|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 22:59:29 GMT 1
Hoho! Ik moet hier nog even met Mr. Nuts duelleren, watch out, gij Koen, je kan er nog wat van leren! Jij komt met goeie rijms uit de kast, maar dat jij die beker wint, staat nog lang niet vast! Ik ben nu eenmaal 'n straffe madam, 't Is dan ook best dat ik snel 'n koekje in je strot ram! Ik ben nochtans niet wraakzuchtig, maar mijn rijms voelen echt aan, zo luchtig! Weet je, we zullen kijken of je aan me topt, wedden dat je als eerste stopt! Want opgeven doet niet, deze trien, Ik ben dan ook dè LYRICSQUEEN. Samen met Koetjah sleep ik die beker naar huis, samen met die tv van Krefal twv 10000€ zonder ruis! Misschien als je lief bent, dat je dan die beker eens mag zien! Pikken kan je 'm niet, hij zal staan achter glas, aantal lagen wel minstens 10! Maar ach... Relativeren mag. De inhoud ervan, dat is wat telt! 't Plezier eraan is veel meer waard dan al dat geld. Maar hey, roep maar vlug om hulp, want ik zie vanuit Rotem al open staan, die gulp! Mannen zijn soms veel te easy, maar ik ben dan mss ook wel 'n beetje te teasy. Mijn mama zei vandaag nog: "Isa, meisje, je bent soms hard voor die mannen!" Ja, dat is zo, soms wil ik ze wel verbannen! Maar na 't lezen van jullie woorden, dwaalden mijn gedachten af naar zwoelere oorden. Ik geloof weer even in dat andere geslacht... maar wie had nu anders verwacht? Laten we nog samen wat dichten! Maar Koetjah en ik zijn hier precies de enige wichten. Zonder het niveau te hoeven verlagen, kunnen wij makkelijk die verantwoordelijkheid dragen! Ja .. wij zijn niet echt van de poes! Maar ons huidje is wel zo zacht als perzikenmoes! x
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 23:02:39 GMT 1
Isa heeft me gans emotioneel gemaakt, zo emo, dat mijn mondje nu even staakt! *pink traantje weg* (Iedereen beeldt zich 'n houten bordje in, wijzend naar mezelf: waarop staat: *pinkt traantje weg) Ik voel me vereerd dat ik je emotioneel kan maken, zonder hier al te veel woorden aaneen te haken. Kijk, Katrien, ik zal je altijd graag zien.. Misschien hebben we geen venten nodig om ons heen, Jij vult die leegte op als geeneen! (blozend emoticonneke met hartjes!)
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 23:12:35 GMT 1
Kerel, ben jij King Shaba of de koning van weet ik veel welk rijk land, 't is niet dat je ons al hebt, in de hand. Om ons nat te krijgen, Zul je wel wat betere woordjes aan elkaar mogen rijgen! Wij zijn namelijk moeilijk te temmen, begin al maar te staan op die remmen. Als een echte sjeik van een bepaald land, gans olierijk, moet je ons schaken op je paard, of soortgelijk. Mss als ik zeg: talk arabic to me, dat 't dan in de sjakosh is, baby Maar te vlug roepen zoals nu moet je maar niet doen, tenzij je hebt: heel veel poen!! en ja bong kben ff weggeweest ni naar één of ander feest nee, naar den ikea voor nog wa shit in t appartement met da cdrekske ben k echt wel content Hola! Wat lezen we daara! Mr. Nuts heeft een eigen appartement, is er iemand onder jullie die daar de weg naartoe kent? Want ik moet nog een slaapplaats voor na de kaaiman zoeken, Anders moet ik gans met de trein naar Leuven terug tsjoeketsjoeken! Na 'n superfeestje nog eens naar 't station al wandelend trappen, Is de kans groot dat ze mij wel eens willen kidnappen! Want zie me daar lopen, gans alleen op straat! Het is niet dat ik dat graag doe, se maat! Een begeleidende avondwandeling is ook altijd fijn, Wie weet voel ik me dan terug, zoals die éne druif in de witte wijn!
|
|
|
Post by snipaman on Jan 20, 2006 23:34:19 GMT 1
Ik ken de weg naar de nutz zijn appartement maar ik verklap da alleen voor heel veel geld
Hij zal da wel gere horen da de vrouwen van zijn appartement dromen
Na shake your bam bam nog effe bij de nutz chillen na ne hele avond met die billen te trillen
Beter dan met den trein naar huis te bollen rustig bij de nutz nen dikke toet rollen
Dus wilde weten waar de nutz gaat crashen dan zulde eerst met de snipa moete maffen
Bless
|
|
|
Post by Katrien on Jan 21, 2006 0:33:48 GMT 1
Ik zoek ook nog een compaan, om mij van de kaaiman te brengen naar de abdijlaan (eigenlijk is dat abdijstraat maarja )! Want aldaar zal ik slapen na het feest, bij mijn zus, want om met iemand mee naar huis te gaan ben ik misschien te bedeesd! Toch mogen jullie altijd jullie voorstellen hier droppen, maar liefst alleen voorstellen van knappe koppen!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 0:59:44 GMT 1
.Dus wilde weten waar de nutz gaat crashen dan zulde eerst met de snipa moete maffen Bless Snipaman, Het enige wat ik daarop zeggen kan, is: tsjaaa man! Dat is hier een hennig voorstel, Ik weet niet of ik daarop in kan gaan, ik ben dan ook geen del. Neen, ik ben sssssssstyyyyyly, Maar ik ben soms ook wel 'n beetje wildy! Maar kom .. crashen & maffen, dat rijmt totaal niet. Maar der is mss een slaapplaats (met uitgebreid ontbijt?) in 't verschiet! Ik doe mee met Koetjah, Alle voorstellen van die knappe knoppen zijn welkom, nietwaar Jah?
|
|
|
Post by oli on Jan 21, 2006 11:20:54 GMT 1
Voor mij is't den eerste keer Da'k zoiet probeer
Ik zal u niet verbazen met mijn lyrics zeker ni in't vloms want 'k zen franstalik Mijn woordenschat is wa beperkt Maar 'k weet wel hoe het werkt
Ik dacht: 'k zal er maar van profiteren die feestneuzen zijn nog niet uit de veren ne goeien beat opzette op mijn sony da helpt wel voor de inspiratie
reggae,ragga,hiphop of funky 't maakt ni echt uit 't is allemaal groovy zo kan ik mij beter concentreren wat heel belangrijk is,is het fraseren
dien topic hier barst van de talenten de meiden zeker maar ook de venten der moet hier nen boek van komen of waarom niet wordt da live opgenomen
in de kaaiman gisteren ,'k kon er niet zijn ik ben maar thuis gebleven met een glaske wijn no worry, volgende week is't in de fake bar den J en farhigh een jaartje ouder, echt waar
'k heb hier nog een paar drankbonnen liggen die heb ik wel nodig om die gasten up te biggen dat ze ons is verassen met ne nieuwe riddim anders denkt de massive: weer dezelfde film
een goeie classic, da kan er altijd in op mij kunde altijd rekenen da kik meezing met de stalag, intercom, punnaany of full up horen ze ons van ver roepen:haul and pull up!
large up de datas Isa & Katrien de Nuts,de Visions en de Lyrics Bomb, Bim! de rest ben ik zeker ni vergeten thanks to alla you, dat ze het maar weten
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 21, 2006 11:56:47 GMT 1
hier is 'em terug, de held van de straat. 's morgens vroeg al rhymend op de maat!
ik bounce lekker op en neer. onder andere op den oli zijnen eerste keer.
ik moet zeggen, gast, ge hebt talent. en waarde hier vroeger opgekomen, waarde met de cup weggerend.
ge kunt wel overweg met de nederlandse taal, sè ik ken da, mijn moeder is ook een waalse.
we zijn hier allemaal vrienden, niemand is ne vijand. den beat is hier zo goe da'k roep :'rewind'
den oli heeft gelijk we moeten dees publiceren of al onze rhymes op nen echten beat placeren.
dus is hier ergens ne producer? of zitten hier buiten ons alleen maar losers?
wie kan beats maken als dokter dré. want geheid, doen we dan allemaal mee!
|
|
|
Post by Luca san on Jan 21, 2006 12:04:15 GMT 1
Paaaaaaaaaaa !!! Doetta mor is na! kzennekik gistere wel zwaar gaan feeste, same me een van mjin favoriete shake beeste, ja kemmet over habibi, den andere mini massive soldier, wanneer da wij aant skanke zijn zegde garantie "yazühr !" en toch zenk er al zo vroeg uit, "WAAROM?" vraagk mij af in t luid, tis waar, kheb afgesproke me een wicht, nee ni mijn nicht, die woont ni in maastricht.. zenkik gewoon drie uur onderweg, dan kant wel zijn dak mij ffkes neerleg wa zorgt voor frustratie bij de conducteur, zeker bij die me een slechthumeur wa zit kik hier na allemaal te vertelle, twordt is tijd om fiep oep te belle, zodak snel kan vertrekke, mor kmoest et forum hier nog effe checke, da is echt nen dikke big up waard, voor al die forummembers, en oprichters uiteraard !! kgaan et hier bij late, want ik blijf maar wa prate, en tlijkt maar wa geblaat, ge moet begrijpe, twas wel laat, en nu zit ik hier me ne rotkop, wa da mij ni tege houdt te zegge : PKOPKOP !!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 21, 2006 13:12:43 GMT 1
Goeiemorgend beste mense, ‘k zen justkes eut men bed/ ’T was gisteravond mé de moate weeral dolle pret/ Lekker in de kroeg een bekke gon biljáre/ En af en toe een verse pint meescháre/ Sewwes is efkes mé vriend red bull gon afspreke/ Zoda’k vanavond in Brugge da kot mee kan afbreke/ Ook respect voor den oli zenne eerste keer/ Wa denkte dervan jom? Smoakt da ni nor meer? Misschien is oan een rapke innet Frans wage/ Da nederlands was zekers ni slecht, ge hoort me ni klage/ Plezant om te leze was Lucaci hoar gedicht/ Amuseert ze nog vandaag in de city of Maastricht/ Kgoan is afsluite, ’t is ier hoogtijd/ Da’k nor de keuke gon vo een stevig ontbijt/ Peace
|
|
|
Post by Visionz on Jan 21, 2006 13:19:52 GMT 1
T is hier ondertussen weer efkes geleden dat ik ze nog heb gepost, mijn rijmende zinsneden. Gelukkig heb ik een goede reden: tzijn de examens die al mijnen tijd opvreten
nog 10 dagen te gaan en dan is t gelukkig weer gedaan maar voorlopig is het elke nacht doorgaan: ik alleen met mijn cursussen en de maan
der is hier weer heel wat tekst bijgekomen lyrische talenten rijzen op als van Babel, de toren
ik ga jullie nu echter alweer moeten laten want daar gaat belleke, mijne pizza is gereed, het zal mij smaken !
-one-
|
|
|
Post by oli on Jan 21, 2006 13:30:09 GMT 1
Bedankt mensen, da geeft mij moed voor olle allemaal trek ik mijn hoed nu moet ik er efkes tussenuit ik zet mijn muziek wa minder luid
programma voor vandaag is naar het circus hopelijk is er daar nen tijger en gene mus 'k moet zien dak er op tijd geraak voor mijn kids zorgen is vandaag mijne taak
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 21, 2006 15:19:58 GMT 1
wow wow, da wilt hier maar ni stoppen al die mensen met hun rijms en hun moppen de nuts is back in the bussiness zonder gemess en met veel gebless Isa als ge t wilt weten dan moogde dees zeker ni vergeten ge moet t me gewoon vragen en de snip A kunt de best ff wegslagen ;D hij probeert de mensen altijd voor te zijn, da doet m in een rechte lijn. t is eigenlijk wel ne supergast zeker gene spast hij doet geen kat kwaad en geraakt maar ni van t straat toch is t nen echte maat dieje u in bad times zeker ni verlaat snip A: all the time gij en u broer zijn weer represent in deze rhyme kben de pagina weer met bullshit aant opvullen, wa zit k hier toch weer achter dieje computer te prullen? kzal jullie maar weer laten, want kmoet ons ma nen happy B-day wensen en wa met de familie gaan bijpraten! arrivederci
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 21, 2006 16:07:19 GMT 1
Isa als ge t wilt weten dan moogde dees zeker ni vergeten ge moet t me gewoon vragen en de snip A kunt de best ff wegslagen ;D hij probeert de mensen altijd voor te zijn, da doet m in een rechte lijn. t is eigenlijk wel ne supergast zeker gene spast Mr. Nuts & Snipaman: Mannen, gellie zet zoalig, Da ies hier toch absoluut niiieet schandoalig.. Zittekiek de hele dag te studèren, en den andere ziet op ne woafelbak zich te amusèren. Joenge joenge, ik moet sffs nog 'n motel in A'pen gaan boeken, want ik wil ook geen heibel tussen die gasten hier gaan zoeken! (laatste paragraaf vertaald nr 't Aaantwaareps) Willekiek hiiiee gène boel tussen die gasten zeuken, want die stellen èègelijk gewoen veur: eeh poepeke, wilde gaaa mè maaa beeuken? Kijk gasten.. ik ben lief, schuchter, bedeesd en teder, Ik ben niet zo iemand die direct in uw living wat komt dansen gans in leder. Maar kom .. het properste appartement krijgt mijn voorkeur! Ik ben niet zo voor al die rommel en een stinkgeur. Dus begin al maar te poetsen dat appartement, Anders zal 't een ander meisje zijn, die uwe zetel met haar aanwezigheid daar verwent!
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 21, 2006 16:52:33 GMT 1
die Isa is een serieus madam. dus gasten, zoekt eulle mor een ander vlam!
ze is geen ordinaire del maar rhymen kan ze alleszins wel.
de mistah daarentegen zit in west-vlaanderen kom allemaal! we gaan der héne!
want 't is daar vanavond een groots feest. er wordt ongetwijfeld heel wa afgeblazed.
de soundselektaz zijn in het huis! dus zijde zowizo ni vroeg thuis.
lekker skanken op den drum. om derna den boefkick te stillen mè nen durum.
ik wou da'k erbij kon zijn. maar ik zit hier eigenlijk mè buikpijn.
dus vanavond hou ik het kalm. voor mij ne cola, gene palm!
refrein: dus mannen zet het keetje daar in brand! maar past op da ge ni in't gevang beland!
want daar krijgde misschien nog malaria. peace, love, unity. RASATAFARI!
|
|