|
Post by Mr.Nuts on Aug 10, 2009 15:17:12 GMT 1
..zoals je dus suggereert ...
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 10, 2009 16:12:04 GMT 1
Ik dacht aan ne playlist te schrijven ... maar met het juggling tempo in de reggae gaat da e pakske werk worden, dus misschien ni realistisch. Maar dan zouden de sounds wel tenminste weten wat er al gespeeld is en dan zien ze zelf maar wa ze daar mee doen.
(En moet er zowizo gene playlist naar de sabam-bomboholes?)
|
|
|
Post by firebration on Aug 10, 2009 17:43:54 GMT 1
(En moet er zowizo gene playlist naar de sabam-bomboholes?) PUT A FYAH PON SABAM!!!!
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Aug 10, 2009 17:58:46 GMT 1
(En moet er zowizo gene playlist naar de sabam-bomboholes?) PUT A FYAH PON SABAM!!!! Ram Sabbam
|
|
|
Post by J on Aug 10, 2009 22:29:03 GMT 1
Ik volg de Nuts toch ook in dees geval. Laat de sounds hun goesting doen. Ik denk da bepaalde sounds wel een bepaalde identiteit hebben dus ge weet wel wa ge kunt verwachten. Met Chaka Chaka, Raggamuffin Whiteman en wij op zaterdag kunde wel verwachten dat het er nogal stevig aantoe gaat ik zou op zich heel graag old school setjes trekken op geel of zelfs in de ska rocksteady tent willen draaien....maar laat sounds vooral zelf kiezen wat ze spelen
|
|
|
Post by Visionz on Aug 10, 2009 22:57:10 GMT 1
|
|
|
Post by firebration on Aug 11, 2009 9:53:09 GMT 1
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Aug 11, 2009 10:14:18 GMT 1
... en doneer uw bijdrage
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 11, 2009 10:23:39 GMT 1
The petition
Animo pleit voor de afschaffing van SABAM en billijke vergoeding voor
1) Jeugd-, sport- en cultuurverenigingen 2) Vrije beroepen, zoals voor de tandartspraktijken, de wachtkamer van de notaris,... 3) Kinderopvang, onderwijs, sociale instellingen en bejaardentehuizen 4) Cafetaria, werkateliers, tentoonstellingen, workshops en meetings van bedrijven en scholen 5) Private feesten
Deze organisaties moeten vrijgesteld worden van SABAM en billijke vergoeding. Dit wordt vervangen door een cultuurpot uit algemene middelen voor de kleine auteurs en performers op basis van hun cultureel engagement.
Ik zie 'reggae' niet in dat lijstje staan?
|
|
|
Post by General on Aug 11, 2009 11:12:31 GMT 1
....maar laat sounds vooral zelf kiezen wat ze spelen Amen!! Laat al dat geregel achterwege. Dancehalltent loopt al jaren goed. Blijkbaar dit jaar wat minder (ben er zelf ni veel geweest op zaterdag), so be it...
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 11, 2009 11:57:07 GMT 1
The petition
Animo pleit voor de afschaffing van SABAM en billijke vergoeding voor
1) Jeugd-, sport- en cultuurverenigingen 2) Vrije beroepen, zoals voor de tandartspraktijken, de wachtkamer van de notaris,... 3) Kinderopvang, onderwijs, sociale instellingen en bejaardentehuizen 4) Cafetaria, werkateliers, tentoonstellingen, workshops en meetings van bedrijven en scholen 5) Private feesten
Deze organisaties moeten vrijgesteld worden van SABAM en billijke vergoeding. Dit wordt vervangen door een cultuurpot uit algemene middelen voor de kleine auteurs en performers op basis van hun cultureel engagement.
Ik zie 'reggae' niet in dat lijstje staan? Weldra is er een cultuurvereniging, een vzw voor alle reggae... ;D
|
|
|
Post by Mr Tallawah on Aug 11, 2009 14:58:45 GMT 1
Ik vraag mij trouwens af of het niet beter zou zijn om de programma's van vrijdag en zaterdag in die tent om te wisselen. dat vind ik precies geen slecht plan
|
|
|
Post by Droit du fils du pays on Aug 22, 2009 16:17:55 GMT 1
De stopkes worden van de flesjes gehaald. Verkoopstrategie van Cola (sidder en beef bij de naam) opdat je meer zou consumeren. Babylon op Reggae Geel? Vreemde combinatie.
|
|
|
Post by owkes on Aug 23, 2009 13:47:13 GMT 1
is niet enkel op reggea geel hoor... heb eigenlijk nooit geweten dade zo een klein fleske met dop krijgt.
dees jaar mocht je op pukkelpop 1 fles water per 2 personen mee op de weide nemen maar wel zonder dop.....
|
|
|
Post by ilias on Aug 23, 2009 20:53:48 GMT 1
Ik heb me vorig jaar in Geel door medewerkers laten vertellen dat als stopjes met de 'verkeerde ' kant op de grond vallen en zo door de massa de grond in getrappeld worden,ze vreselijk moeilijk te verwijderen zijn,zeker daarboven in het bos...Dat leek me toen wel een plausibele verklaring... Gegroet..
|
|