|
Post by bangarang on Nov 4, 2005 13:08:26 GMT 1
Drie dumb-ass fucks verstoppen zich in een elektriciteitskast en worden geëlectrocuteerd (als je niks hebt gedaan, waarom moet je dan vluchten voor de polies? zeker omdat da geweldadige racisten zijn uhuh de battyman!) Dikke pech, eigen schuld. En dat dient dan als excuus voor het krapul uit de voorsteden om de stad maar in brand te steken. "Waarschijnlijk is het een uiting van frustratie omdat ze geen kansen krijgen..." Fuck that, zeg ik. Wat jij?
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 4, 2005 13:23:32 GMT 1
wat ik zeg is da je kortzichtig zijt!! dat die mannen gewoon eindelijk es opkomen na jaren genegeerd te zijn. Btw denk je dat in marseille, lille en all ova france nog enkel om die twee gasten gaat. Belange ni.
en ps: ik post wel onder mijn naam
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 4, 2005 15:33:28 GMT 1
... en ps: ik post wel onder mijn naam
|
|
|
Post by Mikey Ché on Nov 4, 2005 16:19:19 GMT 1
Ja, het is weinig verrassend hoor allemaal. Eens barst de bom hé ... als ge ghetto's laat ontstaan én groeien... bijeengepakt in appartementjes omdat het te duur is, en de werkloosheidsuitkering te mager... Dat die gasten niet zo slim waren om dat te doen, klopt wel maar of ze nu iets gedaan hebben of niet... politiepesterijen moet je nog geeneens zo ver gaan zoeken hoor. Het is natuurlijk wel héél spijtig dat ze hun eigen auto's molesteren... Maar net zoals hier zal je grotere schuldigen niet direct in hun wijken vinden hé... Is het jullie al opgevallen dat er in "vergeten" wijken bv geen banken zijn??? Ga maar eens zoeken in Antwerpen-Noord hé... Ach ja... die rechtse regering kan misschien het vreemdelingenlegioen terug laten opdraven om de "orde" te herstellen... Kvraag mij eigenlijk wel af hoe lang Europa nog met de ogen dicht gaat blijven staren naar de bewoners... voordat het helemaal uit de hand loopt. Zo ver ligt Brussel niet van Parijs hé... en in Brussel is de jeugdwerkloosheid ook waanzinnig hoog, en de wijken ook niet zo bizar gezellig... Maar gelukkig of spijtig genoeg (je mag zelf kiezen) zijn er nog net niet genoeg armen voor een nieuwe revolutie hé... en is de middenklasse vooral zoveel met zichzelf en de VTM bezig dat ze het niet eens doorhebben... ... equal rights and justice for all... rise and never fall... tga nog effe duren me dunkt ps: ik schrijf ook onder mn eigen naam!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 4, 2005 16:33:03 GMT 1
Maar net zoals hier zal je grotere schuldigen niet direct in hun wijken vinden hé... Is het jullie al opgevallen dat er in "vergeten" wijken bv geen banken zijn??? Ga maar eens zoeken in Antwerpen-Noord hé... ps: ik schrijf ook onder mn eigen naam! Ik kan u volgen ze Mickey, maar ge moet toch toevegen dat de stad al wel effe bezig is met Antwerpen Noord op te trekken en gezelliger te maken... Ik heb het gevoel dat er over t Noord altijd gedaan wordt of het een getto is ofzo, maar kmoet zeggen: ik kom er elke dag, zie er veel banken, sociaal leven, leuke dingen, veel opbouwwerken(damplein, het toekomstige park, veel 'woonprojecten' ook, het heraangelegde 'Tjintjangs' pleintje(St-Jansplein), einde handelsstraat met leuke nieuwe speeltuigen voor kinderen...)... ze zijn er hier wel mee bezig, hoewel ze inderdaad bepaalde straten, blokken en/of stukken van de wijk vergeten. Het zijn ook vaak mensen die niet geïntegreerd zijn(omdat ze er ook ni altijd de kans toe kregen) en die niet weten hoe je een buurt mee onderhoudt vanuit een verleden... Geloof me, daar zou aan gewerkt moeten worden: integratie én samenleving (en ni de zwarten bij de zwarten, de Marokkanen bij de Marokkanen, de belgen bij de belgen, ... ) swat, er zullen altijd wel problemen zijn tussen de mensen in een ongelijk verdeelde samenleving als de onze, denk ik... toch idd grellig wat er ginder al meer als een week aan t gebeuren is!!
|
|
|
Post by deten on Nov 4, 2005 16:39:14 GMT 1
ja maar dat ze de gewone mensen aanvallen gaat toch ietske te ver. en er is ook een man neergeklopt en overleden aan zijn verwondingen omdat em een foto trok.
|
|
|
Post by bangarang on Nov 4, 2005 17:15:26 GMT 1
En dan de "casser-les-blancs" movement niet vergeten: met een groepje van een man of 10 één "blanke" fransman uitzoeken, en die dan inelkaar slaan en zijn vriendin met tien verkrachten... Shoot dem basterds zeg ik, maar ja, da zal wel me kortzichtigheid te maken hebben...
|
|
|
Post by Mikey Ché on Nov 4, 2005 19:03:36 GMT 1
* Nuts, just zenne... ze zijn hier eigenlijk ni slecht bezig, maar toch is er nog werk... (kwas ook maar aant uitdagen é)
* deteo: tja das niet goed te praten... wel af te keuren... maar ik stel gewoon vast dat velen vaststellen en veroordelen, maar zich niet afvragen waar het vandaan komt of wat de aanleiding zou kunnen zijn?
* Bangarang: daar heb ik nog niets van gehoord of gezien... het is daar n beetje oorlog hé en dan vallen er onschuldige slachtoffers: altijd (ik keur dat niet goed hé belange ni)
* En algemeen... kprobeerde enkel met mijn extreme uiting van analytisch vermogen een andere extreme uiting van kortzichtigheid te counteren... tligt welliswaar ergens int midden hé * Het is ook wel raar dat de politie eigenlijk maar laat begaan hé... en de overheid alleen maar mooie praatjes maakt... zolang ze in hun eigen buurt hun eigen mensen lastigvallen of hun eigen auto's vernielen... wacht tot ze aan de poorten van de villawijken staan.. het leger zal er snel bijzijn !!! * Het is ook wel opmerkelijk dat zulke uitingen van woede etc... door ghettoguys bijna altijd (soms letterlijk) de kop kosten van mensen die er eigenlijk ni veel aan kunnen doen... "economisch gelijken" als het ware, maar er is altijd wel iets... huidskleur, afkomst (latino of zo), homo, ander kleur van hemd, fan van een ander ploeg/crew,... dat als "nepmotief" kan gelden... da's iets dat over gans de wereld eigenlijk terugkomt... en tis zeker ni altijd voor het geld é....
|
|
une ball dans la tete
Guest
|
Post by une ball dans la tete on Nov 4, 2005 19:21:09 GMT 1
Drie dumb-ass fucks .... Dikke pech, eigen schuld. .... het krapul uit de voorsteden Fuck that, zeg ik. Wat jij? waarschijnlijk ben jij zo'n rijke middleclass youth die vanop afstand es de boel gaat uitleggen. well fok that too ! als je in die wijken opgroeit, en dagelijks het racisme meemaakt (geen job vinde, geen deftige opleiding, flikkencontroles, ...) da je wel anders piepen. ACAB
|
|
G PSY
new memba
|
Post by G PSY on Nov 4, 2005 19:42:20 GMT 1
|
|
equal rights justice FOR ALL
Guest
|
Post by equal rights justice FOR ALL on Nov 5, 2005 9:54:46 GMT 1
@ g psy,ik zie echt de'n anderen kant er niet van in. groepsverkrachting is groepsverkrachting,punt uit,gelijk welke kleur. zolang wij op onze lame gat blijven zitten en het zelfs proberen goed te praten(waar zit jou verstand eigenlijk? ),zullen bepaalde aggressieve types de wet vd sterkste aangrijpen om u hun wil op te leggen. als ik u zo bezig hoor mag iemand die op een of andere vorm achtergesteld is dus brandstichten,onschuldige mensen vermoorden,meiskes verkrachten,zonder ook maar met een vinger nagewezen te worden,laat staan vervolgd te worden.Wat rest de slachtoffers dan nog?eens teruggaan met de wapens in de hand? dat is pas kortzichtig. die mannen grijpen elke reden aan en maken misbruik van de echte problemen om hun ziekelijke minds en frustraties afte reageren op gewone burgers. als je zo'n mannen werk aanbiedt staan die echt niet te springen van geluk hoor....
|
|
|
Post by bangarang on Nov 5, 2005 10:28:24 GMT 1
Ik vraag mij trouwens af wat velen onder jullie zouden zeggen als er in pakweg kingston een opstand is van homo's (die OBJECTIEF gediscrimineerd, vervolgd en fysiek bedreigd worden) en dat die heel de stad in brand steken, auto's en scholen en bussen... Volgens mij zou er dan heel wat minder begrip zijn van jullie kant.
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 5, 2005 11:06:01 GMT 1
@ bangarang & equal rights and justice for all ey, post ekeer onder ulle eigen naam. aja ma die is dewinter of annemans zeker.... die mannen grijpen elke reden aan en maken misbruik van de echte problemen om hun ziekelijke minds en frustraties afte reageren op gewone burgers. als je zo'n mannen werk aanbiedt staan die echt niet te springen van geluk hoor.... ?? @ equal rights and justice for ALL. Denk je dat da er nu is? Denk je dat iedereen dezelfde kansen krijgt? Denk je dat de gelijke kansen en rechten gewoon in de schoot van het volk gaat geworpe worden? En okee ze moeten hun buren niet aanvallen beter koelde ze hun woede op politiekantoren (want ja acab, ge kiets ervoor om fliek te worde en mee babylon in stand te houde), banken (want money is the root...), etc... Maar zoals reeds gezegd in deze topic, door een of andere reden vallen de mensen rapper hun buren.
|
|
|
Post by bangarang on Nov 5, 2005 11:24:14 GMT 1
Ik weet zeker da gij ni general jonee noemt... En ik ben maar ne simpele jongen van borgerhout. De mensen rond mij hebben allemaal dezelfde kansen gekregen als ik, namelijk de kans om naar school te gaan, en dan nog wel betaald door de overheid. Vele zijn erop in gegaan, sommigen gingen liever direct werken voor sjieke kleren en nen auto... Tien jaar later zijn veel van hen tot de ontdekking gekomen dat ze nu, zonder diploma nergens staan en ook geen job vinden (de tertiaire sector heeft nu eenmaal gediplomeerden nodig, en de secundaire sector is aan het verdwijnen). En sommigen van hen zeggen, zelfs tegen mij, dat da de schuld is van het racistisch systeem. Terwijl de mensen die samen met mij gestudeerd hebben praktisch allemaal een job hebben... En dat er racistische werkgevers zijn, die in die zin werven, zal ik ni ontkennen, en die moeten voor mij zwaar aangepakt worden. Maar ik weiger toe te geven aan 'de schuld van het rotte systeem'... De meeste mensen die hier en nu iets hebben bereikt, hebben dat bereikt door er zelf voor te werken, zowel roze als bruine belgen... En als mijn visie volgens jullie dan toch helemaal fout is, dan leg ik mij erbij neer, en dan hoop ik dat de OBJECTIEF onderdrukte islamitische vrouwen (systematisch uitgehuwelijkt, geïmporteerd, uit het onderwijs getrokken...) ook eens in opstand komen, en de symbolen van hun onderdrukking in brand steken, nl de vzw's, hoofddoeken, moskees ...
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 5, 2005 11:37:26 GMT 1
ge zoet er nog van verschieten dat mijn naam ni jonee is en ik bedoel ik ben zeker hier op dit forum bekend als jonee. ik wil er eigenlijk gewoon op wijzen dat er echt wel redenen zijn waarom dat die gasten dat doen. En dat die niet enkel bij die gasten te leggen zijn. Die zijn er zeker ook in ons systeem en denk dat het in de banlieus van parijs nog een brokke erger is... en wat bedoelde met objectief onderdrukten? zijn die gasten ni objectief onderdrukt? ce n'est pas la chute.......
|
|