|
Post by Mr.Nuts on Aug 2, 2005 12:55:52 GMT 1
Als alles goed zit heb ik morgen of donderdag een nieuwe, verse zonnestraaltjes A-vlag van tStad voor op de camping... maar klein vlaggeskes no idea... Links van de p.a. hé... Powpowpowpowpowpowpowpow
|
|
|
Post by mec faya on Aug 2, 2005 14:23:21 GMT 1
Al din gezever ier mannen over de sounds die op geel staan !! het is de taak van big papa crucial p om een lijst met sounds samen te stellen voor geel!!! en wanneer dit gebeurt is moet er geen kritiek worden rond gespuwd , maar we moeten crucial p zen werk respecteren !! SO WHAT dat juglin en uphill er nie bij zijn je kunt ze overal op feestjes aan het werk zien en wat over nsg sound idd : ze treden wel vaak op op dancehallparty's maar toch altijd met dienen R&B en wanneer je r&b er tussen draaid kan je echt wel niet aan het werk op reggae geel heb enorm veeeel respect voor NSG sound maar draai geen van die klote r&b ertussen !!! pas wanneer je de R&B eens afleert dan pas maak je kans om eens op de affiche van reggae geel te staan !! In plaats van iedereen aan te klagen van die sound komt nie en die nie RESPECT is een mooie gave KOMT gewoon af en geniet van TOP A TOP sound CIVALIZEE , FIRE SOUNDS URUHU & MASSIVE , BASS CULTURE SKYLARKIN en VEEL mEER :-*LET'S BURN ON THE DANCEHALLROOM BLESS !! JUGGLIN UPHILL NSG MAYBE NEXT YEAR BUT HAVE RESPECT TO THE OTHER SOUND!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by DonFuego on Aug 2, 2005 14:42:43 GMT 1
We hebben anders wel respect voor Crucial P en de sounds die er draaien... niemand betwijfelt dit.
Di Jugglin family
|
|
|
Post by Donut on Aug 2, 2005 16:20:42 GMT 1
MecFaya,denkt eens twee keer na voor je iets komt vertellen... en er heeft niemand nood aan olie op het vuur. Het is ook niet zo leuk om veronderstellingen te maken en namen te noemen... er staat nergens dat de sounds die jij noemt geen respect hebben voor de andere sounds, maar jij beslist wel wanneer nsg op Geel zou mogen draaien Om hoe laat speel jij met je sound?
|
|
de grappigste thuis
Guest
|
Post by de grappigste thuis on Aug 2, 2005 16:34:14 GMT 1
... er staat nergens dat de sounds die jij noemt geen respect hebben voor de andere sounds, maar jij beslist wel wanneer nsg op Geel zou mogen draaien Om hoe laat speel jij met je sound? Panta van Black Kat draait na Selvie in de soundsystem tent laat hij weten
|
|
|
Post by snipaman on Aug 2, 2005 18:25:00 GMT 1
Idd die discussie is al effkes afgesloten. Btw, niemand twijfelt aan het respect dat Jugglin/Uphill heeft voor P of andere sounds. Don Fuego,Fragga, Smiley,...!!! Tot op Geel, en de Brusselse massive/sounds zijn ook welkom om ons te joinen op de camping. Heb trouwens nog een gerucht. Mss heeft de Shanti nog beschikking over zijn camoinnetje met laadklep. Nen generator heeft hem ook, dus als alles goe zit, is er mss een soundsystem. Mss dat Jugglin daar kan mashen!!!! Soit we zien wel. Bless
|
|
|
Post by Friendly on Aug 2, 2005 18:37:54 GMT 1
, en de Brusselse massive/sounds zijn ook welkom om ons te joinen op de camping. Bless nah worrie uno self, Tervuren city ago be there
|
|
|
Post by DonFuego on Aug 3, 2005 8:05:57 GMT 1
Nen generator heeft hem ook, dus als alles goe zit, is er mss een soundsystem. Mss dat Jugglin daar kan mashen!!!! Let us know something mate!
|
|
|
Post by bojo productions on Aug 3, 2005 8:58:57 GMT 1
anders kan je bij ons ook wel eens passeren, als je wil... ons oost/westvlaams campingbash: de more tbc is oa nog enkele surprise acts, 5star, dj dirkie (brugse oldskool reggae dj), manifest (live), mc bullet (live), thabazzco (live), purple sunny crew, ... met 5000 w soundsysteem, en voor de 4de keer btw...
|
|
|
Post by Bojo Productions on Aug 3, 2005 9:01:01 GMT 1
btw, ik kom zeker wel eens de antwerp massive camping uitchecken, lijkt mij een leuk id ipv verspreid te zitten op de camping.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 3, 2005 9:46:29 GMT 1
Don Fuego,Fragga, Smiley,...!!! Tot op Geel, en de Brusselse massive/sounds zijn ook welkom om ons te joinen op de camping... Idd, Big up!!! u are all large!!!
|
|
|
Post by Visionz on Aug 3, 2005 10:36:45 GMT 1
btw, ik kom zeker wel eens de antwerp massive camping uitchecken, lijkt mij een leuk id ipv verspreid te zitten op de camping. Yups, zet ergens een grote herkenbare vlag ofzo hé.. Dan kom ik ook wel eens langs ;D
|
|
|
Post by vraagteken on Aug 3, 2005 11:21:26 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Aug 3, 2005 11:45:57 GMT 1
staat al ergens in dit topic ofwel in het andere topic over geel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 3, 2005 12:00:15 GMT 1
btw, ik kom zeker wel eens de antwerp massive camping uitchecken, lijkt mij een leuk id ipv verspreid te zitten op de camping. Yups, zet ergens een grote herkenbare vlag ofzo hé.. Dan kom ik ook wel eens langs ;D ... Er zal normaal een grote 'A' vlag(van Antwerpen) hangen...
|
|