ander woord voor verbaal eh .. Gij zijt in alles de beste, (samen met mij toch ;D) maar dat laatste, laat ik toch liever door anderen testen!
|
|