|
Post by Jess on Sept 8, 2005 13:10:39 GMT 1
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 8, 2005 13:33:59 GMT 1
grappig. maar ik twijfel of het zomaar om te lachen is. dit is wel de reactie die je krijgt als je zomaar iedere reggaefan over dezelfde kam scheert zoals Outrage doet.
Ik draai ook soms "We don't want no chi chi man, we want more gyal", maar ik doe het wel om te lachen. En eigenlijk wil ik ook 'more gyal inna di dance!" ;D
|
|
|
Post by gentse biesten on Sept 8, 2005 16:20:36 GMT 1
dees tune is btw vree populair in jamaica, waar hij wel serieus genomen wordt. Men is vooral te spreken over het duidelijk engels zodat iedereen het verstaat.
(zie dhr forum oa)
|
|
watwillenmachosverbergen
Guest
|
Post by watwillenmachosverbergen on Sept 8, 2005 17:12:23 GMT 1
klan no like black persons no, klan no like black persons so we have ak47 ;D to send them black persons to heaven no need to say i love kkk kill them black monkeys them like to wuk donkeys hang 'em on a wire kill 'em with di fire natuurlijk ook om te lachen he HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (btw als black person mag staan voor die jamaicaanse homofobe machopussy's ist ni om te lachen maar gemeend)
|
|
|
Post by dezelfste on Sept 8, 2005 17:32:25 GMT 1
ook wel om te lachen da op dees site het woordje n i g g e r automatisch wordt weggelaten aan de andere kant fagget, chichi, batty....
|
|
|
Post by Girrrrafff on Sept 8, 2005 17:39:11 GMT 1
Dr evil is de aka van Leftside, van het bekende duo leftside & esco. Vrees dat het geen joke is.
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Sept 8, 2005 17:45:27 GMT 1
Ik denk ook niet dat het om te lachen is. Ik vind het toch al niet grappig
|
|
|
Post by Girrrrafff on Sept 8, 2005 17:46:22 GMT 1
Als het geen joke is is het toch wel hypocriet als je dan zijn interview leest uit februari 2003
In terms of the lyrical content, Leftside understands that some drastic changes have to be taken if dancehall music is to stand any hope of receiving international recognition. 'I think we need to produce better songs. Not just songs about bunning out gays and bowers - those things are kinda drawn out right now. We need to sing about some better things; party life - it's those kinda things dancehall needs right now.
'The Dawali was the best things that has happened to dancehall in a long while because the topics that everybody is singing about is the type of stuff that people can go and party to: that's how dancehall should be. When you hear dancehall music it's a very joyful mood, so when you hear this one bag a ting about killing dis and killing dat - it kinda cramps the whole vibes,' says Leftside.
|
|
|
Post by drevil on Sept 8, 2005 22:19:47 GMT 1
|
|
|
Post by ak47 on Sept 9, 2005 8:41:55 GMT 1
Deze tune heb ik al eens gehoord op een black chiney mixtape van vorig jaar ergens. Ik kan er alleszinds al goed mee lachen.
Riddim up I got an AK, to spray on all gays including outrage who's fighting all our deejays Pull up & Come again selector.
|
|
|
Post by ak47 on Sept 9, 2005 8:46:20 GMT 1
klan no like black persons no, klan no like black persons so we have ak47 ;D to send them black persons to heaven no need to say i love kkk kill them black monkeys them like to wuk donkeys hang 'em on a wire kill 'em with di fire natuurlijk ook om te lachen he HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (btw als black person mag staan voor die jamaicaanse homofobe machopussy's ist ni om te lachen maar gemeend) Toch raar dat die vieze kuthomo's altijd racisme nemen om te vergelijken met de discriminatie waar zij zogezegd last van hebben... Wel rugridders, it's a bloodclaaath shame dat jullie het effect van 400 jaar slavery willen vergelijken met de reacties op jullie ungodly anaal gerampetamp. fassy fi dead! PS: hiermee wil ik dus geen discriminatie tegen anders-sexuelen aanmoedigen, maar zodra een wijsneus-batty deze bepaalde vergelijking begint te verkondigen gaat mijn bloed koken. Discuss dat maar eens met iemand die echt onder racisme te lijden heeft. Ik snap trouwens niet waarom die homo's zo fucking moeilijk doen over JA-entertainment, de homo-lobby runt de wereld, wie anders heeft aparte olympische spelen, aparte feesten, aparte clubs etc... bovendien is half europa in nog niet zo lang vervlogen tijden eeuwen gerund door homo-pastoors... talkin' bout hypocrites...
|
|
|
Post by dezelfste on Sept 9, 2005 10:06:48 GMT 1
volgens mij is de kont op de foto in u profiel slimmer as gij zelf. As ge weet hoeveel duizende jaren homo's al worden vermoord omda ze homo zijn zoude ni zone prietpraat verkopen (me als legitimatie de bijbel, de koran en meer zulke stationsrosmanetjes) . En juist zwarten zouden, as ze toch zo bewust zijn over "400years" het hardst tegen discriminiatie moeten zijn. En dan nog iets, pierenbrein, ik hoop da gij nooit gepijpt ze of gebeft hebt, want anders zedde gij even vies, en zal dr evil zijnen ak47 ook over u sprayen. ruff niggas fi dead
|
|
|
Post by ak47 on Sept 9, 2005 10:27:22 GMT 1
volgens mij is de kont op de foto in u profiel slimmer as gij zelf. As ge weet hoeveel duizende jaren homo's al worden vermoord omda ze homo zijn zoude ni zone prietpraat verkopen (me als legitimatie de bijbel, de koran en meer zulke stationsrosmanetjes) . En juist zwarten zouden, as ze toch zo bewust zijn over "400years" het hardst tegen discriminiatie moeten zijn. En dan nog iets, pierenbrein, ik hoop da gij nooit gepijpt ze of gebeft hebt, want anders zedde gij even vies, en zal dr evil zijnen ak47 ook over u sprayen. ruff niggas fi dead Ach ach pussyhole... de grote griekse beschaving was homo-erotisch, de romeinen van't zelfde. Check uwen history en voelt u nie zo benadeeld omdat ge graag dick zuigt. Trouwens, DR. Evil, das humor, als ge daar nie mee kunt lachen moet ge gene reggae luisteren en niet op een reggae-board komen posten hé. Log on to outrage.co.uk daar helpen ze u graag verder. PS. beffen is sweeeeet
|
|
|
Post by Dr happy on Sept 9, 2005 12:07:32 GMT 1
In jamaica is de homohaat cultuur nog enigzins te verantwoorden (armoede, enz.), maar als je in belgië met ak47 zijn gedachtengoed rondloopt begin ik mij toch serieuze vragen te stellen. btw : hoe meer homo's hoe meer lady's voor ons heteromannen ;D ;D
|
|
|
Post by AK on Sept 9, 2005 12:16:42 GMT 1
In jamaica is de homohaat cultuur nog enigzins te verantwoorden (armoede, enz.), maar als je in belgië met ak47 zijn gedachtengoed rondloopt begin ik mij toch serieuze vragen te stellen. btw : hoe meer homo's hoe meer lady's voor ons heteromannen ;D ;D Misschien moet ge de thread nog eens heel goed lezen, vooral de replies van "watwillenmachosverbergen" en "dezelfste"... dat vind ik heel wat gevaarlijker gedachtengoed dan mijn replies. damn gasten, en dat op een reggae-board.
|
|