|
Post by Mistah Bong on Aug 26, 2006 15:11:12 GMT 1
tuurlijk moet je ni alles geloven wat ze schrijven ,maar op basis van wa boeken over ss gaan ze volgens mij u toch ni rascist noemen. Da's waar maar als ik me ni vergis lagen er ook nog vendels van 'voorpost' 't knokploegske van't VB...allé da heb ik toch ergens gelezen. Ik denk in het artikel van HUMO...correct me if I'm wrong peepz.
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 26, 2006 16:42:56 GMT 1
Ja ma toch kweenie Zou het artikel nog is terugleze en tuurlijk zal dat ook ni alleen juiste informatie bevatten (die journalisten wouden ook hun punt maken) Heb er vooral problemen mee hoe daar zo een mega mediacircus van gemaakt wordt Die zijn begrafenis is denkik op televisie gekomen, er wordt op iedereen zijn gevoel gewerkt en dan zou er toch al lang een autopsie moeten gebeurd zijn die alles veel duidelijker maakt? en dan hebbik zo het gevoel datda achter gehoude wordt en da geen enkele politicus zin heeft om het beeld te verduidelijken maar liever daar zijn medeleven gaat verkondigen om dan populairder te worden, maar nu benk een beetje aant melken, we zullen daar later nog wel is over discussieren bramme, Tis Mattias trouwens ie de Matti =) Tuurlijk, ik vind ook dat er daar veel te veel verkeerd over geschreven is, en 't is allemaal opgeblazen geweest (omdat het "weeral allochtonen zijn" ?) 'k Wou enkel maar zeggen dat den humo nu ook weer nie den bijbel is die enkel de waarheid verkondigt.
|
|
|
Post by illiterationist on Aug 26, 2006 18:42:41 GMT 1
De man was idd een rechtsdenkende, met sympathieën voor bepaalde regimes. Ik heb vooral zoiets van "als Humo niet de waarheid schrijft over dat incident, zouden ze dan al niet lang ne resem processen gekregen hebben?" Indien de bronnen van de journalist niet juist waren, of verkeerde informatie gegeven hadden, was het dan gepubliceerd door één van de meest gelezen tijdschriften van't land? Ik denk het niet. De zogenaamde 'moord' komt vrij xenofobisch over op me... But yeah, that's my opinion...
Bless...
|
|
|
Post by illiterationist on Aug 27, 2006 17:38:16 GMT 1
Vandaag, 27 augustus was er weer een racistische aanval van skins op 2 slovaken. Dit meldde de Standaard:
Slovaak zwaargewond na aanval skinheads in Tienen
(Belga) Een groep van een tiental skinheads heeft in de nacht van zaterdag op zondag in de Beaudouinstraat in het centrum van Tienen twee jonge Slovaken aangevallen. Een van de twee slachtoffers raakte zwaargewond. Hij kreeg slagen, stampen en messteken, maar is buiten levensgevaar. Alles wijst in de richting van een racistische daad. De twee Slovaken waren op weg naar het centrum toen ze de skinheads tegenkwamen. De skinheads achtervolgden de twee. Een van de twee Slovaken kwam ten val en raakte ernstig gewond. Volgens de Tiense burgemeester Eddy Poffé (VLD) heeft hij op politiefoto's al twee skinheads herkend. Hij had hen eerder zaterdagavond in Tienen gezien. (dwm)
Het wordt tijd dat de flikken wa meer skins viseert, dan de 'allochtonen', want de laatste tijd bewijzen skins meer en meer dat ze extremer en agressiever zijn dan veel 'noordafrikanen' ... Weer een zwarte pagina in Beljam...
--One love--
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 27, 2006 18:40:40 GMT 1
Vandaag, 27 augustus was er weer een racistische aanval van skins op 2 slovaken. Dit meldde de Standaard: Slovaak zwaargewond na aanval skinheads in Tienen
(Belga) Een groep van een tiental skinheads heeft in de nacht van zaterdag op zondag in de Beaudouinstraat in het centrum van Tienen twee jonge Slovaken aangevallen. Een van de twee slachtoffers raakte zwaargewond. Hij kreeg slagen, stampen en messteken, maar is buiten levensgevaar. Alles wijst in de richting van een racistische daad. De twee Slovaken waren op weg naar het centrum toen ze de skinheads tegenkwamen. De skinheads achtervolgden de twee. Een van de twee Slovaken kwam ten val en raakte ernstig gewond. Volgens de Tiense burgemeester Eddy Poffé (VLD) heeft hij op politiefoto's al twee skinheads herkend. Hij had hen eerder zaterdagavond in Tienen gezien. (dwm)Het wordt tijd dat de flikken wa meer skins viseert, dan de 'allochtonen', want de laatste tijd bewijzen skins meer en meer dat ze extremer en agressiever zijn dan veel 'noordafrikanen' ... Weer een zwarte pagina in Beljam... --One love-- de laatste tijd? Ik heb het 12 jaar geleden ook mogen merken in Beernem aan het Berenheem centrum bij de oude kerk. 3 Hammerskins uit cafe de Kastelein (in Brugge) van eind de 20 om mij als 15 jarig gastje in elkaar te timmeren omdat mijn toenmalige lief een arabische was. Gelukkig ging ik toen juist baseballen met een titanium baseballbat van een vriend en heb ik mij nog een beetje kunnen verdedigen. De skins zijn een week later doodgeschoten door Algerijnen in Roubaix, en ik heb daar geen seconde over getreurd. In Brugge en weide omstreken gebeurde dat toen veel, en het bleef gebeuren tot recent daar aan de kastelein het eens volledig uit de hand liep vlak voor hun deur... Nu zou de Kastelein eindelijk gesloten zijn en dat moet wat mij betreft zo blijven!!!
|
|
|
Post by illiterationist on Aug 27, 2006 20:56:58 GMT 1
Jah was idd wel fout omschreven, de laatste decennia dus... my bet Ben van apetown dus ken de kastelein niet echt van ziens, maar heb er in de humo es iets over gelezen en het is idd schandalig dat zulke café's mogen en kunnen bestaan. Terwijl op dezelfde moment 10 marokkaanse vzw's gesloten worden vanwege wat hasj dat verkocht wordt, wint een zaak als de kastelein een proces en mag nog wel blijven bestaan... Ik erger me bijvoorbeeld ook enorm aan het café 'de leeuw van vlaanderen', hier tussen het conscienceplein en de grote markt in Antwerpen, er is geen geweld, maar dat is het stamcafé van het Vlaams Belang en kudde. Met hun pas in geel-zwart gevervde gevel, en in hoogduits lettertype de naam van het café in koeien van letters erop, vind ik dat al een overdreven provocatie... Ach ja, all i can do is reject that shite in every way, equal rights and justice for all! Srry vr de lange post, ma kheb wa geblowd en menne babbelkick is nen typkick geworre Bless...
|
|
|
Post by illiterationist on Aug 27, 2006 20:57:51 GMT 1
damn, hij is nog ni zo groot... hij leek groter lol
|
|
|
Post by stical on Aug 28, 2006 14:57:59 GMT 1
uhu waarschijnlijk....... notIk heb ook boeken over de SS en het nazisme, ben ik nu ook nen extreem rechtse? De waarheid over deze zaak zal wel ergens in het midden liggen zeker. Zowel de gazetten, als den humo of het tv-nieuws moeten kunen verkopen dus zal de volledige waarheid wss ni aan het licht komen of verdraaid worden. Gij zijt zekers ne extreem rechtse ;D Daarom lees ik al van mijn 17 geen gazetten meer, luister geen radio of zie geen tv meer. Als ik iets opvang is het van mensen zelf en ga ik zelf verschillende bronnen raadplegen. Ach, waar is de tijd van de belleman ? users.pandora.be/denbrabo/artikels/folklore.htmtuurlijk moet je ni alles geloven wat ze schrijven ,maar op basis van wa boeken over ss gaan ze volgens mij u toch ni rascist noemen. Alleen al op basis van een familienaam of mijne kaalgeschoren kop noemen ze mij al ne racist.
|
|
|
Post by illiterationist on Aug 28, 2006 15:16:25 GMT 1
Same here, ik heb op da gebied mijne achternaam ook ni mee
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 28, 2006 15:52:27 GMT 1
Vandaag, 27 augustus was er weer een racistische aanval van skins op 2 slovaken. Dit meldde de Standaard: Het wordt tijd dat de flikken wa meer skins viseert, dan de 'allochtonen', want de laatste tijd bewijzen skins meer en meer dat ze extremer en agressiever zijn dan veel 'noordafrikanen' ... Weer een zwarte pagina in Beljam... --One love-- Met alle respect, maar: de flikken moeten niemand viseren(want vanaf dat ze een bepaalde groep beginnen te viseren, zoals ze vaak bij allochtone jongeren doen, kunnen we van discriminatie spreken), MAAR gewoon hun job doen en consequent zijn... Vooral da laatste!! Je mag ook niet vergeten dat vele Noord-Afrikanen even extreem denken dan die skins, vaak delen ze eigenlijk dezelfde mening, alleen staan ze aan de andere kant... Ik wil niks goed praten, maar wel reageren op je straffe uitspraak... ...en ik ben evenzeer tegen skins als jij, maar door ze extra te gaan viseren, zullen ze naar mijn gevoel enkel sterker en groter worden... soit, over zulke thema's kan je blijven discussiëren en blijkbaar blijft elk kamp, spijtig genoeg, voor- en tegenstanders hebben... Alle chance da wij in de reggie niet echt problemen hebben met andere mensen enzo... Leve de reggie!! -OneLove-
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 28, 2006 16:16:30 GMT 1
@nuts "Alle chance da wij in de reggie niet echt problemen hebben met andere mensen enzo... Leve de reggie!!" (ik weeni hoe ge een stukske van ne post kunt quoten??, vandaar dat ik het zo even doe..) Ik ben akkoord met wat je zegt over dat viseren enz... Dat versterkt enkel de aandacht... Ik ben ook akkoord met wat je zegt over de reggie... @ de reggie Maar spijtig genoeg vind ik dat hier maar zelden terug op dit forum... De indruk die ik heb is dat hier serieus gedist, gezeverd en "ge"haat wordt... Kijk maar naar topics als "abortus, karma, zelf de dood van een artiest nodigd bepaalde mensen uit tot verbale agressie... Ik wordt daar echt triests van... Kheb nooit op geen enkele andere feestjes zo'n goede sfeer gekend als in de reggie, maar mijn god is dat dan allemaal fake??? Of was ik dan zo pottoe? We zijn allemaal verwonderd over het toenemende geweld in Antwerpen, maar hier op dit forum hangt anders ook een serieus agressief sfeertje bij tijden... Laat iedereen zijn mening hebben en toon een beetje respect voor elkaar... Mijn voorstel... wat minder agressie op het forum....?
|
|
|
Post by stical on Aug 28, 2006 16:43:08 GMT 1
@ de reggie Maar spijtig genoeg vind ik dat hier maar zelden terug op dit forum... De indruk die ik heb is dat hier serieus gedist, gezeverd en "ge"haat wordt... Kijk maar naar topics als "abortus, karma, zelf de dood van een artiest nodigd bepaalde mensen uit tot verbale agressie... Ik wordt daar echt triests van... Kheb nooit op geen enkele andere feestjes zo'n goede sfeer gekend als in de reggie, maar mijn god is dat dan allemaal fake??? Of was ik dan zo pottoe? We zijn allemaal verwonderd over het toenemende geweld in Antwerpen, maar hier op dit forum hangt anders ook een serieus agressief sfeertje bij tijden... Laat iedereen zijn mening hebben en toon een beetje respect voor elkaar... Mijn voorstel... wat minder agressie op het forum....? Mijn beste Kitten, ge kunt dus quoten door op die knop rechts bovenaan (van nen reply) Quote te klikken zoals ik dus nu heb gedaan. Inderdaad ieder zijn mening , respect voor elkaar en RUIMTE VOOR DISCUSSIE. Anders gaan we binnenkort nen "Power to the peacefull FORUMS" moeten houden omdat er mensen zich in de "echte" wereld te lijf gaan over "virtuele" uitspraken. Of kunnen we misschien beter op Stormfront gaan posten
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 28, 2006 16:54:55 GMT 1
Inderdaad... ruimte voor discussie, maar dan liefst wel op een fatsoenlijke en menselijke manier... Je kan van mening verschillen, maar daarom moeten mensen toch niet persoonlijk (al dan niet anoniem) worden aangevallen... Stical: ik weet wel hoe ge "quote", maar niet hoe je stukskes zin of uitleg qoute... ik krijg altijd heel die post (en dat is soms wel lang he...)...
|
|
|
Post by stical on Aug 28, 2006 17:01:50 GMT 1
Inderdaad... ruimte voor discussie, maar dan liefst wel op een fatsoenlijke en menselijke manier... Je kan van mening verschillen, maar daarom moeten mensen toch niet persoonlijk (al dan niet anoniem) worden aangevallen... Discussieren dus op een respectvolle manier en nie gelijk kiekes zonder kop. Stical: ik weet wel hoe ge "quote", maar niet hoe je stukskes zin of uitleg qoute... ik krijg altijd heel die post (en dat is soms wel lang he...)... Simpel, gelijk dat ik nu doe, ge klikt quote en ge selecteert en wist (DEL of BACKSPACE <- ) wat ge niet wilt.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 28, 2006 17:08:07 GMT 1
Inderdaad... ruimte voor discussie, maar dan liefst wel op een fatsoenlijke en menselijke manier... Je kan van mening verschillen, maar daarom moeten mensen toch niet persoonlijk (al dan niet anoniem) worden aangevallen... Discussieren dus op een respectvolle manier en nie gelijk kiekes zonder kop. Groot gelijk, Kitten en Stical!
|
|