|
Post by Mistah Bong on Jan 21, 2006 17:46:21 GMT 1
Yo Bomb, 'k zennekik nog lang ni vertrokke/ 'K ben nog bezig aan een poging om ier iet te blokke/ Strax gaan de boeke dicht, en zennek eweg/ Da wordt der een zalig feest, en wie ni kome kan die é pech/ Ge weet toch, vo één ding stoan wijle garant/ We steke da keetje der vollen bak in brand/ Effe de beentjes strekke, tot in de vroege ure/ Hopelijk goat die terugrit ni weeral te laank dure/ De flikke die kunne we best van al ontwijke/ Anders is den bak, d'eindbestemming die wij bereike/ Soit, 'k geef 't op, 'k smijt den handdoek in de ring/ Te weinig woorde in menne kop, rhyme zit er nimeer in(g)/
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:01:59 GMT 1
Soit, 'k geef 't op, 'k smijt den handdoek in de ring/ Te weinig woorde in menne kop, rhyme zit er nimeer in(g)/ Komaan Bong, der zit meer lucht in uwe long! --> ring? --> blingbling! --> zing! --> kring! --> ging! --> making! --> loving! --> ... and so one!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:02:55 GMT 1
die Isa is een serieus madam. dus gasten, zoekt eulle mor een ander vlam! ze is geen ordinaire del maar rhymen kan ze alleszins wel. Het is niet nodig een andere vlam te zoeken heren, wel om Isa op een normale manier te begeren! Een beetje romantiek kan nooit kwaad, en je kan best ook even wachten tot je overgaat tot de daad! ;D Isa is een dame met klasse, stijl en fatsoen, ze valt niet zomaar voor elke jongen in het rood, geel en groen! ;D Ze is alles behalve een ordinaire del, met haar zit je allesbehalve in de hel!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:28:11 GMT 1
Of we nu van Limburg of van A'pen komen, één ding hebben we gemeen, Dichtbij Holland, daar woont van ons iedereen! Hier een beetje woordenschat hulp, en zorg dat nooit openstaat: je gulp! Als hij iets niet leuk vindt baalt hij als een stekker, hij wordt chagrijnig als afloopt, zijn wekker! Als hij betoeterd is kan dat twee dingen betekenen, twee is één plus één, als je goed kan rekenen. Ofwel is hij dan stoned of zat, ofwel zo gek als een bakkie patat! Als hij zegt, sodemieter of flikker toch op, ken je maar beter stoppen met bakkeleien, of je krijgt slaag op je kop! Als ie zegt, ik wil poepen, dan heeft dat met seks niets te maken, neen, dan moet ie gewoon snel op de plee zien te geraken! Als hij tegen je zegt, krijg toch de tering, dan is zijn haat voor jou niet gering! Zijn GSM is een mobieltje, en tegen een e-mail zeg ik soms: emieltje Als ie zegt: wat is me dat toch sneu, dan betekent dat, dat ie het is: beu! Als ie een broodje kroket uit de muur haalt vindt ie dat eejnig, gesjellig en leuk, terwijl wij allemaal liggen in een deuk! Tegen zeven zegt ie zeuven, en ik, ik zit op kot in Leuven! Na deze info val je sowieso door de mand, als je bent van het mooie Holland!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:33:36 GMT 1
die Isa is een serieus madam. dus gasten, zoekt eulle mor een ander vlam! ze is geen ordinaire del maar rhymen kan ze alleszins wel. Het is niet nodig een andere vlam te zoeken heren, wel om Isa op een normale manier te begeren! Een beetje romantiek kan nooit kwaad, en je kan best ook even wachten tot je overgaat tot de daad! ;D Isa is een dame met klasse, stijl en fatsoen, ze valt niet zomaar voor elke jongen in het rood, geel en groen! ;D Ze is alles behalve een ordinaire del, met haar zit je allesbehalve in de hel! Katrien, wij zijn hier elkaar aan 't vereren, echt, keren na keren. Kijk,.. ik zeg zo'n dingen niet over mezelf, want 't zou dan zijn, dat ik je met overtreffende woorden bedelf... Katrien, ik weet 't, ik ben 'n deerne, Maar schèt, zienekiek aa oek geerne! Ja ... onthullend als we zijn: we zijn nog vrijgezel, en niet op ons mondje gevallen, zijn we ook wel. 't Is niet dat we op zoek zijn naar ene gast, want ik heb daar al veel mee gehad: last! Maar als ik de prins op 't witte paard in de verte hoor aan komen klikken (paardgeluiden ;-)), dan zal hij toch eerst andere interessante gasten moeten knn wegkicken! Maar totzover geeft Katrien mij liefde en affectie, 't Is wel niet dat zij krijgt 'n erectie! Maar met die voorbindpenis lukt 't momenteel ook wel, alleen maakt die rare geluidjes, soms wat schel ... .. (gelieve dit laatste NIET SERIEUS te nemen, .. )
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 19:36:31 GMT 1
.. (gelieve dit laatste NIET SERIEUS te nemen, .. ) [/quote] ...alle chance, want da pakt ni in den dance ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:41:30 GMT 1
terwijl wij allemaal liggen in een deuk! Tegen zeven zegt ie zeuven, en ik, ik zit op kot in Leuven! Inderdaad mijn beste meid, Dat kan je best even kwijt! Maar gasten, .. troost je, als je ons tegenkomt op 'n feestje van de reggae, Doe dan in't vervolg met ons mee! Ja, nou wat eeijnig.. We zijn ook wel 'n beetje leeeijnig! Zeg .. er is nog iets wat we moeten onthullen, Soms zitten we ook enkele woordjes nr elkaar te brullen! 't Lijkt op een onderlinge clash tussen haar en mij, samen gek doen, daar zijn we in 'n kei! Ik vraag even via 'n andere weg (msn) of ze meedoet met dit gek gedoe, want ze is dan toch ook 'n koe(tjah)!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:43:00 GMT 1
Het is niet nodig een andere vlam te zoeken heren, wel om Isa op een normale manier te begeren! Een beetje romantiek kan nooit kwaad, en je kan best ook even wachten tot je overgaat tot de daad! ;D Isa is een dame met klasse, stijl en fatsoen, ze valt niet zomaar voor elke jongen in het rood, geel en groen! ;D Ze is alles behalve een ordinaire del, met haar zit je allesbehalve in de hel! Katrien, wij zijn hier elkaar aan 't vereren, echt, keren na keren. Kijk,.. ik zeg zo'n dingen niet over mezelf, want 't zou dan zijn, dat ik je met overtreffende woorden bedelf... Katrien, ik weet 't, ik ben 'n deerne, Maar schèt, zienekiek aa oek geerne! Ja ... onthullend als we zijn: we zijn nog vrijgezel, en niet op ons mondje gevallen, zijn we ook wel. 't Is niet dat we op zoek zijn naar ene gast, want ik heb daar al veel mee gehad: last! Maar als ik de prins op 't witte paard in de verte hoor aan komen klikken (paardgeluiden ;-)), dan zal hij toch eerst andere interessante gasten moeten knn wegkicken! Maar totzover geeft Katrien mij liefde en affectie, 't Is wel niet dat zij krijgt 'n erectie! Maar met die voorbindpenis lukt 't momenteel ook wel, alleen maakt die rare geluidjes, soms wat schel ... .. (gelieve dit laatste NIET SERIEUS te nemen, .. ) Rrrrrrrr Isa, Als ik nu een piemel had, stond ie zo scheef als de toren van Pisa! Alleen maar al bij het gedacht aan dat voorbindding, doet mijn broek al bijna: spring! Eigenlijk is het alweer te lang geleden, dat je me nog eens hebt bereden! ;D Als je naar Leuven terugkeert, zal ik zorgen dat dat voorbindding nog eens serieus rechtveert! Tot dan schat, hopelijk heb ik je niet gemaakt, al te nat! (ook dit aub NIET serieus nemen ;D ;D ;D)
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:44:35 GMT 1
terwijl wij allemaal liggen in een deuk! Tegen zeven zegt ie zeuven, en ik, ik zit op kot in Leuven! Inderdaad mijn beste meid, Dat kan je best even kwijt! Maar gasten, .. troost je, als je ons tegenkomt op 'n feestje van de reggae, Doe dan in't vervolg met ons mee! Ja, nou wat eeijnig.. We zijn ook wel 'n beetje leeeijnig! Zeg .. er is nog iets wat we moeten onthullen, Soms zitten we ook enkele woordjes nr elkaar te brullen! 't Lijkt op een onderlinge clash tussen haar en mij, samen gek doen, daar zijn we in 'n kei! Ik vraag even via 'n andere weg (msn) of ze meedoet met dit gek gedoe, want ze is dan toch ook 'n koe(tjah)! Edoch!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:46:03 GMT 1
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:46:49 GMT 1
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:48:59 GMT 1
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 19:50:25 GMT 1
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:51:40 GMT 1
.. (gelieve dit laatste NIET SERIEUS te nemen, .. ) ...alle chance, want da pakt ni in den dance ;D[/quote] Mr Nuts komaan! Waar haal jij vandaag je dichtkunst vandaan? Je hebt teweinig gegeten, die banaan! Drinkt niet te veel bier van die tapkraan! Of ge kunt nt meer gans rechtstaan! En dan zeg ik al vlug: loop naar de maan.. En dan kan je best snel gaan! Want dwz: ik stuur je uit de laan. En dan is 't met die liefde hier gedaan! (alles op -aan! van hier tot aan de mediaan!)
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 19:53:03 GMT 1
(lezend met de intonatie: zeer hoog!) (ook lezend met een blije ondertoon!) (extra lezend met een smile van hier tot in China!)
|
|