|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 8:22:05 GMT 1
Een tip : Donderdag 4 augustus wordt er in JH De Bogaard al ge-off-kicked door Bong Productions en Bandulu Bizness. Moet dan wel een nachtje overbruggen op de wachtcamping, maar met 2 sec tentjes kan dat geen probleem zijn. Moet dan gewoon 's morgens om 10 uur opstaan en ge zijt als eerste op de camping. is die wachtcamping op dezelfde plaats als de festivalcamping, ofni?
|
|
|
Post by Yellow Yute on Jul 26, 2005 8:26:47 GMT 1
Nope, de officiële camping gaat pas vrijdagmorgen open, vrijdagmorgen moet ge van de één campng naar de andere verhuizen.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 8:29:31 GMT 1
en is da ver... T is maar voor diegen die da eventueel wel willen doen, maar die geen 2seconds tent hebben... Kzou zegge: kheb eerder een 15minutes-tent.
|
|
|
Post by Friendly on Jul 26, 2005 8:30:37 GMT 1
|
|
|
Post by Yellow Yute on Jul 26, 2005 8:32:43 GMT 1
is 2 km ofzo, ge moet in ieder geval 's morgens alles afbreken en met den auto naar de officiële camping verhuizen, ambetant, ja, maar ge kunt 's avonds al wel een feesje bouwen en ge moet 's morgens nie een kot in de nacht opstaan om als één van d'eerste op de camping te zijn
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 8:39:40 GMT 1
da's waar! we zien wel...
|
|
|
Post by King David on Jul 26, 2005 12:49:06 GMT 1
Als iemand den humo heeft. Wat wil Leela James???
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 12:51:58 GMT 1
Als iemand den humo heeft. Wat wil Leela James??? Mij !!!!!!!!!!! (da heb ik toch geantwoord)
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 26, 2005 14:09:05 GMT 1
even rechtzetten mr nuts, ik vertrek wel degelijk VOOR 9u, kwestie van een goei plaatske te hebben e ja broeder da's toch echt vroeg om op ne vrije dag op te staan zenne... Wa zegt de leider ervan?? Ben ik de leider? die lijdt ook soms dus voor mij is da ok zenne... maar dienen donderdagavond al gaan en feesten om dan uw boeltje terug te verhuize zienik ni zitte... we kunne mss na het feestje gewoon al in de file gaan staan voor de camping en een oogske dichtdoen terwijl we wachte? Maar voor mij ist ook goed om vrijdagochtend te vertrekken... eender hoe vroeg... naar ginder alles opzetten, chillen en eventueel terug slape (in of buiten de tent)... voor mij goe... tga al feest genoeg zijn é.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 14:11:06 GMT 1
gelle houdt wel een plekske voor mij hé... kzal ni te laat komen... , pakt da'k rond 11u-12u zal vertrekken, da's toch ook nog goe?
|
|
|
Post by a likkle help on Jul 26, 2005 15:38:42 GMT 1
Key answer om tickets te winnen op humo-site:
Wat wil Leela James? een grammy.
easy does it, see ya'll there
|
|
|
Post by J on Jul 26, 2005 19:47:13 GMT 1
Mike, ik bol zeker met u mee...dan zijn we al me twee auto's, kunnen we wel wa gerief meenemen
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 27, 2005 14:06:13 GMT 1
Allez pasquale, omdat je zo aandringt... ge moogt gerust met mij meerijden naar Geel !!! ;-)
|
|
jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Jul 28, 2005 23:46:33 GMT 1
Hey wie vertrekt er in de namiddag en heeft nog een plekske vrij in zijne of hare auto??kan wel pas in ..en Micky kan jij evt mijn tent al meeneme in de voormiddag??(Tis wel geen 2 sec tentje mr soit )
|
|
|
Post by pasquale on Jul 29, 2005 8:59:48 GMT 1
miky g, thanks was het maar al zover, eerst nog een shake ya bambamke, een bbq, een woensdagizzyke en dan zen we weg, poh poh poh!!!!
|
|