|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 13:59:40 GMT 1
isa, verklaar, welk woord in die hele zin valt onder het kopje niet fatsoenlijk? Bv: "jij radicale rechtgeschapen moraalridder" (ik zou er zelf nt content mee zijn moest iemand mij zo aanspreken forumgewijs) En daarbij, ik had 't niet enkel op uwe post, op alle posten in deze topic tot nu toe.. Ok isa, maar vergeet niet dat Flipke eigenlijk el funt is en dat el funt in t geniep buiten t oog van de medeforum gebruikers achterbakse PM's stuurt om niet zijn ware aard te laten zien. Ik zal even eentje posten om zijn woordenkeus tegenover medeforum gebruikers te doen weergeven: COPY PASTE UIT FLIPKE ZIJN PM:
Junior Filip veteran memba *********** member is offline
[send pm]Know who your dealing with for you pick sides or try to protect 'the innocent'
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 7, 2007 14:05:15 GMT 1
HYPOCRITE A TALK LOW DEM MEK DEM SIT AN TALK!
|
|
|
Post by movhisattva on Mar 7, 2007 14:39:49 GMT 1
feesten geven, inkom vragen, zonder te investeren in muziek, en dan bedoel ik niet in apparatuur is ronduit schandalig groot gelijk En wat is dit nu weer voor onzin. Ik ga liever naar een goed illegaal feest dan naar een crappy feest dat keurig zijn winst aan SABAM doorspeelt. No offence, maar er is nog steeds een behoorlijk verschil tussen 1) al dan niet SABAM betalen of illegale feesten geven en 2) al dan niet draaien met downloads... het is geen contradictie om, zoals in mijn geval, te houden van illegale feestjes (geven & bezoeken) en o.a. weigeren SABAM te betalen, maar wel voor uw muziek (platen, cd's, mp3's, whatever...) te willen betalen (uit een zeker principe, idd.)... Soit, respect voor alle standpunten ze.. ik zal even hard feesten op een illegale mp3-tune dan op vinyl.. kzou't alleen ni direct zelf opleggen..
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 7, 2007 15:08:03 GMT 1
En wat is dit nu weer voor onzin. Ik ga liever naar een goed illegaal feest dan naar een crappy feest dat keurig zijn winst aan SABAM doorspeelt. ik zal even hard feesten op een illegale mp3-tune dan op vinyl..
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 7, 2007 15:56:39 GMT 1
Ok isa, maar vergeet niet dat Flipke eigenlijk el funt is en dat el funt in t geniep buiten t oog van de medeforum gebruikers achterbakse PM's stuurt om niet zijn ware aard te laten zien. Ik zal even eentje posten om zijn woordenkeus tegenover medeforum gebruikers te doen weergeven: Hmpf .. ik wil mij helemaal niet mengen in deze discussie, want ik ken nul de bollen over vinyl of mp3.. Maar wat je nu post, vind ik ook verkeerd. Het heet niet voor niets een PM, een Personal Message.. En iets personal moet je niet op 'n forum posten. Ik snap uw reactie wel, maar als jullie via PM ook meningen uitwisselen, is dat jullie zaak (en terecht, daar dient 't systeem dan ook voor).. Maar ik ga me niet uitspreken over de inhoud vd PM. Sorry. Dat zijn niet mijn zaken. En als afsluiter: als dit uw probleem is (de vorige 6 pagina's), heb je eigenlijk geen probleem!
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 16:38:36 GMT 1
Ok isa, maar vergeet niet dat Flipke eigenlijk el funt is en dat el funt in t geniep buiten t oog van de medeforum gebruikers achterbakse PM's stuurt om niet zijn ware aard te laten zien. Ik zal even eentje posten om zijn woordenkeus tegenover medeforum gebruikers te doen weergeven: Hmpf .. ik wil mij helemaal niet mengen in deze discussie, want ik ken nul de bollen over vinyl of mp3.. Maar wat je nu post, vind ik ook verkeerd. Het heet niet voor niets een PM, een Personal Message.. En iets personal moet je niet op 'n forum posten. Ik snap uw reactie wel, maar als jullie via PM ook meningen uitwisselen, is dat jullie zaak (en terecht, daar dient 't systeem dan ook voor).. Maar ik ga me niet uitspreken over de inhoud vd PM. Sorry. Dat zijn niet mijn zaken. En als afsluiter: als dit uw probleem is (de vorige 6 pagina's), heb je eigenlijk geen probleem! Isa, ik wissel geen meningen uit per PM met El Funt en heb ook nooit ge PM-ed naar wie dan ook, dus ook niet naar El Funt, en heb wel deze PM als reactie op een openlijke post destijds gekregen, geheel ongevraagd, van El Funt aka Flipke zijn kant. Nogmaals verzoek ik je niet te praten als je niet weet waar het overgaat, geen kant te kiezen of te oordelen of het wel juist of niet juist is een PM van iemand te posten ja of te nee. Deze PM was geheel ongevraagd gestuurd, met een mening / statement van El Funt, die hij dus niet openlijk in de thread kon doen, maar heimelijk PM-de naar mij, en ik weet dat er meer mensen zijn die vergelijkende PM's geheel ongevraagd hebben ontvangen, ook als een reactie op hun openlijke posts in threads die beantwoord werden met achterbakse PM's omdat de reactie niet openlijk gepost kon worden door de heer Flipke omdat zulke posts niet getolereerd worden door de moderators van dit board. Desgewenst worden deze PM's ook nog hier gepost mocht de Heer Funt dit allemaal weer proberen recht te praten of te ontkennen. En ik heb met niemand een probleem, we waren hier bezig over vinyl and the death of it, tot het allemaal weer te persoonlijk werd.
|
|
|
Post by Sultan on Mar 7, 2007 16:39:09 GMT 1
damn waar gaat t over eigenlijk............ discussie opzicht is nix mis mee maar sommigen reageren een beetje overdreven(vind je nie.....waar gaat eigenlijk over) ik heb tot 1 january 2007 platen verkocht in me eigen zaak maar gelukkig voor mezelf al ver van tevoren de zaak uitgebreid met exclusieve sneakers en meer streetwear..........dus hoefde de mensen niet echt teleurstellen want die zagen t al aankomen....maar t gaat gewoon nie meer... als sound zijnde draaien we al bijna 2 jaar met cdees(vaak wav bestanden,maar ook wel eens mp3 )koop zeldzaam nog wat op vynil maar das meer voor me eigen prive collectie...in Nederland zijn de laatste 5 jr zoveel platenzaken gesloten(zal in Belgie ook wel zo zijn)......enige idee waarom? maximaal 5 jr dan draaien alle sounds op cdees....watch it....mss alleen de zg. rasta sounds (bv. King Shiloh etc) niet................ leuke discussie ....maar sommige hebben wel een hele vreemde kijk hierop..........
|
|
|
Post by johnny lexman on Mar 7, 2007 17:33:36 GMT 1
Zoals reeds gezegd zijn de mixing skills bij reggae niet de belangrijkste. Met een beetje inzicht en begrijpend lezen kom je er wel ras claat. No disrespect. Als je zelf ook maar enig inzicht bij het begrijpend lezen aan de dag had gelegd, had je geweten dat ik het niet over mixing skills, maar over selectieskills heb. Om mezelf niet meer te herhalen nadat ik heb gezegd dat ik dat niet meer zou doen, ben ik zo vrij even te citeren ;D : Het feit of iemand doorbreekt (fotograaf, deejay, etc...) heeft met talent te maken, niet met materiaal
|
|
|
Post by bangbang on Mar 7, 2007 17:42:25 GMT 1
vinyl is nog lang ni dood. vinyl shops zijn wel aan het uitsterven, die moeten plaats maken voor internet mailorder shops. Ik bestel liever men platen via internet, daar kan ik ze op men gemakske beluisteren, en kosten ze (via mijn bronnen) ook wa minder.
|
|
|
Post by steve on Mar 7, 2007 18:10:00 GMT 1
iedereen lullen over welk bedrag artist krijgt van platenfirma, me dunkt meer dan van de soulseekbeheerders mss is de platenfirma buiten een schoon pree ook wel van belang bij promotie van artist? ? maar voor degenen die vinden dat downloaden en daarmee dan nog is gaan draaien een normaal verschijnsel is; Ik heb niks tegen draaien met cd's, (heb zelf ook een hele hoop cd's), maar koop die dan of download op een legale manier!!!!
|
|
|
Post by El_foent on Mar 7, 2007 18:40:38 GMT 1
Ok, lees goed naar wat ik zeg, want tis het laatste; @ huh de battyman idd ik heb jou die pm gestuurd, en nog andere ook, da weet ge, en da was juist nadat ge mij in publiek had uitgemaakt voor fagot en andere dingen die ik mij niet meer wil herinneren. Hier maakt ge mij uit voor stuk stront maar om het met een pun te zeggen "I don't give a shit. Als ge nie weet wa ne pun is, zoekt dan maar iets op. Na die pm hebt ge mij weer uitgemaakt publiek, wat je beter in pm kon doen. DAARNA HEB IK GEZEGD: Ik heb tenminste het fatsoen om u af te maken in pm, en publiek heb ik het nooit gedaan, zoek maar op eender waar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier op het forum nog geen beter argument van u gelezen heb dan batty, fagot of wat dan ook welk ander scheldwoord. Ik vind dat als ge deze pm in publiek zet, da ge mijn andere ook gerust online moogt zetten. ik heb er ook al veel gehad die mij niet aanstaan, maar ik heb niet behoefte om die aan andere te laten lezen. En als ge dan deze nog hebt staan, en ze dan nog eens publiek plaatst wil dat zeggen dat je het niet hebt verwerkt, en dat de waarheid ketst. Kzou niet weten wat ik daar anders moet uit afleiden. Ik ga u hier niet verder veroordelen of verwijten, daar heb ik of niemand anders in deze discussie behoefte aan, tis zowiezo OFF TOPIC. Het enige wat ik denk dat het beste is dat ofwel wij niet meer op elkaars woorden reageren, ofwel aanvaarden dat wij over zaken een verschillende mening hebben. Maar sinds die laatste famous thread probeert ge mij in deze op alles te pakken, en mij als een stuk stront voor te stellen. Uw argumentatie = 0. Als ge echt wilt kunde der me mij over discussiëren int real life vanavond in Izzy, maar aangezien ge waarschijnlijk morgen op de schoolbank moet zitten, zal da ni gaan. Ik geef u dan ook in PM de kans om der mee mij over te praten. Mensen die mij kennen weten dat er me mij te klappen valt, en dat ik nooit een verwijt in mijne mond zal nemen als ikzelf niet verweten word. @ Derest, ik weet dat er hier een paar man zit die zijn eigen als true man a badman beschouwd, en elk argument van ne fagot als mij probeert af te breken. Awel laat dat dan zien met een tegenargument, en niet met loze antwoorden van bomboclaat uw argument slaat op niet. @ den andere rest; u right El_
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 18:57:56 GMT 1
FLIP JE ZET JEZELF TE KIJK!!! HAHAHAHAHA ONGELOOFELIJK... ZOEK EEN POST WAAR IK JOU FAGGOT NOEM, BATTY OF WAT EENDER AUB AUB ZOEK DIE ME!!! !!!! lol alle posts staan hier nog op t forum, ik noemde je een eediat, zoals je zelf ook aangeeft in je PM, en je weet dondersgoed hoe en wat, voor de mensen die het interesseert, check de posts, ze staan nog wel ergens op t board hoor, geen kwaad woord tegen el cunt gezegd om mij zo een PM te moeten sturen, in deze hele thread heb ik ook geen slecht woord gezegd, en alleen maar bijgedrage op normale manier aan de discussie totdat jij el cunt het weer niet kon laten, en moest gaan doen of andere mensen idioten waren, waar jij het recht op had om op neer te kijken, wat uiteindelijk voortvloeide in deze hele situatie.. maar al met al.. u showed ur colours en wat krom is lul je niet meer recht filip, als je wil kan ik de andere mensen die jij dergelijk PMs hebt gestuurd in alle stilte om een fatsoenlijk imago op te houden ze ook laten quoten hoor, kan je weer een page voltikken om recht te maken wat krom is heh, kijk mij boeit het verder geen ruk, wat jij vind wat jij denkt en whatever, eat shit en die voor mijn part, maar doe niet of je heilig bent, en alwetend, en weet ik wat, wat dat ben je niet, val niet mensen achterbaks lastig met PM's, en hou op met de slachtoffer rol op je te nemen steeds, zo van kijk arme ik , El cunt, ze doen mij onrecht aan, etc. En accepteer dat andere mensen andere meningen hebben, zonder dat jij het RECHT HEBT ER OP NEER TE KIJKEN.
|
|
|
Post by steve on Mar 7, 2007 19:02:47 GMT 1
zoude golle is niet beter met twee wa pinten gaan pakken?
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 7, 2007 19:06:44 GMT 1
zoude golle is niet beter met twee wa pinten gaan pakken? nee geen pintje, doe mij maar een flesje, dat gooit makkelijker.
|
|
|
Post by basejumperguy on Mar 7, 2007 19:21:18 GMT 1
niet te hoog van jouw ivoren toren blazen huh de battymanke een quote van u: Content has been modified by modarator and topic is closed because a cival, grown up discussion about this topic still isn't possible. « Last Edit: Jan 16, 2007, 4:09pm by snipaman » Link to Post - Back to Top Logged @ huh de battyman. Violence, racism and discrimination is illigal and not tolerated at this forum. You accepted and signt the rules when you registrated your account at this forum. sommige mensen hebben deze post van u wel gelezen, en hebben zich toen stil gehouden. nog quotes: El Cunt, look pon this my yout, maybe u too stupid or dem never learned u, but see da miracle ya weh called condom: they delete me to protect your tender lickle heart fram gettin hurt, and ur image from getting damaged... u should be happy with such friends who accept you as the asshole that you are... treasure them my yout.. bounty killa: 'me cant believe fassyhole dem get support... cyaan believe the hyppeeee cyaaaan belieeeeve the hyppppeeee' and: 'me tired a di fuckerrrryyyyyyy.....' stiekem ze nikes aan, ze karl kani pak, en ze cangol op, ze bling bling om en de willy bounce aan t doen door de kamer met de gordijnen dicht die Rebel... MAD SICK HEAD AINT NO GOOOODDDD BOOM BAAAAMMMMMM zou ele zeggen... HAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHA BLOOOOODCLEEEEEEEEEEETTTTTT STAR MADNESSSS!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAA www.vaginaenhancement.com/www.goaskalice.columbia.edu/2144.htmlwww.nawtythings.com/herbal_tightening.htmlneedle eyeeeeeee pum pum neeeeedle eeeeeeye pum pummmmmm Genoeg belachelijks om met je zelf geconfronteerd te worden, of wil je dat ik nog ff verder ga. Take it from an outsider, you still have lots of growin up to do. Als er hier iemand bloed anonder iemands nagels haalt ben jij het. Hij had groot gelijk om zo'n berichtje naar jou te sturen vaarwel
|
|