|
Post by King David on Aug 8, 2005 12:06:42 GMT 1
Big up aan iedereen die meegeholpen heeft om er een feestje van te maken.
Big up shanti voor wicked camping vibes. Stond just naast de camion en naast de generator maar no problem zalig gefeest op de camping. Ook zalige omeletjes met marokaans brood en alle andere versnaperingen.
Uit den bol gegaan op gentleman. De rest van de optredens niet goed bevonden of niet gezien.
Sounds gewijs uit den bol gegaan bij Far West en Highgrade.
Over Black Kat nog het volgende wou nog accepteren dat Phanta der nie bij was en uit den bol gaan maar deze gast was echt een schande. Slechte selectie, slecht mc'en, slecht mixen. Heb 3 keer den taxi riddim horen spelen 2 keer den applause en dan nog beweren dat em Phanta is. booooeeeeee
Special big up aan den booty om ons te vragen om te selecten. Ik hoop dat we het wat goed gedaan hebben.
Respect aan de Pasquale om samen met mij om 4 uur s'morgens het campeer terrein te gaan beztten, afbakkenen, verbouwen. Wel een kleine bedenking bij de indeling van de camping. Toen de rest van de massive aankwam bleek dat ze op de campingwagen 5 moesten gaan staan tot die vol was en dat dan de volgende camping open ging gaan. Eerst en vooral zet je de mensen die eerst aankomen niet op de verste camping maar op de camping die het dichtste bij het festival is. Ten tweede zijn er mensen die samen willen liggen op de camping maar niet samen aankomen maar daar had de campingsecurity geen oren naar iedereen zou gaan staan waar zij het wilden of vrienden ergens anders stonden of niet. Mensen kijken een heel jaar naar Geel uit, betalen 25euro maar willen dan wel bij hun vrienden op de camping gaan liggen.
Ook nen special big up aan Pasquale, Papa Lekker en Bob voor de entertainment op het festival en op de camping.
Kzen al aant aftellen naar volgende jaar
|
|
|
Post by king johnny on Aug 8, 2005 12:18:27 GMT 1
Special big up aan den booty om ons te vragen om te selecten. Ik hoop dat we het wat goed gedaan hebben. mij zulde ni horen klagen bredren!
|
|
|
Post by soundfan on Aug 8, 2005 13:12:00 GMT 1
het eten was lekker en het weer nu en dan iets minder, verder hebben far west crew, civalizee, massive (wicked hof van commerce dub) en highgrade voor mij bewezen dat ze bij de toppers behoren in belgie, bepaalde sounds hadden dan natuurlijk de pech te spelen tijdens de optredens wat wel een handicap was denk ik. iedereen heeft het over black kat maar selvie wonder en lion i vond ik niet echt geslaagde entertainers, vooral de eerste: als je covers brengt, probeer ze dan tenminste een meerwaarde te geven of kom er gewoon niet aan. goed geamuseerd big up everyone
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 13:37:45 GMT 1
Laat ons onder dit item de sounds en optredens eens evaluaren en alle andere animatie op het nu reeds 12 pagina's tellende Geel-topic, ni?? Optredens: - Gentleman was wederom een beest!!! - TOK weinig vernieuwend en de geluidssterkte van enkele van die gasten was echt beneden alle peil... foei soundengeneer - Cecile nogmaals niet zo veel soeps eigenlijk, maar het was al beter dan op summerjam vorig jaar - Marcia ni gezien - Luciano van ver gehoord en al goed bevonden maar andere prioriteiteiten op dat moment (meer elementaire levensbehoeften) Sounds: - Kings of swing: naam niet gestolen, nice job booty and twins... never been warmedup so HOT - HighGrade was wicked.... kblijf erbij J one of the best mixers I know - Far west: nice en idd wicked dubs... den MC zat ook 'lekker' - Massive sound was also ruling en dub van thof was supersurprise... mixing also very nice... and when soundmembers are not jumping too it ain't a party so I liked it! - Uruhu was very very nice surprise... wicked vibes en vooral snel snel snel... you got some competition J !!! - Coolrock vonnek ni zo cool eigenlijk - Selvie was ni slecht eigenlijk, khad erger verwacht na de comments. - Van de andere sounds hebbek ni veel gezien eigenlijk... kwou bong nog wellis bezigzien maar ook daar andere prioritaire menselijke behoeften - Bij civalizee stond in de sterren geschreven dat het kot afgebroken moest worden, ze zetten dan ook een ongezien setje neer en de antwerp massive heeft dan ook goed zn best gedaan BOEM!!! sorry Geel-organizers - volgende keer geen nadars zetten die nog niet stuk zijn ;D Sista Flex was even Queen Flex zo op dienen box (anyone got pictures of dat?) - Daddy Alain: laat me het houden op "er zijn leukere manieren om een bom van een feest naar het einde toe te laten lopen" Over de geluidsinstallatie in de tent geen klagen hoor... Campingsounds ;D: Big up Shanti and Lioness Rebelation for wicked selections! De onverwachte guests (wie da ook waren - nederlanders denkik) sloegen eerder tegen... De sound op de camping was ook top. Volgende keer mn tent toch maar van de dansvloer verwijderen... of mss eerst dansvloer en sound installere ;-)
|
|
|
Post by selector waxx on Aug 8, 2005 14:16:15 GMT 1
Wel een kleine bedenking bij de indeling van de camping. Toen de rest van de massive aankwam bleek dat ze op de campingwagen 5 moesten gaan staan tot die vol was en dat dan de volgende camping open ging gaan. Eerst en vooral zet je de mensen die eerst aankomen niet op de verste camping maar op de camping die het dichtste bij het festival is. Ten tweede zijn er mensen die samen willen liggen op de camping maar niet samen aankomen maar daar had de campingsecurity geen oren naar iedereen zou gaan staan waar zij het wilden of vrienden ergens anders stonden of niet. Mensen kijken een heel jaar naar Geel uit, betalen 25euro maar willen dan wel bij hun vrienden op de camping gaan liggen. zeer juist, dat is ook mijn voornaamste kritiek op de organisatie, samen met de hyperaggressieve security (ik ben zeker 8 keer gefouilleerd aan de festivalingang op wapens en dat gebeurde niet echt vriendelijjk of zachtaardig). het programma was veel beter dan verleden jaar, net als de sound, die wel nog ver van perfect was in de dancehall hadden ze last van bassfeedback op de naalden (bassspeakers een beetje verder zetten, en isolatiemousse is niet de beste isolatie tegen bassen, luchtkussens zijn beter). De verlichting op het podium kon ook stukken beter (gekleurde tl lampen), en ik zou de boxen meer spreiden in de ruimte, ipv alles naast het podium te droppen. de 18" corner was wat het moest zijn. Geen directe klachten en een zeer leuke locatie en sfeer. het hoofdpodium was stukken beter dan verleden jaar, maar stemmen moeten dominant zijn in reggae, en compressie en gates kunnen daar veel aan doen, verder moet de engineer meer van mixen leren (soms hoorde je bepaalde instrumenten niet), en moet de installatie een stuk zwaarder, want zelfs vlak bij het hoofdpodium hoorde je nog soms de 18" corner erdoor. Het festivalterrein zelf was ook veel beter (lees kleiner) dan verleden jaar, en beter ingedeeld. Alleen was er interferentie tussen de 18" corner en het hoofdpodium. ik heb vooral genoten van gentlemen, jah youth, civalizee en massive sound. Dieptepunt was zeker de black "lame" kat sound, alle belgische sounds van een beetje niveau kunnen beter.
|
|
|
Post by jeszta on Aug 8, 2005 14:21:26 GMT 1
Voor mij was het in de dancetent tijdens alle geziene sounds (far west crew, massive, highgrade, kings off swing, civalizee, ...) bomboclaat partytime!!! Beste vibes kwamen boven bij fwc vrijdag en de laatste set van civalizee op zaterdag, POWPOWPOW! Blijkbaar chance dak na den eersten tune van "Black kat" naar de camping ben gegaan! Ook wel spijtig van het contrast tussen civalizee en daddy alain zaterdag, als ge zo aant boomen zijt trekt ge die lijn ook graag door till the end. Concerten: Gentleman: bangelijk goe, inderdaad spijtig dat de stem af en toe ni luid genoeg doorkwam! Cecile: TOK: ze kunnen (voor mij althans) maar bij een stuk of drie nummers de wei in de fik steken! En dat is dan vooral te wijten aan al da gezever tussen de verschillende songs.... voor efkes is da cava maar geen uur he! Soit, ik heb het gevoel dat er veeeeeeeeeel meer ambiance in zit dan er uitkomt bij TOK. Marcia: heb ik spijtiggenoeg gemist, eten?, camping?soundtent?..... klote om achteraf te horen dat zo goe was. En dan Luciano: gezien vanaan de p/a toren en t was bangelijk, energizer, nice vibes, echt goed gevonden! ;D Big up 2 the antwerp massive, lets make summerjam & geel a yearly date voor spatjes, rotkopcrews, dönerstories, campingsoundparties enz.... De sfeer op de camping en het representen met ne goeie grote groep op de wei maken voor mij toch ook altijd deel uit van de beste vibes van een festivalleke. PKOPKOPKOPKOooooooooooow
|
|
|
Post by Cristal on Aug 8, 2005 18:15:02 GMT 1
- Daddy Alain: laat me het houden op "er zijn leukere manieren om een bom van een feest naar het einde toe te laten lopen" Als ik me goed herinner heeft Massive Sound vorig jaar Geel afgesloten. Toen ze het moesten stilleggen van de organisatie / security heeft een deel van het publiek (voornamelijk wilden uit West-Vlaanderen ) bijna letterlijk de tent afgebroken. Waarschijnlijk heeft de organisatie besloten om dit jaar een buffertje in te voeren. Zoals civalizee zaterdag aan het spelen was misschien maar beter ook.
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 8, 2005 19:58:52 GMT 1
Jaja, weer een zalig festivalleke achter de rug. Suuuuuuuuuuuuper meurrig, but hey... I wasn't the only one! De vibraties van de 18" inch corner waren zeer hypnotizing, maar waren (spijtig genoeg) niet lang te verdragen zonder schokdemper, oordoppen en dergelijke meer. En Marcia.. What a Queen!! What a vibe!! Haar zoon kon wel niet zingen, maar het is hem vergeven (lookin' fine ;D ) Luciano MessenJaaah Bles§ him! Maximum Respect 4 Shanti met de :-*Roots Truck ! Voor de rest heb ik veel van de A'pse sounds gemist wegens een te grote meurigheidsgehalte in combi met een slechte timing. Kheb wel nog naar Daddy Alain gezien en kvind dat hij dat nog ok heeft gedaan.. Ok, die paste nu niet meteen na Civilazee.. Maar z'n enthousiasme & love voor de muziek is real.. Daddy Alain is irie!!! Maximum Respect 4 Shanti met de :-*Roots Truck ! En the party continues: morgen: Manhosa in Café au lait Woensdag: Easy Izzy met Lady Sanja, Lionness Rebelation and more to be confirmed Zaterdag & zondag: Sundance Zondag & maandag : Festivallo (eilandje) jaja.. It ain't over 'till the fat lady sings!! ;D ;D
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 8, 2005 20:00:47 GMT 1
Sorry.. Verkeerde smiley.. Strictly niceness fi Shanti!! Maximum Respect 4 Shanti met de Roots Truck !
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Aug 8, 2005 21:45:24 GMT 1
ale vooruit over de soundsystem tent dus, vrijdag begon al heel goed met kings of swing, high grade en far west crew die allemaal heel goede setjes speelden. Maar dan ging het echt bergaf Lion I, Silvy Wonder en als dieptepunt black kat (de belgen waren beter dan die black kat van mijn voeten). Ik ben er gewoon gaan lopen en ben in de roots en dub 18 inch chillen waar de vibes veel beter waren. Zaterdag heb ik niet alle alle setjes van de sounds kunnen zien want ik wilde niet teveel van het bands missen. Want ik wel gezien heb was goed. Zo waren de setjes van kings of swing, uruhu, java & coolrock, Skylarkin en massive (die hof van commerce was echt te gek) allemaal goed tot zeer goed. Civalizee was echt té zot en de perfecte afsluiter, ik heb goed meegeholpen die tent af te breken (sorry aan de organistatie ). Een geslaagde tent maar volgend jaar wel gene black kat niet meer hoop ik. Greetz
|
|
|
Post by flex on Aug 8, 2005 21:49:56 GMT 1
AMAI kben nog altijd zwaar aant het recupereren van deze keer . Dit jaar is de eerste keer dat ik bij ne soundsystem stond op de camping...maar het was echt pure wickedness ,wel zwaar maar geel is maar 2 dagen dus dan mag dat wel is. Shanti NE GROTE BIG UP en uw pannekoekskes waren echt zalig zeker op die moment KHeb precies dit jaar niet veel gezien,Gentleman was wel echt wicked vooral op het eind precies maar dan moest ik mij klaarmaken om te draaien. dan nog een stuk gezien van TOK maar die vond ik dan weer niet zo goed maar misschien is dat gewenning.Marcia heb ik voor een stuk gezien en vond dit wel goed ..maar idd haar zoon kan er nog wat van leren.in de bouncetent heb ik mij dees jaar goe geamuseerd.Massive respect to the Kings of smiegel en highgrade en farwest en ook aan uruhu die goe gemashed hebben overdag id tent.Ook de hof van commerce dubplate was wicked,respect.Dan op de camping,mercie gun t en bob...echt gelachen tot als men tranen eruitkwamen .Merci ook voor alle rotkoppen om hunne rotkop bij te hebbe.....echt zaalig anywayz twas wicked en tot volgend jaar
|
|
|
Post by tipa on Aug 9, 2005 9:32:34 GMT 1
vooreerst een dikke big up voor de antwerpse sounds nice playing indeed!!!laat ons ook bong op vrijdag nie vergeten.some nice dubs!!!!en voor de rest vond ik de west-side bro's uruhu en massive zoals gewoonlijk ook top!!met die t'hof van comerce als orgelpunt(wicked surprice)!!!!!!massive is er toch in geslaagd dat die tune is blijven plakken.big it up!op naar volgend jaar.bless
|
|
|
Post by reggaegeel on Aug 9, 2005 12:58:10 GMT 1
Bij deze willen wij, als organisatie van Reggae Geel, alle Belgische sounds en de volledige massive die afzakte naar Geel bedanken voor de wicked sets and good vibes het afgelopen weekend. Als organisatie vinden wij het echter jammer dat velen teleurgesteld werden door de set van Black Kat. Ook wij waren hierdoor teleurgesteld en voelen ons in deze ernstig geript door de promotor in casu . In de toekomst zullen wij er dan ook alles aan doen dergelijke teleurstellingen te voorkomen. Wij hopen nog steeds op jullie massale steun te kunnen rekenen en jullie allen volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.
|
|
|
Post by selector jahmani on Aug 9, 2005 16:19:16 GMT 1
IK ZAG IN DE DANCE ROOM EIGENLYK MAAR VIER VETTE SOUNDS eerst en vooral top a top CIVALIZEE
JUGLIN MACHINE MASSIVE GEWOON MEGA VOORAL MET DEN HVC DUB
HIHGRADE WAS OOK VET !!
EN URUHU SOUND DA WAS KLASSE HOOR DE EERSTE MAAL TOEN URUHU DRAAIDE MAN MAN MAN ZO SNEL ECHT SUPER HET WAS MISS JAMMER DAT JULLIE VROEG DRAAIDE MAAR BEN ER ECHT VAN OVERTUIGD ALS JULLIE HADDEN AFGESLOTEN HADDEN ZE OOK WEL HET DAK AFGEBROKEN !!!!!!!!
URUHU SOUND -------> THE ONLY NR ONE FLANDRES FIRE MACHINE
BLESS UP URUHU SOUND TOT VOLGEND JAAR HOOP IK OP GEEL JULLIE TERUG TE ZIEN
FLANDRES TOP A TOP MASSIVE & URUHU BIEN BIEN BIEN
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 9, 2005 16:52:11 GMT 1
|
|