|
Post by originalgutter2 on Aug 18, 2009 14:12:19 GMT 1
huh de battyman?
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 18, 2009 14:15:39 GMT 1
Nog eentje voor de grootste schizo civalizee lover/hater wa voor muziek en video kijkt ge in uw vrij tijd maat?
|
|
|
Post by originalgutter2 on Aug 18, 2009 14:17:41 GMT 1
|
|
|
Post by firebration on Aug 18, 2009 14:24:16 GMT 1
Nog eentje voor de grootste schizo civalizee lover/hater wa voor muziek en video kijkt ge in uw vrij tijd maat? ge zijt erbij !!!
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 18, 2009 15:44:20 GMT 1
weer ene housenegro die t vuurt komt blusse? en aub noemt mij gene nigga met uwe merciless.
+
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Aug 18, 2009 15:55:29 GMT 1
weer ene housenegro die t vuurt komt blusse? en aub noemt mij gene nigga met uwe merciless. + Vinde nu zelf ni da ge overdrijft?
|
|
|
Post by shakazulu on Aug 18, 2009 15:56:28 GMT 1
|
|
|
Post by shakazulu on Aug 18, 2009 15:56:48 GMT 1
Ok, ik moet percies nog wa lere..
|
|
|
Post by shakazulu on Aug 18, 2009 16:00:12 GMT 1
weer ene housenegro die t vuurt komt blusse? en aub noemt mij gene nigga met uwe merciless. +
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 18, 2009 16:05:53 GMT 1
Vinde nu zelf ni da ge overdrijft? shhhsssssssssss probeer nie skyjuice zijne dochter uit te hange
|
|
|
Post by Kinja on Aug 18, 2009 18:06:53 GMT 1
huh de battyman, Voice, Matheus, ... Ok, ge moet civalizee niet. Uw volste recht. Ok, dat ge er uw tijd in steekt, als je daar genot uit put moet je dat zeker doen. Mensen die het goed doen in het leven hebben altijd tegenstanders en er zijn altijd mensen die iemand geen succes gunnen, jaloers zijn, beginnen backstabben etc... Uw volste recht, gwaan do yuh thing. Ik moet zelfs toegeven, hier en daar wel ludiek.
Ik wilde me dan ook écht niet moeien... maar: probeer het niveau nog een beetje aangenaam te houden. Uw post hierboven (tegen Miki) haalt het niveau van een 12-jarig schoolmeisje... spijtig.
|
|
|
Post by sergio on Aug 18, 2009 18:10:24 GMT 1
Bomboclaat , da gaat hier van kwaad naar erger...
Dit neemt nooit gezien propoties aan, en dat allemaal door nen anonieme hater(?) met een vrije mening...
k zou me der ni druk in maken,en die mens ook ni bannen.
Probeert beetje overeen te komen, toch wel gieren ;D
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 18, 2009 18:18:58 GMT 1
huh de battyman, Voice, Matheus, ... Ok, ge moet civalizee niet. Uw volste recht. Ok, dat ge er uw tijd in steekt, als je daar genot uit put moet je dat zeker doen. Mensen die het goed doen in het leven hebben altijd tegenstanders en er zijn altijd mensen die iemand geen succes gunnen, jaloers zijn, beginnen backstabben etc... Uw volste recht, gwaan do yuh thing. Ik moet zelfs toegeven, hier en daar wel ludiek. Ik wilde me dan ook écht niet moeien... maar: probeer het niveau nog een beetje aangenaam te houden. Uw post hierboven (tegen Miki) haalt het niveau van een 12-jarig schoolmeisje... spijtig. geen vroeg haar om een reply in deze topic ist? stay out of the kitchen if you can't take the heat ist antwoord tune a talk:
|
|
|
Post by firebration on Aug 18, 2009 18:37:25 GMT 1
huh de battyman, Voice, Matheus, ... Ok, ge moet civalizee niet. Uw volste recht. Ok, dat ge er uw tijd in steekt, als je daar genot uit put moet je dat zeker doen. Mensen die het goed doen in het leven hebben altijd tegenstanders en er zijn altijd mensen die iemand geen succes gunnen, jaloers zijn, beginnen backstabben etc... Uw volste recht, gwaan do yuh thing. Ik moet zelfs toegeven, hier en daar wel ludiek. Ik wilde me dan ook écht niet moeien... maar: probeer het niveau nog een beetje aangenaam te houden. Uw post hierboven (tegen Miki) haalt het niveau van een 12-jarig schoolmeisje... spijtig. geen vroeg haar om een reply in deze topic ist? stay out of the kitchen if you can't take the heat ist antwoord tune a talk: unda fyah!!!
|
|
|
Post by firebration on Aug 18, 2009 18:40:32 GMT 1
geen vroeg haar om een reply in deze topic ist? stay out of the kitchen if you can't take the heat ist antwoord tune a talk: unda fyah!!! next one selectah... sorry my mistake...make mi three... huh de battyman, Voice, Matheus, ...
|
|