|
Post by Mikey Ché on Aug 2, 2009 14:29:09 GMT 1
Om het makkelijker te maken, toch maar een nieuwe topic voor alle verslagskes, foto's, filmpkes, anekdotes, commentaar, etc... Kzal nog wel uitgebreider reageren als ik bij positieven ben, maar ik vond het in ieder geval een boem! Wat vonden jullie ervan?
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 15:13:58 GMT 1
gaan er nu weer twintig replies komen om te zeggen da het festival lame was maar civalizee de tent deed ontploffen!!!! kheb da dan toch niet gezien, als er meer dan die vijftig man massive is pakt dien shit precies toch niet he, grote teleurstelling, organisatie, trek u conclusies
|
|
|
Post by Natacha on Aug 2, 2009 15:29:43 GMT 1
gaan er nu weer twintig replies komen om te zeggen da het festival lame was maar civalizee de tent deed ontploffen!!!! kheb da dan toch niet gezien, als er meer dan die vijftig man massive is pakt dien shit precies toch niet he, grote teleurstelling, organisatie, trek u conclusies Waarom meteen zo negatief? Er heeft nog niemand geantwoord maar jij zit al met vooroordelen... Voor mij was het hele festival geslaagd...Enkele goeie acts gezien op het podium en de sounds lieten geregeld de Bounce-tent ontploffen! Campingvibes waren ook weer dik in orde!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 2, 2009 15:32:55 GMT 1
gaan er nu weer twintig replies komen om te zeggen da het festival lame was maar civalizee de tent deed ontploffen!!!! kheb da dan toch niet gezien, als er meer dan die vijftig man massive is pakt dien shit precies toch niet he, grote teleurstelling, organisatie, trek u conclusies Twas n boem van een festival en tegen dat civalizee begon, was iedereen al stikkapot van al de andere positieve vibes, maar die heb jij dan ook wel weer gemist zeker?
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 15:37:50 GMT 1
gaan er nu weer twintig replies komen om te zeggen da het festival lame was maar civalizee de tent deed ontploffen!!!! kheb da dan toch niet gezien, als er meer dan die vijftig man massive is pakt dien shit precies toch niet he, grote teleurstelling, organisatie, trek u conclusies
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 15:41:30 GMT 1
big up steve for beein the one an only person who dares to speak the truth... altho they will all come run an defend and defeat it, and yur karma will drop like mad, FUCK THAT.. speak the truth speak it whatever, cause it what it will....... big fuckin respec fi all man weh nuh follow an stay objective in their judgement.. bias fi done me seh!
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 15:47:58 GMT 1
also big up didier for last post which costed yu 20 karma points an brought the wrath of the 'crew and followers' onto yu. speak the truth speak it whatever. cause it what it will...
' Re: 20/07 - DAVID RODIGAN & CIVALIZEE @ SPIEGELTEN « Reply #47 on Jul 23, 2009, 8:53pm »
|
|
Tommekebuys
3 star frontline soldier
Jointje ?
|
Post by Tommekebuys on Aug 2, 2009 16:05:37 GMT 1
kgaan der kort over zijn , voor mij was het een zeer geslaagd Reggae Geel 2009 ! ;D En inderdaad smaken verschillen , maar dit ruikt gewoon puur simpel naar "hating" en heeft volgens mij niks met dit festival te maken en/of hoe goed en slecht iemand het vond. BIG UP BELJAM MASSIVE ! Ik kijk al uit naar volgend jaar ! BLESS - ONE LOVE
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 16:11:18 GMT 1
hating is when 1 person ventilates his opinion.. and get karma-ed down, and jumped on by a big massive who wants to force their opinion onto the induvidual...
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 2, 2009 16:14:43 GMT 1
Allez we zijn weeral goe bezig, de camping is nog niet leeg, of het ongemanierd en ongenuanceerd gezaag en geklaag is al begonnen... positive vibes dem gone .. far far away! en dat voor zogenaamde reggaeliefhebbers? Als ge iets niet goed vond, kan je dat ook op gewone manier schrijven hé.
Kzal het voorbeeld geven. Ik heb niet alles gezien in de bounce, maar PowPow was voor mij wel de sound van het festival hoor. Civalizee speelde niet zn sterkste set. PowPow speelde dan ook hard van begin tot eind, dubs en gewone versies, snel en coole MC PowPow is mijn favoriete partysound. Kheb wél gemerkt dat het er in de tent van in het begin heel hard aan toeging en was zelf ook al wel stikkapot tegen 1u. Eigenlijk kwam ik er het laatste half uur pas terug door, spijtig genoeg, stom sluitingsuur ook.
Voor de rest: Onesty = beste wat ik van haar tot nu toe zag en hoorde.. was in haar element peinsk Ziggy was de bom! Erg van genoten. Is live tot nu toe altijd al zwaar de moeite geweest vinnek. Beloftevol! Chaka Demus & pliers was vooral voorspelbaar, spijtiggenoeg opt grote podium, had in de tent beter gewerkt denkik. De hitjes deden hun werk, zelfs na 5-6 pull-ups.... Ik vrees ook dat ik maar 6 verschillende liekes heb gehoord eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen. Downbeat: hebben maar 1x tijdens hun set écht de boel in de fik gestoken, voor de rest vrij rustige vibe, net iets te rustig naar mijn mening. Die hadden er zeker nog ne keer meer kunnen mashen. Glenn = hemels zelfs n beke Lady Saw was een beetje te braaf leek me, maar wel sterke performance van die madam amai. Mystic Breeze heeft het festival meer dan waardig geopend...no warmup, straight kick-off! Twas definitely started! Over de rest ga ik dan nog eens nadenken.
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 16:17:15 GMT 1
mike why yu so jumpy on all dem ting, and try make it look like the person who ventilates his genuine opinion is the badguy in this whole thing? and talk about vibes gone and blabla. stop the propaganda mill dude.. and let people have their own opinions.. it start to look like a 'dictatuur' .. freedom of speech gone... follow or be gone... thats how it works? big up the beljam massive then.. nice!
|
|
tfyah
3 star frontline soldier
turbo mi turbo yeah mi Turbo charged mi lawd
|
Post by tfyah on Aug 2, 2009 16:20:41 GMT 1
twas een coole editie, jammer van enkele cancels, en er zou wel mogen geïnvesteerd worden in wa beter geluid vind ik,buiten de dancehall tent wast geluid vaak beter dan binnen. voor de rest niceness...anthony b goeie afsluiter downbeat was wicked..jammer da we sommige dubs ni goe konden verstaan door gebrekkig geluid big up chaka chaka...nice set djulion en cashflow...congratz
|
|
Tommekebuys
3 star frontline soldier
Jointje ?
|
Post by Tommekebuys on Aug 2, 2009 16:21:45 GMT 1
hating is when 1 person ventilates his opinion.. and get karma-ed down, and jumped on by a big massive who wants to force their opinion onto the induvidual... ja das ook haten , das just , maar mannekes da karma spel , sorry zé , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit maar daar doen ik ni aan mee ! oh ja ....... CW4 rulez ! KABOOM
|
|
|
Post by Natacha on Aug 2, 2009 16:23:08 GMT 1
mike why yu so jumpy on all dem ting, and try make it look like the person who ventilates his genuine opinion is the badguy in this whole thing? Uw mening zeggen is iets anders dan vooroordelen...Was gewoon de bedoeling om hier je mening te schrijven over het festival, niet over "wat je denkt dat al de anderen zullen zeggen". Heeft Steve geen mening over het festival zelf?
|
|
|
Post by kratos on Aug 2, 2009 16:26:16 GMT 1
@ steve & huh de battyman ....
Ik vind da echt wel zever wa golle hier komt verkondigen! Er heeft nog niemand zijne mond open gedaan en golle begint al... in 1 woord ZIELIG!! Er is helemaal geen sprake van een "wij tege de rest gedoe" voor zover ik weet & ervaar. Die propaganda is trouwens met de beste bedoelingen in gang gezet & niet enkel voor (een) bepaalde sound(s) te promoten & andere te doen vergeten. Get a life & gaat int vervolg naar rock werchter ofzo...
Ps: Als ge problemen hebt met bepaalde mensen wees dan volwassen & negeer ze of praat het uit op een NORMALE manier
|
|