|
Post by Puppa Mighty on Aug 30, 2006 14:47:40 GMT 1
Hmm, da was een inside joke van den Amoz op iets stoms dat ik paar maand geleden vroeg, serieus waarvoor men excuses
|
|
|
Post by amoz on Aug 30, 2006 15:08:40 GMT 1
Weer volledig op mijn eigen manier "gequote"... Take us to the next level, inna wicked new quote-stylee! Ik vind trouwens dat als er een heel blad off-topic wordt gegaan dat dat automatisch zèlf de nieuwe topic moet worden, dus iedereen die hier nog over zinloos geweld in antwerpen durft beginnen kan er wa krijgen (die moeten maar n nieuwe topic starten ). uw quoteqloot aka citaatkameraad
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 30, 2006 15:19:05 GMT 1
Inderdaad kwootvrienden... Maareuh... wat was dat van die inside joke? Was dat in de stijl van quote-perikelen??? Of is dat nu van den nieuwen topic???
|
|
|
Post by movhisattva on Aug 30, 2006 17:29:04 GMT 1
@ de reggie Maar spijtig genoeg vind ik dat hier maar zelden terug op dit forum... De indruk die ik heb is dat hier serieus gedist, gezeverd en "ge"haat wordt... Mijn voorstel... wat minder agressie op het forum....? Kvind da eigenlijk al bij al nog meevallen... het lijkt me toch dat op elke haat-post 10 antihaatpostposts volgen... waarvoor chapeau forum... iedereen blijft moeite doen om die enkele haters tegen te gaan... Verder zijn er geregeld wel wat misverstanden en/of lange pikken uiteraard, maar ni altijd kwaad bedoeld denkik... eerder onwetendheid & misunderstanding... Puppa Mighty: ctrl muis! @de rest: alle liefde
|
|
|
Post by amoz on Aug 30, 2006 17:58:27 GMT 1
Verder zijn er geregeld wel wat misverstanden en/of lange pikken uiteraard [...] Ge bedoelt zeker lange tenen Moof, of is dat een misverstandje (en weet gij iets dat ik niet weet... dé tape al gezien ofwa)? ;D edit: dees is officieel de off-topic topic.
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 30, 2006 18:00:29 GMT 1
sorry kheb dees topic een tijdje ni geleze... my bet ma kzou hier nog etwa over wille lulle ;D uhu waarschijnlijk....... notIk heb ook boeken over de SS en het nazisme, ben ik nu ook nen extreem rechtse? De waarheid over deze zaak zal wel ergens in het midden liggen zeker. Zowel de gazetten, als den humo of het tv-nieuws moeten kunen verkopen dus zal de volledige waarheid wss ni aan het licht komen of verdraaid worden. yes bredrin' ge hebt daar gelijk ivm the media maar ze gaan u of mij (kheb ook boek over nazisme) niet verdenken van rechts gedachtegoed... snap ge wak wil zeggen. Omdat er ook andere shit ligt, boeke met een heeeel andere overtuiging en ge zult wel rap de conclusie maken... ow toeme klees juust dat gicaca ook al zoiets geschreve heeft dus euhm ja en back please ;D
|
|
|
Post by movhisattva on Aug 31, 2006 13:15:25 GMT 1
Ge bedoelt zeker lange tenen Moof, of is dat een misverstandje (en weet gij iets dat ik niet weet... dé tape al gezien ofwa)? ;D Kwestie van woordgebruik, zeker? Nog nooit iemand op zijn pik getrapt, dan? ;D...over zinloos geweld gesproken...
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 31, 2006 13:23:25 GMT 1
Ge bedoelt zeker lange tenen Moof, of is dat een misverstandje (en weet gij iets dat ik niet weet... dé tape al gezien ofwa)? ;D Kwestie van woordgebruik, zeker? Nog nooit iemand op zijn pik getrapt, dan? ;D...over zinloos geweld gesproken... kwil nu ni "lullen", maar dat begint hier wel scheef te gaan mé al die woordspellingen!!! Da "pik" ik niet ;D ;D ;D
|
|
|
Post by stical on Aug 31, 2006 21:02:00 GMT 1
Kwestie van woordgebruik, zeker? Nog nooit iemand op zijn pik getrapt, dan? ;D...over zinloos geweld gesproken... kwil nu ni "lullen", maar dat begint hier wel scheef te gaan mé al die woordspellingen!!! Da "pik" ik niet ;D ;D ;D Toch schoon die geel kaderkes , hé. Hoe Kitten, gij "pikt" da nie , ik dacht nochtans da gij van Borgerhout kwam , daar hebbe ze toch den "Ouwe Pik" op de Turnhoutsebaan. www.deoudepik.be/
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Sept 1, 2006 10:23:24 GMT 1
;D ;D ;D Stical; stop "picking" on me... (En inderdaad de oude pik is me bekend...) Maar euh... alle gekheid op een "stokje".... Check: www.quoteworld.org/ , mét telkens een "quote of the day"... Misschien nog een leuk ideetje voor t' forum???
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Sept 1, 2006 10:45:59 GMT 1
Om de eerste aanzet te geven....
" Een glimlach is een facelift die binnen ieders bereik ligt."
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 1, 2006 10:49:18 GMT 1
"Contact zonder tact = Kortsluiting"
Eentje vanop een treinticket =)
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Sept 1, 2006 10:57:57 GMT 1
"Een mooi citaat is een diamant aan de vinger van een man van geest en een kei in de hand van een dwaas."
|
|