|
Post by Visionz on Apr 21, 2009 7:40:53 GMT 1
Jawadde Dat zijn meteen heel mooie namen
|
|
|
Post by sergio on Apr 21, 2009 7:45:05 GMT 1
DownBeat mét Tony Screw??
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Apr 21, 2009 8:39:20 GMT 1
Yes zalig Downbeat en Glen alleen zijn al goe voor mij, wicked!
|
|
|
Post by General on Apr 21, 2009 9:02:40 GMT 1
Yes zalig Downbeat en Glen alleen zijn al goe voor mij, wicked! Zal wel zijn!!!
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Apr 21, 2009 9:20:52 GMT 1
Ik vind dit voorlopig eigenlijk een beetje tegenvallen als affiche. Begrijp me niet verkeerd. Tof hoor maar van één van de grotere reggaefestivals in Europa verwacht ik meer. Ik hoop toch wel nog op een aantal sterkere bekende namen.
|
|
|
Post by Youthman on Apr 21, 2009 9:57:37 GMT 1
Ik vind dit voorlopig eigenlijk een beetje tegenvallen als affiche. Begrijp me niet verkeerd. Tof hoor maar van één van de grotere reggaefestivals in Europa verwacht ik meer. Ik hoop toch wel nog op een aantal sterkere bekende namen. ik sluit mij aan bij deze mening... Wicked da downbeat en Glen komen,maar daarbuiten is de affiche niet echt een topper(tot nu toe)
|
|
|
Post by Kinja on Apr 21, 2009 10:55:49 GMT 1
Glenn!! Wikt! Downbeat wikt !!( is Tony Screw daar lichamelijk nog toe in staat?) Nu nog een paar knallers... Hotthead ??!! Buuuuuuuuuusy!
|
|
Zion_
2 star soldier
|
Post by Zion_ on Apr 21, 2009 13:03:36 GMT 1
Ik vind dit voorlopig eigenlijk een beetje tegenvallen als affiche. Begrijp me niet verkeerd. Tof hoor maar van één van de grotere reggaefestivals in Europa verwacht ik meer. Ik hoop toch wel nog op een aantal sterkere bekende namen. Bwa, ik vind Don Carlos, Ziggi & Glen Washington alvast 3 deftige acts voor het hoofdpodium! Van één van de budgetvriendelijkste festivals van Europa (!) verwacht ik vooral dat ze niet te overmoedig worden in hun programmatie, zodat we binnen enkele jaren geen bericht te zien krijgen zoals op www.reggaesundance.nl
|
|
|
Post by Sifakah on Apr 21, 2009 15:51:47 GMT 1
wa gaat top cat juist doen? ik vermoed gene main stage maar showcase in bounce tent?
|
|
|
Post by Friendly on Apr 21, 2009 15:54:12 GMT 1
Van één van de budgetvriendelijkste festivals van Europa (!) verwacht ik vooral dat ze niet te overmoedig worden in hun programmatie, zodat we binnen enkele jaren geen bericht te zien krijgen zoals op www.reggaesundance.nl cosign, ik zou graag nog verschillende keren naar Geel gaan
|
|
|
Post by Lidj I on Apr 24, 2009 17:29:02 GMT 1
Voor alle dubliefhebbers, zag dit toevallig op myspace van unlisted fanatic: 7/31/2009 8:00 PM at Reggae Geel longside Saimn I, Ashanti 3000, Brother Culture, Bush Chemist ... dat belooft ! bush chemists met king general btw Well wicked! en dan nog es entebbe erbovenop, dat wordt dolle pret in het 18" cornerke
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Apr 29, 2009 18:34:58 GMT 1
hier zijn de eerste officiele namen [size=5REGGAE GEEL 2009[/size][/b] Don Carlos & Dub Vision Band – Top Cat – Young Warrior - ONESTY & Asham Band – Ziggi & The Renaissance Band - Entebbe Soundsystem - African Head Charge feat. Adrian Sherwood - Downbeat - Glenn Washington - Ashanti 3000 & Brother Culture meets Unlisted Fanatics & Saimn-I ERC-winner - Catch a Mic[/quote] Ook al officieel : Anthony B, Cocoa T, Turbulence
|
|
|
Post by misterbobby on Apr 29, 2009 19:48:23 GMT 1
Amai, wéér drie mooie namen: twee keer cocoa tea inna Belgium in 2009, straf én Anthony B altijd feest, leuk zoveel mooie namen én vooral back to the roots met Jamaicaanse programmering...
|
|
|
Post by Visionz on Apr 30, 2009 11:30:23 GMT 1
Glen Washington zou op sound (Downbeat) zijn volgens de info die nu op reggae.be staat.
|
|
|
Post by Natacha on Apr 30, 2009 11:49:38 GMT 1
Amai, wéér drie mooie namen: twee keer cocoa tea inna Belgium in 2009, straf én Anthony B altijd feest, leuk zoveel mooie namen én vooral back to the roots met Jamaicaanse programmering... Niet enkel Jamaicaanse programmering...Ziggy & ONESTY zijn van de lage landen ;-). Voor de rest inderdaad mooie namen.
|
|