|
Post by Mistah Bong on Jan 20, 2006 11:34:56 GMT 1
Terwijl diejander manne ’s nachts aan hun pc zitte te rappen/ Zittekik mé men moate in de kroeg vlot pintjes te kappen/ Ne ganse dag moetekik ier binne blokke/ Maar ’s avonds dan zenne kik me menne velo vertrokke/ Van al die cursusse, dien drogen kost/ Krijg kik mo één ding en da’s groten dorst/ Opt forum viel nochtans vanalles te beleve/ Heelder rhymes werden derbij geschreve/ Vandaar nen big up aan de mense van de nachtploeg/ Voor alles wa ze ondertusse literair bijdroeg/
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 20, 2006 11:36:51 GMT 1
ziehier ziehier, de snip A komt zn eigen ook eens moeien waar hedde gij al diejen tijd liggen stoeien?
te druk op t waarek of waren uw voorbereidende rijms ni zo staarek als die van de meeste forumgangers hier tis gewoon parti plezier ni meer of ni minder t maakt ne mens gewoon goe gezinder ne student of ne werkmens ne lange smalle of ene met een dikke pens iedereen doet da hier precies graag alleen de joel zoekt wa kaboel hij heeft er genoeg van en krijgt last van schaamte en zijn maag snapte wa'k bedoel Mohim, we doen hier gewoon rustig verder en da raar woordje komt van ne Marokkaan of nen berber betekend ni meer als soit en kga stoppen, want kmaak alle grieten hier nat!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 20, 2006 11:39:56 GMT 1
@lyrical Bomb: Jokke jokke jokke, gij zé toch wel ne straffe/ Mij ier beginne disse terwijl kik rustig lig te maffe/ Hoe komt da toch da uw flows blijve mislukke?/ Ge had beter wa meer geoefend i.p.v. ligge rukke/ Ge noemt aweigen in de flow den enige echte keizer/ Nochtans zijn die rhymes van a, nimeer waard als oud ijzer/ Waag je kans, probeer me maar te disse/ Mo komt achteraf ni klage, as ge wa tande moet misse/ Zo da’s weeral genoeg geweld vo vandaag/ Waar blijft die peace love en unity, da’s de vraag/
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 11:40:54 GMT 1
ik dacht, ik zal mij effe registreren kan ik eulle nog wa mores leren.
dan blijf ik genen onbekende, maar wordt ik stilaan een legende
dus pakt eulle biezen zoekt eulle smieze 't is tijd om de koning te verkiezen!
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 11:51:51 GMT 1
blijkbaar is de mistah nog ni dood! das goe, ik maak a zelf kapot! ik zen ne zot.
ik steek a lange haren in brand, hak a in stukken, en gooi u van nen bergrand.
ok, das allemaal bij wijze van spreken... ik zal't maar zeggen, anders beginde te smeken
dan kruipte op a handen en a knieën: 'stopt er alstemblieft mee?' antwoord :NIEJE!
dus ik ga nog effe door. zodat iedereen kan horen da'k a in de grond boor!
|
|
|
Post by Katrien on Jan 20, 2006 11:55:08 GMT 1
Goeiemorgen allemaal! Kerels aller landen, pas op, Katrien staat hier weer met een min of meer wakkere kop! Alles gaat nog een beetje traag, maar zelfs in deze toestand geef ik jullie allemaal slaag! Ik ga me eerst even aandoen, want het beeld van mij in pyjama is voor jullie een te geweldig visioen! Je zou nog wel eens in zwijm kunnen vallen, of zelfs helemaal niet meer kunnen kallen! Dat wil ik je niet aandoen, want ik ben een grote kapoen! Dan ga ik wat ontbijten, en me achter men boeken smijten! Daarna neem ik de trein naar (jaja wordt al maar blij) A'pen, je zou kunnen denken: wat komt die skone jonkvrouwe bij ons doen, en vooral, bij wie zal ze slapen? Wel, dat ga ik jullie nu eens niet verklappen, maar wat ik wel ga doen, is met dit rijmpje kappen!
|
|
|
Post by jeszta on Jan 20, 2006 11:56:34 GMT 1
Heerlijk die straffe taal tussen Bong & Bomb maar manne denk na en doe ni dom(b) waarom elkaar ni positief stimuleren om bv. die komende exaams goe te leren waarschijnlijk laten jullie op die manier wa stoom af op da forum hier Ik ga de massive bijna verlaten en de ochtendploeg me pijn int hart achterlaten make way for de middagploeg die kunnen me veel gezwoeg al die fantastische posts trachten te evenaren en het ochtendgeweld een beetje bedaren.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 20, 2006 12:03:45 GMT 1
k'em diejen topic hier gestart en sommige die gon hard kvind da echt Ok want er doen er heel veel mee! zelfs het mixwonder den J all 1033 nieuwsgierigen en 111 reacties ze streven vaakl voor peace en toch maken ze mekaar af met woorden prober ze lyrical te vermoorden da's ni echt de bedoeling, maar doe allen rustig verder uw ding hou t plezaant doe ni ambetaant want anders is de fun eraf en da vinnek ik wel maf want iedereen is blij ikke gij, zij en hij! doe gerust verder en hop naar pagina negen da's een doel en da valt zeker te overwegen!!
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 12:15:48 GMT 1
ik liep deze morgen door d'Ooststatiestraat. rustig eentje smoren met de mistah menne maat.
plots rijdt daar ne kar voorbij. twee negers doen de deur open en schieten op mij!
maar ik spring snel achter ne struik. ik kom effe bij, steekt er na ne kogel in mijne buik?
maar nee, gelukkig zijn ik ni gewond. maar er liggen drie voorbijgangers op de grond!
ik denk: 'dit is compleet foute boel'. ik zen hier weg voor da iemand mijne smoel (zie).
maar der komt just ne combi aan. die flikken zien bloed op mijne jas. ik hang eraan.
ik wordt daar effe zwaar gerakt. door drie flikken me ne matrak.
en dan zegt dien ene mè zijn snor. 'je vliegt lekker in de nor!'
ik blijf geduldig. 'ik ben onschuldig' ja da zal wel zegt die flik, uw wietgebruik is veelvuldig...
...ge hebt ze afgemaakt voor hun geld. ik zeg ni waar, ik heb maar twee euro, telt!
weten jullie ni wie da kik zijn? mijn flows komen aan als venijn.
ik zijn de koning van de kontichsen dis. die negers wilden mij pakken maar ze schoten mis!
ja da zal wel zegt die flik en hij rochelt op zijnen bik.
broek uit en bukken zeggen die gasten. dees is de moment om te verkassen
plotseling haal ik me links uit. los op die snorremans zijne snuit.
ik neem de benen. ik blijf hier ni langer aantenen. gelukkig hebben ze mijne wiet ni afgepakt dus moet ik ni gaan lenen. ik rol nog nen toet want éne is géne.
wa is de moraal van dit verhaal? totaal niets, het was gewoon fataal!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 20, 2006 12:21:42 GMT 1
shit ik kom vanochtend op mijn stage en wa doek ik open die royal web page Kschiet ver uit mijn schoen van den topic "posting lyricskampioen" kzeg General, ga were goan meedoen want ik kan rijmen lijk u lieve kapoen, da doet op nieuwjaar, kben even schatti,g ma kheb langer haar ja dreads tot op mijn kont Genral wind der geen doekskes rond ik ben nen reggae freak en van tshitstem word kik ziek tenigste dak heb is muziek en zonder ist one way to the kliniek
yeah yeah iedereen mee nen Te grote bek kvinne het eigenlijk maar mak gekwek shit.. weggelopen van donald duck? zever maar verder op een barkruk zij maar verder badman aan den toog en badminds, schijt maar omhoog
BIG UP IEDEREEN IN DEZE TOPIC
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 12:27:58 GMT 1
Hey Mr.Nuts, zet je schrap. die harde taal was gewoon een weddenschap.
tussen mij en de mistah. voor de eer en voor wie 't best dissen kan twiste.
eigelijk zijn wij beste maten. en uiteraard ook 'peace love unity'-fanaten!
gistre nog gezellig bij pot en pint. mijne vriend, ik hoop da ge't nu ok vindt?
peace!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 20, 2006 12:42:31 GMT 1
ey lyrical bomb, ge zei lijk 50 cent niemand neemt u echt serieus vent ge doe lijk of da je alle gangsters kent ma heb je al een girl verwend?
nen tune over drive by shooting met al die files op den antwerpse ring die "negers" stonden eigenlijk verderop en stonden te lachen met uwen kop zeker achter een kwartier flikken-klop alhoewel tverbeterde der zeker op
en bong ge moet fier zijn op u gezuip wreed stoer, zat naar huis gekruip concentreer u maar terug op u boeke want ik kom van achter alle hoeke jep van nacht kom ik u bezoeke neen ni mee ne plateau melk en koeke ma mee vette rhymes en zinne iedereen uit de baan als kik ga beginne
killamanjonee: nen echte vent, straight from gent altijd represent, en tis puur talent
hehehe... tis ma een lolleke he, big up mistah bong & lyricalbomb
|
|
|
Post by thelyricalbomb on Jan 20, 2006 12:50:52 GMT 1
de generaal heeft het goe voor. hij heeft mij bij deze door!
't is ofda ge mij altijd hebt gekend en das wel sterk veu iemand van Gent.
big up!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 20, 2006 12:58:50 GMT 1
ey ma kvin ulder antwerpenaare wel cool ksteek het onder geen bank en onder geen stoel luisterd ma goe, ik wil geen boel kheb gewoon ne te grote smoel
eeey ma kdoe het allemaal voor de lol sexy girl, geef me u nummer en ksteek u vol ja nu nog wa slackness ook ma wak ni moe hebbe das vuille coke neen das niets voor den jonee veranderen in ne vullen zombie peisde van wel dan kende me ni tis pertans ni moeilijk, ben de pirates mc
|
|
|
Post by J on Jan 20, 2006 13:08:07 GMT 1
amai amai amai
iedereen zit hier weer op mekaar af te geven daar kannekik ni goe tegen tgaat toch om love peace and happiness
mr ale vooruit als ge wilt ne lekkeren dis
iedereen zit maar te zagen over de lyricskampioen maar niemand kan tippen aan de jeroen
ik geef u ne pon di river op a gezicht na mijn moves te zien wilde recht naar een gesticht
ik kan ook ne log on doen recht tegen a scheen dan gade bleiten gelijk geneen
of wilde nen higher level in u oog? maakt ni uit, op den dansvloer of aan den toog
de nuts kent ook ne graven tour de france als get hem vraagt laatem het zien me een beetje sjaans
der kan der maar ene wine-n gelijk kik van mij hebben de vrouwen nooit schrik
alst ga over mij aftroeven gade moetten laten zien da ge op den dansvloer ook kunt moven
op een forum spekken das een simpele opdracht tis op den dansvloer dak van olle stoere dingen verwacht
ik zie dak hier ga moeten stoppen anders gaan der hier een paar mensen zwaar floppen
ps big up all a di forum rhyme posse
|
|