|
Post by Bmas on May 26, 2005 12:02:22 GMT 1
Reggae Geel dus 5 en 6 augustus
|
|
|
Post by yagga on May 30, 2005 8:52:52 GMT 1
Still no sounds?
|
|
|
Post by irielion on May 30, 2005 15:35:45 GMT 1
gelezen in de agenda van www.irielion.comSelvie Wonder @ Geel, dis true??? Nice!!!
|
|
|
Post by neeeeeee on May 30, 2005 22:19:57 GMT 1
Selvie wonder ? is dat een grapje?
|
|
|
Post by rastaman on May 30, 2005 22:25:45 GMT 1
Hey menen ze dat nu ? Heb selvie gezien dit jaar er was bijna geen volk en die gast sucked echt hard, dat ze nu zone pipo gaan boeken komt mijn petje te boven. Da was echt een van de slechtste reggae concerten dak ooit gezien heb, en ik kan veel hebben ze. Voor de rest ziet da programmatje er goed uit !
|
|
|
Post by ORGANIZA (bassment sound) on May 31, 2005 7:41:48 GMT 1
Hey menen ze dat nu ? Heb selvie gezien dit jaar er was bijna geen volk en die gast sucked echt hard, dat ze nu zone pipo gaan boeken komt mijn petje te boven. Da was echt een van de slechtste reggae concerten dak ooit gezien heb, en ik kan veel hebben ze. Bijna geen volk, maar toch zeker 150 aanwezigen Rastaman. Deze JA deejay heeft toch voldoende mensen aangenaam verrast met dat optreden, believe mi deh yah. I respect your oppinion, but there are other artist with less quality or lyrical skills that I've seen or heard in my life...
|
|
|
Post by Crucial P on May 31, 2005 8:52:52 GMT 1
Rastaman!
Ik weet niet hoeveel weed jij gerookt had, of pinten gedronken, die avond. Inderdaad Organiza, er is toen ongeveer 150 man op afgekomen. En Selvie Wonder heeft een goede show neergezet, ondanks het feit dat hij onbekend was in de Belgische scene. Ik heb recent en minder recent, veel grotere namen gezien hier, die in vergelijking met Selvie Wonder zijn show kompleet suckten, om het op rastaman maniers te zeggen!
P
|
|
|
Post by sound on May 31, 2005 15:46:12 GMT 1
1 sound gekend (wel te verwachten) -> FAR WEST CREW! (gevonden op de site van fwc zelf)
De enige echte teleurstelling tot nu toe vind ik Lion-I (daar kan ik echt niet bij!?)
maar, keep it positive!
|
|
|
Post by fuckgeel on May 31, 2005 16:56:05 GMT 1
FWC?? ik dacht dat er een "no sound two years inna row" beleid was?? of is het een "ik nodig jou uit op mijn feestjes dan nodig ik jou uit op mijn festival" beleid voor soundsystems???
|
|
|
Post by J on May 31, 2005 18:46:33 GMT 1
volgens mij kunde gij ni goe lezen kerel er staat gewoon in hun agenda wanneer het reggae geel is en wie er al op de poster staat (en dus niet dat ze er zelf draaien), ni?
|
|
|
Post by Bmas on May 31, 2005 22:52:04 GMT 1
FWC?? ik dacht dat er een "no sound two years inna row" beleid was?? of is het een "ik nodig jou uit op mijn feestjes dan nodig ik jou uit op mijn festival" beleid voor soundsystems??? yow fuckgeel. wacht eerst eens het programma af en begin dan te bleiten. bless
|
|
|
Post by ORGANIZA (bassment sound) on Jun 1, 2005 1:03:41 GMT 1
FWC?? ik dacht dat er een "no sound two years inna row" beleid was?? of is het een "ik nodig jou uit op mijn feestjes dan nodig ik jou uit op mijn festival" beleid voor soundsystems??? Feel free 2 go deh, Jah know... De volledige affiche is nog niet bekend, Reggae Geel: Large UP!
|
|
|
Post by boe on Jun 1, 2005 1:46:06 GMT 1
[glow=red,2,300]line up tot nu toe [/glow]
|
|
|
Post by boe on Jun 1, 2005 1:53:13 GMT 1
Misschien kan je tafari ook nog vragen dan is de vrijdagavond compleet en kunnen we wachten tot black kat voor wat aktie te zien. Je kan de dancehall night dan omdopen in lame artist night. promotor for your lack of knowledgde of what the massive want
|
|
|
Post by Bmas on Jun 1, 2005 8:54:42 GMT 1
@ boe. Ik heb de perfecte oplossing. Ga ni naar geel. Alles opgelost, iedereen tevreden Hou het aub eens netjes... Nieuw board, good vibes. thnx
|
|