|
Post by Benji!! on Feb 18, 2009 10:08:27 GMT 1
als je bij het horen van "dancehall" enkel aan homofobie kan denken, dan kan je beter een account maken op het forum van outrage! en daar wat gaan posten. daar ge je meer gelijkgezinden vinden. wat is het nut om constant vragen te stellen als je niet naar de antwoorden luisterd? deze discussie is al genoeg aan bod gekomen om te weten dat we daar toch niet uitgeraken...
ik kan met u eeuwig zitten zeiken omdat ik graag pistolets eet en gij liever sandwishes...
en aan uw PM'en heb ik ook geen nood...merci!
|
|
|
Post by joelkaboel on Feb 18, 2009 10:13:11 GMT 1
Is goed jongetje maar kom achteraf niet blijten.
|
|
|
Post by Benji!! on Feb 18, 2009 10:29:57 GMT 1
zet uwe pc af en ga is buiten spelen... en nog eens, als ge persoonlijk wil gaan spreek mij dan aan int echt en zit niet groot te doen van achter uw PCke alsof gij alleen dé waarheid in pacht hebt...
BTW als ge zijt wie ik denk dat ge zijt... nodig mij dan nimeer uit om gratis te komen spelen op een feestje van u... want dan heb ik u niet horen reklameren hé maatke...
ni wenen hé. maar uw internetcover is gaan vliegen.
en nu ga ik op dat groen vierkant knopje drukken zodat ik uw post nietmeer moet zien, en verwacht van u hetzelfde.
|
|
|
Post by joelkaboel on Feb 18, 2009 11:24:17 GMT 1
Ik ga hier niet meer op reageren, doet maar wat ge niet laten kunt. Internet cover? Bijna elke keer als ik iemand homofobe plaatjes hoorde draaien heb ik hem aangesproken, ik verschuil me nergens voor. Had ik u dat horen draaien, had ik u evenzeer aangesproken. Ik ga geen discussie uit de weg, wat de meeste wel doen... De waarheid in pacht? Wat ik de laatste maanden gehoord heb is onacceptabel en ronduit grof. Vandaar deze posts.
Iedereen zijn overtuiging en mening, maar argumenteer ze dan ook! Sommige (bv bong) hebben wel deftig toegelicht waarom ze vinden dat het draaien van die plaatjes moet kunnen.
Maar als je nog niet eens kunt motiveren en argumenteren waarom het geen probleem is, is het misschien best dat je tegen jezelf beschermd wordt.
PS Ik vraag me nu trouwens af wat ge komt doen op ne benefiet voor 11.11.11.
|
|
|
Post by rasborsalino on Feb 18, 2009 11:26:47 GMT 1
yow kaboeleke,
outing heeft niks te maken met verantwoording afleggen he. Het is eerder je geaardheid opdringen.
Je bent blijkbaar nog nooit naar Jamaica geweest.
En stop nu eens met zagen he.
|
|
|
Post by Benji!! on Feb 18, 2009 11:35:58 GMT 1
die hebben dat dan waarschijnlijk niet uitgelegd via een forum...maar in een gemoedelijk klapke tussen pot en pint, right?? en dat wil ik gerust met u ook eens doen...no prob ;-) ni twijfelen als ge mij moet zien, gewoon afkomen en klapke doen...no hard feelings.
zinvolle discussies en internet gaan ni goe samen.
en het feit dat ge mij der geen hebt horen draaien zegt genoeg zeker, of niet?? tis niet omdat ik vind vind dat ze gedraaid mogen worden dat ik heel den avond batty tunes sta te draaien.
en nu gaan we nen toffen topic beginnen met lekkere jamaicaanse recepten, en winkels waar ge de ingredientnen kunt kopen.... ofzo :-)
greetz!
|
|
|
Post by hitnrun on Feb 18, 2009 14:11:38 GMT 1
Eeh yo Benji, jump ne keer of eet ne pistolet moa hang ni den dibbi of de referee uit en laat de jong ventileren, zijn goed recht ( misschien drage hij wel enige waarheid in pacht ?). En als ik zin heb in Roast fish & Cornbread zal ik ééns op uw groen knopke drukken aait. Kuch
|
|
|
Post by Benji!! on Feb 18, 2009 14:20:23 GMT 1
nee, ik ga sebiet thuis ne pistolé leren jumpen. mijnen tijd nuttig spenderen...
c y'all at the parties. ;-)
|
|
|
Post by Friendly on Feb 18, 2009 16:42:36 GMT 1
wat een bende zonnekindjes bijeen vandaag zeg ;D
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Feb 18, 2009 17:03:40 GMT 1
wat een bende zonnekindjes bijeen vandaag zeg ;D Ja da wel!! Ook wel leuk entertainment op 't werk zo af en toe eens kijken naar de discussies hier ;D
|
|
|
Post by rasborsalino on Feb 18, 2009 17:38:03 GMT 1
wat een bende zonnekindjes bijeen vandaag zeg ;D Ja da wel!! Ook wel leuk entertainment op 't werk zo af en toe eens kijken naar de discussies hier ;D de lente hangt in de lucht. heb je echt niks anders te doen op het werk?
|
|
|
Post by Visionz on Feb 19, 2009 18:49:41 GMT 1
TONIGHT: Tune in if yu' rankin': De Rasta Revelatie op Haarlem 105, donderdag 19 feb, 21-23.
Twee uur lang muziek uit De Rasta Revelatie, reasonings en vragen van de luisteraars: listen to Radio Café Mundial op Haarlem 105, donderdag 19 februari, van 21 tot 23u
Cafe Mundial is een wekelijks radioprogramma dat zich richt op muziek en actualiteiten uit Afrika, Zuid-Amerika en de Cariben.
Behalve gesprekken met interessante gasten worden er regelmatig artiesten uitgenodigd voor akoestische liveoptredens in de studio. Er staan ook maandelijks workshops met percussie, djembe en nyabinghi op de agenda. In het programma wordt er gekeken naar de actualiteiten maar hiernaast zijn er vast-terugkerende thema's als ontwikkelingssamenwerking, milieu, globalisering en de Rastafari-cultuur.
Reageren kan via danny@haarlem105.nl
Iedere donderdagavond van 21:00 tot 23:00 uur Presentatie: Danny Drenth
www.reggae.be
|
|
|
Post by snipaman on Feb 19, 2009 19:15:29 GMT 1
Wat ik spijtig vind is dat de reggae-scene eindelijk eenss positief in de media (merci Karel) worden gebracht en hier vervolgens heel deze topic volledig killen met een discussie die toch ni door een van de twee "partijen" gewonnen kan worden.... We kunnen terug naar vroeger: feestje waar geen kat komt opduiken, pietefeestje, nauwelijks concerten, geen media-aandacht......
Een mentaliteiswijziging kan je niet opdringen met gewoon argumenten op te noemen en die zal er op deze manier nooit komen net zoals er geen begrip is voor de acties van de homolobby omdat hun middelen de verkeerde tegenreactie uitlokken, los van het feit of ze juist of fout zijn. Machiavelli zei: het doel heiligt de middelen, maar met de huidige middelen zal het doel nooit bereikt worden
En om te besluiten wou ik nog dit meegeven. Ik vroeg mij al af waarom sommige "oude gedienden" van dit forum afhaken maar nu weet ik duidelijk waarom.... heel deze discussie en de reactie van sommigen werkt afstompend...
|
|
|
Post by Visionz on Feb 19, 2009 21:08:55 GMT 1
Tune in if yu' rankin': De Rasta Revelatie op Haarlem 105, donderdag 19 feb, 21-23.
Twee uur lang muziek uit De Rasta Revelatie, reasonings en vragen van de luisteraars: listen to Radio Café Mundial op Haarlem 105, donderdag 19 februari, van 21 tot 23u
En het is bezig: www.haarlem105.nl/
|
|
|
Post by Jah Rebel on Feb 19, 2009 21:16:44 GMT 1
@ Snipaman:
Dus ff voor de goede orde: Wat jij daar zeer breedvoerig zegt is: "Zwijgen en afbollen" of zoiets van die aard?
Ik bemoei me ook niet meer met de discussie op zich, de strop rond de nek is voor mijn part al gelegd, maar ik vind wel dat iedereen die dat wil daar recht op heeft. Het is blijkbaar materie die een heleboel mensen raakt en blijft raken (bij een onderwerp als het deze gaat het niet alleen om rationeel discussiëren maar ook om het ventileren van emoties, stoom afblazen zeg maar). En ook daar ga je met geen gezaag, gedrijg of wat dan ook vanaf geraken vrees ik...
Ites, Rebel
|
|