|
Post by Bmas on Oct 4, 2006 9:09:05 GMT 1
Ik heb dat mailtje ook gekregen in tweevoud. So? Ik heb da mailtje ook gekregen, en ook nog mail van vele andere partijen en kanidaten in mijn mailbox en brievenbus. Het is verkiezingen en dan wordt er propoganda gemaakt met flyers, brieven, posters en blijkbaar ook mails. Mag mike als enige kanidaat geen reclame maken omdat hij een account heeft op een reggaeforum ofzo?
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Oct 4, 2006 9:22:49 GMT 1
Ik heb dat mailtje ook gekregen in tweevoud. So? Ik heb da mailtje ook gekregen, en ook nog mail van vele andere partijen en kanidaten in mijn mailbox en brievenbus. Het is verkiezingen en dan wordt er propoganda gemaakt met flyers, brieven, posters en blijkbaar ook mails. Mag mike als enige kanidaat geen reclame maken omdat hij een account heeft op een reggaeforum ofzo? Tuurlijk mag hij dat wel, je beslist nog altijd zelf of je het leest of niet (net zoals de folders in de brievenbus)... Maar je mag er dan ook op reageren vind ik.....
|
|
|
Post by stical on Oct 4, 2006 9:43:29 GMT 1
Ik heb dat mailtje ook gekregen in tweevoud. So? Ik heb da mailtje ook gekregen, en ook nog mail van vele andere partijen en kanidaten in mijn mailbox en brievenbus. Het is verkiezingen en dan wordt er propoganda gemaakt met flyers, brieven, posters en blijkbaar ook mails. Mag mike als enige kandidaat geen reclame maken omdat hij een account heeft op een reggaeforum ofzo? Ik krijg van geen enkele partij e-mails, ok , ik krijg wel de propogande in mijn brievenbus en gooi die dan ook weg. Mike mag van mij alles doen en laten wat hij wil maar laat mij de vraag zo stellen mag IK die een account heb op een reggaeforum niet mijn mening uiten over een event in de calender ? Dit is nog altijd talkabouts waar er gediscussierd mag worden ? Kan ik het helpen dat andere members mee discussieren ? Daar dient toch een discussie forum voor ? Bon, ik houd gewoon in't vervolg mijn
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Oct 4, 2006 10:03:48 GMT 1
Zo'n mailtje is wel persoonlijk geadresseerd, en flyers in de brievenbus meestal niet (tenzij je een of andere kandidaat persoonlijk kent) ....
|
|
|
Post by amoz on Oct 4, 2006 11:02:12 GMT 1
Heerlijke post, skandal! ;D Ten tweede vind ik 't ongepast om een 're-actie' dom te noemen. Lees alstublieft mijn post nog eens want dat is het tegendeel van wat ik heb geschreven. Op een rij: (1) kalenderpost van Mike = actie, (2) ergernis hierom van steckel = reactie, (3) "intolerantie!" zegt Mike = verwijt. Laat het duidelijk zijn dat ik, zoals ik had geschreven, het verwijt van intolerantie vanwege de Mike dom vond en nog altijd vind. En dom was en is niet in de betekenis van 'lomp' maar wel van 'onnozel/overbodig/ongepast'. Net wat gij blijkbaar van míjn post vindt! ;D Ik hoop en geloof dat de Mike zichzelf wel kan verdedigen moest hij dat nodig vinden, maar ik wil wel oprecht sorry zeggen moest die connotatie van 'dom' verkeerd zijn overgekomen, ik wil hier op de bal spelen en niet op de man. Ai, ja dat pakt niet meer nu hoor... Het is de taak van de politicus om in deze laatste bange dagen doelgericht actie te voeren, al de rest is energieverspilling. En het is de taak van het volk om daar een gezond wantrouwen tegenover te stellen, al de rest is naïviteit. NB: Ik ben blij dat er eindelijk wat gediscussieerd wordt, ook al gaat het dan meer over de grenzen van de campagnestrijd dan over de politiek zelf. Alleen: in een discussie bekampt men elkaar met argumenten, niet met karmaknopkes . Of was dat jeugdig enthousiasme? Bless
|
|
|
Post by stical on Oct 4, 2006 11:11:36 GMT 1
Alleen: in een discussie bekampt men elkaar met argumenten, niet met karmaknopkes . Of was dat jeugdig enthousiasme? Bless Yups, karma going down the drain
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Oct 4, 2006 11:30:26 GMT 1
Alleen: in een discussie bekampt men elkaar met argumenten Awel se, da vindk nu is schoon gezegd se.... komaan he... politiekers houden toch van discussieren?? Das hun job
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 4, 2006 11:53:46 GMT 1
Dit is nog altijd talkabouts waar er gediscussierd mag worden ? Kan ik het helpen dat andere members mee discussieren ? Daar dient toch een discussie forum voor ? Bon, ik houd gewoon in't vervolg mijn Hmm Sticker! Ik vind dat je gelijk hebt, hoor .. talkabouts zijn talkabouts, en hoe kan 't nu een talkabout zijn zonder to talk about?! Het is wel zo dat niet iedereen dan uwzelfde mening volgt.. maar daarom heet 't een discussie eh .
|
|
|
Post by amoz on Oct 4, 2006 11:56:02 GMT 1
4 years SOS and counting! Der wordt om 7:30h smorgens (zondag) spek met eieren gebakken zodat iedereen met een volle maag rechtstreeks kan gaan stemmen! Met dank aan de catering! Big up Sigurd.
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 4, 2006 12:04:43 GMT 1
Zo'n mailtje is wel persoonlijk geadresseerd, en flyers in de brievenbus meestal niet (tenzij je een of andere kandidaat persoonlijk kent) .... Amai, dit vind ik toch wel een groot verschil! Een brievenbus hoort bij uw 'huis'.. Een mailbox hoort bij uwe 'pc' .. Qua emotionele genegenheid of persoonlijke affectie staat uw huis toch hoger gerangschikt eh.. Dat ze aan m'n huis staan, vind ik nogal iets anders dan 'n mailke.. Ik vind 't ook vervelend als heel uw brievenbus volsteekt met politieke flyers, ge moet ook nog es 't papier weggooien enzo.. maar 'n mail?! Daarbij: ge hoèft die mail toch niet te openen eh? Klik in 't linkervakje: delete .. en 't is weg! Waarom daarover 'n bericht posten op een forum?
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 4, 2006 12:14:54 GMT 1
Ps: ik meng er me niet meer in. Reden: ik vind 't jammer dat er een discussie van wordt gemaakt (tuurlijk, ik heb ook gereageerd, maar ik haal mijn stopbord nu boven). Het enige wat ik nog kan zeggen, is dat ik nu van dichtbij zie hoe de politiek 'n beetje in elkaar zit. Vroeger wist ik er quasi niets van, ook al was ik een beetje geïnteresseerd in de politiek. Maar nu ik 't hier in mijn eigen huis (bij wijze v spreken eh) zie gebeuren, zie ik hoeveel bloed, zweet, tranen 't kost..hoeveel tijd en moeite, hoeveel originaliteit en werking vd hercencellen .. en dat je soms pijnlijke prioriteiten moet stellen etc etc.. en daarvoor alleen: mijn petje af en serieus! Respect! Als ik nu ponponnekes had gehad, had ik wel 'n dansje geplaceerd
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 4, 2006 12:57:58 GMT 1
Ik heb er thuis nog wel liggen, dus begin al maar te oefenen voor de spiegel ;D 't Enigste wa ik op deze discussie wil zeggen is: Loosen up. Chill. Relax. Sommige mensen discussiëren precies of hun leven er van afhangt, terwijl het perfect normaal is da mensen andere meningen hebben. Dus verkondig uw gedacht op een beschaafde manier, en als mensen een andere mening hebben, is da geen ramp. Peace Out ! (nu ik lees wa ik geschreven heb vond ik 't mijn ook wel overdreven, 't is precies dat er met stront gesmeten werd, terwijl 't eigelijk allemaal nog meevalt )
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Oct 4, 2006 13:08:14 GMT 1
Zo'n mailtje is wel persoonlijk geadresseerd, en flyers in de brievenbus meestal niet (tenzij je een of andere kandidaat persoonlijk kent) .... Amai, dit vind ik toch wel een groot verschil! Een brievenbus hoort bij uw 'huis'.. Een mailbox hoort bij uwe 'pc' .. Qua emotionele genegenheid of persoonlijke affectie staat uw huis toch hoger gerangschikt eh.. Dat ze aan m'n huis staan, vind ik nogal iets anders dan 'n mailke.. Ik vind 't ook vervelend als heel uw brievenbus volsteekt met politieke flyers, ge moet ook nog es 't papier weggooien enzo.. maar 'n mail?! Daarbij: ge hoèft die mail toch niet te openen eh? Klik in 't linkervakje: delete .. en 't is weg! Waarom daarover 'n bericht posten op een forum? Het gaat ook helemaal niet over een emotionele band , of affectie met mijn brievenbus of mailbox... En inderdaad zoals ik al zei, je beslist zelf of je dit leest of niet... Maar ik vind een flyer in de bus (bij ons een appartement, mét gedeelde brievenbus) wél onpersoonlijker dan een mailing op naam (= email adres)... Ik heb helemaal geen emo-band met mijn mailbox, maar ik als ik deelneem aan een wedstrijd om concerttickets te winnen en mijn gegevens worden dan gebruikt voor zulks een mailing, vind ik dat iets anders dan een flyer die heel mijn straat krijgt bij wijze van spreken... Deze opmerking is ook niet bedoeld om inspanningen of goede intenties van iemand in twijfel te trekken, maar moet misschien eerder gezien worden als een 'algemene' aanklacht tegen 'ongewenste' reclame in je inbox....Ni meer dan dat.....
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 4, 2006 13:15:41 GMT 1
Deze opmerking is ook niet bedoeld om inspanningen of goede intenties van iemand in twijfel te trekken, maar moet misschien eerder gezien worden als een 'algemene' aanklacht tegen 'ongewenste' reclame in je inbox....Ni meer dan dat..... Mijn excuses, .. ik denk dat ik 't ergens even persoonlijk opvatte, en dat is niet nodig! Je hebt 't idd ergens bij 't rechte eind.. sorry (welgemeend)!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 4, 2006 13:37:42 GMT 1
Sebiet ben ik nog de grote afwezige....
* M.b.t. de mails: zie post buddha... en zelfs via de post krijg je geadresseerd reclame (de politieke partijen krijgen de kieslijsten in een digitaal bestand en mogen daarmee doen wat ze willen - zo hebben we met enkele jonge kandidaten uit Antwerpen alle eerste kiezers aangeschreven, op naam... ).... vraag maar eens aan de postmannen (ivory, mr Herb bv.) En het is zo dat ik gans mijn e-mailbox heb aangesproken... Kheb daar tot nu toe een 15-tal positieve reacties op gekregen van "reggae" mensen... geen negatieve. Ik denk dat niemand er zo'n zwaar probleem van maakt, behalve diegene die al reeds te kennen hebben gegeven zeker niet op mij te stemmen (sorry stical kzal u der volgende keer uitsmijten)... Ook wel wat mensen buiten Antwerpen hebben die gekregen. Eén boodschap: indien geen interesse, niet stemgerechtigd of whatever: deleten die handel. Tis vrij simpel en er hoeft geen heibel rond gemaakt te worden. Noem het dan misschien spam, maar deze spam versta je tenminste. ;D
* M.b.t. admin-functie & post in calender: ik misbruik dit NOOIT (net zoals de anderen hier). Ik orden de agenda (n beetje éénvormigheid in brengen door data altijd achteraan het onderwerp van de post te zetten) en maak de upcoming dates sticky en verplaats de dates naar het past-agenda-stuk wanneer nodig. Verder niets en het heeft zeker niets te maken met wat er in de calender verschijnt.. Verder denk ik eigenlijk dat er écht overdreven gevoelig op dat item gereageerd wordt.
* Ik weet natuurlijk dat er altijd reactie komt als je kandidaat bent... ofwel van mensen die het goed vinden dat je meedoet en je zelfs het vertrouwen geven door effectief op je te stemmen... ofwel van mensen die het écht niet kunnen vinden met m'n persoon, de partij of het programma... en die zoeken dan soms ook allerlei andere dingen om tegen te werken... i.p.v. uit te komen waarvoor ze dan wel of niet stemmen of steunen. Het verbaast me wél telkens wanneer er méér over de campagnes als over de inhoud wordt gemelkt maar dat moet je er natuurlijk maar bijnemen in deze tijden. Als één van de enige kandidaten (onder de forumgangers) die zelf zwaar campagne voert en ervoor gaat , kan ik u alvast één ding melden en onthoudt het misschien eens zeer goed: politiek of "kandidaat zijn" is zowat de zwaarste en minst gerespecteerde hobby (of job) dat er bestaat en dat heb ik al aan de lijve ondervonden... de mensen vragen je het ondenkbare en meest onrealistische, goed wetend dat ge dat niet kunt realiseren en ge krijgt werkelijk alle shit over je heen! Ook al heb je er niets mee te maken, heb je het niet gedaan of doen ze zelf niet veel beters... Ikzelf had het hier op het forum niet anders verwacht eigenlijk en deins daar dan ook niet voor terug (kheb ondertussen al wat ervaring) maar vergeet misschien niet dat voor andere jongeren die zulk een zwaar én belangrijk engagement opnemen zeker niet zo evident is hiermee om te gaan én effectief door te zetten. Maar zoals ik al aangaf, mij raak je hier niet meer mee, ik ben eigenlijk al wel doorwinterd op dat vlak... Je schrikt alleen anderen af die het doen of willen doen en dat lijkt me eerder negatief als positief voor de politiek in het algemeen. Uiteindelijk zijn het wel die mensen die het moeten doen... of je zou zelf maar in de arena moeten stappen want roepen vanop de zijlijn kan iedereen! Dus neen het was geen jeugdig enthousiasme maar normaal enthousiasme (maar wel leuk te horen dat ik dat volgens sommigen nog heb, kzou het trouwens jammer vinden moest ik dat niet meer hebben)... Waarom enthousiasme - kijk naar de datum dat ik dat erin gezet heb (middan augustus)... dan was niemand daar nog mee bezig (buiten politieke kandidaten zelf) en dat afgewisseld met frequent forum-bezoek heeft mij tot deze daad doen overgaan. Toen was er in mijn signature of mn foto nog helegans geen sprake van politieke campagne (want ze was er nog niet) en de zinsnede uit "war" staat er al sinds ik op dit forum zit en zal er ook altijd blijven staan... het liedje maakt duidelijk waarom alles in de wereld misloopt enerzijds en die bepaalde zinsnede sterkt mij om te blijven gaan voor oplossingen voor dat probleem...
En ondertussen bedank ik iedereen hier alvast - diegenen die me openlijk steunen of steunden (of het nu voor m'n persoon is, m'n partij of m'n campagne). Het vergt tegenwoordig ook lef om eens expliciet vóór iets of iemand te zijn. - Diegenen die niet reageren op eender welke manier, maar die wel de moeite gevonden hebben om het te lezen en/of te volgen. - ook diegenen die commentaar hadden op m'n campagne, de partij, de mails, de posts, de brieven en flyers ... maar blijf ik me afvragen of ze geen inhoudelijke vragen hebben.
|
|