|
Post by Dunda B on Aug 17, 2008 11:30:30 GMT 1
|
|
|
Post by nesta on Aug 19, 2008 9:50:20 GMT 1
Twee homofielen gaan achter mekaar de trap op. De eerste laat een windje. De tweede begint te zingen; 'love is in the air' Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in de blubber zakt. "Ga mijn laarzen halen", zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is komt hij de twee bloedmooie dochters van de boer tegen. "He, wat doe jij nou hier", vragen de meiden. "Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed," zegt hij. "Daar geloven we niks van," zeggen de meiden. "Oh nee? Wacht maar dan vraag ik het hem," zegt de knecht. En hij roept keihard naar de boer op het land : "Moest ik er nou 1 pakken of 2?" Boer schreeuwt terug : "Allebei natuurlijk!!!" Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagist : "Ik wil graag twee spiegels voor m'n Lada". zegt die garagist : "Oke, dat lijkt me een goede ruil" Een lijk wandelt over het kerkhof met zijn grafzerk bij zich. Verbaasd vraagt een even dode kennis: "Waarom zeul je je grafsteen toch mee?" "Ach, zonder identiteitsbewijs kom je tegenwoordig nergens meer!"
|
|
|
Post by owkes on Aug 19, 2008 23:58:05 GMT 1
2de is wel lache. hahahah
|
|
|
Post by Lotte on Aug 21, 2008 13:54:00 GMT 1
|
|
Stigen
3 star frontline soldier
Risin' Culture
|
Post by Stigen on Aug 21, 2008 17:10:43 GMT 1
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagist : "Ik wil graag twee spiegels voor m'n Lada". zegt die garagist : "Oke, dat lijkt me een goede ruil" ;D
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 28, 2008 21:39:43 GMT 1
Alcochol: de symptonen, de oorzaak en de oplossing!
Symptoom : Natte en koude voeten. Oorzaak : Je glas helt over. Oplossing : Het glas draaien tot de opening naar boven gericht is.
Symptoom : Je wacht al een uur op het glas dat je besteld hebt. Oorzaak : De toog bevindt zich achter jou. Oplossing : Draai je om, daar is je glas.
Symptoom : Je mond zit vol sigarettenpeuken. Oorzaak : Je bent voorovergevallen op de asbak. Oplossing : Verwijder alles en spoel je mond met een gin tonic.
Symptoom : Wazig zicht. Oorzaak : Je kijkt door een leeg glas heen. Oplossing : Vraag om het glas bij te vullen.
Symptoom : De grond verplaatst zich onder je voeten. Oorzaak : Twee uitsmijters dragen je naar buiten. Oplossing : Vraag op zijn minst waar ze je naartoe brengen.
Symptoom : Je huisgenoten zien er raar uit en staren naar jou. Oorzaak : Je hebt je vergist van huis. Oplossing : Vraag hen je de weg te wijzen naar je eigen huis.
|
|
|
Post by rasborsalino on Sept 5, 2008 17:49:39 GMT 1
Joe Grind (jamaicaans voor de neuckere) loopt te manken in Norwood (mo'bay) Een vriend komt langst en vraagt : whappen Joe? Joe : Be net in mijn kont geschoten door een jaloerze echtgenoot! vriend : Oh bwoy, pech gehad? Joe : Neen hoor, was hij tien minuten vroeger dan zat het in mijn hoofd.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 26, 2008 12:44:50 GMT 1
|
|
Stigen
3 star frontline soldier
Risin' Culture
|
Post by Stigen on Sept 27, 2008 17:10:59 GMT 1
Die is echt schitterend, had em al gezien ma blijft goe ;D
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Sept 29, 2008 19:39:26 GMT 1
Een man klaagt tegen zijn vriend.'Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet'. Zijn vriend antwoordt: 'Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!'. 'Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro.
De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf.
De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn.
Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........
Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:
Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!!
Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat !!!
En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!!
|
|
|
Post by FarHigh on Sept 29, 2008 22:14:30 GMT 1
meneer Porche en God....
De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort. Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen". Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen". Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God. Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?". God: "Hoe bedoel je?". Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na: De voorkant is niet aërodynamisch Het maakt veel te veel lawaai De onderhoudskosten liggen extreem hoog Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos De achterkant hangt te los Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden De uitlaat zit te dicht bij de inlaat De koplampen zijn vaak te klein Het brandstofverbruik ligt veel te hoog God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe".
|
|
|
Post by nesta on Oct 3, 2008 22:32:01 GMT 1
Big Up FarHigh plat van't lachen hier
|
|
|
Post by owkes on Oct 10, 2008 17:56:30 GMT 1
hahaha
|
|
|
Post by FarHigh on Nov 3, 2008 9:21:13 GMT 1
Het verhaal van dokter Jan ...
Dokter Jan heeft sex gehad met een van zijn patienten en hij voeldezich al de hele dag schuldig. Het maakte niet uit hoeveel hij probeerde om het te vergeten, hij vergat het gewoon niet. Zijnschuldgevoelens waren gewoon te groot. Maar, af en toe hoorde hij eenstemmetje in zijn hoofd dat probeerde die schuldgevoelens kwijt teraken: 'Jan, maak je geen zorgen! Je bent diet de eerste dokter die metzijn patienten sex heeft en je zal ook niet de laatste zijn. Je bentnog vrijgezel ook! Laat het maar gaan!' Maar toen hoorde hij altijd weer dat 2e stemmetje dat hem terug in derealiteit schopte: 'Jan...... je bent een dierenarts.......'
|
|
|
Post by amoz on Nov 4, 2008 15:22:33 GMT 1
iemand?
|
|