Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Aug 12, 2009 14:48:32 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Aug 12, 2009 16:44:42 GMT 1
Zelfde kerel als op reggae.be? Of puur toeval? Soit, het was wel te denken dat er ooit eens iemand iets zou zeggen op dat woord 'wereldkampioen' dat in al die artikels terugkwam. Ik had zelfs gedacht dat het vroeger zou gebeuren. Verder zou ik zo een reacties zoveel mogelijk negeren. Het is niet dat ge hem op andere gedachten gaat kunnen brengen
|
|
|
Post by Bmas on Aug 12, 2009 17:14:47 GMT 1
Zelfde kerel als op reggae.be en hier. Maar no need to call names. Dan nog liever steve die onder zijn eigen naam post en iedereen mag zn mening posten dus geen problemen mee. Maar voor wie zou twijfelen we hebben niet de worldclash gewonnen. Woorden worden soms verdraaid door de pers om het sappiger te maken. Heb wel gezegd dat trooper een worldchampion was, vandaar wss. En ja ik spring als clown, loop op blote voeten en als ik het warm heb hangt mn tong uit mn bakkes. En er komt veel volk met bussen als we clashen , fans en haters. Dat is nu wel duidelijk. Tell me something new now. En ni die chizofreen die onder fake accounts op zichzelf antwoord. One love
|
|
|
Post by Bmas on Aug 12, 2009 17:19:24 GMT 1
en al hebbe we op reggaegeel dit jaar niet de set van ons leven gespeeld. Ma heb me toch beestig geamuseerd !
|
|
|
Post by sergio on Aug 12, 2009 19:12:37 GMT 1
Tja, die term 'wereldkampioen' is inderdaad wel wa overdreven, en ik kan begrijpen dat dat sommige mensen beetje tegen de borst stuit. Civalizee weet zelf ook wel dat die term beetje overroepen is,dus da komt ni van hun zelf.Bass Odessey of MightyCrown,die kan je zo noemen. Dus die titel komt idd vanuit de pers,maar kwil hier ni specifiek nen naam gaan noemen. Voer genoeg blijkbaar voor alle Haters around us. BeNELux - champs,Riddim clash -winner ,Big Upcoming sound outta Europe.....ook allemaal goe he.
Anyway,stop the fuckry and try to think positive..
One Love
King Sergio
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 13, 2009 9:19:00 GMT 1
Royals, van die gast moet ge u ni teveel aantrekken. Bewijs zijn ongelijk maar op Riddimclash, tis dan dat het er toe doet Kwas dhr aant lezen (ja ik heb teveel tijd op mn werk) en normaal post ik daar zo weinig mogelijk (door het grote hate gehalte) maar dien heeft gelijk echt een persoonlijk probleem met ulder. (Budha int vervolg van zijn lief blijven zouk zo zegge ;D ) don't watch no face civi PS: ik zou dien floppic op dhr laten doodbloeden. De meeste hebbenhhet daar nu toch te druk met de upcoming NY war tussen Tek9 & Blunt
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 13, 2009 10:09:48 GMT 1
Anyway,stop the fuckry and try to think positive.. One Love King Sergio Word!
|
|
|
Post by Bmas on Aug 13, 2009 10:51:08 GMT 1
Goh ja voor ons is da natuurlijk goeie reclame. Als je ni goe bezig bent dan zou niemand daar energy in steken. And it keeps your name alive ;D dus
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 13, 2009 12:24:44 GMT 1
Volgens mij is die Selectah Matheus (dhr) dezelfde als den huh de battyman van hier opt forum en thevoice van reggae.be.... hij heeft in ieder geval hetzelfde probleem en dezelfde stijl... zn anonimiteit is ook wel erg lame...
Maja eigenlijk helpt hij de hype zelf wat aanwakkeren, slechte reclame is ook reclame... niet erg efficient om zn doel te bereiken dus...
|
|
|
Post by Bmas on Aug 13, 2009 13:03:47 GMT 1
Correctie, dit is goeie reclame ! Het heeft me de laatste 3 dagen al 2 dates in Italy opgeleverd, 2 in Duitsland, 1 in Portugal en 1 in Oostende ;D ;D ;D . Waarvoor ik en mijn familie hem wel dankbaar zijn. Everybody hafi make a food... (Dit is dus ironie he ) Blunt VS TEK9 mi seh !
|
|
|
Post by houstony3k on Aug 13, 2009 18:05:37 GMT 1
....co-sign ...and Civalizee vs Supersonic mi seh ;D
|
|
|
Post by Bmas on Aug 15, 2009 13:37:45 GMT 1
Leert eerst het verschil tussen officieus en officieel voor ge me rare verhaaltjes begint
|
|
|
Post by MPTI on Aug 15, 2009 14:52:04 GMT 1
en geen ontkenning op wat Mikey schreef. ;-)
en effekes tussendoor one love and peace
maar
aan alle haters die niks beters te doen hebben dan virtueel mensen uit te dagen en uit te schijten en telkens de oude koeien uit de gracht halen over vanalles en nogwa. doe is iets nuttig met ullie leven!!!!!!
zoals
- mijne vloer moet nog gekuist worden. - al mijne vinyl omgezet worden in Mp3, - mijn plinten moeten nog geschilderd worden. - ...
en ik weet dage graag aandacht zoekt en reactie. da is geen probleem, ik zal regelmatig is achter ullie oor krabben en zeggen wat voor ne flinke ge zijt.
en meer zeg ik niet meer op alle "hate" commentaren
|
|
|
Post by Jess on Aug 15, 2009 15:20:35 GMT 1
blijkbaar hebt ge nie geleze. ik citeer u 1 zin me betrekking tot deze reply: 'If the master’s house caught on fire, the house Negro would fight harder to put the blaze out than the master would.' shhhht , op de vorige post is gezegd da ge eerst het verschil moet leren tussen officieus en officieel. Dan pas literatuur quoten .... Beginnen bij het begin ok ?
|
|
|
Post by MPTI on Aug 15, 2009 15:38:51 GMT 1
haha ik heb het wel gelezen jongen. maar dat heeft der toch niks mee te maken. ge moet niet komen blussen, maar KUISEN da is met iets minder water ne nen emmer enzo. en tis niet verplicht, tis een optie, een idee. dus geen slavernij. ge moogt mij master noemen maar ge moet niet. niks is van de moetes!! ok? en het was gene reply maar ne statement. mi no house negro, ik ben zelfs genen negro. en moest mijnen baas zijn kot int brand vliegen is den deze weg zenne. ik ben nen typischen Belg. de reden waarom het zolang geduurd heeft dat er comentaar kwam op "world Champion" was omdat de gemiddelde gëinteresseerde inderdaad direct zoiets had van. tja hoe moet ne journalist da nu anders uitleggen aan de reggaeleken. en zo van tja, no harm done. maar dat was dus hetgeen de normale mens dacht. of als ge het niet snapt. in uw woorden. wat de fieldslave dervan dacht, de massive, de meerderheid. onderling weet ik zeker dat er veel gebabbeld is over die interviews en er zal veel gezegt zijn. maar het kwam dus allemaal neer op wat ik nu zeg. Ik denk persoonlijk dat de volgende riddimclash meer worldclash kan genoemd worden als ge ziet vanwaar de deelnemende sounds allemaal komen en zolang er voor de reggae niks bestaat als ne FIA, FIFA, NHL, NBA,... houd het discussieren op. officieus ;-) :-) kunnen we natuurlijk wereldkampioenen bepalen. me no bias. ik heb eerlijk tegen Civ gezegd wat ik van de clash vond royalsound.proboards.com/index.cgi?board=fiets&action=display&thread=7889&page=8I said master, "we" waren niet goed bezig in de first round hé :-) ;D are "we" sick of zo?? ;D
|
|