|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 19:40:15 GMT 1
niet te hoog van jouw ivoren toren blazen huh de battymanke een quote van u: Content has been modified by modarator and topic is closed because a cival, grown up discussion about this topic still isn't possible. « Last Edit: Jan 16, 2007, 4:09pm by snipaman » Link to Post - Back to Top Logged @ huh de battyman. Violence, racism and discrimination is illigal and not tolerated at this forum. You accepted and signt the rules when you registrated your account at this forum. sommige mensen hebben deze post van u wel gelezen, en hebben zich toen stil gehouden. nog quotes: El Cunt, look pon this my yout, maybe u too stupid or dem never learned u, but see da miracle ya weh called condom: they delete me to protect your tender lickle heart fram gettin hurt, and ur image from getting damaged... u should be happy with such friends who accept you as the asshole that you are... treasure them my yout.. bounty killa: 'me cant believe fassyhole dem get support... cyaan believe the hyppeeee cyaaaan belieeeeve the hyppppeeee' and: 'me tired a di fuckerrrryyyyyyy.....' stiekem ze nikes aan, ze karl kani pak, en ze cangol op, ze bling bling om en de willy bounce aan t doen door de kamer met de gordijnen dicht die Rebel... MAD SICK HEAD AINT NO GOOOODDDD BOOM BAAAAMMMMMM zou ele zeggen... HAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHA BLOOOOODCLEEEEEEEEEEETTTTTT STAR MADNESSSS!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAA www.vaginaenhancement.com/www.goaskalice.columbia.edu/2144.htmlwww.nawtythings.com/herbal_tightening.htmlneedle eyeeeeeee pum pum neeeeedle eeeeeeye pum pummmmmm Genoeg belachelijks om met je zelf geconfronteerd te worden, of wil je dat ik nog ff verder ga. Take it from an outsider, you still have lots of growin up to do. Als er hier iemand bloed anonder iemands nagels haalt ben jij het. Hij had groot gelijk om zo'n berichtje naar jou te sturen vaarwel LOL ;D LOL ;D LOL ;D dat zijn slechts fragmenten die geknipt zijn uit threads, die daardoor niet in zijn volle context kan worden gezien / begrepen... nou en.. stupid en eediot en asshole, en 3 qoutes uit dancehall tunes gezongen, en de andere post was gericht tegen jah rebel, maar daar doen we niet lullig over, gooi dat ook maar op de grote stapel. LOL ik doe t tenminste allemaal out in the open zoals je ziet aan de quotes die je net doet, en dat over 50 tal posts verspreid, misschien haal ik t bloed onder mensen hun nagels vandaan, maar ik doe t niet in heimelijke PM's om de schijn op te houden van de 'goeie jongen' contrary to others ;D
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 7, 2007 20:40:46 GMT 1
Genoeg belachelijks om met je zelf geconfronteerd te worden, of wil je dat ik nog ff verder ga. Take it from an outsider, you still have lots of growin up to do. Als er hier iemand bloed anonder iemands nagels haalt ben jij het. LOL ;D LOL ;D LOL ;D dat zijn slechts fragmenten die geknipt zijn uit threads, die daardoor niet in zijn volle context kan worden gezien / begrepen... nou en.. stupid en eediot en asshole, en 3 qoutes uit dancehall tunes gezongen, en de andere post was gericht tegen jah rebel, maar daar doen we niet lullig over, gooi dat ook maar op de grote stapel. LOL ik doe t tenminste allemaal out in the open zoals je ziet aan de quotes die je net doet, en dat over 50 tal posts verspreid, misschien haal ik t bloed onder mensen hun nagels vandaan, maar ik doe t niet in heimelijke PM's om de schijn op te houden van de 'goeie jongen' contrary to others ;D Even terzijde over bloed onder de nagels uit halen: Aan het aantal posts en kijkcijfers van de threads te zien zijn de onderwerpen waar "huh de battyman" een "stir up" creeert nochtans behoorlijk populair. Een beetje oppositie voeren tegen "de algemeen correct geldende mening" hier moet toch kunnen? Bovendien is het erg grappig om te lezen hoe sommige mensen met twee voeten in de grappen van "huh de battyman" trappen. Je moet toegeven dat dit soort threads zowel inhoudelijk sterke (bijv. lexman & jess) als mad funny replies voortbrengen. Bovendien hoor je nog eens wat interessante tegenargumenten en je krijgt nog een hoop sensatie ook. FORUMS GOTTA LOVE DEM
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 20:57:41 GMT 1
LOL ;D LOL ;D LOL ;D dat zijn slechts fragmenten die geknipt zijn uit threads, die daardoor niet in zijn volle context kan worden gezien / begrepen... nou en.. stupid en eediot en asshole, en 3 qoutes uit dancehall tunes gezongen, en de andere post was gericht tegen jah rebel, maar daar doen we niet lullig over, gooi dat ook maar op de grote stapel. LOL ik doe t tenminste allemaal out in the open zoals je ziet aan de quotes die je net doet, en dat over 50 tal posts verspreid, misschien haal ik t bloed onder mensen hun nagels vandaan, maar ik doe t niet in heimelijke PM's om de schijn op te houden van de 'goeie jongen' contrary to others ;D Even terzijde over bloed onder de nagels uit halen: Aan het aantal posts en kijkcijfers van de threads te zien zijn de onderwerpen waar "huh de battyman" een "stir up" creeert nochtans behoorlijk populair. Een beetje oppositie voeren tegen "de algemeen correct geldende mening" hier moet toch kunnen? Bovendien is het erg grappig om te lezen hoe sommige mensen met twee voeten in de grappen van "huh de battyman" trappen. Je moet toegeven dat dit soort threads zowel inhoudelijk sterke (bijv. lexman & jess) als mad funny replies voortbrengen. Bovendien hoor je nog eens wat interessante tegenargumenten en je krijgt nog een hoop sensatie ook. FORUMS GOTTA LOVE DEM 'stir it uuuuuuuppp little daaaaaaarlinggggg stiiiiiiiiiirrr it uuuup, its been a long long time... since we had so much viewers here online.. wooooooohhhooooooooooo hooooo hoooooo, and now i am here, i sayyyyyy its so cleaaaarrr... cant u see what im doin babyyyyyyy, just for all of yoouuu..yyyeeeaaahhh.. im stirrrrin it uuuuupppp.....' eindelijk iemand die ze hersenen gebruikt en de ironie ziet van het geheel. ;D
|
|
|
Post by Kinja on Mar 7, 2007 21:31:38 GMT 1
feesten geven, inkom vragen, zonder te investeren in muziek, en dan bedoel ik niet in apparatuur is ronduit schandalig groot gelijk En wat is dit nu weer voor onzin. Ik ga liever naar een goed illegaal feest dan naar een crappy feest dat keurig zijn winst aan SABAM doorspeelt. Trouwens, inkom vragen etc... dat regelt de promotor/organizer, niet de deejay... en als die rollen zich overlappen dan nog zijn het in feite aparte gegevens. Big up to the hustlers world wide! Wat ook raar is dat dat hier zo een forum is waar de anti-kapitalistische vibez sterk aanwezig zijn, maar als het over muziek gaat dan MOET ge ineens wel betalen aan al die duffe instellingen die jullie geld opsouperen en de artiest laten creperen! 1) Mijn uitleg heeft NIETS met Sabam te maken, wij betalen dat immers nooit. Want die betalen geen cent aan artiest noch producer. 2) U snapt dus duidelijk mijn punt niet, echt niet. 3) Waar heb je mij ooit anti kapitalistische uitspraken horen doen? 4) Ik ga verder niet meer in op de discussie, it's useless. Mensen hebben verschillende meningen. Je kan er over blijven zeiken. 5) er is iets mis gegaan met al dat gequote, soit.
|
|
|
Post by General on Mar 7, 2007 22:06:01 GMT 1
5) er is iets mis gegaan met al dat gequote, soit. Er is iets mis gegaan met heel deze topic! Die 2 moeten inderdaad dringend samen op café! Steve for president!!
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 23:05:56 GMT 1
|
|
|
Post by houstony3k on Mar 7, 2007 23:12:21 GMT 1
"dem waan fi test me when dem kno dem cyaan so, if a war dem waaaaan!" ? Is that a hint ?
|
|
|
Post by Friendly on Mar 8, 2007 5:34:33 GMT 1
Je moet toegeven dat dit soort threads zowel inhoudelijk sterke (bijv. lexman & jess) als mad funny replies voortbrengen. Bovendien hoor je nog eens wat interessante tegenargumenten en je krijgt nog een hoop sensatie ook. FORUMS GOTTA LOVE DEM 100% fucking cosign
|
|
|
Post by De Boodschapper on Mar 8, 2007 5:54:09 GMT 1
haha hoe grappig alles weer uit de hand loopt. serato is er nu eenmaal en dat is een SUPER handig medium voor scratch dj's. 't is ongeloofelijk 'in' in de hiphop wereld, en terrecht. AL de bigg dj's draaien daarmee, en weet je wat hen bigg maakt? 't feit dat ze hun vak beheersen. is da nu op een serato, een platendraaien of met onozele minidiscs, who gives a fuck? it's in the art .... zij die bessef hebben van de waarde van vinyl, die blijven vinyl kopen. en da staat los van hoe je draait, met serato en mp3's of niet... platen koop je voor jezelf niet om te draaien, da staat los van de waarde van dj's en sounds.
bovendien, dat sabam gezever, je kunt mp3's ook kopen online OF je kan platen kopen en die recorden op je pc om dan met serato te draaien, gewoon omdat je dan minder moet meesleuren
wie skillz heeft is een goeie dj ... daar blijft 't bij (heb je nu serato of platen)
|
|
|
Post by johnny lexman on Mar 8, 2007 12:50:38 GMT 1
ik weet dat er hier een paar man zit die zijn eigen als true man a badman beschouwd, en elk argument van ne fagot als mij probeert af te breken. Awel laat dat dan zien met een tegenargument, en niet met loze antwoorden van bomboclaat uw argument slaat op niet. Als we het dan toch over de gevolgen van internet hebben: het is hier vooral duidelijk dat iedereen op een forum een badman kan zijn. Daar ga ik me niet mee amuseren en ik vraag me af hoe jij kan weten dat andere mensen die je niet kent, zichzelf zo beschouwen. Als ik bombo claat zeg, is dat om een zekere irritatie uit te drukken over het feit dat ik hetzelfde argument hier al meermaals heb herhaald zonder dat het blijkt door te dringen, niet om de badman uit te hangen. Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, dus ik zie niet in waarom je nu over dat fagot-gedoe begint. Ik voel geen enkele behoefte om de man te spelen in plaats van de bal en wees maar gerust dat ik wel wat beters zal vinden dan een paar onnozole scheldwoorden, als ik die behoefte om een of andere reden toch ooit zou voelen (wat niet zal gebeuren, btw). Heb je nog niet genoeg tegenargumenten gehad? Het probleem is gewoon dat jij ze niet blijkt te snappen en je stelling dus maar blijft herhalen. Laat het nu toevallig die stelling zijn die ongefundeerd is: daarom probeer ik ze te weerleggen. Als iemand gelijk heeft, zoals Jess bv, dan spreek ik hem niet tegen en zelfs als ik vind dat iemand ongelijk heeft, ga ik hem niet zonder argumenten tegenspreken (probeer maar eens post te vinden waarin ik dat zou hebben gedaan). Lees de reactie van LangePoot misschien nog eens; wie weet begrijp je dan eindelijk wat ik al heel de tijd probeer te zeggen, dat is dus mijn argument. Als je het begrepen hebt, mag je altijd reageren met een tegenargument, maar stop met simpelweg te zeggen dat jouw stelling zonder meer de juiste is en er ondertussen anderen van te beschuldigen dat ze geen argumenten hebben. (voor alle duidelijkheid: nog altijd geen disrespect, gewoon een beetje irritatie ;D )
|
|
|
Post by Mr. T SoulJah on Mar 8, 2007 13:37:43 GMT 1
Ik kan begrijpen da ge voorstander van CD's, en mp3's zijt maar hier zijn precies mensen da echt tegen vinyl zijn. Ikzelf koop alleen nog platen, maar ben ook constant aan het downloaden om op de hoogte te blijven van nieuwe tunes, nieuwe riddims. En ik ga regelmatig ook naar de bibliotheek om cd's te kopiëren. Maar mijn favoriete medium blijven toch platen, al is het maar om tegen de stroom in te gaan.
En laten we eerlijk zijn, ze roepen al langer dan vandaag da vinyl dood is..
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 8, 2007 14:09:22 GMT 1
Ik kan begrijpen da ge voorstander van CD's, en mp3's zijt maar hier zijn precies mensen da echt tegen vinyl zijn. Ikzelf koop alleen nog platen, maar ben ook constant aan het downloaden om op de hoogte te blijven van nieuwe tunes, nieuwe riddims. En ik ga regelmatig ook naar de bibliotheek om cd's te kopiëren. Maar mijn favoriete medium blijven toch platen, al is het maar om tegen de stroom in te gaan. En laten we eerlijk zijn, ze roepen al langer dan vandaag da vinyl dood is.. Kijk dit vind ik nu een realistische instelling... vinyl kopen & downloaden & kopiëren... Een eerlijke en realistische reply zonder hypocriet te doen of heiliger dan de paus te willen zijn. Ik denk dat deze situatie voor veel deejays veel dichter bij de waarheid ligt dan sommigen hier willen laten uitschijnen.
|
|
|
Post by Sifakah on Mar 8, 2007 14:23:43 GMT 1
Tuurlijk, maar illegaal muziek is va nalle tijden, alleen was da vroeger radioprogramma's tapen en die kopiëren voor vrienden, en nu met het downloaden is da veel grootschaliger. Juist daarom da de muziekindustrie daar opeens wél een probleem van maakt. Anyway, ik weet voor mezelf da ik door te downloaden al veel meer dingen wél heb gekocht dan niet. En ik denk da die mensen die volgens u dan 'heiliger doen dan de paus' ook ni principieel tegen dowloaden zijn, maar dan draaien met illegaal gedownloade stuff is waar ze 't over hadden. Voor de rest hebben de meesten dan ook gezegd da ze voor de rest niks hebben tegen draaien met cd's of serato. Dus eigelijk a lot of rae rae voor niks
|
|
|
Post by madsickeng on Mar 9, 2007 16:39:28 GMT 1
idd mad sick head no good --leve de platen -pulll uppppp you now -btw filip heeft groot gelijk -- test me soundboy
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 9, 2007 16:51:17 GMT 1
idd mad sick head no good --leve de platen -pulll uppppp you now -btw filip heeft groot gelijk -- test me soundboy
|
|