|
Post by dezelfste on Sept 9, 2005 12:19:24 GMT 1
triestig da uitgerekend gij me het typische pro-homoargument afkomt dat de 'grote' griekse beschaving homo-erotisch was. In diezelfde beschaving was slavernij even normaal, dus zo groots was die beschaving toch ni denkek zo. Checkt gij uwen geschiedenis en heden maar is (steniging en ophanging in iran, arabisch wereld, verbranding in frankrijk, jamaica...) en as ge beffen zo lekker vind, dan zedde gij echt de grootste slappeling die hier lult. ge betaalt (of download illegaal) voor muziek waar da ze zeggen da ze uw soort (beffes) willen vermoorden me machettes (harry 'bitchass' toddler). ge ze gewoon een simpele ziel, zoals zovele, die zelf geen mening kan bedenken en daarom maar die domme van jamaica napraat
|
|
|
Post by AK on Sept 9, 2005 12:25:29 GMT 1
die domme ape n i kkk e r s van jamaica see wha mi a seh??? En over da beffen gast, damn, denk ge echt dat ik mij aan die tracks stoor??? Ik nyam pumpum en fuck gyal-batty... dat mek mi a battyman too... You are a battyman racist, en dat stoort mij. Nie meer nie minder.
|
|
|
Post by dezelfste on Sept 9, 2005 12:32:29 GMT 1
waarom dan wel van mijn teksten???
OMDAT GE HIER ZONDER ARGUMENTEN RACISTEN PRAAT ZIT TE VERKOPEN - DAAROM !!!!!!
|
|
i love internetfights
Guest
|
Post by i love internetfights on Sept 9, 2005 12:41:23 GMT 1
wa ik me die gecensureerde term (wa is dees voor ne site da racisme NI, en fascisme WEL is toegestaan???) bedoel zijn de machobitchmannekes van jamaica en hun (pijpende) europese, amerikaanse en japanse napraters. Ik heb helemaal niks tegen zwarte mensen, of gele of rooie of paarse. ik heb wel iets tege u selectieve verontwaardiging. en as ge u niks aantrekt van teksten, waarom dan wel van mijn teksten??? Fascisme? Pijpende napraters? Apen? Nikkkers? Bol 'm af gast. Das hier een site voor dancehall-liefhebbers. De homo-controverse hoort erbij. Ga op een ander wenen.
|
|
|
Post by gicaca on Sept 9, 2005 12:43:50 GMT 1
je mag da ni te serieus nemen.maar is ook ni om te lachen.vrijdag in kaaiman was er een vriend van mij (homo) en die voelde zich echt ni op zijn gemak.wat ik wel erg vind!! wat ik wel nooit zal begrijpen is dat het vooral mannen zijn die homohaters zijn,is het trots?of voelen jullie je bedreigd?zolang ze jullie gerust laten,wat is dan het probleem one love
|
|
|
Post by AK on Sept 9, 2005 12:46:10 GMT 1
|
|
|
Post by AK on Sept 9, 2005 12:52:44 GMT 1
Thanks moderator.
|
|
|
Post by dezelfste on Sept 9, 2005 17:41:36 GMT 1
dus asseket goe begrijp moogde wel mensen me een andere sexuele geaardheid (ook jullie, beffers) me de dood bedreigen, maar mensen me een andere huidkleur ni? en ik doe het soms op zijn hondjes me een meisje, mag dat of is da ook ungodly (trouwens u foto is ook ni echt godly eh) alle beffers verdienen de kogel,
ak47 sucks his gal to heaven kill 'im off, kill 'im off!!! he licks the puzzy so i kill im with my uzi
|
|
|
Post by ikke on Sept 10, 2005 12:24:57 GMT 1
je mag da ni te serieus nemen.maar is ook ni om te lachen.vrijdag in kaaiman was er een vriend van mij (homo) en die voelde zich echt ni op zijn gemak.wat ik wel erg vind!! wat ik wel nooit zal begrijpen is dat het vooral mannen zijn die homohaters zijn,is het trots?of voelen jullie je bedreigd?zolang ze jullie gerust laten,wat is dan het probleem one love het viel mij gisteren ook op op het feestje in de fake bar, dat vooral veel homofobe nummers veel reactie kregen... maar meschien is het vooral voor de aggresieve stijl, want er waren duidelijke homo's, die even hard meegingen in de hype...
|
|
|
Post by messenjah on Sept 10, 2005 14:22:04 GMT 1
het viel mij gisteren ook op op het feestje in de fake bar, dat vooral veel homofobe nummers veel reactie kregen... maar meschien is het vooral voor de aggresieve stijl, want er waren duidelijke homo's, die even hard meegingen in de hype... Wanneer is voor u iemand "duidelijk homo"?? Tis ni omdat hem eruit ziet als ene, dat het dan ook ene is he!! Checkt is de pics op DHR, daar is den helft van die gasten dan ook "duidelijk homo" Ik wil hiermee het dragen van roos en andere jannetedingskes zeker ni goe praten, kvind da zelf heel vies, ma weet wel dat die gasten daarom geen battys zijn
|
|
|
Post by gicaca on Sept 10, 2005 14:48:36 GMT 1
twas een goe feestje ook!denk ook wel dat die aggresieve stijl er iets mee te maken heeft en niet iedereen luistert naar de tekst he.tis leuk da IEDEREEN plezier heeft en tis ni omdat ik geen homohater ben,dan ik die nummers ni goe vind.RESPECT!
|
|
|
Post by LOL on Sept 13, 2005 12:33:11 GMT 1
[glow=yellow,2,300] LOL[/glow]
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 13, 2005 19:23:38 GMT 1
Iemand niet graag hebben omwille van whatever is iedereen zijn recht... om dat te zeggen ook, das vrije meningsuiting... Maar wanneer je anderen aanzet tot HAAT is het fout mijn inziens, zeker als reggaeman... en zeker als je dan noggis foute technieken/tactieken gebruikt.... dus ik snap dat nog altijd niet. Het is gewoon plat (lees commercieel en dom) en gemakkelijk (of lui)... Als die artiesten toch zoveel skillz hebbe, dat ze dan een moeilijker onderwerp zoeken... haat prediken is zowat het makkelijkste wat er is...
Als ge als jamaicaanse artiest zo'n song maakt waarbij ge dat zegt dat ge die nie graag hebt... cava... Maar wanneer zo ene stelselmatig en opnieuw en opnieuw haat (en zelfs geweld) predikt vinnek het eigenlijk té zwak.
Dat ze hun echte vijanden eens bij naam noemen hé. Het is precies of de batty's voor hun armoede en miserie hebben gezorgd... bullshit...
Mss zijn de rastamanne gewoon jaloers op made-man int algemeen (inclusief de homo-jetset).... het feit dat 90% van jamaica draait op vrouwen zal daar ook wel bij helpen.
Daarmee zal ik mij noch vriendelijk noch hatelijk uitlaten over het gescheld en menig andere bullshit hierboven.
|
|
|
Post by Tony on Sept 13, 2005 21:43:24 GMT 1
Yes, Ik ben het met alles wat Mikey G zegt eens ... t tis hoogtijd dat de reggae "movement", met name de nieuwe generatie, zich op positieve issues gaat richten. als al die gasten ,die zonodig batty-man moeten burnen, nou eens al die energie in BELANGRIJKE onderwerpen zouden stoppen .. bijv de mensen bewust blijven maken over the shitstem ... injustice ... LOVE ... k noem maar een paar noodzakelijke/waardevolle issues. en als ik dan vrijdag op geel , voor de eerste en zowat enige keer, alleen bij een kill-batty-tune/mc, de gunfingers enthousiast de lucht in zie gaan... dan denk ik egt : WHAT THE FUCK gasten .... stop act like a sheep .. voelt bij mij als soort van meelopen .. stoer ook .. PFIEEEEUWWWW BATTYMAN FI DEAD ... nou nou flinke jongens hoor MAAK JEZELF NUTTIG AND STOP HYPING HATRED !!! ( jaja k fok me d'r echt over op and it makes me feel sameway) Wellicht ben ik wel TE reggae voor een topic als deze op een dancehall forum .... More Love Tony
|
|
|
Post by Pohkoe on Sept 13, 2005 21:46:55 GMT 1
totally agree with Tony... Wat een ge burn and more firre! :DTony!!
|
|