|
Post by messenjah on Oct 28, 2005 10:14:53 GMT 1
Laat ons is de grasjap en de mopvest uithangen!
Twee apen zitten in bad, en de een zegt tegen de ander:
"Oe oe oe oe aaaa oeoeoe aaaaa oe oe oe aa oe oe aa aaa aaa oe oe aa oe oeee oooee aaaa oe oe oe oe oe oeo aaaaaa oe aaa oe oe oe!"
Waarop de ander zegt: "Wel, doe er dan wat koud water bij !"
Laat u maar is allemaal goe gaan, hoe simpelder hoe beter!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 28, 2005 15:28:27 GMT 1
goei idee deze topic.. Kkan wel den onnozelaar uithangen, maar kvergeet de goei moppen altijd da's een probleem... kzal eens wa meer moeite doen!
|
|
|
Post by Crewza on Oct 28, 2005 15:50:08 GMT 1
Wel bij gebrek aan werklust (bijna weekend !!) :
A guy steps into a bar and he sees this sailor type with broad shoulders but a very tiny head. He looks at him because he thinks it's quite peculiar.
The sailor comes up to him and asks in a threatening voice:"You looking at me??"
"Well, in fact I was" the man replies.
The sailor admires the mans honesty and says "Most people are scared of me, but because you were brave enough to tell the truth let me tell you my story: I used to be a sailor and one day I got shipwrecked, I spent nearly 5 years on a desolate island, when one day I saw a mermaid washed up on the beach, unable to get back into the water, she was dehydrated and dying, so I picked her up and put her back in the water, she was so thankful she granted me three wishes”
“Firstly I would like to be of this stinking island by this evening, secondly I would like to be so rich I wouldn't have to work another day in my life, and my third wish is, since I've been all alone on this island without a woman, I would like to have sex with you"
"But that's impossible" the mermaid replies "I'm a fish from the waiste down"
"Well" the sailor said "Then how about a litte head !!!"
|
|
|
Post by lol on Oct 28, 2005 16:02:21 GMT 1
hahahaha die laatste is een goeie
|
|
|
Post by patois humor on Oct 28, 2005 19:34:29 GMT 1
Quistion: How does Bob Marley like his donuts? Answer: Wi jam in!
|
|
|
Post by king johnny on Oct 28, 2005 19:57:31 GMT 1
dees is iets voor de svern, laat u is gaan farhigh!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 14, 2005 15:14:18 GMT 1
...Een grappig verhaaltje voor de geïnteresseerden: "Wat denk je dat mij gisteren gebeurde? Reed ik op de Boomsesteenweg in Wilrijk, stond er opeens halverwege een Zwaantje met een lasergun te controleren (natuurlijk in het kader van de verkeersveiligheid!!!!). Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard en moest uiteraard stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht inzien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe moest. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet mijnheer dan voor werk?" wilde de agent weten, in zijn beschaafst dat hij kon spreken. "Ik ben een penisverlenger." zei ik. "Penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor". "Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar af en toe hangen we de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat dit uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?" "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik. Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro Die blik in z'n ogen : onbetaalbaar Had ik er voor over. "
|
|
|
Post by Sultan on Nov 14, 2005 19:55:09 GMT 1
aiiit...mijn bijdrage dan.......
Een zoon vraagt zijn vader: "Pap, wat is eigelijk politiek?" Vader zegt: "Jongen, dat is heel eenvoudig". Kijk, ik breng het geld in huis, dus ik ben het KAPITALISME. Je moeder beheert het geld, dus die is de REGERING. Opa ziet erop toe dat alles hier ordelijk verloopt. Hij is de OVERHEID Het dienstmeisje is de ARBEIDSKLASSE. Wij hebben allen 1 doel voor ogen, namelijk jou welzijn. Daarom ben jij het VOLK Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST
De zoon denkt na en vraagt of hij een nachtje over mag slapen. 's Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk heeft geschreeuwd. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van de dienstmeid, waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt er dat ze vreemde dingen aan het doen zijn. Hij ziet dat opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk bezig dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt de vader aan zijn zoon of hij met eigen woorden kan uitleggen wat politiek is "ja", zegt zoon, " Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDSKLASSE terwijl de OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
;D ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 15, 2005 15:42:56 GMT 1
Nog een grappige anekdote, om het af te leren: Op de vliegvelden van Londen verzonnen 2 geniale jongens de volgende grap. Ze schreven een paar valse namen op een stuk papier en gingen naar de informatie desk om te vragen of het mogelijk was ze via de luidspreker op te roepen. Om het geloofwaardiger te maken waren ze gekleed als taxichauffeurs en kwamen bij de balie ongeveer 3 kwartier na het landen van vluchten van Pakistan Airlines, Air India en Thai Airways spelend dat zij hun klanten niet hadden gevonden. Te gelijkertijd was een handlanger in de buurt van de luidsprekers om de oproep op te nemen. Na de 5e boodschap begreep de politie dat het een grap was en werden ze uit de luchthaven verwijderd. Probeer zelf eerst eens de namen uit te spreken en dubbelklik daarna op het luidspreker icoontje om te horen hoe de luchthavenmedewerkers het er vanaf brachten. Looks Like… Reads Like… Sounds Like… *Ajheddis Varkenjaab and Aywellbe Fayed I hate this fucking job, and I will be fired *Arhevbin Fayed and Bybeiev Rhibodie I‘ve been fired, and bye-bye everybody *Aynayda Pizaqvick and Malexa Kroast I need a piss quick, and my legs are crossed *Awul Dasfilshabeda and Nowaynayda Zheet Oo-ah, that feels better and now I need a shit *Makollig Jezvahted and Levdaroum DeBahzted My colleague just farted, and left the room, the bastard *Steelaygot Maowenbach and Tuka Piziniztee Still, I got my own bath and took a piss in his tea ...Alleen spijtig da ge de geluidsopnames er ni bij kunt horen...
|
|
|
Post by Crewza on Nov 17, 2005 12:04:09 GMT 1
|
|
|
Post by FarHigh on Nov 21, 2005 12:26:07 GMT 1
een koppel is 30 jaar getrouwd en de vrouw zegt tegen haar man... "Awel, ik zou voor onze jubilee wel eens naar een plaats willen gaan waar ik nog nooit ben geweest." Waarop de man antwoordt..... "Wat dacht je van de keuken, schat?" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Nov 24, 2005 22:13:57 GMT 1
ZITTEN, STAAN EN LIGGEN
-Hoe is het? -Bwa, ik lig in een scheiding. -Lig je in een scheiding? -Ja, dus alles ligt een beetje moeilijk momenteel. -Maar hoe staat het ervoor? -Dat hangt er vanaf. -Dat hangt waar vanaf? -Van wat er allemaal zit aan te komen. -Maar hoe zit het dan feitelijk momenteel? -Dat staat dus te bezien. -Je zat toch een tijdje in Londen? -Jawel, maar dat ligt natuurlijk wat moeilijk, nu dus. -Maar dat appartement stond toch op jouw naam? -Jawel, en daar zit zij dus ook niet meer. -Dus daar staat ze niet op? -Nou dat ligt eraan. -Dat ligt waaraan? -Aan hoe het zit met waar de tegenpartij allemaal op gaat staan. -Ligt het zo gevoelig? -Ja. Ga d'r maar aan staan. -Het hangt er dus om? -Ja. Maar ik denk dat het wel goed zit. -Maar lig je met jezelf overhoop? -Nee. Al zijn er natuurlijk dingen die mij dwars zitten. -Zoals? -Dat er geen schot in zit, en dat ik behoorlijk rood sta. -Ik dacht dat jij er anders warmpjes bij zat? -Wat haar advocaat gaat vragen; daar staat of valt het mee. -Ik zou je graag helpen, maar ik zit op het moment nogal krapjes. -Dacht ik het niet? Dus op jou kan ik ook al geen staat maken.
Genoeg achter het scherm gezeten nu, ben blij dat't er staat kan ik eindelijk in mijn zetel gaan liggen stinken ;D
|
|
|
Post by basskanta on Nov 26, 2005 15:53:29 GMT 1
twee stronten gaan de bank overvallen. onderweg naar de bank komen ze nen diaree tegen. dien diaree vraagt, eej stronten, waar gaan jullie naar toe? die stronte antwoorden: wij gaan de bank overvallen. Dien diaree vraagt, waauw, mag ik mee gaan? Nee, zeggen de stronten, daar moete hard voor zijn.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Nov 26, 2005 18:14:08 GMT 1
Handig om weten:
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken wanneer het boert
|
|
|
Post by Mistah Bong on Nov 27, 2005 14:12:05 GMT 1
En... Wie zijn ballen krabt met een riek, eindigt vast en zeker in de kliniek...
|
|