|
Post by thelyricalbomb on Jan 22, 2006 11:38:23 GMT 1
alle gasten denken 'die wijven zen voor mij' want ze staan zo geil als ne porrei
hun onderbroeken nat en heet. maar zie da ge ni vergeet. 't is hier genen blind date.
daar wees de mistah ons al op en in mijn keel onstond een krop
want da waren nu eens mooie woorden die niet enkel mij bekoorden
maar nu komt de vraag van één miljoen en zoals ge weet is da heel veel poen
wie is nu de ridder op het witte paard wie is deze twee vrouwen waard?
wie zal zijn hun liefdesgids? want ik ben al van't straat en heb enkel ne witte fiets
is er dan niemand van hier tot in londen? gene stress, ze hebben elkaar al gevonden.
met voorbinddildo's en helemaal in't leer maskes doe eulle eigen ni zeer.
want volgens mij blijft het daar ni bij wa knuffelen maar eindigt het resoluut in een partijtje buffelen
dus eigenlijk hebben ze gene man nodig twee vrouwen in bed maken gasten overbodig.
ik ga nu stoppen voor 'k begin te fantasere. want ik zie die van ons toch zo gère.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 22, 2006 13:47:15 GMT 1
Der is ier al eel wa afgezeikt/ Over één of anderen beker/ Wordt die wel uitgereikt?/ Zedde gà wel zeker?/ ‘K zen de lyricskampioen/ Dus toont is wa respect/ Beter as mij kunde toch ni doen/ ‘K em de beste rhymes gebekt/ Enkel den titel van lyricsqueen is nog vacant/ Mo as gast dervoor strijde is toch wel wa génant/ De Nuts is eutgeteld/ ‘M kannet ni hale van twee vrouwe/ ‘M is dan oek uitverteld/ Zen rhymes zen oan’t afbouwe/ Den Bomb beeft ’t te druk mé zen vrouwtje te verwenne/ ‘M eeft dan oek genen tijd om nog veel tekste te penne/ De strijd is eigenlijk al grotendeels beslist/ D’ meeste andere rhymers ligge al laank in un kist/ Mé dank aan den bong, alsof ge da nog ni wist/ Wie nog wil beginne/ Doe ‘s nekeer zot/ Ge kunt wel ni winne/ Da’s na eenmaal aw lot/ ‘K zen de keuning van de rijm/ Dadis wel zeker/ Menig vrouw valt in zwijm/ Na’t zien van mennen beker/ Booya
|
|
lot
new memba
|
Post by lot on Jan 22, 2006 13:54:26 GMT 1
Heej Isa & Katrien, kzal mijn kunsten hier ook eens laten zien.
Ik kom jullie wa steunen, nie dat 't nodig is, mo geweune.
Koetjah, gistern idd beestig fjistje kè min fel gamuzeerd, wètje.
Tis ier in 't west-vloms te doen van te twolven tot de noen
vor e vertoalink goa'k nie zorgn en ook nie morgn
van dan èk exom tis toopn dak der deure kom
btw katrien, jè je nie vergist, tis lot van ip je kot!
hasta luego lot
|
|
lot
new memba
|
Post by lot on Jan 22, 2006 13:57:49 GMT 1
vo den beker doe'k trouwens nie mee, tis geweune vo de fun nu goa'k nog wa kiekn no tv en ton nog wa werken an vergelijkende taalkun(de)
|
|
|
Post by Katrien on Jan 22, 2006 14:19:14 GMT 1
Heej Charlotte, van op men kot!
|
|
lot
new memba
|
Post by lot on Jan 22, 2006 14:43:11 GMT 1
sla ik iedereen met verstomming? staat iedereen met zn mond vol tanden bij het zien van mijn verschijning? of kwam ik gewoon te laat en heeft het allemaal geen baat is deze topic ten onder? hmz, I wonder.....
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 22, 2006 14:49:40 GMT 1
‘K zen de keuning van de rijm/ Dadis wel zeker/ Menig vrouw valt in zwijm/ Na’t zien van mennen beker/ Booya Wel mijn waarde, Trek nog niet te vlug je zwaarden! Mij bekoor je serieus met je rijm.. Ik val telkens weer in katzwijm . Inderdaad.. dat kingsize bed en uw poëtische zinnen, ben je ook zo goed als in 'n edele jonkvrouwe te beminnen? Nobele prins, ik kom straks terug met meer, wsl na 'n uur of zeuven, want dan brengt die knappe buschauffeur me naar Leuven. Rond een uur of tien kom ik hier dat forum nog eens uitchecken, En kom ik je entertainen met die woordjes, oh zo gekke! Bis later! En ik hoop niet dat de meeste hbn, ne kater!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 22, 2006 16:20:52 GMT 1
Liefste Isa, ‘k wist wel da’k je kon bekore/ Daarom da’k je men antwoord in een rijmpje loat hore/
Je vraagt of ik goe ben in een edele jonkvrouw te beminne/ Der kom je heus wel achter, als je de titel van lyricsqueen zult winne/ Na een nachtje heet en zwoel, g’raak je buite zinne/ Nuts, Amoz en de Snipa wete tege mij ni wa beginne/
Leve de koning en de queen, vergeet mor dieje keizer/ Met rijms zo stroef, als roestend oud ijzer/
Van die ander rhymers emmek vandaag oek nog ni veel gezien/ Die ligge waarschijnlijk nog in hun bedje te ronke mé ne kater maal tien/
Voorlopig wacht mij nog een errug triestig lot/ Terug noar die stoemme boeke mé de deur gans innet slot/
Dus nu is’t voorlopig efkes wegwezen/ Mo strax zennek terug om uw reply te leze/
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 22, 2006 17:06:16 GMT 1
jow jow diene topic is nog lang ni gedaan want kheb mijn internet weer aanstaan kheb gisteren een dagske overgeslaan maar vandaag ga ik verdergaan al maar sneller, al maar feller, genral jonee, de lyrische koppesneller nieje, geen play today-beller allemaale leutern over al die chicks maar int echt verzekerst, twee keer niks geef mij maar mijn enige queen de die dak zo geire zien fuck, die rijm komt recht uit tien om te zien mja da moe kunne mischien een dedication naar al die speciale mensen tzijn de beste, betere kun je ni wensen ze staan altijd gereed, als de ze nodig et voor u ebben ze bergen verzet dus vergeet ze ni af en toe te bedanken stuur wa positive klanken lijk de actie "onverwachts complement" ma twas bij mij al jaren bekend da respect tonen niemand ni schend vergeet ni wie da je zijt, en vanwaar da je komt wie dat er voor u is, wie da u verwelkomt wie dat er u dist, wie da bij maniere van spreken in u mond pist, aan die laatste zeg ik pas maar op want op nen dag krijgde uwen klop ni van mij, ni van de crew, maar van Jah want ge zaait wind en krijgt "katrina" shit, ja kerel blijft ons negeren maar de tijd zal u leren ge kunt ons alleen maar bezeren maar nooit volledig elimineren pas maar op we komen deraan blijf daar ma stil bij staan ge kun ni blijven doen ofda we ni bestaan want we worden de roadblock op u baan
jep tes weer vant zelde dien jonee laat zijn stemme gelde ma ni lijk die chinese zakken in de vn die mee hun veto de menserechten schendn ze laten soedan maar stikke om goedkope olie te strikke kwou da juust nog efkes zeggen voor dak ier tinternet afleggen ma geen gehuil en geen getreur want jonee komt were met de muzikale terreur
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 22, 2006 17:06:19 GMT 1
ow mannekes: keep it cool! kzen gen wegloper, wel ne stayer en ne echte 'player' de vrouwen hier weten wa'k bedoel dus Bong en amoz pakt gerust in voor da kik hier echt aan ne rijm begin met die woorden vol gefleem en geslijm komt eens terug met nen echte rijm ban aan t geniete van een ganjatheeke en gisteren wast goe shake in de kaaiman good vibes, maar der was wel weinig man vele vrouwen die hun ogen ni konden afhouden van de nuts zijn dancehallskils ja, ja de nuts heeft voor ieder wat wils behalve voor de battys die vinnek wel een beetje vies mor kom daar gage't ni over, den Amoz was aant stoefen gelijk nen valse belover over zijn cribb op t Zuid ns ne keer ni over de lengte van zijn fluit! en nen bong: waant zich lyricskampioen of king met aan zijn zij een lyricsqueen met schone ring kzou zegge goe geprobeert maar den deze is t rijmen ni verleert tuurlijk kommek terug en twee vrouwen kan k aan gelijk een mug die k slaag met de mepper komaan é, kben ni zone opschepper ben gewoon den enige echte Nutsindepleuts de lyricskampioen die het hier ongestoord, snel en goe blijft doen moest k shotten, khad al lang ne gouden schoen en heel wa meer poen! de tijd is aangebroken mannekes ik gaan een potteke eten koken ik zeg eulle ni salut, geen vaarwel maar pakt in en slopwel!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 22, 2006 17:26:07 GMT 1
shit nutz, wulder inpakke? kben ni bang van ouwe zakke al zodanig impotent da ze in hun broek kakke gaan koken? verzekerst nen nieuwe pamper pakke
jep tis ier het jong geweld ge et toch den dancehall terroriest gebeld? ey vergeet u eten maar ni goe te mixen want van tanden kunde ni spreken, der es nixen hou u maar rustig en leg u saarse over u kniens zo een mee van die vulle karoos meschiens en de goudenschoen vergeet da maar mee u rolkerre geraakt ge ni daar ge blijfst steken aan de trappen van de hal ge trekt "de karl" zijn pruuk af in u val ma dan was er tenminste iets te zien want zo'n saai program moesten ze verbien
ey ma kbenne maar aant lachen kheb respect voor wie ier komt trachten en zelf mere vo wie dat ier doet want rijmen da vereist moed jep big up aan de nuts en aan den bomb aan isa, koetjah, lot en aan den bong ja mannen kvind da ier echt de max kwoe efkes stoppe, en zegge tot strax ma eerst under nog efkes overlade met woorden en zinne die serieus schade die alle soundboys, lijk kiekes brade want ik ben de lyrische bin lade jep juust den dacehall terroriest, non stop tzijn zelfgemaakte bommen dak hier drop
oeps weer begonne met ulder aan te valle kwil zeggen, RESPECT, want gulder ebt balle
;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Katrien on Jan 22, 2006 17:39:47 GMT 1
Dat wij zo geil zouden staan als ne porei, dat zou jullie allemaal maken, ontzettend blij. Onze onderbroeken zijn mss nat en heet, maar allicht niet van jullie, tis maar dat ge het weet.
Al die zever over schoon appartementen, maar als dat al nodig is om je te definieren als echte venten, dan is het met jullie erg gesteld, jullie dagen als stoere lyricsjongens zijn dan ook geteld.
De titel van lyricsqueen is allang niet meer vacant, die zouden wij zelfs krijgen, al liggend op ons lui schoon gat aan een of ander tropisch strand. Dat de king zich dus maar voorbereidt, die krijgt aan zijn edele zijde nl. meer dan 1 meid!
Wij zijn moeilijk te voldaan, en al die moeite die jullie al hebben gedaan, is tevergeefs geweest, en die zogezegde stoerheid is een ilusie, niet meer dan een geest.
Dus stop met zeveren en gedraag jullie nu eens als echte venten, een begin zou al zijn om op festivals op te zetten, onze tenten ;D En misschien een ontbijtje op luchtmatras, of hier op kot staat nog ne grote afwas?
A lot of talk but no action, dat zal niet zorgen voor die fatal atraction! Volgens mij zijn jullie allemaal zo groen als ooit gezien, en hebben jullie deze stoere praat nodig als verlengstuk voor jullie piepklein masjien! ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 22, 2006 17:52:45 GMT 1
Dus stop met zeveren en gedraag jullie nu eens als echte venten, een begin zou al zijn om op festivals op te zetten, onze tenten ;D En misschien een ontbijtje op luchtmatras, of hier op kot staat nog ne grote afwas? shit ist da da je wil, een slaaf zo één aan de leiband, zo braaf of lijk da ze hier zegge nen sloef en op comando zegt hij woef shit da zegt ook veel over u eigen waarschijnlijk wilde dak nu zwijgen ma kga da ni doen ik doe doore ik ben geen sloef, kijk hoe ik u in de grond boore herr koetjah, ik spreek u aan ga es voor de spiegel staan wilde ganse dagen comanderen of wilde wijze dingen leren over de wereld, muziek, dinge die je ni kent zoek dan geen butler, ma gewoon ne echte vent
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 22, 2006 17:56:33 GMT 1
jow, ik scheid het kaf van het koren ik vat de koe bij de horens. iedreen mag het horen da de rest heeft verloren Hail to the chief, de Bomb is herboren!
ik moet't aa ni vertellen ni aan den bong ni aan Isa(belle(?)) ik zen gewoon beter dan eulle mijn flows veel sneller. ge krijgt verbale kletsen op ulder meulle
ik benader de perfectie. Ziet dan toch hoe 'k bek, Zie! vrouwen krijgen spontaan een erectie (?) of toch tenminste Barbara dexi 'The lyrical Bomb' is gewoon té sexy.
aandacht! aandacht! den bomb neemt over : de macht! met een nooit geziene kracht ongelooflijk, mijn gedacht. of hadde na toch anders verwacht?
genoeg me al da stoefen 't is ondertussen tijd om te gaan boefen en sebiet hopelijk nog wa smieze poefen. maar ik heb nog twee zinne om te groove dus laat ik eulle nog effe moven!
(bouncen!)
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 22, 2006 18:00:48 GMT 1
De neuts komt ier nog is de kop oepsteke/ Blijkboar nog is tijd om zen ambities af te breke/ Der kan mor één iemand de beker winne van lyricskampioen/ En da is Mistah Bong zé mo zeker, wa godde gà der on doen?/ Heel den tijd mé straffe rijms blijve dreige/ Wanneer gode die dan is eindelijk deftig uitschrijve?/ Koetjuh eeft gelijk over dien zever van appartemente/ Da’s echt wel kinderpraat en nix vo echte vente/ Blijkboar krijg ik oan men zijde meer dan één lekkere meid/ Moakt a mor geen zorge, den Bong is eroep voorbereid/ Op een festival een tentje opzette moete mij ni echt vrage/ Komt mo bij me slape, ge zullet a ni beklage/ Doe mor eens een vergelijkende studie over de vent zen ding/ Dan ziede da der ene tussenuit steekt en da’s den Bong, de lyricsking/ ;D Ina hardcore playa stylee
|
|