|
Post by Mikey Ché on Aug 2, 2009 16:32:34 GMT 1
hating is when 1 person ventilates his opinion.. and get karma-ed down, and jumped on by a big massive who wants to force their opinion onto the induvidual... no... not the karmabashers are haters... the opinion = hate... and hate is no opinion, it's a disturbance, an illness, oftenly caused by lack of knowledge and respect and a choice for simplistic answers and solutions... or just having nothing else to do or to complain about anymore. Compare it with hooliganism as you wish... An escape from the complexity of life... A sick way to get your kicks. If you had listened carefully, Rodigan tried to explain it in the tent too... I think the loss of karma is/was more a result of the way things are written, then the real content-issue. Iedereen heeft recht op een mening, maar liefst op een beschaafde manier. En haat is geen mening, maar een tijdrovende en deprimerende hersenkronkel. I don't hate, i love, and from time to time, i don't like, but I try not to waste to much time or energy on it. En bij deze heb ik er toch wel weer veel te veel tijd en aandacht aan besteed eigenlijk. Ik ga iets leuk doen.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 2, 2009 16:38:28 GMT 1
mike why yu so jumpy on all dem ting, and try make it look like the person who ventilates his genuine opinion is the badguy in this whole thing? and talk about vibes gone and blabla. stop the propaganda mill dude.. and let people have their own opinions.. it start to look like a 'dictatuur' .. freedom of speech gone... follow or be gone... thats how it works? big up the beljam massive then.. nice! again, i dont see no genuine opinion, i see hate, and towards hate, i sure want to be a dictator yes, fight it ! (niet letterlijk hé, want das dan weer die hooliganstijl)....
|
|
Tommekebuys
3 star frontline soldier
Jointje ?
|
Post by Tommekebuys on Aug 2, 2009 16:44:44 GMT 1
iet anders effkes ........ is er niks te doen vanavond , khem goesting in e feestje !!!!!!! Want den deze zit nog volledig in ne Reggae Geel vibe !!!
|
|
|
Post by jahghana on Aug 2, 2009 17:05:26 GMT 1
Voor mij waren de hoogte punten van Reggae Geel: Lady Saw en Jean Binta Breeze: een juxtapositie van een jonge en een wat oudere visie op vrouwelijk sexualiteit, die soms bizarre gelijkenissen toonde. Buiten categorie is uiteraard Glen Washington, die (ietwat miscast) in de tent ook zonder het "Glennenkoor" van op plaat fenomenaal hemels (Idd Mikey, ik had hetzelfde gevoel) een geweldige set neerzette. Enkel "Loving you is wrong" en "Satisfaction guaranteed" hadden er nog bij gemogen. Maar na een set van anderhalf uur hits mag men niet klagen. Minder konden mij bekoren: Downbeat (maar een paar specials, en voor de rest hits die elke andere sound evengoed kan draaien, en dan nog niet eens zo bijzonder gemixt), Don Carlos (ik vind hem een monotone stem hebben, maar misschien heb ik te veel van de Glen genoten de dag voordien) en Chaka Demus en Pliers ("op retour").
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 2, 2009 17:52:48 GMT 1
Kort: Haters heb je overal en in alles, ik denk dat iedere sound die wel heeft... Civalizee speelde best wel een sterke set, maar na Pow Pow spelen is niet altijd een cadeautje denk ek... die mannen zijn echt wel DE top van europa! Qua optredens niet zo heel veel gezien, ziggi speelde best wel een vette set en anthony B was ook weer in goede doen.
Mystic Breeze staat toch hoog aangeprezen op "mijn lijstje" top sounds in belgie... Van vrijdag 18u al dikke party in geel, een vibe die niet meer is verdwenen en het gehele weekend is blijven hangen! High grade ook weer in goede doen, enorm van genoten, net zoals raggamuffin whiteman ( congratz mate !! ) ...
Kortom een super weekend om niet snel te vergeten!
Big up
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 17:53:55 GMT 1
mike why yu so jumpy on all dem ting, and try make it look like the person who ventilates his genuine opinion is the badguy in this whole thing? Uw mening zeggen is iets anders dan vooroordelen...Was gewoon de bedoeling om hier je mening te schrijven over het festival, niet over "wat je denkt dat al de anderen zullen zeggen". Heeft Steve geen mening over het festival zelf? vooroordelen? if someone talks about a performance he didn like, that he witnessed himself, zijn dat vooroordelen? hmmm.. must be the intelligent part of the female brain talking here..
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 17:55:41 GMT 1
hating is when 1 person ventilates his opinion.. and get karma-ed down, and jumped on by a big massive who wants to force their opinion onto the induvidual... no... not the karmabashers are haters... the opinion = hate... and hate is no opinion, it's a disturbance, an illness, oftenly caused by lack of knowledge and respect and a choice for simplistic answers and solutions... or just having nothing else to do or to complain about anymore. Compare it with hooliganism as you wish... An escape from the complexity of life... A sick way to get your kicks. If you had listened carefully, Rodigan tried to explain it in the tent too... I think the loss of karma is/was more a result of the way things are written, then the real content-issue. Iedereen heeft recht op een mening, maar liefst op een beschaafde manier. En haat is geen mening, maar een tijdrovende en deprimerende hersenkronkel. I don't hate, i love, and from time to time, i don't like, but I try not to waste to much time or energy on it. En bij deze heb ik er toch wel weer veel te veel tijd en aandacht aan besteed eigenlijk. Ik ga iets leuk doen. everyone has their own OPINION, an OPINION is not hate.. maybe its HATED by people with different opinions and who don not agree to the induvidial his own opinion... everyone is entitled to have an opinion.. and its upto people like you mike to portrait it as hate in this propaganda mill.... so who is really hating on who?
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 2, 2009 17:59:55 GMT 1
@ steve & huh de battyman .... Ik vind da echt wel zever wa golle hier komt verkondigen! Er heeft nog niemand zijne mond open gedaan en golle begint al... in 1 woord ZIELIG!! Er is helemaal geen sprake van een "wij tege de rest gedoe" voor zover ik weet & ervaar. Die propaganda is trouwens met de beste bedoelingen in gang gezet & niet enkel voor (een) bepaalde sound(s) te promoten & andere te doen vergeten. Get a life & gaat int vervolg naar rock werchter ofzo... Ps: Als ge problemen hebt met bepaalde mensen wees dan volwassen & negeer ze of praat het uit op een NORMALE manier kijk wat een zieke hersenkronkels mensen.. er zijn geen problemen, er is geen haat.. het enige wat er is is dat iemand zijn opinie ventileerd en daarop word aangevallen door de massive.. a wah that? ? why? ?? if we dont march along with the rest we get prosecuted like witches in the 18th century? beeing called haters? negativity spreaders and all.. maybe same people who didn like the performance this time were supporting those sounds for years allready and just didn like it this time.. is that a crime? is that the act of a hater? c'mon now.. please try get some sense.. and realise that this is pure opression...
|
|
|
Post by nobraine on Aug 2, 2009 18:49:15 GMT 1
kiest es een taal en houd u daar aan, on ne parle pas le français en 't nederlands trough each other also eh dude, of is't al van ola ola wa scheef van geest en no bierre more for you? my 2 cents reggae geel was goed mr wel wa druk, ze moeten 't wa pimpe volgend jaar ook volgend jaar ken boothe & christopher ellis @ reggae geel plz
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 18:56:13 GMT 1
@ steve & huh de battyman .... Ik vind da echt wel zever wa golle hier komt verkondigen! Er heeft nog niemand zijne mond open gedaan en golle begint al... in 1 woord ZIELIG!! Er is helemaal geen sprake van een "wij tege de rest gedoe" voor zover ik weet & ervaar. Die propaganda is trouwens met de beste bedoelingen in gang gezet & niet enkel voor (een) bepaalde sound(s) te promoten & andere te doen vergeten. Get a life & gaat int vervolg naar rock werchter ofzo... Ps: Als ge problemen hebt met bepaalde mensen wees dan volwassen & negeer ze of praat het uit op een NORMALE manier kijk wat een zieke hersenkronkels mensen.. er zijn geen problemen, er is geen haat.. het enige wat er is is dat iemand zijn opinie ventileerd en daarop word aangevallen door de massive.. a wah that? ? why? ?? if we dont march along with the rest we get prosecuted like witches in the 18th century? beeing called haters? negativity spreaders and all.. maybe same people who didn like the performance this time were supporting those sounds for years allready and just didn like it this time.. is that a crime? is that the act of a hater? c'mon now.. please try get some sense.. and realise that this is pure opression... zeg hier een ding da olle niet aanstaat en ge ze nen hater??? unity between reggae.be, antwerpmassive en civalizee? al de rest kan olle rug op, om het in de mike zijn termen uit te leggen, der is ook zo een politieke partij maar al chance is der een cordan tegen!!!!
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 19:00:03 GMT 1
@huh de battyman thanx fi di support, eindelijk nog is iemand die zenne mond durft opendoen
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Aug 2, 2009 19:20:14 GMT 1
kijk wat een zieke hersenkronkels mensen.. er zijn geen problemen, er is geen haat.. het enige wat er is is dat iemand zijn opinie ventileerd en daarop word aangevallen door de massive.. a wah that? ? why? ?? if we dont march along with the rest we get prosecuted like witches in the 18th century? beeing called haters? negativity spreaders and all.. maybe same people who didn like the performance this time were supporting those sounds for years allready and just didn like it this time.. is that a crime? is that the act of a hater? c'mon now.. please try get some sense.. and realise that this is pure opression... zeg hier een ding da olle niet aanstaat en ge ze nen hater??? unity between reggae.be, antwerpmassive en civalizee? al de rest kan olle rug op, om het in de mike zijn termen uit te leggen, der is ook zo een politieke partij maar al chance is der een cordan tegen!!!! Het gaat dus over de nieuwe website? Welke sites moesten daar dan nog mee instappen? Myspace.com/stevedehater of zo? Je hebt de topic van geel wel leuk verpest ma da zal wel de bedoeling zijn zeker? Fool
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 19:20:23 GMT 1
[/quote]
Twas n boem van een festival en tegen dat civalizee begon, was iedereen al stikkapot van al de andere positieve vibes, maar die heb jij dan ook wel weer gemist zeker? [/quote] ne wereldkampioen zou da toch moeten kunnen goed maken he
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Aug 2, 2009 19:26:27 GMT 1
Twas n boem van een festival en tegen dat civalizee begon, was iedereen al stikkapot van al de andere positieve vibes, maar die heb jij dan ook wel weer gemist zeker? [/quote] ne wereldkampioen zou da toch moeten kunnen goed maken he[/quote] en da hebben ze dan ook gedaan!
|
|
|
Post by steve on Aug 2, 2009 19:30:32 GMT 1
alle nog nen believer, precies een sekte hier en den budha is de guru
|
|