|
Post by General on Oct 4, 2009 1:01:50 GMT 1
Clash vanuit de zetel volgen...aparte ervaring wel. Deebuzz en Poison Dart sterkst bezig so far imo.
|
|
|
Post by FarHigh on Oct 4, 2009 8:05:52 GMT 1
Just op DHR gelezen da City Lock gewonnen is maar dat het ne slechte clash was. Iemand meer info? Hoe was Civalizee? Blessings
|
|
|
Post by SPLIFF on Oct 4, 2009 9:44:16 GMT 1
net thuis, vond het ook niet zo vet als vorig jaar. deebuzz not good shashamane, grootste ontgoocheling vond ik... city lock good!! maar poison dart en civalizee vond ik toch de 2 beste sounds...
|
|
|
Post by Youthman on Oct 4, 2009 10:13:28 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 4, 2009 10:22:11 GMT 1
In de rondes kwamen voor mij toch poison dart en civalizee er het beste uit, zeker de eerste set van PD en de tweede (mss te vroeg) van Civ... Shashamane ging onverwacht af, deebuzz te vers... en ineens kregen de drie evenveel reactie volgens de jury... dub-fi-dub-fi-dub dus met drie sounds... citylock kwam hard, maar stonden er denkik onterecht... twas ineens civ tegen citylock, zelfs de dennis browns van PD kregen bij momenten belachelijk weinig ratings... civ 4 pd 4 en citylock 6 alsk mij ni vergis
|
|
|
Post by Visionz on Oct 4, 2009 14:10:16 GMT 1
Iets minder volk dan vorig jaar, veel jonger volk dan vorige jaren, redelijk wat mensen die (mijns inziens) niet op ne clash thuishoren. Revelatie van den avond was voor mij ongetwijfeld Poison Dart. Poison Dart heeft het heel slim gespeeld en wat mij betreft alle rondes gewonnen, behalve diegene die ze echt moesten winnen: de dub fi dub. Vanaf den eerste ronde was het duidelijk dat Poison Dart de gevaarlijkste sound was. In plaats van daar iets te doen begonnen de meeste sounds meteen op Civalizee te focussen terwijl Civalizee en de Belgische soundclashfans zich het gepaai van Poison Dart net iets te hard lieten smaken. Win-win situatie voor Poison Dart dat de puzzelstukken ronde per ronde op de goede plaats zag terechtkomen. Petje af voor de MC van Poison Dart trouwens. Niemand van de andere MC's kwam nog maar in de buurt van het niveau dat die haalde (zijne speech over Sashamane & Afrika, Glocks & Irak, dienen dub van The Abyssinians van City Lock, ...). Daaaaamn ;D De andere sounds dan. Sashamane. Waar is dienen audio van de UK Cup Clash? Want ik vraag mij echt af hoe ze dat ooit gewonnen hebben. Nu kregen we in ieder geval ne sound te zien die precies voor den eerste keer in de clash arena stapte. Flop. Dee Buzz. Aangenaam verrast en had voor mij eigenlijk gerust mogen doorgaan naar de vierde ronde ipv City Lock (al had Dee Buzz het de andere sounds in de dub fi dub waarschijnlijk wel niet zo moeilijk kunnen maken). Grootste What The Fuck moment: Dee Buzz die ne special van Milow spelen tegen Civalizee. Al moet ik stiekem toegeven dat ik het ongelooflijk grappig vond (maar de Riddim Clash was wel niet de moment hiervoor volgens mij ;D). City Lock. Winnaars van den avond maar geen enkele ronde gewonnen. Over den dub fi dub valt te discussieren, maar ik heb het moeilijk met het feit dat ne sound in elke ronde de mindere kan zijn maar dan toch de clash winnen. Oorzaak was volgens mij ook deels dat er met 3 sounds naar den dub fi dub gegaan werd. Er waren ongetwijfeld heel wat mensen die het niet graag zagen gebeuren maar op diene moment moest gewoon Poison Dart met City Lock naar den dub fi dub gaan. En dienen dub fi dub zou er volgens mij dan ook volledig anders uitgezien hebben. Ook den MC kon mij helemaal niet bekoren. Absoluut niet aangenaam om bezig te zien en te horen. Constant over en door zijn dubs brullen waardoor zowel hijzelf als de dubs nogal onverstaanbaar werden. Nee nee nee. Civalizee. Kwam inderdaad den 2de ronde het sterkst (met een knallend einde! ) en dat was misschien nog ne ronde te vroeg. De tunes die ze in de laatste ronde voor den dub fi dub hadden gespeeld hadden beter in den 2de ronde gespeeld geworden en andersom. Denk ik natuurlijk Sommige speeches waren ook gewoonweg net iets te lang denk ik. Terwijl enkele mooie gelegenheden om over te speechen (diene Milow dub!) dan misschien weer onbenut gelaten werden. Toch weer ver geraakt in de Riddim Clash 2009 en dat was zeker en vast niet onverdienstelijk, alleen was het niveau niet zo constant als vorig jaar en als tijdens de clash tegen Trooper. Verder had ik het genoegen om omringd te zijn door een bende City Lock fans en dat was eerlijk gezegd wel een schande om bezig te zien. 3/4de van de bekers die richting het podium gesmeten werden was afkomstig van die mannen. Uitpakken tegen mensen die per ongeluk tegen hen liepen in het voorbijgaan. Constant Civalizee boe'en en vanaf de eerste noot van ne City Lock tune beginnen roepen. Eén bijzonder geval stond vlak voor mij. Agressieve zot die zo straks stond als iets. Neus wat teveel gepoederd denk ik. En vooral in den dub fi dub werd er heel bias gestemd had ik den indruk. Jammer genoeg moet er ook gezegd worden dat enkele Belgische soundclashfans hun boekje ver te buiten gingen. Als ge bij den eerste speech van ne sound tegen uwe favoriete sound al meteen nen beker richting podium gooit dan is er iets grondig mis met uw motivatie om naar ne clash te komen. Heel jammer van die (enkele) fans die zich dus maar niet kunnen gedragen blijkbaar en misschien maar eens moeten proberen van de clash iets nuchterder mee te maken. Maar wat ik dus onthoud is: Poison Dart, Poison Dart, Poison Dart!
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 4, 2009 15:37:48 GMT 1
Mooie samenvatting Visionz, ben het dan ook volledig met u eens. De clash was voor poison dart imo. Was eerst heel blij toen ik hoorde dat het dub fi dub fi dub ging worden, maar blijkbaar flopt dit toch maar met 3 sounds.. Altijd maar da gezaag van beljam is bias.. ge zou die citylock fans is moeten bezig gezien hebben (stond er jammer genoeg ook vlak naast). Heb mij dan ook enorm geergerd aan al het boegeroep en het gesmijt met bekers.. Een clash zou zoveel aangenamer zijn moesten er enkel positieve forwards gegeven worden.
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 4, 2009 15:54:08 GMT 1
Mooie samenvatting Visionz, ben het dan ook volledig met u eens. De clash was voor poison dart imo. Was eerst heel blij toen ik hoorde dat het dub fi dub fi dub ging worden, maar blijkbaar flopt dit toch maar met 3 sounds.. Altijd maar da gezaag van beljam is bias.. ge zou die citylock fans is moeten bezig gezien hebben (stond er jammer genoeg ook vlak naast). Heb mij dan ook enorm geergerd aan al het boegeroep en het gesmijt met bekers.. Een clash zou zoveel aangenamer zijn moesten er enkel positieve forwards gegeven worden. kunde ook negatieve forwards geven dan? is da dan ne backward?
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 4, 2009 15:55:24 GMT 1
Mooie samenvatting Visionz, ben het dan ook volledig met u eens. De clash was voor poison dart imo. Was eerst heel blij toen ik hoorde dat het dub fi dub fi dub ging worden, maar blijkbaar flopt dit toch maar met 3 sounds.. Altijd maar da gezaag van beljam is bias.. ge zou die citylock fans is moeten bezig gezien hebben (stond er jammer genoeg ook vlak naast). Heb mij dan ook enorm geergerd aan al het boegeroep en het gesmijt met bekers.. Een clash zou zoveel aangenamer zijn moesten er enkel positieve forwards gegeven worden. en nie janke verder jom, da hadde de andere vorig jaar voor me de civalizee bussen en negatief fowards (backwards)
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 4, 2009 16:01:03 GMT 1
Mooie samenvatting Visionz, ben het dan ook volledig met u eens. De clash was voor poison dart imo. Was eerst heel blij toen ik hoorde dat het dub fi dub fi dub ging worden, maar blijkbaar flopt dit toch maar met 3 sounds.. Altijd maar da gezaag van beljam is bias.. ge zou die citylock fans is moeten bezig gezien hebben (stond er jammer genoeg ook vlak naast). Heb mij dan ook enorm geergerd aan al het boegeroep en het gesmijt met bekers.. Een clash zou zoveel aangenamer zijn moesten er enkel positieve forwards gegeven worden. kunde ook negatieve forwards geven dan? is da dan ne backward? Blij u nog eens te horen op het forum huh de battyman, nog altijd even gefrustreerd? Je moet echt niet zo slim zijn om te begrijpen wat ik bedoel hoor ..
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 4, 2009 16:04:06 GMT 1
kunde ook negatieve forwards geven dan? is da dan ne backward? Blij u nog eens te horen op het forum huh de battyman, nog altijd even gefrustreerd? Je moet echt niet zo slim zijn om te begrijpen wat ik bedoel hoor .. nie gefrustreerd hoor... en denk da je ook nie echt zo slim hoeft te zijn om te zien / begrijpen wa ik bedoel of wel?
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 4, 2009 16:12:30 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Oct 4, 2009 16:23:55 GMT 1
Ik heb hier precies nog niemand horen zagen eigenlijk. En de meningen op dhr zijn nu ook niet altijd echt objectief te noemen. Al zitten er natuurlijk wel een paar enkelingen tussen die wel heel interessante zaken te vertellen hebben
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 4, 2009 16:43:31 GMT 1
Ik heb hier precies nog niemand horen zagen eigenlijk. En de meningen op dhr zijn nu ook niet altijd echt objectief te noemen. Al zitten er natuurlijk wel een paar enkelingen tussen die wel heel interessante zaken te vertellen hebben nee hier nog nie nee, maar gisternacht in de bus was t gezaag nie te harden dus vandaar dak t hier al aanstip om 'verder gezaag' te voorkomen...
|
|
|
Post by Fireman on Oct 4, 2009 17:29:08 GMT 1
Nen dfd met 3 sounds Gekke sprongen van die jury. Want zo gaat het principe van one on one toch totaal verloren?? Poison dart speelde tune, civalizee countert en dan liep city lock als derde hond weg met het been.. en ten lange laatste met de cup. Voor mij persoonlijk viel civalizee af voor de dfd ronde. Als dan poison dart tegen lock komt dan hebde een heel ander resultaat denk ik, al weet je natuurlijk nooit met zzzeee germans.. Mijn algemeen gevoel bij de clash is er toch eentje van teleurstelling, terwijl ik vooraf net zo hard had gehoopt dat dat niet het geval zou zijn. Big up still aan alle massive da voor mij op mijnen eigen bus zat.. en voor onzen buschauffeur werner die dat vervolgens heel erg chill opnam ;D
|
|