|
Post by jollygyall on Oct 2, 2006 20:34:11 GMT 1
GREEN it is... ;D
|
|
|
Post by stical on Oct 3, 2006 7:30:25 GMT 1
Ik check de Calender niet regelmatig maar dit vond ik toch een beetje
|
|
|
Post by sti cal on Oct 3, 2006 13:02:14 GMT 1
ik heb de tam tam-syndroom ;D
|
|
|
Post by Isabelle on Oct 3, 2006 13:17:20 GMT 1
Tamtamsyndroom .. nog niet tgngekomen in mijn cursussen.. wat houdt dat in?
|
|
|
Post by stem on Oct 3, 2006 13:34:24 GMT 1
Ik check de Calender niet regelmatig maar dit vond ik toch een beetje
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 3, 2006 14:23:33 GMT 1
Kheb er ni bijgezet dat ge voor mij moest stemmen... tis gewoon een reminder/oproep om te gaan stemmen. Ik vond da wel grappig eigenlijk. Als dat al lame bevonden wordt, dan is het ferm gesteld met de tolerantiegrenzen denkik zo? Tenzij ik het hier misbegrepen heb natuurlijk, waarvoor dan m'n excuses.
|
|
|
Post by amoz on Oct 3, 2006 14:41:27 GMT 1
Kheb er ni bijgezet dat ge voor mij moest stemmen... tis gewoon een reminder/oproep om te gaan stemmen. Ik vond da wel grappig eigenlijk. Als dat al lame bevonden wordt, dan is het ferm gesteld met de tolerantiegrenzen denkik zo? Tenzij ik het hier misbegrepen heb natuurlijk, waarvoor dan m'n excuses. No offence, Mike, en ik besef dat dit niet echt een discussie waard is, maar ik snap de stical wel in die zin dat dat niet echt thuishoort in de kalender van een reggaeforum. Een reminder of oproep is trouwens ook niet nodig want er is nog altijd stemplicht in den Belgique. Ik wil er nog wel inkomen dat ge er zelf de leute van inzag, maar uitgerekend gij zou toch moeten weten dat elke politieke actie tegenwoordig gevoelig ligt; ik vind het dan een beetje dom om nu, "verbaasd", de re-actie intolerantie te verwijten. Succes de zondag! Bless
|
|
|
Post by MPTI on Oct 3, 2006 19:30:15 GMT 1
Kheb er ni bijgezet dat ge voor mij moest stemmen... tis gewoon een reminder/oproep om te gaan stemmen. Ik vond da wel grappig eigenlijk. Als dat al lame bevonden wordt, dan is het ferm gesteld met de tolerantiegrenzen denkik zo? Tenzij ik het hier misbegrepen heb natuurlijk, waarvoor dan m'n excuses. in ieder geval, ik zou voor u stemmen als ik kon
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 3, 2006 20:43:12 GMT 1
No offence, Mike, en ik besef dat dit niet echt een discussie waard is, maar ik snap de stical wel in die zin dat dat niet echt thuishoort in de kalender van een reggaeforum. Een reminder of oproep is trouwens ook niet nodig want er is nog altijd stemplicht in den Belgique. Ik wil er nog wel inkomen dat ge er zelf de leute van inzag, maar uitgerekend gij zou toch moeten weten dat elke politieke actie tegenwoordig gevoelig ligt; ik vind het dan een beetje dom om nu, "verbaasd", de re-actie intolerantie te verwijten. Ten eerste zal ik altijd respect hbn t.o.v. Sticker, gewoon al omdat 'm al goed blijft plakken ... ( www.wijblijvenplakken.be) (sorry, kon 't niet laten ;D).. ik vind 't wel 'n beetje jammer dat ie zoiets post op 't forum, maar als je de volgende keer nog es blijft plakken, zie ik dat makkelijk door de vingers! Ten tweede vind ik 't ongepast om een 're-actie' dom te noemen. Zeker het stukje "verbaasd" .. als ie er enige fout in zag, had ie 't niet gepost eh .. Iedereen die Mikey G kent, weet dat ie 't spelleke fair speelt. Ik heb al veel veel veel mensen rare stoten zien doen in de verkiezingstijden, maar 't enige wat ie doet, is flyerkes uitdelen.. hij zegt er niet bij: 'ey gij, stem voor mij!' Natuurlijk deel je niet zomaar flyerkes uit; maar als je er dag aan nacht aan zit te werken (denk dan alleen nog maar aan 't ontwerp), zou je ze voor minder uitdelen. Dus ik vind 't niet op zijn plaats dat je dan een 'actie dom' noemt.. 't Feit dat ie 't plaats in de agenda, wijt ik aan 'n jeugdig enthousiasme. Het is idd niet reggaegetint, maar aangezien iedereen moet gaan stemmen -en dus ook alle lezers van dit forum (behalve mss de invisible)- is 't ergens toch wel op zijn plaats. En 't is niet omdat ik 't lief ben van .. dat ik dit post. Ik heb zelf ook 'n eigen mening, toch wel . in ieder geval, ik zou voor u stemmen als ik kon Ik zou 't ook doen als ik mocht! Maar als de tijden verdergaan zoals ze nu aan 't lopen zijn, veronderstel ik dat ik volgende keer wel op u kan stemmen ;D
|
|
|
Post by stical on Oct 3, 2006 21:20:37 GMT 1
Even voor de duidelijkheid zag ik het nut er niet van in dit in de calender te zetten daar er inderdaad stemplicht is en je moet wel toegeven dat jij admin bent en dus het privilege hebt van dit te kunnen posten in de calender. Met uw signature erbij vond ik dit voor mezelf schockerend. Ik ga niet stemmen omdat ik GELUKKIG moet werken dit jaar en de dag dat stemplicht afgeschaft word ga ik niet meer maar dat is voor mij persoonlijk zo, I don't care about politics, never have, never will. Het is in ieder geval geen domme post of ne super lame daarmee dat ik zelf zei dat IK dit een BEETJE Lame vond . No offence, no hard feelings, just my personal 2 cents. Ik zou niet op u stemmen Mike maar dat ligt niet aan uw persoon maar enkele van de programma-punten waar ik niet achter sta . (ge kunt raden de welke ) Soit nu hou ik mijn Moge de beste winnen (maar ik twijfel dat dat het geval gaat zijn in ons Aantwaarpen) en Mike ik wens u van harte succes toe met deze verkiezingen.
|
|
|
Post by OriGinAl JeAn MaRc on Oct 4, 2006 0:19:02 GMT 1
en je moet wel toegeven dat jij admin bent en dus het privilege hebt van dit te kunnen posten in de volledig terzijde aber elke member kan nen entry doen in de calender denk ik
|
|
|
Post by stical on Oct 4, 2006 5:51:11 GMT 1
en je moet wel toegeven dat jij admin bent en dus het privilege hebt van dit te kunnen posten in de volledig terzijde aber elke member kan nen entry doen in de calender denk ik True maar admins hebben iets meer rechten als den doorsnee user.
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Oct 4, 2006 8:12:25 GMT 1
Ik wil hier niemand tegen de schenen schoppen maar ik had vanmorgen wél een mailtje in mijn mailbox om te stemmen voor Mike De Herdt.
Ik veronderstel dat dit het gevolg is van een eerdere deelname aan de wedstrijd om concertkaartjes te winnen? Op zich vind ik het niet zo erg en ik wil er dan ook helemaal geen big deal van maken, maar voor mij hoefde dat niet...
Mike.. ik ken u niet persoonlijk dus ik ga u zeker niet aanvallen over uw bedoelingen ofzo, maar weet gewoon dat niet iedereen opgezet is met dit soort van politieke reclame...
Soit,... ik heb het zo voorzichtig mogelijk proberen te brengen... Dit is mijn persoonlijke mening (niet anoniem), en ik sta zeker open voor andere mening..
In ieder geval veel succes...
|
|
|
Post by stical on Oct 4, 2006 8:27:26 GMT 1
Ik heb dat mailtje ook gekregen in tweevoud.
|
|
|
Post by skandalamophana on Oct 4, 2006 9:00:32 GMT 1
de verkiezingsaffiche van de huidige brugse burgemeester: VOORTDOEN! een maat van mij die profileert op de groene lijst: MERCI ! hij plaatst zijn affiches net achter een affiche van moenaert.. origineel concept! soort van estafette...sjiek gedaan
|
|