|
Post by Crucial P on Aug 6, 2005 13:13:28 GMT 1
Big up to all sounds that played yesterday, (friday), in the dancehall tent! All sounds played wicked and mashed up the dancehall! Good vibes, good atmosphere, good music! We ready for more! On to Geel now for part 2!!
P
|
|
|
Post by hmmm on Aug 7, 2005 12:01:30 GMT 1
vrijdag far west vette set , vette dubs , en de tent goe in vuur en vlam gezet
black cat vond ik (en met mij m'n hele compagnie) zware teleurstelling
|
|
|
Post by damn on Aug 7, 2005 12:05:35 GMT 1
tis misschien een beetje vroeg maar is er geen audio/video van black kat voor de thuisblijvers?
|
|
|
Post by radikal B on Aug 7, 2005 12:36:00 GMT 1
eerst efkes bekomen... strax review
|
|
|
Post by fake cat on Aug 7, 2005 12:45:04 GMT 1
tis misschien een beetje vroeg maar is er geen audio/video van black kat voor de thuisblijvers? audio van black kat wilde ni horen, geloof mij
|
|
|
Post by damn on Aug 7, 2005 12:49:31 GMT 1
allee zeg, wast echt zo slecht??? Kant mij echt niet voorstellen. Toch wilk het horen!
|
|
|
Post by Visionz on Aug 7, 2005 14:35:34 GMT 1
tis misschien een beetje vroeg maar is er geen audio/video van black kat voor de thuisblijvers? audio van black kat wilde ni horen, geloof mij . Civalizee gisteren avond was dan weer dikke vette feest Optredens waren ook goed met als grote uitschieter Marcia Griffiths => Wat een optreden !
|
|
|
Post by Radikal B on Aug 7, 2005 20:17:24 GMT 1
ok dus efkes over black kat. Het was niet Panter van Black Kat die er stond. Ook niet de selecta van Black Kat maar ne gast die ik nog nooit had gezien (mss de buurman van Black kat?). Zijne speech suckte en zijne mix skillz ook. Zijn selectie bestond vooral uit hardcore tunes die niemand hier kende en die niemand ook wil leren kennen met af en toe een black kat dub ertussen. Reggae geel is zwaar afgeript dus. Achteraf hoorde ik nog dat hij dus echt aan het beweren was dat em wel Panter was. Echt ne pipo dus...
|
|
|
Post by Friendly on Aug 8, 2005 6:55:21 GMT 1
Lame kat was dus niet al te goed tis duidelijk waarom Far West vrijdag en Civalizee zaterdag de feestjes mochten afsluiten, dikke sets, dikke dubs en de bounce tent doen ontploffen en nice hof van commerce dubke van Massive enkel het feit dat daddy alain zaterdag als allerlaatste gepland stond snap ik ni al te goed, het contrast met civalizee was nogal groot voor de rest to all di true soundboyz en galls
|
|
|
Post by Luca san on Aug 8, 2005 7:53:26 GMT 1
Eerst en vooral Civalizee Foundation, Kings of swing, High grade, Far west crew, Raggatwinz en iel de antwaarp massive oek! black kat.. kweet ni wie wie is maar blijkt da den deze der ni bij hoorde, vond et al ni kloppe dat hij ineens 50 cent en snoop dogg begon te draaie. mr goe aan iel de antwerp rotkopcrew ( wel duidelijk zichtbaar als de zon op begint te kome ) die tent stond in de fik kwas wel blij toenk thuiskwam, me mijn tentje naast de shanty zn kamionette konk geen twee minute blijve ligge, dermee dak gistere ook direct in de pit zijn gevalle toenk thuiskwam. maar shanty geen slecht woord, kheb ervan genote ! rain nore sleep couldnt stop me from movin ! greetings one love!
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 8, 2005 8:54:54 GMT 1
vo black kat één woord "fucking-lame-thing-that" dan fwc, massive, civalizee vette sets bumboclaaaaat!!! dan een huge Big Up naar bojo productions de afterpartytente was pure niceness, thanx en als voorlaatst: for the first lady off reggae en thanx to all the massive and crew
|
|
|
Post by king johnny on Aug 8, 2005 9:41:37 GMT 1
Dju, ik had hier nen hele txt getypt en is verloren gegaan, voila, hier gaan we nogmaals: Eerste wa gezegd moet worden: Big up heel de Antwerp massive voor de loyal support tijdens de dönersounds, yuh laaarge! Vrijdag begon het feesje al goe, goe gefeest op highgrade & far west, bong ni gezien omdat ik toen ben gaan eten… het openen op zo’n festival heeft z’n mindere kanten, maar dankzij de dönermassive werd het een feesje, danke schön!! King david & snipaman, tnx voor de support van het selecteren, twas een feest (voor mij dan toch ;D) Al da gefeest deed mij alleen maar harder uitkijken naar Black Kat, dus des te groter was de teleurstelling bij het opmerken dat de panter der zelf ni stond, en blijkbaar de ‘usual’ selector ook ni echt… Maar we moesten en zouden feesten, en dat is dan ook gebeurd. Zaterdag al even hard gegaan, goei sounds gehoord/gezien, civalizee heeft het nog maar eens bewezen, volledig uit den bol gaan jawel, en massive hunnen special van thof zal ik ook ni meer vergeten van optredens: gentlemant: zaalig, heb me toen voor den 3de keer da wk heesgeschreeuwd, pasqualé gij ook? Marcia: bekeken, gedanst, gedronken en heel goe bevonden vanaf de cocktailbar Luciano: schitterend wederom, hij viel er zelf van achterover spijtig weeral van de geluidskwaliteit tijdens sommige optredens… de stem viel bijna helemaal in het niets, cecile haar ding viel dan ook helemaal in t water, alhoewel dat niet enkel aan het geluid lag… kvond al bij al dat het publiek ook vrij flauw was... Campingvibes waren weer pottendarmstyleeee, zaterdag dan toch maar ons tentje verhuisd, omdat het vrijdag letterlijk op den dansvloer stond, Anyway, shanti voor het zorgen voor de vibes en het eten op de camping! tot volgend jaar zekers! Bless wa nen epistel…
|
|
|
Post by Visionz on Aug 8, 2005 10:43:25 GMT 1
spijtig weeral van de geluidskwaliteit tijdens sommige optredens… de stem viel bijna helemaal in het niets, cecile haar ding viel dan ook helemaal in t water, alhoewel dat niet enkel aan het geluid lag… Yups, da is nu ies het enige dat ik aan te merken heb op geel dit jaar.. Vooral bij Gentleman viel het mij op da ge die soms gewoon nie hoorde (de saxophone stond trouwens ook te stil naar mijn mening). Met zijn accapella's heeft hij dan weer bewezen dat hij een fameus pak kan zingen => WICKED ! Vanaf Marcia Griffiths was het geluid dan weer goed, met dank aan Dean Fraser zo leek mij. Die heeft da daar allemaal effe in goede banen geleid ;D
|
|
|
Post by checker on Aug 8, 2005 10:57:05 GMT 1
geluid in de tent was wel goe in orde. Ik heb het al minder meegemaakt.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 8, 2005 11:03:07 GMT 1
geluid in de tent was wel goe in orde. Ik heb het al minder meegemaakt. in de tent was het inderdaad goed, en in de 18" corner was het gewoon fantastisch ;D Ademen ging enkel tussen de bassen door ginder
|
|