|
Post by sabine hagedoorn on Aug 5, 2005 15:14:01 GMT 1
hardere regen al
|
|
|
Post by Radikal B on Aug 7, 2005 20:42:36 GMT 1
tops: 18 ich corner : wiked locatie optredens : Gentleman, Marcia en Luciano Dancehall tent : Belgische sounds allemaal nice gespeeld het weer : uiteindelijk veel beter dan ik had verwacht camping : Goei sfeer & Shanty met zijn boom camion flops :Black Kat : geen commentaar Optredens : Itrees & Bob Andy afgelast en gene limon snikkel meegemaakt
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 13:58:20 GMT 1
Voor reacties op de sounds ed... ander topic.. Hier vooral een very very nice aan alle Antwerp massive voor het neerpoten van een Antwerps kamp... Da was mooi gelukt ... CAMPING-WAGEN-2 of CW2 mogen ze volgend jaar omdopen tot AntwerpMassiveCamp... Geweldig om iedereen zo samen te hebben... zoveel bekende gezichten... thanx to Pasquale en King D voor de goede reservatie !!! Ook big up aan RadioShanti voor de sound en "services" zoals cocktails, bier, wijn 'vor de vrouwkes', ontbijt... parasollekes, etc.. MAAR de campingvibes op Summerjam vonnek eigenlijk nog wel leuker... Kstel voor om volgend jaar de beide vibes te combineren... een soundsystem (met oa de dönersound bv) EN een big chill area ... Geel is natuurlijk maar 2 dagen hé... das toch nog anders. En voor de rest: iedereen heeft zn rol gespeeld om er een boem van te maken Mss volgende keer de camping wel ietske properder achterlaten... sni zoo moeilijk eigenlijk.
|
|
|
Post by Kya on Aug 10, 2005 11:51:50 GMT 1
de optredens waren heel genietbaar dit jaar en beter dan vorig jaar. ik onthoud vooral marcia griffits en luciano maar ook gentleman kon mij beroeren al waren er duidelijk geluidsproblemen in het begin. x
|
|
|
Post by Crewza on Aug 10, 2005 12:11:04 GMT 1
Is het dan niemand anders opgevallen dat er op iedere camping een bord hing: 'NO FIRE' En dat is fout, want iedereen weet dat het: MO' FIRE moet zijn
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 10, 2005 12:31:18 GMT 1
Is het dan niemand anders opgevallen dat er op iedere camping een bord hing: 'NO FIRE' En dat is fout, want iedereen weet dat het: MO' FIRE moet zijn idd ook gezien ;D
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Aug 10, 2005 21:26:26 GMT 1
op onze camping had iemand dat veranderd in mo fire
|
|
|
Post by K MoN on Aug 11, 2005 14:00:33 GMT 1
op onze camping had iemand dat veranderd in mo fire Ben blij dat er toch iemand mijn werk heeft gezien!! Was geen easy jobke... Waar rode gaffa tape allemaal ni goed voor is! ;D (u bedoelde toch het bord op cw 2 he? Welle stonden daar vlak onder en konden dat nimmer aanzien. de security vonnet zelfs grappig!)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 11, 2005 15:01:11 GMT 1
op onze camping had iemand dat veranderd in mo fire Ben blij dat er toch iemand mijn werk heeft gezien!! Was geen easy jobke... Waar rode gaffa tape allemaal ni goed voor is! ;D (u bedoelde toch het bord op cw 2 he? Welle stonden daar vlak onder en konden dat nimmer aanzien. de security vonnet zelfs grappig!) bij ons begon het toch ook al te kriebelen om da te veranderen, we vonden alleen gene tape...
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 11, 2005 18:10:20 GMT 1
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Aug 11, 2005 21:33:08 GMT 1
haha kmon ja dat was op cw2
|