|
Post by Mr.Nuts on Jul 29, 2005 11:56:59 GMT 1
Hey wie vertrekt er in de namiddag en heeft nog een plekske vrij in zijne of hare auto??kan wel pas in ..en Micky kan jij evt mijn tent al meeneme in de voormiddag??(Tis wel geen 2 sec tentje mr soit ) ge kunt eventueel met mij nog mee, al ben ik nog ni zeker of ik vroeg ga vertrekken of ni... ?! We spreken da nog wel af.. (en pasqualé kan eventueel ook nog mee)
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 29, 2005 12:13:49 GMT 1
Jep, zoals ik al zei... tentjes kan je dus op voorhand met de vroege vogels meegeven (voorlopige drivers Mikey en J)...breng maar mee naar BamBam, den IrieIzziBBQ of den IzziWednesday...
In mijn auto zitten reeds Pasquale en Toby: de rest is ingenomen door materiaal en tenjes Den J zijn voiture weet ik ni...
|
|
|
Post by BushDoctor on Jul 29, 2005 13:24:38 GMT 1
Ik ga zelf niet mee maar je mag tentjes ofzo steeds achterlaten in mijne winkel. Dan kunnen de chauffeurs die eventueel afhalen tijdens mijn openingsuren.
Wel op voorhand met uwe chauffeur afspreken of die daarmee akkoord gaat!!!!!
|
|
|
Post by J on Jul 30, 2005 15:34:22 GMT 1
normaal rijden er bij mij al twee mensen mee ik ben in het bezit van een redelijk klein autootje dus weet ni of er nog volk bij geraakt...(op summerjam was het ikke en den booty en wa gerief, en toen zattem vol, mr den booty en ik nemen nu ook wel wa plaats in he ;D ;D) er kunnen nog altijd wel tenten mee denk ik
bless
|
|
|
Post by King David on Jul 30, 2005 20:51:35 GMT 1
and watch out for the Kings of Swing feat Raggatwinz at geel wicked combination inna Yellow pottendarm style
|
|
|
Post by king johnny on Jul 31, 2005 12:57:54 GMT 1
aha, de döners zijn ier al plannen aant maken, ik heb de vrijdag ook verlof, dus kan wel vroeg vertrekken, of wa later, doesn't matter, ik heb een 2sec tentje, dus zal da al meegeven hé ;D nora en ik zoeke dus nog een plekske voor wa gerief, vinyl en onszelf.. my people will call your people
|
|
|
Post by king johnny on Jul 31, 2005 19:40:16 GMT 1
trouwens, is het ni handig om ff iedereen samen te roepen voor een algemene vergadering? woensdagavond: izzy maze bitje afspreken van wie - wat - waar - wanneer ? c u all there
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2005 9:26:41 GMT 1
and watch out for the Kings of Swing feat Raggatwinz at geel wicked combination inna Yellow pottendarm style
|
|
|
Post by jeszta on Aug 1, 2005 13:23:40 GMT 1
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, er worden weer bomboclaat kampeerplannen gemaakt!!! Zou het tentenkamp van summerjam overtroffen kunnen worden??? volgens mij wordt het een lekkerrrrrrr feesje. ;D Ik plan om vrijdag tss 14 en 15u te vertrekken, auto zit al full of people + gear!!! Misschien woensdag in Izzy ja Nice up ps: ik hoop dat ze döner macht schöner laten overkomen uit Germaica
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2005 14:21:45 GMT 1
ps: ik hoop dat ze döner macht schöner laten overkomen uit Germaica ... daar kunnen we enkel van dromen...
|
|
|
Post by king johnny on Aug 1, 2005 14:47:19 GMT 1
du bist ein dönerdrömer
|
|
|
Post by King David on Aug 1, 2005 15:23:52 GMT 1
weet er soms iemand waar ge van die airhorns kunt kopen???
WE BREKEN DAT DAAR AF!!!!!!!!!!!!!!!!
ps look out for di rotkoppe
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2005 16:22:16 GMT 1
du bist ein dönerdrömer ...mit Fleish, gemüse oder Käse: Alle döner macht shöner!!
|
|
|
Post by mr vito on Aug 1, 2005 16:47:40 GMT 1
überstuberFubers
|
|
|
Post by J on Aug 1, 2005 18:24:32 GMT 1
in den decathlon verkopen ze airhorns, zelfs met een extra verlengstuk ;D ;D ;D ;D had er vorig jaar zo ene bij (maar dan zonder verlengstuk ;D ;D ;D ;D) en was er ni zo content van (snel leeg en ni pwaaaaaaaaaap-en wanneer ik het wou)
in huis baeyens (carnavalwinkel in een zijstraat van de lange leemstraat) verkopen ze er ook
vr de rest nog iemand adreskes???
|
|