|
Post by snipaman on Feb 19, 2009 22:05:24 GMT 1
Nee dat bedoel ik helemaal ni. Gij neemt heel mijn statement en verdraait het tot ne slagzin van een paar woorden, een beetje zoals de VB slogan: aanpassen of opkrassen. Mijn, laten we een statement noemen, staat zoals ze er staat het is geen argument voor of tegen, voor of tegen de discussie, dus graag dit ook ni zo verdraaien.
Ik stel enkel vast da ne positieve post ontaardt in het volledig killen van dezefde post en dat in de naam van vrije meningsuiting.... Het uiten van bepaalde (on)terechte fustraties, wantoestanden, verschillende en afwijkende meningen moet zeker zijn plaats hebben op een forum want daar dient een forum voor maar waarom da moet gebeuren in positief bedoelde posts en ni op de daarvoor geschikte plaatsen is mij een raadsel en hangt stevig mijn strot uit.... en is tevens ook een rede waarom bepaalde mensen van het eerste uur, niet meer posten op dit forum
En gelieve bovenstaande ni te gebruiken om verder te discusseren, het is geen voer voor discussie maar een nuchtere vaststelling over het forum en zijn gebruikers
|
|
|
Post by Benji!! on Feb 20, 2009 9:57:52 GMT 1
Ik stel enkel vast da ne positieve post ontaardt in het volledig killen van dezefde post en dat in de naam van vrije meningsuiting.... da stoorde mij dus ook en heb mss hier en daar zelf wat emotioneel gepost...it happens in the heat...
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Feb 20, 2009 10:27:57 GMT 1
Ja da wel!! Ook wel leuk entertainment op 't werk zo af en toe eens kijken naar de discussies hier ;D de lente hangt in de lucht. heb je echt niks anders te doen op het werk? Ik zei af en toe meneer beter weter ;D
|
|
|
Post by jahghana on Feb 20, 2009 11:06:02 GMT 1
Ik ben ook een oudgediende van het forum, en voordien van het forum van reggae.be, en voordien van diverse internationale fora toen internet pas populair begon te worden en ik tot middernacht in Turnhout in de Internetcaverne reggae lyrics afprintte aan 5 frank per blad. Ik post nog WEL, en Jahrebel ook denk ik, omdat toen wij begonnen weg te gaan, de vibes veel positiever waren dan met heel dat battygedoe. Toen was er zogezegd minder volk, maar ik herinner me Freddie McGregor, met Big Youth en Heptones in een overvol Hof Ter Lo in 1997, "big ship sailing on the ocean", Freddie die als een kapitain zijn hand uitstrekte over de mensenzee. Er is nu niet veel meer volk, er is gewoon een hoop mensen uit de hiphop en de r&b bijgekomen door de populariteit van de dancehall. Ik ben althans toch ZEER blij dat we bvinnenkort nog eens een paar goeie rootskleppers te zien krijgen (Chezidek, Richie Spice, Luciano, Toots,...)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Feb 20, 2009 13:00:26 GMT 1
Toen was er zogezegd minder volk, maar ik herinner me Freddie McGregor, met Big Youth en Heptones in een overvol Hof Ter Lo in 1997... Ik herinner me ook volle hof ter lo's bij reggae- en dubconcerten... Maar ge kunt ni wegnemen dat tijden veranderen en dat dus ook het publiek, en daarbij de sfeer en mentaliteit, ook wa verandert. Spijtig of niet spijtig? Daar wil ik geen antwoord opgeven. Wat wél heel positief is, is dat er, in vergelijking tot 15j geleden veel meer georganiseerd wordt en dat reggae dus meer en meer aanwezig is... U blind staren op enkele negatieve aspecten en deze (blijven) uitvergroten, maakt ook dat ze groter worden en meer aandacht krijgen. Geniet van het positieve en de goei vibes die er ook (altijd al) wel (geweest) zijn... Ik vind niet da ge kunt zeggen dat de vibes nu minder positief zijn, dan toen (omdat het nu anders is). Dat is naar mijn aanvoelen leven in t verleden, zo van: In mijne tijd was t allemaal anders en beter en was t allemaal ni waar geweest ...en euhm, ik was er 'toen' ook al bij ...
|
|
|
Post by Kinja on Feb 20, 2009 15:05:53 GMT 1
Snipa, had het niet beter kunnen verwoorden! Open een zoveelste 'homo' - topic elders en stop met deze topic te verzieken met negatief gewauwel. Het onderwerp is al 5000 keer aan bod gekomen op het forum, als ge er terug wilt over beginnen, ok dan, maar doe het in een topic die ervoor geschikt is. Btw met 'oud - gedienden' bedoelt de Snipa volgens mij mensen die hier in de begintijden van het forum veel kwamen, en yep die posten allemaal veel minder om dat er teveel gekankert wordt. En over vroeger: hof ter lo zat vol, maar de party's waren toch niet zo drukbezocht en zaten vol pieten. A fact. Als laatste: idd zeer lame dat een 'ruimdenkend' iemand op vlaams belang wijze een ander zijn woorden verdraait Gwaan Karel, ben uw boek aan't lezen, tis zalig!
|
|
|
Post by Jah Rebel on Feb 20, 2009 15:36:18 GMT 1
"Als laatste: idd zeer lame dat een 'ruimdenkend' iemand op vlaams belang wijze een ander zijn woorden verdraait"
1. Over ruimdenkendheid zou ik het (zeker in het kader van deze topic) maar niet teveel hebben.
2. Het was niet mijn bedoeling die woorden te verdraaien, maar te verwoorden wat ik (en waarom ook geen anderen dan) erin las.
3. Wou ik ook aangeven dat het niet altijd lang en breedvoerig hoeft om toch maar niemand van enige strekking op de tenen te trappen, maar dat het soms ook beknopt kan.
Ites, Rebel
|
|
|
Post by jahghana on Feb 20, 2009 18:10:43 GMT 1
twee vragen voor Kinja; - stond gij echt al op 23 januari 1997 bij Freddie etc in Hof ter Lo? - wa zijn "pieten" en concreet over welke parties praat ge hier?
|
|
|
Post by Kinja on Feb 20, 2009 18:46:14 GMT 1
twee vragen voor Kinja; - stond gij echt al op 23 januari 1997 bij Freddie etc in Hof ter Lo? - wa zijn "pieten" en concreet over welke parties praat ge hier? - dat specifiek optreden niet, nee. Heb ik ook niet beweerd.Maar bv mijn eerste reggaegeel was in 1996 en sindsdien geen enkele gemist. Ik was toen nog een 'likkle youth' en mocht zoveel nog niet weggaan. Kinja come a dance from him a likkle youth - o.a. far west party's in 't stad (las manas etc).was wel volk. Maar ik herriner me powpow movement (boem van een feest!!) met wel 'wat' volk, maar als ge ziet hoeveel mensen daar nu op afkomen in vb capitale is dat wel ander koek... Waarmee ik gewoon wil zeggen dat het maar blijft groeien, en dat is een prima zaak! Btw Big Up Far West, zonder hen zouden de keten nu niet zo vol zitten... pieten --> mannen. 'pietenfeest' is in de volksmond een fuif waar er weinig meisjes zijn (meestal omdat de scene wat te ondergronds is) Hopend u hiermee van dienst te zijn. tot zover mijn laatste woorden in deze totaal off topic conversatie.
|
|