|
Post by amoz on Jun 15, 2009 19:16:14 GMT 1
Propperdepropperdeprop! Mijn lui oog viel daarjuist op de kalender van Civalizee... Voor de rest nog geen namen bekend --of toch niet door mij.
|
|
|
Post by Youthman on Jun 15, 2009 19:21:00 GMT 1
KABOOOOOOOM
|
|
|
Post by owkes on Jun 17, 2009 15:27:20 GMT 1
laat het raden naar de andere sounds beginnen
|
|
|
Post by C Zion on Jun 17, 2009 15:32:14 GMT 1
de vraag is of de andere sounds al vaststaan? anders zouden ze al bekend gemaakt zijn, denk ik... hoe dan ook weer iets om naar te verlangen!!! kga toch gokske wagen, of hopen dat het de volgende sounds worden: Mighty Crown, Bass Odysee, Supersonic, RODIGAN??? want civalizee zit nu bij da kaliber zeker? of heb ik het verkeerd op?
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jun 17, 2009 16:11:19 GMT 1
Ik zet in op - Civalizee ;-) representing Europe - Bass odyssey, representien Jamrock - Mighty Crown, representing the far east, Japan - Tek 9, representing USA (maar ik kan mij uit de US nog wel enkele namen inbeelden, poison dart, blunt posse,...?)
|
|
|
Post by firebration on Jun 17, 2009 17:22:25 GMT 1
aleiseuh!!!! killing spree!!!!
|
|
|
Post by Mr. T SoulJah on Jun 17, 2009 17:54:00 GMT 1
Volgens mij sta Bass odyssey momenteel geparkeerd als het op clashen aankomt?
Civalizee VS Supersonic VS Sentinel VS One Love, om te zien wie er het echt voor te zeggen heeft in Europa.
International: Civalizee VS Mighty Crown VS Rodigan VS Supersonic
4 sounds is meer als genoeg voor mij.
|
|
|
Post by Visionz on Jun 17, 2009 18:04:11 GMT 1
Volgens mij sta Bass odyssey momenteel geparkeerd als het op clashen aankomt? Civalizee VS Supersonic VS Sentinel VS One Love, om te zien wie er het echt voor te zeggen heeft in Europa. International: Civalizee VS Mighty Crown VS Rodigan VS Supersonic 4 sounds is meer als genoeg voor mij. Sentinel en Supersonic in dezelfde clash zal niet gebeuren dacht ik (tenzij in één team). Civalizee vs mighty crown vs supersonic zou ik wel graag zien gebeuren. Maar dan zonder Rodigan (categorie apart en is volgens mij vooral interessant in ne one vs one clash ;D).
|
|
|
Post by General Jonee on Jun 19, 2009 7:43:29 GMT 1
pram pram pram Civilizee vs Sentinel vs One Love zou geheel de max zijn
|
|
|
Post by crucialiman on Jun 19, 2009 12:22:26 GMT 1
Zoizo rodigan want die moet zijn titel van 2007 verdedigen, bass odyssey kan die clashen nog altijd, vorige maand zelf tegen sentinel en 3 maanden geleden in de uk cup clash maar ik denk Civalizee vs rodigan vs supersonic (representing germany) vs mighty crown ( nog nooit een japanese sound meegedaan aan de riddimclash dus...)
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 20, 2009 11:22:21 GMT 1
kweenie, de laatste tijd komen der ne keer andere japanse sounds naar europa clashen, dus waarom ni Barrier Free, Yard Beat of nen andere?
|
|
|
Post by Friendly on Jun 20, 2009 14:30:16 GMT 1
waarom ni Barrier Free, Yard Beat of nen andere? omdat ge die mannen ni verstaat ;D in my book blijft MC den enigen deftigen jap sound, al de andere zijn zwakke copycats
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 20, 2009 19:35:36 GMT 1
ja die mc van barrier free was wel een bekke wongchiwong engels ma die hadde wel tunes steke en af en toe toch e goe speechke, dus waarom ni? 't is ni da we van crown veel gehoord hebben de laatsten tijd
|
|
|
Post by nesta on Jun 28, 2009 15:54:13 GMT 1
Allemaal mooi enkel datum bekend ? nog geen locatie ofzo ?
|
|
|
Post by siroj on Jul 14, 2009 15:57:15 GMT 1
RIDDIM CLASH 2009 3 Oktober 2009 Köln, Palladium Civalizee Foundation The defending Champion from Belgium (Europe) Shashamane Sound UK World Sound Cup Clash Champion from Kenia (Africa) Black Kat Sound Death Before Dishonour Champion feat. 5 Star General Pink Panther (Jamaica) Poison Dart Florida's Most Notorious Killing Sound (USA) + nog een 5de sound ("In Kürze werden wir den fünften Sound im Bunde bekannt geben"?) (Asia? ) hosted by MC Bobby Konders (USA) www.riddimclash.de/
|
|