|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 16:02:16 GMT 1
Isa Ja hoor, heb je 't gezien! Dankzij mijn kleine rijm zitten we op pagina 10!! Shit zeg, det is toch neet te doon! Vir blieven mor goon! Ondertussen bin ich al heivis, Joa, die bus het mich nor hoes gebracht, wat sjik is! 't Is mich allemol get, zie Bet! Zeiven kinger en mor ein tet! Dat Roetems dialect, dat verdient get mier respect!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 16:17:14 GMT 1
Damn, 'tis dringend tijd voor 'n feestje met wat reggie roots and dancehall, Zullen mr. Nuts en ikzelf wel op onze djembé doen, de call. Dat is het teken waarop je moet gaan, Je weet wel naartoe, naar die eerste rij, daar vooraan.
Feesten feesten feesten, totdat je ziet, allemaal bleke geesten. Dan moet je stoppen, want dan beginnen de scheve moppen.
Eeij, zie mij hier weer gaaaaan, ik kan wel rijmen, van hier tot aan de maan! Maar mijn poep gaat zich terug verheffen, Weliswaar zonder ne leffe, gaan we terug die cursussen inkijken, zodat mijn intelligentie bij die proffen goed gaat blijken!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 16:35:14 GMT 1
..betekend ni meer als soit en kga stoppen, want kmaak alle grieten hier nat! Kerel, ben jij King Shaba of de koning van weet ik veel welk rijk land, 't is niet dat je ons al hebt, in de hand. Om ons nat te krijgen, Zul je wel wat betere woordjes aan elkaar mogen rijgen! Wij zijn namelijk moeilijk te temmen, begin al maar te staan op die remmen. Als een echte sjeik van een bepaald land, gans olierijk, moet je ons schaken op je paard, of soortgelijk. Mss als ik zeg: talk arabic to me, dat 't dan in de sjakosh is, baby Maar te vlug roepen zoals nu moet je maar niet doen, tenzij je hebt: heel veel poen!!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 20, 2006 17:05:20 GMT 1
Da ontspoordt ier na toch ni, in nen blind date?/ We zijn ier oem te rhyme, zie dagget ni vergeet/ Vet en fonky, da is oenze stijl/ Neprhymers gon na éénmaal voor de bijl/ Ons Isa eeft gelijk/ ’T wordt tijd voor ‘n reggaefeest/ ‘K neem haar ni in de zeik/ Al da studere, ’t is genoeg geweest!/ Naar eige zegge zen Isa en Koetjuh stijlvolle meide/ Hopelijk zulle ze zich den 3de februari oep den dansvloer onderscheide/ We gon der dan den boel afbreke/ De Kaaiman efkes in vuur en vlam steke/
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 17:18:21 GMT 1
sorry da'k effe weg was voor nen toeter, maar ons zus wou per sé op de computer
ondertussen heb ik wa gemist we worden hier effe zwaar in't limburgs gedist
ik vond 't anders wel vet klinken daar moeten we samen is éne op drinken
da reggeafeest, daar staank volledig achter waar zijn we eigelijk nog op aant wachten?
want alsekik der ben is't feest in de keet! ondertussen vindt de mista 't hier nen blind date
da weze mij een zorg! we zijn hier veu te rhymen ni veu ingeborg!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 17:36:55 GMT 1
sorry da'k effe we worden hier effe zwaar in't limburgs gedist ik vond 't anders wel vet klinken daar moeten we samen is éne op drinken da reggeafeest, daar staank volledig achter waar zijn we eigelijk nog op aant wachten? Karma up! sffs gaat die nog naar u, die cup! Ja mistah bong heeft ergens een blind-date ontdekt, mss was 't maar even een toneelact? Ach, ja Lyrical Bomb, dat reggaefeesten, Wij zijn nog ah studeren, zoals de meesten, Maar jullie, werkende mensen, jullie knn met 'n pintje, volkappen die pensen! Neen echt, als jullie feesten gaan, ik zou willen meegaan spontaan! Jaloers ben ik dan echt wel, 't voelt dan ook eventjes aan, als de hel! Big up, lyrical bomb
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 20, 2006 18:29:49 GMT 1
’T is ondertusse al zoe laank geleje/ Da’k de Nuts zenne flow noggis em gehoord/ Issem dan totoal ni tevreje/ Over wattem allemoal in dezen topic opspoord?/ Sorry man als’t niveau wa begint te dale/ Na een dagje blokke kan de flow al is fale/ Gelukkig zen der nog onze Limburgse vrouwe/ Die kunne mee veurt dezen topic uitbouwe/ Ook de Bomb moet ik ff vermelde/ Da is toch wel één van de betere rijmhelde/ Pas vandaag op’t forum geregistreerd/ En toch al verscheidene goei rhymes geplaçeerd/
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 18:56:53 GMT 1
Isa en mistah, muchos respekt! geulle hebt hier al fameus wa rhymes gebekt.
heil voor de koning en de queen want betere rhymes heb ik nog ni veel gezien.
snedig, scherp en ruw eulle karma krijgt ne stevige duw!
maar naast de koning en de queen is er ook nog den aas. want als't op rhymen komt, is er maar éne den baas.
maar veu de rest is precies iedereen gaan pitten. ok, ik was ook effe weg veu fritten.
dus laat eulle maar is volledig gaan zijder klaar voor? of durfdet ni aan?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 20, 2006 19:02:47 GMT 1
..betekend ni meer als soit en kga stoppen, want kmaak alle grieten hier nat! Kerel, ben jij King Shaba of de koning van weet ik veel welk rijk land, 't is niet dat je ons al hebt, in de hand. Om ons nat te krijgen, Zul je wel wat betere woordjes aan elkaar mogen rijgen! Wij zijn namelijk moeilijk te temmen, begin al maar te staan op die remmen. Als een echte sjeik van een bepaald land, gans olierijk, moet je ons schaken op je paard, of soortgelijk. Mss als ik zeg: talk arabic to me, dat 't dan in de sjakosh is, baby Maar te vlug roepen zoals nu moet je maar niet doen, tenzij je hebt: heel veel poen!! Kzen gene shaba of ne koning ben vele straffer en doe gewoon mijn ding gelijk nen andere ganjapaffer een taal die ik kan is: 'L'arbiya' maar nog ni super, gewoon 'swiya' kmoet dus nog veel leren, maar ik blijf ni weg zoals ne 'shmitta' OK? is t zo ca va en ja bong kben ff weggeweest ni naar één of ander feest nee, naar den ikea voor nog wa shit in t appartement met da cdrekske ben k echt wel content we worden hier door die vrouwen enkel lyrisch verwend kzen eens benieuwd of één van hen ook de ander manier kent? deze topic is precies wel een BOEM tja ik vroeg er dan ook oem bedankt aan alle mannen en vrouwen die af en toe van wat lachen houden kmoet zeggen velen hebben me aangenaam verrast en niemand heeft opgepast of zich ingehouden om af en toe een bekke platter te gaan komt voor sommige mss hard aan maar is zeker ni zo bedoelt t is maar hoe ge t bekijkt en hoe ge u erbij voelt! kheb er weer ene af en kvind da super maf da dezen topic al 10 blz vult den helft ervan werd echt volgeluld! rappers, grappers en backstappers:
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 20, 2006 19:33:50 GMT 1
De Nuts is er terug, wa een genoege/ Ge woart naar den ikea mo volgens mij zatte in 'n poar kroege/
Gelijk gewoonlijk op zoek naar een schuimende stoop gerstenat/ Na een meterke duvels 'n pakske te zat/
Thuis een cd-rekske in elkoar gon flanze/ Om derna in deze topic wa voort te kome zwanze/
Al tien blz volgeluld, op naar de elf/ Der is maar ene da er iet on kan doen en da zedde gij zelf/
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 19:49:32 GMT 1
ik steek het ni onder banke of stoele, en iedereen kan het aanvoelen. da de mistah en ons isa dees forum zen aant rule.
maar daar is plots de nuts. terug op zoek naar zen eerste pleuts.
dus gonnek nog wa zinnen aan mekaar breien. ge krijgt verbale kletsen van Noorwegen tot Turkije
m'n rhymes zijn een pak te chill. en als ge'r niks aan durft doen valt het hier stil.
maar da laat ik ni gebeuren desnoods blijf ik paginas doorzeuren
of toch ni? ik moet naar de koer en rap doner macht schöner aber kebab macht pap!
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 20:08:51 GMT 1
fuck! dien mistah rhymet een pék te snel Dames! 'em is nog vrijgezel!
ik zit hier precies met ne writersblock hangt de vlaggen maar half stok!
nee wacht. ik ben nog in leven maar ik kan het elk moment begeven.
ik krijg hier van alle kanten kletsen. laat mijne laatste rhyme vet zen.
ik zet eulle allemaal in m'n testament. voor da'k het naar de notaris verzend.
want de situatie heeft geen avance. ik kom er enkel uit mè een beke sjans.
m'n hartbeat is al gestopt me kloppen. maar ge ga meer nodig hebben om mij te doen stoppen.
ik doe rustig verder a capella. 't zijn volgens den dokter toch goeiaardig gezwellen.
goei nieuws dus. morgen ben ik weer back! m'n rhymes retestrak. volllenbak! geef ik eulle wer een pak?
|
|
|
Post by Katrien on Jan 20, 2006 20:18:51 GMT 1
Hier de historie van hoe Isa en ik geïntroduceerd zijn in de reggaewereld (niet voor gevoelige lezers!)
Een van onze eerste echte Leuvense reggaefeesten, maakten we kennis met twee wilde beesten. Dat was even balen als een stekker, we werden de ganse avond gesandwicht en bepoteld door Pasquale en Papa Lekker!
Ik heb er nog steeds trauma's van, ik durf al bena niet meer te gaan naar de kaaiman! Een normaal mens zou voor minder voorgoed weglopen uit de reggaescène, alle sjans dat ik niet ben, een domme, preutse trien!
We dachten: wij zijn stoere meiden van aan de Maas, we kunnen die kerels allicht wel de baas! De feestjes worden met de keer gekker, en het is allang niet meer balen als een stekker!
Dit verhaal bewijst veel, want ja, zelfs na een confrontatie met twee bovenvernoemde kerels zijn we nog heel! Conclusie: jullie pogingen halen niets uit, wij zijn the best, dus kruip maar allemaal terug in uwe nest!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 22:51:37 GMT 1
Aangebroken is de tijd, Dat ik een ode doe aan die geweldige meid. Koetjah is haar bijnaam, ik zeg 't maar, want er hangt geen naambordje op der raam. Vroeger konden we elkaar niet luchten, 't is echt waar, 't zijn geen geruchten. Maar 't leven heeft ons samen gebracht. We zijn onafscheidelijk op 'n feestje midden in de nacht. Zij is het die mijn geklaag aanhoort, en mij soms ook wel eens id grond boort, om mij met m'n beide voeten terug op de grond te zetten. Ze weet wel dat ze op mij 'n beetje moet letten. Zeker na dat ene feestje met al die lekkere cake, ik ben daarna gecrasht op der kot, zo wit als 'n lijk. Bedankt voor die vuilbak en dat bed, 't Is dat wat me toen heeft gered! Echt, aan u kan ik alles vertellen, en wie lief is, mag misschien wel es likken aan haar oorlellen! Na wat tafkes liggen we van al het lachen snel op de grond, hopelijk niet in onze blote kont. Katrien, ik vraag u, zwier -zoals ik altijd doe- die rok omhoog! Mannen, volgende keer doen we dat al staand op 'n verhoog! Ik hoor jullie al roepen: "komt dat zien, komt dat zien! 't Is ons Isa & Katrien!!"
|
|
|
Post by Katrien on Jan 20, 2006 22:58:32 GMT 1
Het gebeurt niet vaak dus geniet ervan, ik weet even niet wat te zeggen, waarom? Dat hoef ik jullie niet uit te leggen! Isa heeft me gans emotioneel gemaakt, zo emo, dat mijn mondje nu even staakt!
*pink traantje weg*
|
|