|
Post by amoz on Jan 20, 2006 0:47:14 GMT 1
Visionz Voor de Mac-gebruikers: je plakt die link in iTunes na "appeltje-U" in te tikken, 't zijn Visionz zn tunes die u helpen om van al dat rijmen of studeren af te kicken.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 20, 2006 0:54:33 GMT 1
ge kunt er nog een goei tien minuten van genieten se
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 0:56:43 GMT 1
Visionz 't zijn Visionz zn tunes die u helpen om van al dat rijmen of studeren af te kicken. Gij gozer, gij loser, .. wie babbelt er hier over het afkicken van rijmen! Zo onthullen we toch net al die geheimen.. Pijn doet dat, hoor... 't is niet ik zo'n zin bekoor! You better make it up, or otherwise: no karma up! Ondertussen is mijn pauze gedaan, en ik heb vandaag niet gegeten: een banaan! Nochtans geven die tijdens 't studeren de nodige voedingsstoffen, zeker als je altijd loopt zonder sloffen .. Mijn gewaden vallen plotsklaps van mijn lichaam, sffs staat er weer volk voor mijn raam! Gordijnen dicht, uit dat licht! Tandjes poetsen en nachtkleedje aandoen, Zo laat ik jullie achter, wel nog met 'n nachtzoen.. Slaapgoed, met dromen oh zo zoet. x
|
|
|
Post by amoz on Jan 20, 2006 1:15:11 GMT 1
Zeg, hebt 't gezien, we zitten aan bladzijde 7! Morgen komt de Nuts op dn bureau, en begint te glimlachen en te zweven, als 'm ziet hoe wij hebben doorgedreven,
wij hebben ons het meeste blootgegeven, King David zelfs over zn puberkuren en zn huwelijksleven! da vond'k zo grappig da'k bijna achteroversloeg, ja, ge hebt hier duidelijk een dag- en een nachtploeg,
dat ne punanylover was moest 'm mij nie meer vertellen, die ligt sebiet wakker van oorlellen van modellen op fitnesstoestellen, 't is de king van de swingers, en hier is zijne site (http://swingers.adultfriendfinder.com/) dus mailt 'm als Paris, Pamela of Lolita, dan zedde zeker dat 'm reply't!
en ondertussen staat Visionz zijne mix hier op, die gast stond zo lang aan de posting-top, en terugkomen doet 'm zeker, maar milieubeleid is nu nog efkes de spelbreker...
|
|
|
Post by Visionz on Jan 20, 2006 1:26:34 GMT 1
jaja, de Nuts gaat nogal ogen trekken de eerste 2 uur zal hij niks anders kunnen doen dan onze rijms te checken
ene daar ene hier, niks dan leute en plezier ja wij zorgen hier voor de Nuts zijn vertier t enigste dat hij zal missen is een pintje bier
En terwijl ik morgen zwaar voor diene prof zit te stressen kan hij dan zijn dorst naar nog meer posts verder lessen
bon, mijn tijd is hier nu ook gekomen ik ga eens naar het land der dromen en wens ulder allemaal nog ne schone !
|
|
|
Post by amoz on Jan 20, 2006 1:31:06 GMT 1
Visionz 't zijn Visionz zn tunes die u helpen om van al dat rijmen of studeren af te kicken. Gij gozer, gij loser, .. Allez, wat heb ik nu verkeerd gedaan? ik was alleen de Visionz zijne link achternagegaan, en ik zei dat het hielp om beter te kunnen maffen, en in reactie begint gij mij hier af te blaffen? En ik kan 't nie laten, sorry 'k moet het kwijt, maar "gozer" rijmt niet op "loser", dus pakt volgende keer wa meer tijd, voor da ge d'n amoz zne neus afbijt! Da vind ik een beetje overdreven, want ik had graag ns met u 'n glas geheven, op alle goeie rijms die hier staan neergeschreven, op een feesje, op cafe, gewoon ergens in 't nachtleven.
|
|
|
Post by Katrien on Jan 20, 2006 1:56:20 GMT 1
Pfffff ik ben het beu, studeren is zo sneu!
Allerlei vakken en nog een paar papers erbij, Lag ik nu maar een aan strand met een cocktail en een leuke kerel naast mij!
Achja, ik ga maar eens slapen, en dromen over een prins op een wit paard die mij komt wegkapen.
Ik begin dapper aan de queeste naar mijn bed, en hoop dat ik deze nacht eindelijk word gered.
Slaapwel iedereen, morgen hebben jullie me weer aan jullie been! En zonder nog een woord meer te zeggen, ga ik me nu te slapen leggen.
|
|
|
Post by jeszta on Jan 20, 2006 9:42:32 GMT 1
Zeg, hebt 't gezien, we zitten aan bladzijde 7! ja, ge hebt hier duidelijk een dag- en een nachtploeg, Yep, hier is de ochtendploeg weer terug komaan mannen en vrouwen post die nieuwe rhymes, en vlug heb eerst een uur moeten bijlezen voor k er zelf nog is vandoor kon schezen De nuts is precies nog ni van de partij mor k verwacht hem sebiet heel blij na het lezen van al die posts in zijnen topic gechreven per computer, ni per bic komop rhymers van het eerste uur wagen jullie jezelf nog een dagje aan het vagevuur? alle posters' maybe tot in kaaiman vant weekend wat worden we toch weer me grave feestjes verwend!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 20, 2006 10:20:52 GMT 1
jaja, de Nuts gaat nogal ogen trekken de eerste 2 uur zal hij niks anders kunnen doen dan onze rijms te checken ene daar ene hier, niks dan leute en plezier ja wij zorgen hier voor de Nuts zijn vertier t enigste dat hij zal missen is een pintje bier !! Groot gelijk t is da'k hier met den Jeszta(ochtendploeg) zwaar bezwijk als k al die rijms hier zo bekijk! het charmeerd me echt da jullie deze topic appreciëren en hier met woorden vecht laat ons lief voor mekaar blijven ja ja ook de wijven toch verdienen zij ne zwaren BIG UP want wat ze hier al deden is top a top! visionz ge zijt nog ni echt teruggekomen, daar kunde alleen maar van dromen, achter uw studie boeken komaan é man, voorlopig hebt ge hier niets te zoeken u voorbereiden op uw exaam da's nu voor u(en anderen) t meest voornaam Ge zie kben terug op t werk met mn grote kweek klaat de massive en da forum hier nooi in de steek!!
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 20, 2006 10:46:49 GMT 1
De ochtendploeg heeft er 't eerste vrouwtje bij! Inderdaad, daar zeg je al wat sneller van: jeeeij! Hier liggen weer zware cursussen naar mij te staren, Ik mag weer heel wat kennis over de klinische neuropsychologie vergaren! Maar mijn cursussen van de medische neurologische taal-en spraakstoornissen zijn jaloers, Maar zij doen pas volgende week mee aan de koers! Jaja, Maar goed dat dat forum hier nog niet is doodgebloed, Dat zou pas in mijn eten hebben gegooid: roet! Opgeven is precies niet aan jullie besteed, Man man, met jullie wordt elke plaats nu een vette keet! Amoz, denk je nu echt dat ik je ooit zou durven afblaffen? Neeneen, daar schaam ik me nu voor, na wat uurtjes te hebben liggen maffen.. Jaja, maffen, Koetjah ligt nog in haar beddebakske! Die doet 's morgens nogal alles graag op haar gemakske. Maar helaas roept de plicht van het eerste examen, Zijn hier nu alweer aangewasemd, die ramen?! Jaja, van stress krijg ik 't altijd 'n beetje heet, en voor ik het vergeet, staat dat hier in vuur, die keet! Maar zo te lezen, is er genoeg goedgeel vocht in de buurt, Dat blijkt uit dat groot uithangbord van Stella wat hier in Leuven maar me tuurt! Mijn handjes hebben nu de eer om 'n mandarijntje te schillen, en dat vruchtje zijn jasje af te villen. En dan zingen jullie nu allemaal weer in koor: "Neen inderdaad, Isa verslaan, lukt mij niet, hoor!"
|
|
|
Post by The Lyrical Bomb on Jan 20, 2006 11:02:41 GMT 1
Mistah Bong? Ben je al aan't blokken? of zoals elke morgen eerst wa snokken? ge zij te traag want ge wordt al gedist door MC Jokke! Ik blijf nog wa gaan! Goe verstaan? want alsekik kom rappen is't veu iedereen gedaan. De koning is dood, leve de Keizer! snedig als een lemmet, hard als ijzer. Integraal, veu allemaal! ge moet zelfs ni proberen want ge hebt geen verhaal! dus houdt er na mee op mè mij te vervelen. ga nog effe buiten spelen. Houdt a niks veur, ge zij nen amateur. Maakt da ge weg zè en sluit de deur!
|
|
|
Post by jeszta on Jan 20, 2006 11:16:21 GMT 1
Blijkbaar nog ni veel wakkere zielen we geven onze paarden de hielen en gaan er in volle vaart vandoor zonder veel gezuip en gesmoor gewoon op the natural flow in den dance met veel pow pow pow we zullen om de beurt een bommeke moete droppen zonder te floppen waar niemand aan kan toppen of zoude we beter stoppen? en wa ruimte geven aan die andere teven die ons verblijen met aaneengeknoopte woordenrijen we kunnen blijven gaan want Mr. Nuts & Jeszta hebben dat hier al veel gedaan Waar blijft den Dönerwarrior me zijne flow volgens mij zit hem op één of andere show!
|
|
|
Post by The Lyrical Bomb on Jan 20, 2006 11:17:51 GMT 1
"'t is te vruug, ik ben te muug!" stopt me wenen, maakt de ge hier zij, en vlug!
Komt er nog wa van? wie is de man? den beste is belangrijk, de rest van geen belang.
komt er nog ne flow, of hedde al teveel geblowd? eerlijk gezegd :"i don't think so!"
Want ge zè niks waard. da zit in awen aard. Tegen da'k van a hoor zijn we in maart.
Dus legt er u bij neer, ik stoof a een peer. stopt maar mè spelen of ge doe a zeer.
ik hoop da'k het nu al heb getoond. mijn flows worden met lauweren bekroond! maar allez, ge hebt sjans. want de keizer geeft u nog een kans...
|
|
|
Post by jeszta on Jan 20, 2006 11:22:35 GMT 1
k moet mijn standpunt hezien en bekennen ondertussen is het hier al wa drukker de massive begint weer lustig te pennen wa was da allemaal over dien ochtend r***er?
Goeiemorgen allemaal prachtig toch zo 1 groot verhaal om rustig de dag mee te beginnen met nieuwe cyber vrienden en vriendinnen!
Nice up 2 all ;D
|
|
|
Post by snipaman on Jan 20, 2006 11:32:29 GMT 1
Amai mijn voeten, Ik heb hier tussen al die teksten zitten zwoegen. Allemaal wel goeie rijmkes en teksten, maar nu komt die van den beste.
Ze noemen mij de snipaman, dus pakt maar al ne pamper man.
Begint maar al te schudden en beven das mijn boodschap aan alle Russen, Amerikanen en Tjeven.
Effe opwarmen en stretchen Ga maar naar het ziekenhuis rusten op een bedje.
Nu verder gaan met werken anders wordt ik ontslagen en dan gaat da hier ontaarden.
Bless
|
|