|
Post by Mr.Nuts on Nov 9, 2005 12:02:38 GMT 1
Ze zouden nondedoeme beter al de dikke voituren in de fik steken ipv die in hun eigen cité. Ik keur het ni goed, maar kmoet toegeven dat Paris Hilton eens iets zinnigs zegt ;D! PS: Can I get your phonenumber or aren't you the real Paris H.?? ;D
|
|
|
Post by DonFuego on Nov 9, 2005 12:23:39 GMT 1
PS: Can I get your phonenumber or aren't you the real Paris H.?? ;D Haha, yu must be really nuts da ze men eigen limo's maar id fik steken ja
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 9, 2005 15:27:59 GMT 1
PS: Can I get your phonenumber or aren't you the real Paris H.?? ;D Haha, yu must be really nuts da ze men eigen limo's maar id fik steken ja Proberen staat vrij é fuego ;D ;D ...en kzal haar helpen met dieje limo in de fik te steken
|
|
|
Post by Mikey Ché on Nov 9, 2005 19:19:11 GMT 1
* * * Het is ook wel raar dat de politie eigenlijk maar laat begaan hé... en de overheid alleen maar mooie praatjes maakt... zolang ze in hun eigen buurt hun eigen mensen lastigvallen of hun eigen auto's vernielen... wacht tot ze aan de poorten van de villawijken staan.. het leger zal er snel bijzijn !!! ... en een dag later op het nieuws: de rellen komen tot in het centrum van Parijs en breiden uit... ze interviewen een nette oude man in een schoon pak: "het leger moet ingezet worden" Tja... wat is een domgehouden goegemeente toch voorspelbaar hé
|
|
|
Post by original nuttah on Nov 9, 2005 19:38:51 GMT 1
tot ge zelf bejaard bent en ze opeens voor uwe neus staan, zullen we is zien wie er dom is..... Leger is geen oplossing voor het probleem op zich, voor de rellen daarentegen.....
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 10, 2005 12:06:51 GMT 1
t ergste is dat die dingen al naar hier aan het overwaaien zijn en dat ze gisteren ne kleine van 11jaar opgepakt hebben in Wilrijk(Valaar, my hometown), nabij t Kiel dieje een brandende prop onder nen auto smeet met de bedoeling om dieje auto in de fik te steken Kvind da echt schrijnend ! Ook op Linkeroever en in t stad(aan de stationswijk, waar ik momenteel i/d buurt woon) vonden gelijkaardige incidenten plaats, maar daar stonden de auto's in brand en ging het telkens om een kleine bende! Khoop dat zowel onze autochtone, als onze allochtone jeugd(en gemeenschap) hier correct op reageert en dit niet steunt of aanmoedigd, want wie weet wat volgt er anders nog?
|
|
|
Post by DonFuego on Nov 10, 2005 14:51:37 GMT 1
Weblog waarschuwt voor rellen
BRUSSEL - Een weblog op het internet meldt dat er opgeroepen wordt om zaterdag in Brussel samen te komen ,,om alles kapot te slaan en in de fik te steken, zoals in Frankrijk''. Dat schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure vandaag. De logger zegt zijn informatie uit betrouwbare bron vernomen te hebben.
Volgens het weblog zouden er mails rondgestuurd worden met de boodschap te verzamelen in Brussel: ,,Vandaar zouden ze hun vernielingstocht beginnen.''
Het parket van Brussel bevestigde in de krant al dat de zaak onderzocht wordt. ,,Wij zijn op de hoogte van de boodschappen die op de weblogs circuleren en nemen de bedreigingen heel ernstig. Daarom werd een onderzoek opgestart'', zei het parket.
Ook bij de politie is men alert, maar de woordvoerder van de zone Brussel-Hoofdstad-Elsene wilde geen commentaar geven.
bava (belga)10/11/2005
Voilà... laten we hopen voor loos alarm...
|
|
|
Post by More fire on Nov 10, 2005 15:14:15 GMT 1
Lap, da krijgt ge dan als ge als MC constant: "MORE FIRE" en "BUN BABYLON" door de microfoon zit te roepen. Nee, serieus wat bezielt die "jeugd van tegenwoordig"?? Echt zielig om die rellen van Frankrijk na te apen. Wat willen ze bereiken, wat zijn hun eisen? Wat is de aanzet? De laatste keer dat ik aan rellen deelnam, was dat in Mol tegen het sluitingsuur. Wij waren ontevreden en lieten dat merken door den boel op stelten te zetten, weekend na weekend.
|
|
|
Post by no joke on Nov 10, 2005 15:29:57 GMT 1
Wa is de aanzet tot de rellen ? Wa willen ze bereiken ? Misschien is de aanzet tot de rellen wel dat die gasten in de achterwijken als 2de rangsburgers door babylon worden behandeld. Geen zicht op toekomst, werk, .... Die gasten zijn feddup. Wa ze doen is alles kapot maken want ze hebben nix te verliezen en voor de eerste keer in hun leven zijn er nu ogen op hun gericht. En ja die rellen worden gerecupereerd door funda's en gangs, thats the way babylon created this shit.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 10, 2005 15:42:47 GMT 1
Lap, da krijgt ge dan als ge als MC constant: "MORE FIRE" en "BUN BABYLON" door de microfoon zit te roepen. Nee, serieus wat bezielt die "jeugd van tegenwoordig"?? Echt zielig om die rellen van Frankrijk na te apen. Wat willen ze bereiken, wat zijn hun eisen? Wat is de aanzet? Kdenk dat No joke hierboven een goei punt heeft, maar nogmaals(wat hier al veel gezegd is geweest: je kan de situatie ginder NIET vergelijken met die hier!!!!)... Om op Mo fire te antwoorden, die het geheel ook van de humoristische kant durft bekijken (wel grappig, echt!): ... Volgens mij gaat het echt om een verkeerde en negatieve vorm van solidariteit onder die jongeren, die mekaars gevoel wel erkennen, maar die vooral mekaars HAAT en reden tot het plegen van zinloos geweld aanwakkeren... Het gaat ook vaak om jongeren die weinig opleiding genoten hebben, waarmee ik hen niet naar beneden wi halen: het is gewoon(vaak) zo! In vele gevallen denken hun ouders en oudere broers/zussen er helemaal anders over en steunen ze eerder onze bezorgdheid/angst. Toch kunnen ze die 'gasten' gewoon niet constant in het oog of aande hand houden en gunnen ze ze hun vrijheid. Ze denken dan vaak: "mijn zoon/broer/neef zal zulke dingen toch niet doen...", ze proberen dit zelfs erg hard te geloven... Ik hoop dat iedereen hier in België nadenkt en inziet dat je zulke zaken niet moet steunen door dezelfde negatieve weg op te gaan en overal angst/paniek te zaaien, maar eerder op andere manieren(massal, vreedzaam bijeenkomen bijvoorbeeld... ) ...en dju da klinkt naïef van me, maar het lijkt me een veel betere oplossing voor iedereen... Blijven hopen dat 'onze'(Alle jongeren in België) jongeren hun verstand gebruiken! het blijft een zaak!
|
|
|
Post by mo Fire on Nov 10, 2005 15:48:04 GMT 1
Ik heb het hier over die incidenten in België. Das allemaal stoerdoenerij, Anders hadden ze al 10 dagen geleden moeten beginnen. En nu komt er sinds een paar dagen in de media dat er ook in België auto's in de fik worden gestoken, dan beginnen ze hier ineens ook.
Geen zicht op toekomst? Geen werk? Gastjes van 11 jaar moeten nog minstens 5 jaar leren, natuurlijk hebben die nog geen zicht op de toekomst !!
In Frankrijk waren het de flikken die het vuur aan de lont staken, hier proberen ze de jeugd op te hitsen om rellen te organiseren?? En die snotters die reageren daar nog op ook.
|
|