|
Post by nesta on Nov 4, 2008 22:53:34 GMT 1
WAT IS POLITIEK? Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek. Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME. Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING. Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID. Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE. Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK. Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen. ´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is. Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT.
|
|
|
Post by Friendly on Nov 5, 2008 5:23:56 GMT 1
|
|
|
Post by Crewza on Nov 5, 2008 8:35:37 GMT 1
NO MORE BUSH !!!!!
|
|
|
Post by owkes on Nov 5, 2008 16:14:42 GMT 1
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
|
|
|
Post by Dunda B on Nov 7, 2008 12:40:36 GMT 1
|
|
|
Post by FarHigh on Nov 18, 2008 15:13:09 GMT 1
Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi. Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken." De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".
|
|
|
Post by FarHigh on Nov 18, 2008 15:14:43 GMT 1
Er zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben: 1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas, 's avonds Whiskas. 3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ... De andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler? 3e poes : Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater
|
|
|
Post by FarHigh on Nov 18, 2008 15:15:46 GMT 1
2 Duitse herders zitten bij de dierenarts. Zegt de ene tegen de andere: "Waarom zit jij hier?" Andere: "Wel ik liep met mijn baasje over de straat en aan de andere kant van de straat liep een teefje. De wet van de natuur was sterker dan mezelf en nu zit ik hier hee, castreren." Eerste herder: "Ooooh, erg hee" Andere herder: "En gij waarom ben jij hier?" Eerste herder: "Wel ik zat voor de deur van de badkamer en mijn bazinneke zat in bad. Nu laat dat mens de zeep vallen en staat op en bukt om de zeep terug op te rapen, en ik zie dat poepke, en de wet van de natuur was sterker dan mezelf." Andere: "En en en ..... ook castreren?" Eerste: "Nee mijn nagels bijknippen."
|
|
|
Post by Mikey Ché on Nov 19, 2008 22:56:25 GMT 1
Het is officieel. De vrouw wordt opgenomen in de Tabel van Mendeljev.
Hieronder kan je de eigenschappen van het nieuwe lichaam bekijken:
Het scheikundig element: "vrouw" Chemisch symbool: Vr Ontdekker: Adam Atoomgewicht: gemiddeld 53,6 kg, met variaties tussen 4 en 200 kg.
FYSIEKE EIGENSCHAPPEN 1. Het oppervlak is normaal gesproken bedekt met verf of andere kunststoffen. 2. Bereikt kookpunt razendsnel, maar bevriest op onvoorspelbare momenten. 3. Smelt bij de juiste hoeveelheid aandacht. 4. Wordt bitter indien onjuist gebruikt. 5. Kneedbaar indien er druk wordt toegepast op de juiste punten. Maakt dan vaak ondefinieerbare geluiden. 6. Kenmerkend is het voortdurend stemgebruik waarbij de klanken doe-dit en doe-dat overheersen.
CHEMISCHE EIGENSCHAPPEN 1. Grote affiniteit met goud, zilver en diverse waardevolle stenen 2. Absorbeert enorme hoeveelheden waardevolle substanties en goederen 3. Kan zonder waarschuwing of aanleiding exploderen 4. Is niet oplosbaar in water, maar gedrenkt in alcohol wordt het aantal nuttige toepassingen vergroot. 5. Is duur in aanschaf en onderhoud, bij Westerse elementen is het rendement laag. Aanzienlijk hoger rendement en lage aanschafkosten zijn haalbaar bij bepaalde elementen uit Azië of Oost-Europa.
ALGEMEEN GEBRUIK 1. Is uitermate decoratief, met name in en op dure sportwagens 2. Is een effectief ontspanningsmiddel 3. Kan een uitermate effectief reinigingsmiddel zijn
TESTGEGEVENS 1. Wordt rood indien men het element ontdekt in natuurlijke staat 2. Wordt groen indien geplaatst naast een beter uitziend specimen 3. Het jonge specimen oefent een aanzienlijke aantrekkingskracht uit, die met de leeftijd vermindert 4. Claimt aangetrokken te zijn tot het tegenpoolelement Man. Dit geldt echter alleen indien het element Man in het bezit is van de juiste eigenschappen te weten: - geld - good looking. (het element Vr ontkent dit meestal in alle toonaarden)
MOGELIJKE RISICO'S 1. Is uitermate gevaarlijk behalve in ervaren handen. 2. Het is illegaal om meer dan een specimen tegelijk te bezitten. Het is echter wel mogelijk om dit te doen, indien de verschillende specimens dit niet van elkaar te weten komen. 3. Het element Vr neigt naar reproductie. Dit kan voorkomen worden door ze alleen met rubberen beschermingsmiddelen te behandelen. 4. Indien het element uit uw beheer verdwijnt kan dit gepaard gaan met aanzienlijke kosten.
TEGENGIF BIJ BESMETTING Een mengsel van veel sporten, alcohol en netsurfen brengt tijdelijk verlichting. Permanente resistentie wordt slechtsopgebouwd door homoseksualiteit of het bezitten van meerdere exemplaren
|
|
|
Post by dubrider on Nov 26, 2008 18:23:40 GMT 1
An Israeli doctor says 'Medicine in my country is so advanced that we can take a kidney out of one man, put it in another, and have him looking for work in six weeks.'
A German doctor says 'That is nothing; we can take a lung out of one person, put it in another, and have him looking for work in four weeks.
A Russian doctor says 'In my country, medicine is so advanced that we can take half a heart out of one person, put it in another, and have them both looking for work in two weeks.'
The Texas doctor, not to be outdone, says 'You guys are way behind. We recently took a man with no brains out of Texas, put him in the White House for eight years, and now half the WORLD is looking for work.' ;D
|
|
|
Post by Friendly on Nov 30, 2008 2:01:30 GMT 1
|
|
|
Post by Friendly on Nov 30, 2008 2:52:38 GMT 1
|
|
|
Post by FarHigh on Dec 10, 2008 11:02:09 GMT 1
Dit zijn vragen die echt gesteld zijn door procureurs of advocaten aan getuigen gedurende processen en, in sommige gevallen, de antwoorden die enkele pientere getuigen gaven.
Vooral de laatste is een pareltje. Deze zinnen komen uit een boek genaamd ' Disorder in the court'. Op de vertaling na zijn de zinnen exact geschreven zoals ze uitgesproken werden. ______________________________________ ADVOKAAT: Wat heeft het onderzoek van het stukje weefsel van de vagina gegeven? GETUIGE : Sporen van sperma. ADVOKAAT: Mannelijk sperma? GETUIGE : Dat is het enige dat ik ken. ______________________________________ ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in New York? GETUIGE : Ik weiger te antwoorden op deze vraag. ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in Chicago? GETUIGE : Ik weiger te antwoorden op deze vraag. ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in Miami? GETUIGE : Neen. ______________________________________ ADVOKAAT: Op de morgen van de 25e juli ben je te voet van je hoeve naar de eendenvijver gegaan? GETUIGE : Ja. ADVOKAAT: Dus je bent op enkele meter van de eendenren voorbij gekomen? GETUIGE : Ja. DVOKAAT : Is er je iets speciaals opgevallen? GETUIGE : Ja. ADVOKAAT: Goed, kan je aan het Hof vertellen wat je gezien hebt? GETUIGE : Ik heb George gezien. ADVOKAAT: Je hebt George gezien, de beschuldigde in dit proces? GETUIGE : Ja. ADVOKAAT: Kan je aan het Hof vertellen wat George aan het doen was? GETUIGE : Ja. ADVOKAAT: Wel, kan je het zeggen alstublieft? GETUIGE : Hij zat met zijn spel in één van de eenden. ADVOKAAT: Zijn 'spel'? GETUIGE : Je-weet-wel, zijn l...Ik wil zeggen zijn penis. ADVOKAAT: Je bent voorbij de eendenren gelopen, er was voldoende licht, je was nuchter, je ziet goed en je hebt duidelijk gezien wat je ons uitgelegd hebt? GETUIGE : Ja. ADVOKAAT: Heb je hem iets gezegd? GETUIGE : Jazeker. ADVOKAAT: Wat heb je hem gezegd? GETUIGE : 'Dag George.' ______________________________________ V: Wat is je geboortedag? A: 15 juli V: Welk jaar? A: Ieder jaar. ______________________________________ V: In wat was je op het moment van de botsing? A: Een sweat-shirt van Gucci en Reeboks ______________________________________ V: Tast deze ziekte werkelijk je geheugen aan? A: Ja. V: Op welke manier tast ze je geheugen aan? A: Dat ben ik vergeten. V: Je bent dat vergeten. Kan je ons een voorbeeld geven van wat je vergeten bent? ______________________________________ V: Kan je ons zeggen wat het eerste was dat je man gezegd heeft toen hij die morgen wakker kwam? A: Hij heeft gezegd:' Waar ben ik Cathy?' V: En waarom ben je dan zo woedend geworden? A: Mijn naam is Susan. ______________________________________ V: Waar heeft het ongeluk plaatsgehad? A: Ongeveer aan kilometer 499. V: En waar bevindt zich kilometer 499? A: Vermoedelijk tussen de kilometers 498 en 500. ______________________________________ V: De jongste zoon, deze van 20 jaar, hoe oud is hij? ______________________________________ V: Was je aanwezig toen je foto werd genomen? ______________________________________ V: Was het jij of je broer die gedood werd tijdens de oorlog? ______________________________________ V: Heeft hij je gedood? ______________________________________ V: Op welke afstand bevonden de voertuigen zich op het moment van de botsing? ______________________________________ V: Je was daar tot je vertrok, is dat correct? ______________________________________ V: Hoeveel maal heb je zelfmoord gepleegd? ______________________________________ V: Zij had drie kinderen, niet? A: Ja. V: Hoeveel jongens? A: Geen. V: Waren er meisjes? ______________________________________ V: Dokter, hoeveel autopsies heb je verricht op doden? A: Al mijn autopsies zijn op doden verricht. ______________________________________ V: Al je antwoorden moeten oraal zijn. Naar welke school ben je geweest? A: Oraal. _____________________________________ V: Herinnert U zich op welk tijdstip je het lijk onderzocht hebt? A: De autopsie is begonnen rond 20h30. V: En Mr.Dennington was dan reeds overleden? A: Neen, hij zat op de tafel en vroeg zich af waarom ik een autopsie deed. _____________________________________ V: Dokter, heb je voor je de autopsie deed de pols gecontroleerd? A: Neen V: Heb je de bloeddruk gecontroleerd? A: Neen. V: Heb je nagegaan of hij nog ademhaalde? A: Neen. V: Wel, is het dan mogelijk dat de patient nog leefde als je de autopsie bent begonnen? A: Neen. V: Hoe kan je daar zeker van zijn, dokter? A: Om dat zijn hersenen in een bokaal op mijn bureau stonden. V: Maar kon de patient niet dan toch nog in leven zijn? A: Het is mogelijk dat hij nog in leven was en ergens elders het beroep van advokaat uitoefende.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Dec 11, 2008 11:02:54 GMT 1
An Israeli doctor says, 'Medicine in my country is so advanced that we can take a kidney out of one man, put it in another, and have him looking for work in six weeks.'
A German doctor says 'That is nothing! We can take a lung out of one person, put it in another, and have him looking for work in four weeks.'
A Russian doctor says, 'In my country, medicine is so advanced that we can take half a heart out of one person, put it in another, and have them both looking for work in two weeks.'
An American doctor from Texas, not to be outdone, says, 'You guys are way behind. We recently took a man with no brains out of Texas, put him in the White House for eight years, and now half the country is looking for work.'
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 11, 2008 20:42:00 GMT 1
BRUS - SEL - HAL - LE - VIL - VOOR - DE.
VOILA
'T IS GESPLITST.
Was da nu zo moeilijk? ...
|
|