|
Post by Mikey Ché on Aug 4, 2005 16:12:21 GMT 1
Een tip : Donderdag 4 augustus wordt er in JH De Bogaard al ge-off-kicked door Bong Productions en Bandulu Bizness. Moet dan wel een nachtje overbruggen op de wachtcamping, maar met 2 sec tentjes kan dat geen probleem zijn. Moet dan gewoon 's morgens om 10 uur opstaan en ge zijt als eerste op de camping. Voila... vraagt nu ni waar JH Bogaard is hé
|
|
|
Post by radikal B on Aug 4, 2005 16:32:05 GMT 1
In "de morgen" stond dat Bob Andy niet naar geel komt wegens ziekte. Er zou geen vervanging zijn.
|
|
|
Post by J on Aug 4, 2005 17:50:02 GMT 1
good to go nu moet ik nog wachten tot 9u morgenvroeg om te vertrekken ;D ;D volgens mij is de pre-geel bash in jeudhuis den boogaard in geel... bless
|
|
|
Post by Carlos on Aug 4, 2005 18:34:43 GMT 1
Ewel, kwil eigenlijk voor alle duidelijkheid gewoon zeggen da niemand van NSG Sound iets me die vorige posts (pagina 3 ofzo) te maken heeft (hope so ;D), denk da we volwassen genoeg zijn om nie op forums te zitten kakken! Big up al de sounds die op geel stoan, zent verdiend. Kzoe vree graag komen, mo kzin e bitje blut. Damn
Big up all massive
|
|
|
Post by memba seh on Aug 4, 2005 18:40:02 GMT 1
Voor iedereen die dit weekend naar de reggae gaat, alvast een voorsmaakje:
Donderdag 4 augustus
REGGAE 2005 LIFT OFF
Bandulu Bizness
Live reggae and dancehall feat. Vocals: Wouter Engelen (Bong Productions) Tacha Charel (Bong productions) Rythmsection: Koen Mertens (Mr.Zebedee, Splifftones, Blue Juice, ...) Dr Toon Luyckx (Mr.Zebedee, Splifftones) Gt Geert Boeckx Bas Kurt Vanhool (Splifftones) Horns: Jef Vanuytven Altsax Vincent Baritonsax Guy Trompet
afterparty with
Bong Productions Soundsystem
This @ JH de Bogaard in Geel (Diesteweg)
doors @ 20u inkom 3€
|
|
|
Post by Lazy Visionz again on Aug 4, 2005 18:43:59 GMT 1
|
|
|
Post by kingd on Aug 4, 2005 18:52:54 GMT 1
Zeg als iemand nog extra horns kan meepakken zeker doen ik koop die wel over want kzen naar de carfour geweest, auto 5, halfords en nergens horns te vinden
|
|
|
Post by king johnny on Aug 4, 2005 19:36:28 GMT 1
Ewel, kwil eigenlijk voor alle duidelijkheid gewoon zeggen da niemand van NSG Sound iets me die vorige posts (pagina 3 ofzo) te maken heeft (hope so ;D), denk da we volwassen genoeg zijn om nie op forums te zitten kakken! Big up al de sounds die op geel stoan, zent verdiend. Kzoe vree graag komen, mo kzin e bitje blut. Damn Big up all massive all things clear man, no worries ne aan iedereen die reggae pusht in belgie! bless
|
|
|
Post by DonFuego on Aug 5, 2005 8:07:08 GMT 1
Zeg als iemand nog extra horns kan meepakken zeker doen ik koop die wel over want kzen naar de carfour geweest, auto 5, halfords en nergens horns te vinden awel king... kzal men best doen. Ik fak tot 12h00 maar moet om 13h00 al vertrekkensklaar staan. Zal nog proberen te passeren in Carrefour of in de shop van den RSCA
|
|
|
Post by searchin on Aug 5, 2005 11:39:36 GMT 1
is er iemand die vanavond ( 19.00h)pas me den auto vertrekt die toevallig nog twee plaatse vrij heeft ( vanuit antwerpe ) der moet nog gewerkt worde tis dermee..bless.
|
|
|
Post by AK47 on Aug 5, 2005 12:45:06 GMT 1
Hoe is het weer daar?
|
|
|
Post by mr vito on Aug 5, 2005 13:01:24 GMT 1
slecht waarschijnlijk maar morgen in ieder geval beter
|
|