|
Post by Crewza on Nov 29, 2005 12:01:54 GMT 1
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 30, 2005 13:13:40 GMT 1
zonder mensen te beledigen, toch een goei hraptjen binnen gekregen in mijn mailbox:
Een vereniging van dwergen heeft een voetbalclub opgericht. Elke zondag spelen de verschillende ploegen van de club tegen elkaar. Na elke match krijgen de dwergen een maaltijd in een zaaltje boven een café in de buurt van de club. Op een zondag hangt er aan de toog van dat café een klant, straalbezopen. Hij ziet eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen van de trap komen in volledig blauwe outfit. Ze komen in het café, lopen langs hem heen en gaan langs de deur buiten. Hij trek zijn wenkbrauwen op en bestelt nog een whisky. Iets daarna ziet hij eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen in volledige rode outfit van de trap komen. Ook zij komen het café binnen, lopen langs hem heen en vertrekken langs de deur. Dan roept hij de café-baas en fluistert hem in het oor :
"Ik wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt."
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 7, 2005 13:39:54 GMT 1
Was ik maar rijk en niet zo knap, dan zat ik nu wel wat anders te doen
|
|
|
Post by jeszta on Dec 7, 2005 16:48:27 GMT 1
Een herder, schapen en een volvo C70 cabrio:
Een herder hoedt zijn kudde schapen op een veld ver en verlaten als hij een blinkend nieuwe Volvo C70 cabrio in een stofwolk ziet naderen. De bestuurder, een man elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen van Gucci, een bril van Ray Ban en een stropdas van Yves Saint Laurent, stopt en leunt uit het raam:
"Als ik jou precies vertel hoeveel schapen jij hebt, krijg ik er dan ééntje van je?" vraagt hij aan de herder.
De herder kijkt de yup aan en zegt: "oké, waarom niet."
De yup trekt onmiddellijk zijn laptop van Dell op schoot en verbindt deze via bluetooth met zijn mobieltje van KPN. Hij maakt een gprs verbinding met internet, surft naar een website van NASA en selecteert een navigatie systeem om zijn exacte positie te bepalen. Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van NASA, die het hele gebied scant en hem een ultra scherpe foto stuurt. De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg dat hem na enkele seconden een E-mail stuurt op zijn Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen. Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de E-mail van zijn Blackberry. Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op zijn mini HP laserjet.
Hij kijkt de herder aan en zegt: "Je hebt exact 1586 schapen."
Dat klopt", zegt de herder, "je mag dus een schaap uitzoeken."
De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in zijn achterbak.
Dan zegt de herder: "Hé, als ik jouw beroep raad, geef je dan m'n dier terug?"
De yup denkt even na en zegt "Oké, waarom niet."
De herder zegt: "Je bent een manager."
"Ongelooflijk", zegt de yup, "hoe weet je dat?"
"Da's niet zo moeilijk", zegt de herder, "je verschijnt terwijl niemand daarom gevraagd heeft, je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoord, terwijl ik dat antwoord al weet en je begrijpt geen flikker van mijn werk.
En geef me nu mijn hond terug"
|
|
|
Post by jeszta on Dec 7, 2005 16:53:17 GMT 1
neeeext: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de begane grond lopen. Hij roept haar toe: "ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur ergens te vervoegen, maar ik heb geen idee waar ik juist ben!"
De vrouw roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de begane grond. U zit tussen de 40 en de 41 graden noorderbreedte en tussen de 59 en 60 graden westerlengte."
"U bent ingenieur, hé?" vraagt de man.
"Inderdaad, hoe weet u dat?" vraagt de vrouw.
"Wel," zegt de man, "u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me juist bevind. In alle eerlijkheid heeft u me niet veel geholpen en u heeft me bovendien ook nog eens kostbare tijd gekost." "En u bent directeur neem ik aan?" antwoordt de vrouw.
"Klopt, hoe weet u dat?"
"Wel, u weet noch waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u bent. U heeft een belofte gedaan, waarvan u geen idee had hoe u ze moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in net dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu mijn fout!"
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Dec 8, 2005 11:10:04 GMT 1
Komaan é Jeszta, laat u volledig gaan !!
|
|
|
Post by king johnny on Dec 8, 2005 11:24:25 GMT 1
wie kent er hier de twee broers interieur?
den alex en den alain, grave gasten zenne!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Dec 8, 2005 11:44:34 GMT 1
wie kent er hier de twee broers interieur? den alex en den alain, grave gasten zenne! Ikke !! ;D zijn da geen neven van den Alain Provist?! ;D ;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on Dec 8, 2005 12:12:02 GMT 1
|
|
|
Post by gicaca on Dec 8, 2005 15:07:40 GMT 1
italiaan spreekt engels:
one day I gonna to malta to a big hotel,in the morning Igo down to eat breakfast.I tell the waitress that I want two pieces of toast.she brings me only one piece.I tell her I wanne two pieces.she say:"go to the toilet".I say:"you don't understand ,I wanna two pieces on my plate.she sy to me"you better don't piss on the plate,you sonnawabitch!!
later I go to eat to a bigger restaurant.the waitress brings me a spoon and knife but no, fork.I tell her "I wanna fork" and she tell me "everyone wanna fuck." I tell her"you don't understand me ...I wanna fork on the table."she say"you better don't fuck on the table you sonnawabitch"
so I go back to my room in my hotel and there is no sheets on the bed.I call the manager and tell him "I wanna sheet". he tell me to go to the toilet.I say"you don't understand,iI wanna sheet on my bed.he said:" you better don't shit on the bed,you sonnawabitch"
I go to check out and the man at the desk said"peace on you",and I say:"piss on you too,you sonnawabitch".I gonna back to italy!!
|
|
|
Post by Visionz on Dec 8, 2005 15:34:45 GMT 1
|
|
|
Post by DonFuego on Dec 8, 2005 15:37:07 GMT 1
haha... ik stond ooit zo eens ad kassa in nen delhaize en mocht men tandpasta niet betalen met maaltijdcheques... Kheb toen aan die cassière gezegd da'k die tandpasta op men boterham smeerde 's morgens... omdak dan men tanden dan niet hoefde te poetsen en tijd won... kheb ze uiteindelijk toch met de cheques betaald, ha
|
|
|
Post by DonFuego on Dec 8, 2005 15:38:29 GMT 1
... als kleine anekdote op die "freddy" joke
|
|
|
Post by Mistah Bong on Dec 8, 2005 16:24:38 GMT 1
|
|
|
Post by jeszta on Dec 9, 2005 10:16:15 GMT 1
Een ingenieur, een boekhouder, een chemicus, een informaticus en een ambtenaar op het ministerie zijn aan het opscheppen hoe fantastisch hun hond wel is. Om het te bewijzen roept de ingenieur zijn hondje: "Vierkantswortel, toon ons je talenten!" De hond loopt naar een schoolbord en tekent er met een krijtje een vierkant, een cirkel en een driehoek op. Ook de boekhouder roept zijn hond: "Actief-Passief, toon jij ons eens al je competenties!" De hond loopt naar de keuken en komt terug met 12 koekjes. Hij legt ze op 3 stapeltjes, elk van 4 koekjes elk. De chemicus beweert dat zijn hond nog beter kan. "Thermometer, toon jij ons eens je kunsten!" De hond loopt naar de kast, haalt er een glas van 10 cl uit, neemt de melk en giet exact 8 cl melk in het glas zonder ook maar één druppel te morsen. De informaticus wil ze allemaal overbluffen en roept zijn hond: "Harde schijf, verbaas deze mensen eens!" De hond begeeft zich naar een computer, start deze op, laat een Anti-Virus starten, verstuurt een e-mail en installeert tenslotte een nieuw spel. De 4 mannen keren zich nu naar de ambtenaar van het ministerie en vragen hem wat zijn hond nu zo allemaal kan. De ambtenaar roept zijn hond: "Koffiepauze, toon je talenten eens!" De hond zet zich recht, eet de koekjes op, drinkt de melk leeg, wist alle bestanden van de computer, neukt de hond van de ingenieur en doet alsof hij zich geblesseerd heeft aan zijn rug na de daad, waarop hij het formulier van arbeidsongeval invult met als periode van arbeidsongeschiktheid '6 maanden'
|
|