|
Post by Dunda B on Oct 5, 2009 12:21:25 GMT 1
Civalizee totaal niet zo goed, city lock en dee buzz vond ik ook niet echt overtuigend, shashamane: nie echt veel moeite gedaan geloof ik ! Poison dart, daaaamn... amper zo ne goede mc gehoord.
bottelen is lame, bias zijn is ook niet nodig ( maar niet te vermijden denk ik )
Den enige die gebotteld mocht worden is die klote bobby konders, als die volgend jaar opnieuw riddim clash host ga ik zeker niet.
nuja om samen te vatten met enkele woorden : VEEL TE ZWAAR ONTGOOCHELD !!! een riddimclash onwaardig .
|
|
|
Post by shakazulu on Oct 5, 2009 16:35:05 GMT 1
Over de hele lijn vond ik Poison Dart veruit het beste, gevolgd door Civalizee die wel redelijk zwaak waren in de ronde voor Dub fi Dub, waardoor City Lock volges mij onterecht mee in den dfd zit. En die bias bias shit, wa zitten die duitsers te mekkeren als da spel gehost wordt in Keulen ?
En idd, dien Bobby Konders " this is not a noise thing its a show a hands thing " fuck, die kan ni telle als er lawaai is ?
Bon alleszins kheb mij geamuseerd en dast belangrijkste,
|
|
|
Post by Visionz on Oct 5, 2009 18:31:07 GMT 1
|
|
|
Post by Bmas on Oct 6, 2009 16:19:59 GMT 1
Heb me weer ongelooflijk goed geamuseerd dit jaar ! Big up city lock voor de win ! En poison dart voor de ongelooflijke wicked prestatie ! Nuff love goes out to shashamani en deebuzz ! En natuurlijk een dikke bigup aan de de civalizee supporters, de belgische soundclashfans en de mensen die de bussen in goeie banen hebben geleid! Zaterdag is de belgische riddimclash afterparty in Tervuren op Fragga Bday bash en buiten fragga zijnen birthday vieren we ook mijn bday ! One love
|
|