|
Post by Mikey Ché on Jul 25, 2005 12:43:50 GMT 1
En vanaf wanneer moogde op de (echte) camping?
|
|
|
Post by J on Jul 25, 2005 12:48:28 GMT 1
meestal vrijdag ergens in den ochtend/voormiddag...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 25, 2005 12:54:56 GMT 1
Dönercrew: zijn er al plannen en/of afspraken gemaakt voor de herbelving van 'Iree-zomerconfituur-rontkopDönermetlooksaus-camping-vibes'?? Wanneer wordt er vertrokken? Waar spreken we af? Wie zorgt er voor de vlaggetjes? Is Mickey wederom de leider? ...
|
|
|
Post by Reggae Geel on Jul 25, 2005 12:57:24 GMT 1
Camping open op vrijdag vanaf 11.00
|
|
|
Post by J on Jul 25, 2005 12:59:46 GMT 1
ik was van plan om vrijdag morgend in de vroegte (da is dus voor 9u in ieder geval) te vertrekken, de Svern rijdt waarschijnlijk me mij mee... weet ni of ik nog veel plaats ga hebben in mijn klein autootje maar er zal nog wel plaats zijn voor wa tenten enzo, veronderstel ik...
bless
ps:I vote mikey for leader
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 25, 2005 13:18:15 GMT 1
Awel, kprobeer uit te vissen van wanneer we op de kamping kunnen (zie vorige post - vraagje aan ReggaeGeel). Mikey en een deel van de massive zal der dan als eerste wel staan en waarschijnlijk gaan we proberen om al een groot deel van de tentjes (als we er wat meekrijgen) van de antwerp-dönermassive strategisch te plaatsen, inclusief the big one... Hoe meer 2-seconde-tentjes hoe beter ;-)... en anders iglo's aub... zo'n classicals daar beginnek ni aan.
Kzou wel voor de auto-camping gaan. Kmoet dan ook nog wel e beke wete hoeveel auto's er komen... Kstel wel voor om als het ni nodig is uw auto op de parking te zetten. en op de auto-camping enkel de noodzakelijkste voertuigen te zette (zoals de eerst aankomenden hihi).
De Belgische vlag -stel ik voor- vervangen we door zo'n nieuwe A-vlag van 'tstad... en opt terrein, als we tegen dan geen alternatief hebben voor de kleine belgische vlaggeskes, kunnen we gewoon links van de PA afspreke... en alst iet goe is, links van de PA maar dan naar voren ;-)
Tentjes voor Geel kunnen bij mij (en/of pasquale) afgeleverd worde (bijvoorbeeld tijdens het sunny-festival, de soundladies-night in den izzi, .. of bambam de vrijdag ... en waarschijnlijk ook volgende woensdag in den izzi...)
Voor de dönermassive, maar ook anderen (vooral voor DJ's !!!).... van die opvouwbare steekkarrekes zoals ik meehad op zomerconfituur kunde in den brico krijgen voor 9euro of zo... aluminium (roest ni, gaat snel kapot, ietsie lichter) of gelakte ijzer (kan roesten als de verf eraf is, gaat ni snel kapot, kunde lassen, niet zoveel zwaarder).... Ni één met kleine wielekes pakke...!!! Is écht handig voor als ge buiten uwe rugzak nog een tent, ne frigobox of andere toestanden meehebt en ge moet van de parking naar de auto-camping hihi
"Op welke camping zitte gij?" De Antwerpse camping / de dönercamping / de zomerconfituurcamping / de "zot van A" -camping.
Mikey G
ps: kheb net gehoord dat kleine A-vlaggeskes niet te krijgen zijn... we kunnen die ook zelf maken met de "zot van A"-stickers... ze delen die massaal uit op Sunny ;-)... maar we kunnen da ook gewoon laten hé, we zullen elkaar wel vinden daar zekerst - nu en dan eens dööööner - Dö-ö-ö-ner (Harry Belafonte-stijl) roepen é.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 25, 2005 13:21:55 GMT 1
ah vrijdag 11u dus... the early bird catches da good spot at the camping
|
|
|
Post by King David on Jul 25, 2005 13:51:24 GMT 1
der hang zo'n vlag van A op het plein voor het museum van schone kunsten mochte der geen vinden op legale manier kunnen we daar nog langs
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 25, 2005 13:57:08 GMT 1
ah vrijdag 11u dus... the early bird catches da good spot at the camping dus er wordt dan afgesproken?? waar juist? kwil wel met de karavaan meegaan, maar ni voor 9u, gelijk den J !!! kheb dieje vrijdag verlof en zou dan liever nog slapen om 9u...
|
|
|
Post by J on Jul 25, 2005 14:59:16 GMT 1
even rechtzetten mr nuts, ik vertrek wel degelijk VOOR 9u, kwestie van een goei plaatske te hebben e
|
|
|
Post by snipaman on Jul 25, 2005 15:14:31 GMT 1
9 uur, das vroeg!
Zal van den avond voor geel afhangen om hoelaat dat ik vertrek.
Wordt er ni gespat, dan vertrek ik mss ook voor 9u anders kom ik wel aan tegen den middag. En dan geef ik mijn two seconds tent wel mee met de early crew.
No matter what, t'ga serieus wazig worden op Döner Geel.
Bless
|
|
|
Post by pasquale on Jul 25, 2005 17:23:37 GMT 1
euh, der is er 1ne zijn rijbewijs tijdelijk kwijt, moet ie dan den trein pakken of is er nog een plaatske vrij, ik kan vroeg vertrekken...en zo ook misschien vroeg beginne drinken....
|
|
|
Post by pasquale on Jul 25, 2005 17:31:23 GMT 1
als ik dan toch ni mag rijden kan ik even goed is drinken... ;D
|
|
|
Post by Yellow Yute on Jul 25, 2005 17:41:57 GMT 1
Een tip : Donderdag 4 augustus wordt er in JH De Bogaard al ge-off-kicked door Bong Productions en Bandulu Bizness. Moet dan wel een nachtje overbruggen op de wachtcamping, maar met 2 sec tentjes kan dat geen probleem zijn. Moet dan gewoon 's morgens om 10 uur opstaan en ge zijt als eerste op de camping.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 26, 2005 8:19:43 GMT 1
even rechtzetten mr nuts, ik vertrek wel degelijk VOOR 9u, kwestie van een goei plaatske te hebben e ja broeder da's toch echt vroeg om op ne vrije dag op te staan zenne... Wa zegt de leider ervan??
|
|