|
Post by Bmas on Sept 13, 2005 21:56:00 GMT 1
Wellicht ben ik wel TE reggae voor een topic als deze op een dancehall forum .... More Love Tony No worry Tony, tis een reggae en dancehall forum. Alles komt dus aan bod, en liefst ook alle meningen. Big up
|
|
|
Post by sis gimme aka J on Sept 14, 2005 8:31:32 GMT 1
so true true true tony!
|
|
|
Post by Visionz on Sept 14, 2005 14:34:51 GMT 1
Yes, Ik ben het met alles wat Mikey G zegt eens ... t tis hoogtijd dat de reggae "movement", met name de nieuwe generatie, zich op positieve issues gaat richten. als al die gasten ,die zonodig batty-man moeten burnen, nou eens al die energie in BELANGRIJKE onderwerpen zouden stoppen .. bijv de mensen bewust blijven maken over the shitstem ... injustice ... LOVE ... k noem maar een paar noodzakelijke/waardevolle issues. en als ik dan vrijdag op geel , voor de eerste en zowat enige keer, alleen bij een kill-batty-tune/mc, de gunfingers enthousiast de lucht in zie gaan... dan denk ik egt : WHAT THE FUCK gasten .... stop act like a sheep .. voelt bij mij als soort van meelopen .. stoer ook .. PFIEEEEUWWWW BATTYMAN FI DEAD ... nou nou flinke jongens hoor MAAK JEZELF NUTTIG AND STOP HYPING HATRED !!! ( jaja k fok me d'r echt over op and it makes me feel sameway) Wellicht ben ik wel TE reggae voor een topic als deze op een dancehall forum .... More Love Tony Totally agree ! - o n e -
|
|
G PSY
new memba
|
Post by G PSY on Sept 18, 2005 10:57:42 GMT 1
Vroeger in de middeleeuwen was't zelfs normaal da ge met ne kleine ging jappen! Als ik een homo tegenkom of ken, die manne zijn altijd best wel rijk... Ze hebben idd aparte olympische spelen, aparte discotheken, aparte feestjes, aparte whatever... Als ik zie hoeveel blacks nog steeds worden buitengehouden uit 'onze' discotheken terwijl dem battybwoys met hun kont staan te shaken... waarom? wat hebben batty's meer? "watwillenmachosverbergen" is enkel uit op reacties en aandacht (my opinion) Elke mens met gezond verstand weet dat de zwarten de dag van vandaag nog steeds pakken minder rechten hebben. Beste vb is America (the land of freedom) na Katrina. Big up to Kanye West! Peace out.
|
|
G PSY
new memba
|
Post by G PSY on Sept 18, 2005 11:01:40 GMT 1
by tha way: what about lesbianz?
|
|
|
Post by radikal bizzi on Sept 22, 2005 11:58:41 GMT 1
Dr evil is dus wel degelijk als grap bedoeld. De naam alleen al : Dr evil & Mini me , dat zijn op zich al namen die Mike Myers gebruikt om de draak te steken met iedereen in de parodie films Austin Powers. Dr evil en mini me zijn de aka's van het populaire producersduo leftside & esco. En 1 van hen is de zoon van Loyd Parks. Of je het grappig vind of niet moet iedereen zelf maar uitmaken.
|
|
|
Post by J on Sept 22, 2005 15:00:02 GMT 1
als hier het woord homo of batty valt dan ontstaat er telkens een discussie... tis best wel komsich en ook dan verschijnen er plots mensen en nicnames op het forum die ik nog nooit gezien heb...
please people, give it a rest...
bless
|
|
|
Post by ORGANIZA (bassment sound) on Sept 22, 2005 20:11:09 GMT 1
Why dem nuh respect JA people's religion? If they want to forbid these kind of lyrics, perhaps they better erase/change extracts from the Holy Bible? I'm shocked to see funny men parades all over di world, but I live my life and go my own way... Dem cyaan stop dancehall music, no matter weh dem try!
|
|
|
Post by nogaltijdezelfste on Sept 22, 2005 20:21:21 GMT 1
Why dem nuh respect kkk people's religion? If they want to forbid these kind of lyrics, perhaps they better erase/change extracts from the Holy Bible? I'm shocked to see black men parades all over di world, but I live my life and go my own way... Dem cyaan stop white power , no matter weh dem try!
Niet dat het mijn mening is, wel integendeel, maar ik zie geen verschil tussen uw mening en de door mij genoteerde.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 22, 2005 20:48:03 GMT 1
Dit is te vergelijken met "Urbanus - bakske vol met stro". Het is allemaal maar om te lachen, maar er zijn er steeds die het serieus nemen. Iemand die zichzelf serieus neemt, noemt zichzelf niet Dr. Evil. Van mij moogt ge met iedereen lachen: gehandicapten, religies, vrouwen, mannen, kinderen, dieren, bejaarden, immigranten, holebi's,... Zolang het maar goed gedaan is, en dit is gewoon grappig.
|
|
|
Post by Friendly on Sept 22, 2005 22:15:31 GMT 1
Van mij moogt ge met iedereen lachen: gehandicapten, religies, vrouwen, mannen, kinderen, dieren, bejaarden, immigranten, holebi's,... Zolang het maar goed gedaan is, en dit is gewoon grappig. wise words
|
|
|
Post by Grappig on Sept 22, 2005 22:40:06 GMT 1
Wa ist Organisa, kunde geen vlaams meer typen of is het soms een engels klavier?
|
|
|
Post by Friendly on Sept 22, 2005 22:50:23 GMT 1
Wa ist Organisa, kunde geen vlaams meer typen of is het soms een engels klavier? does the word patois mean anything bumbohole ?
|
|
|
Post by Nog grappiger on Sept 22, 2005 23:03:13 GMT 1
Ik wist niet dat het Jamaicaans patois tot de lokale limburgse dialecten behoorde.
|
|
|
Post by snipaman on Sept 22, 2005 23:13:45 GMT 1
[quote author=friendly board=talks thread=1126181439 post=1127425823[/quote]
does the word patois mean anything bumbohole ?[/quote]
Gelieve het beleefd te houden en het schelden te laten voor andere forums. K'denk da ge aan de naam van den auteur en de knipoog na de post kunt zien da zijn opmerking als grap bedoeld was, dus onnodig om te schelden. Lets keep it irie!!!
Bless
|
|