|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:56:33 GMT 1
(lezend met de intonatie: zeer hoog!) (ook lezend met een blije ondertoon!) (extra lezend met een smile van hier tot in China!) We zullen het wel eens voordoen op een feestje! ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 20:00:04 GMT 1
de vrouwen blijven van da rijmen houden! ze komen soms scherp uit den hoek ja ja da's hier straffe koek
al 13 pagina's lang, maken die vrouwen de soundbwoys hier bang
ze blijven gewoon verder gaan en sturen iedereen, zelfs mij, uit de laan wanneer is da hier feitenlijk gedaan?
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 20:01:16 GMT 1
de vrouwen blijven van da rijmen houden! ze komen soms scherp uit den hoek ja ja da's hier straffe koek al 13 pagina's lang, maken die vrouwen de soundbwoys hier bang ze blijven gewoon verder gaan en sturen iedereen, zelfs mij, uit de laan wanneer is da hier feitenlijk gedaan? Ruik ik daar een opgave?
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 20:01:49 GMT 1
Katrien, wij zijn hier elkaar aan 't vereren, echt, keren na keren. Kijk,.. ik zeg zo'n dingen niet over mezelf, want 't zou dan zijn, dat ik je met overtreffende woorden bedelf... Katrien, ik weet 't, ik ben 'n deerne, Maar schèt, zienekiek aa oek geerne! Ja ... onthullend als we zijn: we zijn nog vrijgezel, en niet op ons mondje gevallen, zijn we ook wel. 't Is niet dat we op zoek zijn naar ene gast, want ik heb daar al veel mee gehad: last! Maar als ik de prins op 't witte paard in de verte hoor aan komen klikken (paardgeluiden ;-)), dan zal hij toch eerst andere interessante gasten moeten knn wegkicken! Maar totzover geeft Katrien mij liefde en affectie, 't Is wel niet dat zij krijgt 'n erectie! Maar met die voorbindpenis lukt 't momenteel ook wel, alleen maakt die rare geluidjes, soms wat schel ... .. (gelieve dit laatste NIET SERIEUS te nemen, .. ) Eigenlijk is het alweer te lang geleden, dat je me nog eens hebt bereden! ;D Ride me like a pony! En buk u maar vlug tot op uwe knie!!! (zeuven vuurkes!)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 20:04:50 GMT 1
nee nee, heel gedwee, blijf k meedoen ge zijt bezig tegen de lyricskampioen, maar da kunde gelle ni vatte gelle kunt alleen over eulle speciale relatie chatten snel geef k ni op als k helemaal uitgeput ben, dan zeg ik stop kdenk alleen dat den topic bijna op zijn eind is t is meer ne clash tss bepaalde mensen en als k me ni vergis zijn er al nen tijd een deel weggevallen dus ik zeg hen allen waar zitte? komt terug want kben den enige vent die moet strijden tegen twee vrouwen, die zielsveel van elkaar lijken te houden! Komaan soundbwoys mokt hier nog eens wa noice! [/quote]
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 20:04:51 GMT 1
Jihaaaaaaaaaaaa, ik haal men zweepje boven en zwier uit men BH! *tttttsssssssjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkkk* zoals een echte cowgirl uit het oosten, o zo ver, en ik berijd je totdat je ziet, een ster! (x zeuven)
|
|
|
Post by Isaaa on Jan 21, 2006 20:09:48 GMT 1
terug want kben den enige vent die moet strijden tegen twee vrouwen, die zielsveel van elkaar lijken te houden! [/quote] Voila, daar heb je 't al, opgeven, denkt die kwal! Komaan, jongen, geef ons liefde en warmte! Ben jij 't niet die ons omarmde? Moeten wij verder zoeken naar die prins? Waar loopt 'm? Links, rechts of ginds? Geef me een hint, aan dit lieve kind!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 20:14:42 GMT 1
terug want kben den enige vent die moet strijden tegen twee vrouwen, die zielsveel van elkaar lijken te houden! Voila, daar heb je 't al, opgeven, denkt die kwal! Komaan, jongen, geef ons liefde en warmte! Ben jij 't niet die ons omarmde? Moeten wij verder zoeken naar die prins? Waar loopt 'm? Links, rechts of ginds? Geef me een hint, aan dit lieve kind! [/quote] Opgeven? is da ni duidelijk daar denk k ni aan, ook ni voor heel even! liefde, warmte en al wat je wil doe je niet virtueel, maar bij elkaar: da's tverschil hij staat wss voor je deur je moet m alleen binne laten, wat een heerlijke geur van die stoere prins hopenlijk zegt hij ook wat zins en euh ik ben geen kwal in geen geval dus hou t maar beleefd voor da ge hier uw doel tevergeefs verder nastreefd. dus denkt maar niet te snel dat je ervan af bent want dan is t duidelijk dat je Mr.Nuts ni kent ik ga door tot je zegt: oh nuts je hebt me o zo lekker verwend!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 20:15:39 GMT 1
nee nee, heel gedwee, blijf k meedoen ge zijt bezig tegen de lyricskampioen, maar da kunde gelle ni vatte gelle kunt alleen over eulle speciale relatie chatten snel geef k ni op als k helemaal uitgeput ben, dan zeg ik stop kdenk alleen dat den topic bijna op zijn eind is t is meer ne clash tss bepaalde mensen en als k me ni vergis zijn er al nen tijd een deel weggevallen dus ik zeg hen allen waar zitte? komt terug want kben den enige vent die moet strijden tegen twee vrouwen, die zielsveel van elkaar lijken te houden! Komaan soundbwoys mokt hier nog eens wa noice! [/quote] Hij kan ons niet alleen aan, heeft meerdere venten nodig om ons proberen te vegen, van de baan! Nuja, dat zal em toch niet lukken, wij zijn twee geweldige stukken! Ook apart kunnen we ons mannetje staan, en sturen we al die venten hier naar de maan!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 20:28:58 GMT 1
kga er ff mee stoppen, want er vallen geen zinnige rijms meer te droppen de andere uitdaagers zijn ook verdwenen en die twee vrouwen beginnen het te menen ze wanen zich te sterk pfff komaan é, begint almaar te denken over uw grafzerk ge zult vroeger moeten opstaan om tegen deze champ in te gaan dus veel succes en kgeef u nog wa geBless
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 21:37:05 GMT 1
Herkansen mag je in 't leven, Ik ga dat even doen met m'ne eerste indruk bij jullie, heb je even? Mijn naam is dus Isabelle, oftewel Isa of Belle, Ja, dat is wel wat anders dan die kerel uit Melle. Ik spendeer mijn tijd op de unief, ik ben die proffen hun hartedief! (love) In alle lessen zit ik flink op de eerste rij, of het nu zeuven u 's morgens is of tien uur 's avonds, ik ben altijd even blij. Lessen skippen doe ik zelden, maar soms moet ik me wel al eens ziek melden. Rechtstreekts van het reggaefeest naar de les gaan, zou ik ook kunnen opteren, maar dan stinkt heel die aula naar mijn onwelriekende kleren. Voor de patiënten is dat zeer erg! Want ik heb nl les in het ziekenhuis v Gasthuisberg. Een reggaefeest meepikken is echt mijn ding, maar ik hou ook van Röyksopp, Buscemi en Sting. Ja, veelzijdig zijn is een van mijn sterke kanten, id winter bv, draag ik de ene dag handschoenen, de andere dag wanten. Je ziet, risico's in het leven durf ik wel wagen, 't is pazs als je er geen neemt, dat je je 't moet beklagen. Weldra is er weer 'n feestje op de kaaien, maar toch, moeten jullie hier niet het gras onder m'n voeten komen wegmaaien! Zowaar, ik zeg je, nobele prinsen, ik heb blondgoudbruine krullen en ogen, appelblauwzeegroen! Ik win de beker van de enige echte lyricskampioen !
|
|
|
Post by amoz on Jan 21, 2006 23:12:22 GMT 1
Ja, Nuts maat, ik had het hier ook in de gaten, Isa en Koetjah waren gewoon onder hun eigen aan't praten! En ziet ns aan, hoe zelfzeker! Ze geven hun eigen al dn beker! Ik kreeg het gewoon aan mijne pace-maker, 't is hoog tijd om z' in te tomen, zeker? Die wijven overdrijven, heel da spel begint zwaar t'ontsporen, efkes terug dachten Snipa en gij hier nog te kunnen scoren, en ik kreeg ook goesting om ze ns met mijn appartement te bekoren! Dus dames, tijd voor wat reklames voor wie hier echt bekwaam is. 't is niet om onder Nuts of Snipaman hun duiven te liggen schieten, want gasten, ik gun het jullie om naar huis te gaan met die grieten, maar omda'k weet dat ze meer van mijn bed zouden genieten, in mijn kamer sta ne king-size: ge ligt bij mij echt in een suite! ik vertel de truth --geen lies: ik huur mijn flat van Afrodite! Als g'uit de kaaiman komt, volgt g'heel de weg naar 't Zuid, tot just voorbij dn Bar Tabac, 't is daar links dat ge'r op stuit, OK, das wel een eindje, met langs rechts Sint-Anna plage, maar die kou vergeet ge, met de warmte van mijn chauffage (Trouwens, Sint-Anneke, da's over't water, op de Visionz zijn domein, maar soit; ook al is't nen toffe gast, het is hier dat ge moet zijn!) Maske, zet u in de zetel, en kom hier da'k die frak uitdoe, hier en daar wat minder lichten, en die gordijnen toe, eerst misschien een jointje, voor u een glaske bruine rhum? ik leg een plaatje op, een dubke zonder zwaren drum... Vertelt ns iets over uw eigen, iets da'k nog niet weet, want na alles hier te hebben gelezen, en gij thuiskomt bij den deze, is 't zelfs al niet meer nen blind-date! Ik ben nochtans gene louche pusher, of zo ne grijpgrage geile gast, ik wil gewoon zeggen dat MIJN plek op 't Zuid hier al die ander overklast! Deze post wordt wat te lang, dus als ge't vervolg wilt leren kennen, komt u in't weekend bij zonsopgang, eens door amoz laten verwennen! ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 22, 2006 0:47:05 GMT 1
Ik heb uwe rijm nog eens gelezen, herlezen dus! Ik vond 'm echt super Die Nuts .. wacht maar, die komt met ne payback voor u.. dat hoop ik toch Momenteel ben ik te moe.. om zelf mijne counteract hier te gaan plaatsen.. maar kijk uit, ik kan de bal goed terug kaatsen! Begin al maar te beven, en hopen dat ge snel van die zjwèèè (joint dus) kunt beginnen zweven.. Die nederlaag ga je echt snel willen vergeten, want .. ik ben echt wel goed in keten! Vooral 's nachts als iedereen moe is en ik keiwakker, ben ik zo monter als 'n brood- en banketbakker! Zowaar ik zeg u, mijn held, ik daag je uit, en neen niet voor geld. Kiezen tussen appartementen zal ik doen, Misschien wordt 't dat van u, mss dat van Koen. Mss wordt het gewoon de trein naar Leuven, waarschijnlijk rond 'n uur of zeuven. 't Zit zo: ik zit daar op kot, momenteel nog achter grendel en slot. (klopt nt, want ik zit momenteel nog thuis: In Maaseik dus (maar dat paste nt in 't rijm!)) Maar als je wilt dat ik uw appartement zal verkiezen, zal ik vlug nemen, mijn koffer en biezen... Maar zo makkelijk is 't niet, Ook al is 't rommel die nt opvalt of die je op 't eerste zicht nt ziet.. Opruimen die handel! Aansteken die kandel(aar)! En opmaken dat bed, king-size!!! Man, je hebt echt 'n voorsprong, want dat is zeeer nice!!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 22, 2006 4:36:24 GMT 1
Het plan was om in Leuven effe iets te gaan drinken vanavond, maar open viel, van wat ik in café Giraf zag, mijn mond! Er was daar een heerlijk rootsfeestje aan de gang, en daar gebleven ben ik iets te lang! De pintjes gingen er ook iets beter in dan gedacht, en jongens in overvloed, met een velletje superzacht!
Buitengekomen heb ik nog wel zeker zeuven minuten tegen een neger staan lullen, over punaany's en punenissen, jaja, ook over vullen *dubbelzinnig* ;D Hij vond me precies wel een zeer leuke, als ie van A'pen was geweest had ie wsl gevraagd: ei poepke, wilde gaa me maa beuke?! Maar gelukkig was ie van Afrika, daar is nog nooit geweest, mijn mama! Excuseer mij voor dit verhaal, ik ben een beetje dronken, en nu is het tijd om in men bedje te gaan ronken!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 22, 2006 4:37:16 GMT 1
|
|