kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 29, 2006 10:24:38 GMT 1
[/quote] Groot gelijk, quote] Altijd hé! Stical: hier dus het bewijs dat ik nu "selectief kan quoten" voor de bijstand
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 29, 2006 10:26:20 GMT 1
allez , nu staat er weer geen geel kaderke rond... Soit Zo blijven we origineel é
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 29, 2006 10:54:53 GMT 1
Inderdaad... ruimte voor discussie, maar dan liefst wel op een fatsoenlijke en menselijke manier... Je kan van mening verschillen, maar daarom moeten mensen toch niet persoonlijk (al dan niet anoniem) worden aangevallen... Discussieren dus op een respectvolle manier en nie gelijk kiekes zonder kop. C'est ca...!!! Maar ik kan begrijpen da in het 'heetst van de discussie' mensen dingen anders of scherper uitdrukken dan ze eigenlijk bedoelen... Bless
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 29, 2006 11:03:22 GMT 1
[/quote] C'est ca...!!! Maar ik kan begrijpen da in het 'heetst van de discussie' mensen dingen anders of scherper uitdrukken dan ze eigenlijk bedoelen... Bless[/quote] Ja, tuurlijk dat... dus dat moet je gewoon wat in je achterhoofd houden, en ni direct alles persoonlijk pakken... Mensen verwarren een verhitte discussie soms met een persoonlijke aanval... We zijn toch oud genoeg hoop ik... Anyway, ik merk toch al een meer positieve vibe op het forum en dat kan ik alleen maar toejuichen!!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 29, 2006 11:15:52 GMT 1
... Anyway, ik merk toch al een meer positieve vibe op het forum en dat kan ik alleen maar toejuichen!!! Pull up the vibes that we're posting ;D...
|
|
|
Post by amoz on Aug 29, 2006 12:22:50 GMT 1
Heel deze post is off-topic, maar ik kan het niet meer aan om Miss Kitten zo zien sukkelen met dat citeren ;D, daarom rap een Quote-DIY: 1. Klik "quote" in de post die je wil citeren: 2a. Je belandt nu in een "post reply", met bvb zoiets: 2b. Of iets duidelijker: [qluote author=snipaman board=talk thread=1156842103 post=1156847175] T'is eraan te zien dat het bijne verkiezingen zijn [/qluote] Hier ziet ge het openen van de citeeromgeving met "[quote", en als extra info ook dat snipaman de auteur is die ge citeert, dat het citaat uit de talkabouts board komt uit de thread met nummer x en dat het post nummer y is die ge gaat citeren; het sluitende vierkante haakje "]" sluit het openend quote commando. De quote environment wordt afgesloten met een gelijkaardig commando, maar dan met slash --deur toe!--, vandaar de "[/quote]". Alles wat tussen "[qluote]" en "[/qluote]" staat wordt in een geel kaderke gezet, als ik die "l" er tussenuit haal en als die commando's er niet staan komt er geen geel kaderke . 2c. Selectief citeren wil dus gewoon zeggen knippen in de tekst binnen die citeeromgeving die door openende en sluitende quote commando's wordt begrensd. 3. Heel handig is ook de "Preview" knop te gebruiken voordat je op "Post Reply" drukt, dan zie je het resultaat van je reply (hoe het er zal uitzien op het forum) nog voor het gepost is, je kan het dan nog wijzigen. 4. Iedere post die je onder je username hebt gepost, kan je nadien ook nog wijzigen met "modify" (dan komt er een "last edit" bericht onder) of zelfs volledig verwijderen met "delete": Simpel? Simpel! Succes
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Aug 29, 2006 12:38:21 GMT 1
Amoz goes IT, lache! Geefde gij ook avondles voor (sukkelende) forum gebruikers?
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 29, 2006 12:42:08 GMT 1
Sorry he mannen.... Merci in ieder geval voor de uitleg... Kga mijn best doen.... Back on topic now....
|
|
|
Post by amoz on Aug 29, 2006 12:49:40 GMT 1
Amoz goes IT, lache! Geefde gij ook avondles voor (sukkelende) forum gebruikers? ...eerste les: zoek de rechtermuisknop op uwen apple, Machtige. Na de zaadkameraad: de quotekloot (ofte quoteqluote).
|
|
|
Post by Benji!! on Aug 29, 2006 13:05:13 GMT 1
super ;D ook verkrijgbaar via vermaelens projects?? Een kleine moeite voor Vermaelens Projects betekent misschien een wereld van verschil!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 29, 2006 13:25:40 GMT 1
Heel deze post is off-topic, maar ik kan het niet meer aan om Miss Kitten zo zien sukkelen met dat citeren ;D, daarom rap een Quote-DIY: 1. Klik "quote" in de post die je wil citeren: 2a. Je belandt nu in een "post reply", met bvb zoiets: 2b. Of iets duidelijker: [qluote author=snipaman board=talk thread=1156842103 post=1156847175] T'is eraan te zien dat het bijne verkiezingen zijn [/qluote] Hier ziet ge het openen van de citeeromgeving met "[quote", en als extra info ook dat snipaman de auteur is die ge citeert, dat het citaat uit de talkabouts board komt uit de thread met nummer x en dat het post nummer y is die ge gaat citeren; het sluitende vierkante haakje "]" sluit het openend quote commando. De quote environment wordt afgesloten met een gelijkaardig commando, maar dan met slash --deur toe!--, vandaar de " ". Alles wat tussen "[qluote]" en "[/qluote]" staat wordt in een geel kaderke gezet, als ik die "l" er tussenuit haal en als die commando's er niet staan komt er geen geel kaderke . 2c. Selectief citeren wil dus gewoon zeggen knippen in de tekst binnen die citeeromgeving die door openende en sluitende quote commando's wordt begrensd. 3. Heel handig is ook de "Preview" knop te gebruiken voordat je op "Post Reply" drukt, dan zie je het resultaat van je reply (hoe het er zal uitzien op het forum) nog voor het gepost is, je kan het dan nog wijzigen. 4. Iedere post die je onder je username hebt gepost, kan je nadien ook nog wijzigen met "modify" (dan komt er een "last edit" bericht onder) of zelfs volledig verwijderen met "delete": Simpel? Simpel! Succes En hoe was da dan juist?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 29, 2006 13:26:15 GMT 1
precies iets verkeerd gedaan meester
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 29, 2006 13:36:42 GMT 1
lacht er maar mee ja.....
|
|
|
Post by stical on Aug 30, 2006 13:44:33 GMT 1
Amoz goes IT, lache! Geefde gij ook avondles voor (sukkelende) forum gebruikers? ...eerste les: zoek de rechtermuisknop op uwen apple, Machtige. Na de zaadkameraad: de quotekloot (ofte quoteqluote). Amoz The Teacher, er is gene rechter muisknop op nen appel , zelfs gene linker of midden muisknop. My apples don't have buttons. Oké , nu zijn we al een pagina over quoten bezig, misschien kunnen we daar een apart board voor maken ? Admins ?
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 30, 2006 14:01:58 GMT 1
...eerste les: zoek de rechtermuisknop op uwen apple, Machtige. Na de zaadkameraad: de quotekloot (ofte quoteqluote). Amoz The Teacher, er is gene rechter muisknop op nen appel , zelfs gene linker of midden muisknop. My apples don't have buttons. quote] Was dat de grap nu juist niet??? Of ben ik weer helemaal nie mee??? Amaai dat IT-gedoe, ni simpel zenne Weer volledig op mijn eigen manier "gequote"... Kben nochtans écht ni lomp (dacht ik) Titel voor nieuwe topic; Forum handleiding for dummies.... ;D ;D ;D
|
|