|
Post by Kya on Aug 10, 2005 11:49:36 GMT 1
de soundsystems in geel samengevat. de 18' corner was zalig maar ik weet niet goed wie er wanneer aan het draaien was maar daar kwam je toch vooral voor tussen die sfeervolle bomen te gaan shaken. black kat was slecht. civalizee zijn mijn favorietjes en waren voor mij het hoogtepunt bij de soundsystems deze 2 dagen. x
|
|
|
Post by K MoN on Aug 10, 2005 19:40:26 GMT 1
Nuff respect aan High(est) Grade!! J, yuh large! Civalizee en massive --> Black Wat --> PFFFFFF (zeker de rnb, 50 cent, the game toestanden...kankerslecht was dat!) Gentleman, zoals steeds, dé shit!! Cecile, kan geen grote wei op stelten zetten (in de vk was ze pertang goed enkele jaren terug). TOK, kotsbeu (zag ze door toeval voor d evijfde keer), steeds semizelfde show, achterlijk gezeik, mic's stonden marge slecht!! Marcia, gemist wegens honger. Spijitg, blijkbaar Luciano gezien van redelijk achteraan. Moddervet!! Mijn vlag wist ni welke kant opwaaien! Ben tegen de vijve gaan 'slapen' maar heb geen oog dichtgedaan omdat ik op 15 meter van de antwerpmassive stond (toevallig met een semi antwerpmassive) en de witte camionette heeft me wakker gehouden. Was te muug om uit men tent te kruipen maar kvoelde de vibes tot in men tentje. Respect! Bless
|
|
|
Post by Gele on Aug 10, 2005 20:17:44 GMT 1
Vrijdag, goede set van High Grade en voor de rest, it was all about Far West, wicked ! Black Kat was een zware teleurstelling. Zaterdag vond ik Marcia en Luciano super en daarna was't nog serieus feest in de tent met Massive en Civalizee. Big up all reggae lovers!
|
|